Toys voor hem
vrijdag 26 augustus 2011 om 19:33
Lieve dames,
Een vibrator of dildo is voor velen van jullie zo onderhand een algemeen begrip geworden. Ik vind het dan ook totaal niet vreemd wanneer mijn vriendin hem ook gebruikt als we samen vrijen.
Maar wat zouden jullie er van vinden als jullie man of vriend ook sextoys zou gebruiken, al dan niet waar jij bij bent? (penispompen, nepkutjes, enz..)
Of je komt zo'n ding 'per ongeluk' tegen tussen zijn sokken...?
Zouden jullie dit tolereren, of zou het juist lachwekkend zijn, of not-done?
Let wel, ik heb ze niet, de vraag is natuurlijk uit nieuwsgierigheid!
Een vibrator of dildo is voor velen van jullie zo onderhand een algemeen begrip geworden. Ik vind het dan ook totaal niet vreemd wanneer mijn vriendin hem ook gebruikt als we samen vrijen.
Maar wat zouden jullie er van vinden als jullie man of vriend ook sextoys zou gebruiken, al dan niet waar jij bij bent? (penispompen, nepkutjes, enz..)
Of je komt zo'n ding 'per ongeluk' tegen tussen zijn sokken...?
Zouden jullie dit tolereren, of zou het juist lachwekkend zijn, of not-done?
Let wel, ik heb ze niet, de vraag is natuurlijk uit nieuwsgierigheid!
vrijdag 26 augustus 2011 om 19:39
Natuuuurlijk markus, nieuwsgierigheid...
Ik zou het niet kunnen waarderen als mijn vriend een penispomp of nepkutje zou gebruiken waar ik bij ben. Ik zou me dan wel aardig overbodig voelen... (En ik vind die apparaten ook gewoon lachwekkend, sorry). Wat hij in zijn eentje doet moet hij vooral zelf weten, als ik zoiets ''tussen zijn sokken'' zou tegenkomen dan zou ik het daar lekker laten liggen.
Mijn vriend vind er alleen totaal niets aan...
Ik zou het niet kunnen waarderen als mijn vriend een penispomp of nepkutje zou gebruiken waar ik bij ben. Ik zou me dan wel aardig overbodig voelen... (En ik vind die apparaten ook gewoon lachwekkend, sorry). Wat hij in zijn eentje doet moet hij vooral zelf weten, als ik zoiets ''tussen zijn sokken'' zou tegenkomen dan zou ik het daar lekker laten liggen.
Mijn vriend vind er alleen totaal niets aan...
vrijdag 26 augustus 2011 om 20:24
Wij zijn open en eerlijk naar elkaar op dit gebied, dus hoeft hij niks te verstoppen. Hij is ook totaal niet geinteresseerd in mannenspeeltjes. Hebben samen altijd de grootste lol bij het bekijken ervan in een seksshop. Zo'n nepkut heet dan een genotsmossel, , nou dan hoeft het al niet meer. En dat spul waarvan het gemaakt is. Getsie dat voelt echt vies.
Dus hier geen gebruik van mannelijke speeltjes.
Dus hier geen gebruik van mannelijke speeltjes.
vrijdag 26 augustus 2011 om 20:59
Ik vind de voorbeelden die je noemt niet passend, persoonlijk.
- Een penispomp is niet erotisch maar gewoon een "stijfmaker" voor mensen met erectieproblemen.
- Het probleem met een fleshlight/nepvagina is dat de man zijn geslacht niet meer kan gebruiken voor jou, terwijl vibratorgebruik wel samen kan gaan met verscheidene andere dingen.
Er zijn geschiktere voorbeelden te verzinnen.
- Een penispomp is niet erotisch maar gewoon een "stijfmaker" voor mensen met erectieproblemen.
- Het probleem met een fleshlight/nepvagina is dat de man zijn geslacht niet meer kan gebruiken voor jou, terwijl vibratorgebruik wel samen kan gaan met verscheidene andere dingen.
Er zijn geschiktere voorbeelden te verzinnen.
vrijdag 26 augustus 2011 om 22:33
quote:zolder07 schreef op 26 augustus 2011 @ 20:09:
Wij schaffen dat soort artikelen meestal gezamenlijk aan, dus ik heb daar niet zoveel problemen mee, ik zou het wel apart vinden als ik in een la iets tegen zou komen wat hij voor mij verborgen houdt.Eens. Wij gebruiken alleen een anaal vibrator voor hem, verder niets. Jammer genoeg is er verder weinig wat we nog enigszins geschikt vinden voor stellen: nepkutjes/mondjes e.d. zien wij toch vooral voor vrijgezellen die het zonder the real thing moeten doen.
Wij schaffen dat soort artikelen meestal gezamenlijk aan, dus ik heb daar niet zoveel problemen mee, ik zou het wel apart vinden als ik in een la iets tegen zou komen wat hij voor mij verborgen houdt.Eens. Wij gebruiken alleen een anaal vibrator voor hem, verder niets. Jammer genoeg is er verder weinig wat we nog enigszins geschikt vinden voor stellen: nepkutjes/mondjes e.d. zien wij toch vooral voor vrijgezellen die het zonder the real thing moeten doen.
zaterdag 27 augustus 2011 om 00:35
Het gebruik van een pomp terwijl je/een vriendin bij is lijkt me niet kies en ook een beetje overbodig.....
Sorry heb oop nog nooit zo'n pomp gebruikt dus kan er ook eigenlijk niks over vertellen.
Over het gebruik van een nepkutje terwijl je/een vriendin er bij is lijkt me ook wel een afknapper voor haar..
Ik heb wel een soort van nep vagina (Flip Hole Tenga) maar zou dat nooit gebruiken bij een echte vrouw......
Maar een vibo gebruik voor bijvoorbeeld onder/bij/boven/enzo ballen en piemel is wel heel lekker. Ook met vriendin er bij.
Ook een anus stimulator is ook erg lekker en dan dus ook met een vriendin er bij.
Lijkt me ook niks mis mee.
Is bij haar toch ook lekker????
Lijkt mij dus ook geen probleem.
En het verstoppen van sextoys voor je (vast) vriendin lijkt me erg zielig en ook dus not done.
Als het echt je vriendin is kan je het toch gewoon aangeven wat je lekker vind om samen met haar te beleven???
Ja toch???
Sorry heb oop nog nooit zo'n pomp gebruikt dus kan er ook eigenlijk niks over vertellen.
Over het gebruik van een nepkutje terwijl je/een vriendin er bij is lijkt me ook wel een afknapper voor haar..
Ik heb wel een soort van nep vagina (Flip Hole Tenga) maar zou dat nooit gebruiken bij een echte vrouw......
Maar een vibo gebruik voor bijvoorbeeld onder/bij/boven/enzo ballen en piemel is wel heel lekker. Ook met vriendin er bij.
Ook een anus stimulator is ook erg lekker en dan dus ook met een vriendin er bij.
Lijkt me ook niks mis mee.
Is bij haar toch ook lekker????
Lijkt mij dus ook geen probleem.
En het verstoppen van sextoys voor je (vast) vriendin lijkt me erg zielig en ook dus not done.
Als het echt je vriendin is kan je het toch gewoon aangeven wat je lekker vind om samen met haar te beleven???
Ja toch???
zaterdag 27 augustus 2011 om 00:58
Mijn man heeft alleen zijn linkerhand als hulpmiddel. Niks geen pompen, nepkutjes of wat dan ook. En als hij die wel zou hebben, zou ik daar geen moeite mee hebben; ik heb sinds een paar maanden een vieb.... Mag hij dan ook wat hebben...?!
Maar hij heeft daar helemaal niks bij, ik denk dat hij nog eerder in een stuiplach zou raken als ie zoiets zou vertellen of zou laten zien.
Maar hij heeft daar helemaal niks bij, ik denk dat hij nog eerder in een stuiplach zou raken als ie zoiets zou vertellen of zou laten zien.
zaterdag 27 augustus 2011 om 01:18
Hoi Luckyjane,
Maar heeft je man wel eens een vieb (een beetje) in zijn anus gehad????
Of bij/onder zijn ballen tijdens mastruberen/sex????
Kijk wat je niet kent/weet mis je ook niet....
Ik wil daarmee niet aangeven dat iedere man die geen vieb in zijn anus heeft gehad iets mist maar wat je niet hebt geprobeerd weet je dus ook niet of het niks is voor je????
Laat staan of je het dus mist..............
Ik wil daarmee niet aangeven dat iedere man die geen vieb in zijn anus heeft gehad iets mist maar wat je niet hebt geprobeerd weet je dus ook niet of het niks is voor je????
zaterdag 27 augustus 2011 om 01:27
quote:Nieuwestart33 schreef op 27 augustus 2011 @ 01:18:
Hoi Luckyjane,
Daar kan ik heel eenvoudig op reageren Nieuwestart. Ik heb sinds een paar maanden een vieb, op aanraden van sommige posters hier. Maar om heel eerlijk te zijn: ik gebruik hem maar zelden. Ik vind dat mijn vingers veel beter zijn (zal ook wel de macht der gewoonte zijn, denk ik).
Mijn man masturbeert ook, maar zonder hulpmiddelen, sinds zijn puberteit is hij daarin behoorlijk geoefend.
Hulpmiddelen hoeven niet zo nodig voor ons, we redden onszelf wel....
Hoi Luckyjane,
Daar kan ik heel eenvoudig op reageren Nieuwestart. Ik heb sinds een paar maanden een vieb, op aanraden van sommige posters hier. Maar om heel eerlijk te zijn: ik gebruik hem maar zelden. Ik vind dat mijn vingers veel beter zijn (zal ook wel de macht der gewoonte zijn, denk ik).
Mijn man masturbeert ook, maar zonder hulpmiddelen, sinds zijn puberteit is hij daarin behoorlijk geoefend.
Hulpmiddelen hoeven niet zo nodig voor ons, we redden onszelf wel....
zaterdag 27 augustus 2011 om 14:51
Ik heb wel zo'n nepkutje gehad en de naam is treffend want wat is dat NEP. Ik vind er weinig aan. Mijn vrouw heeft een vieb en die gebruikt ze ook tijdens het vrijen. als ik dan in haar zit en ze stimuleert haar klitorus en raakt daabij ook mijn pik kan ik daar geen bezwaar tegen hebben hoor , lekkerrrr. Idd rond, onder en net achter mijn ballen kan ik het ook wel waarderen. Wat wij verder gebruiken is een zijden sjaaltje om elkaar lekker te strelen hmmmm en af en toe knoopt ze die rond mijn pik zodat ie lekker hard blijft. Wat ik ook een aanrader vind is zo'n kwast uit de make up doos om elkaar mee te plagen. ach en zo heb je zonder dat je het beseft allerlei seksspeeltjes in huis als je goed om je heen kijkt.
dinsdag 30 augustus 2011 om 13:05
Bij toys voor hem denk ik meer aan dingen die je samen gebruikt. Dus geen pomp of nepvagina maar penisringen en dingen om om zijn balzak te kunnen doen. Het is heerlijk om bij het begin van het voorspel een ring ( soms een rubberen, soms een stalen ) achter zijn balzak te plaatsen of later als zijn erectie tot volle wasdom is gekomen hem een penisring om te doen. Ook genieten we beiden intens, natuurlijk elk op onze manier, als ik zijn zak strak afbind met een leren koordje.
Heerlijk om later tijdens het vrijen die harde ballen tegen mijn lijf te voelen kletsen. Ook een MCD, male chastity device, kun je als een toy beschouwen door hem bijvoorbeeld tijdens het voorspel er een half uurtje in te laten zitten. Op het gebied van sexspeeltjes zij er voor mannen nu eenmaal meer mogelijkheden dan voor vrouwen.
Heerlijk om later tijdens het vrijen die harde ballen tegen mijn lijf te voelen kletsen. Ook een MCD, male chastity device, kun je als een toy beschouwen door hem bijvoorbeeld tijdens het voorspel er een half uurtje in te laten zitten. Op het gebied van sexspeeltjes zij er voor mannen nu eenmaal meer mogelijkheden dan voor vrouwen.