Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Henkjan, ik voel veel frustratie uit jouw posts, lukt het niet helemaal bij de vrouwen? Hoe succesvol is jouw aanpak geweest?
Wat je leest is niet frustratie, maar nuchterheid en realiteitszin.

Ik ben 43 en heb het e.e.a. meegemaakt, vandaar mijn nuchtere kijk.

Er is wel enige frustratie over het feit, dat vrouwen in de vruchtbare leeftijd mij afwijzen vanwege mijn leeftijd (43). Dat terwijl ik meerdere relaties heb gestopt omdat de vrouw niet zwanger niet meer kon, of niet wilde worden.
haha, henkjan, jij zegt echt zulke grappige dingen.

hihi...
Henkjans wensenlijstje: wandelende baarmoeder, iemand die seks wil op de eerste date, lekker met hem aan zijn motor gaat klussen en om 5 uur een steak op tafel zet om vervolgens zijn klaagbeden over vrouwen aan te horen. Maten 90-60-90. Iemand?
Tierney, iets is ZWART of iets is WIT.

Daartussen zit niks.

Daarmee vat ik je post samen.
Nou maar even serieus dan, wat zou jij doen om het vrouwzijn tegemoet te komen? Vrouwen zijn ook anders dan mannen weetje...
Tier, om te beginnen zou ik je willen aanraden om eens een duidelijk zelfbeeld te ontwikkelen.

Pas dan weet je wat daarbij past. Zelfkennis is essentieel voor geluk in je leven.

Ten tweede: vraag jezelf goed af wat je zoekt in een man. En hoe je met de man-vrouw verschillen omgaat.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Was het een moeilijke vraag?
quote:tierney schreef op 28 augustus 2011 @ 13:24:

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Was het een moeilijke vraag?

Nu begrijp ik je vraag. Ik vatte hem anders op.

Mijn 'tegemoetkomen' bestaat uit zoveel mogelijk 'accepteren' en niet 'verwerpen'.

Ik geef iedereen zoveel mogelijk een 'keus' zonder mijn wil op te leggen.
quote:Petjes schreef op 09 augustus 2011 @ 08:58:

Same here, paar keer gedaan en altijd een minder leuke man dan ik op basis van het profiel en mailcontact had verwacht9 van de 10 keer valt 't tegen.
quote:sito1970 schreef op 28 augustus 2011 @ 13:31:

[...]

9 van de 10 keer valt 't tegen.toch zijn er een aantal onder ons die het erg leuk hebben
Maar om even een concreet voorbeeld te noemen, jij zegt dus dat mannen veel praten over zichzelf en dat vrouwen juist veel dialoog willen. Hoe wekt accepteren dan? Want de man veel laten praten is alleen een accepteren van de man en niet andersom. Soms moet je elkaar wel tegemoet komen. Snap je nu wat ik bedoel?

Maar je hebt zeker gelijk dat er verschillen zijn en dat daar rekening mee gehouden moet worden.

Je doet alleen een heleboel aannames, en die lijken uit je eigen frustraties voort te komen. Bijvoorbeeld je kan geen jongere vrouwen met kinderwens meer krijgen, vrouwen willen zo lang wachten met seks, etc. Je scheert mannen en vrouwen nogal over een kam, ik denk niet dat er zoiets is als DE man of vrouw. Jouw beschrijving van DE man voldoet bijvoorbeeld totaal niet aan de mannen die ik hiervoor ontmoet heb, zij waren verlegen en hielden van in mijn ogen staren en alles voor hun liefde doen, en dat werkt mij op de zenuwen. En in mijn ervaring is het juist moeilijk om een man met ballen te vinden.
hier valt het tot nu toe vaker mee dan tegen haha
zouden jullie het wel een beetje ontopic kunnen houden? vind deze discussie niet zo leuk en heeft ook niet zoveel met internetdaten te maken, alswel met relaties in het algemeen. Henkjan, misschien kun je ej eigen topic daarover openen?
quote:boebele schreef op 28 augustus 2011 @ 13:42:

zouden jullie het wel een beetje ontopic kunnen houden? vind deze discussie niet zo leuk en heeft ook niet zoveel met internetdaten te maken, alswel met relaties in het algemeen. Henkjan, misschien kun je ej eigen topic daarover openen?helemaal mee eens
Nou ja, wat mij betreft ging het over eisenlijstjes en te hoge en onrealistische verwachtingen bij ID...

Maar ik zal verder HJ negeren.
Okee, stel dat je zo'n man aan tafel krijgt, die alleen maar over zichzelf praat. Wat je dan zou kunnen doen is dit.

Allereerst accepteren dat mannen dat doen, omdat ze met bescheidenheid niets bereiken in de mannenwereld. Every man beats his own drum, zeggen de Amerikanen. En vraag jezelf af in hoeverre jouw vragen hem daarin *stimuleren*.

Daarna zou je de regie kunnen overnemen. Confronteer hem met zijn gedrag en hoe dat op je uitwerkt. Stel een alternatief gespreksonderwerp voor.

Ikzelf ben heel handig in het afkappen van langdradige verhalen. Ik zeg dan dat luisteren een intensive bezigheid is, dat ik niet zo lang achter elkaar kan doen.
quote:boebele schreef op 28 augustus 2011 @ 13:42:

zouden jullie het wel een beetje ontopic kunnen houden? vind deze discussie niet zo leuk en heeft ook niet zoveel met internetdaten te maken, alswel met relaties in het algemeen. Henkjan, misschien kun je ej eigen topic daarover openen?Okee Boebele.
quote:Henkjan41 schreef op 28 augustus 2011 @ 13:50:

[...]

Okee Boebele.thanks
bedankt allebei.

Kunnen we het hier weer gezellig gaan hebben.
Tierney veel plezier voor vandaag!!

Manopviva,bij jullie is het idd bijna een relatie..echt leuk!

Roosje,bij jullie gaat het ook gewoon lekker lees ik..geniet ervan!

İk heb morgen weer een date..gaat eigenlijk best hard vanaf vorige week woensdag morgen al de 3e date...
Ben maar wat aan het poetsen geslagen, vond het absurd om nu al mezelf om te kleden enzo :-)

Ik had eigenlijk vanmiddag ook even wat moeten gaan doen ofzo, beetje wachten op de date tsss... Maar ik heb er gewoon zin in, laat ik nu maar weten wat het nou is.

VEO veel pelzier morgen, klinkt goed dat jullie zoveel samen willen zijn.
hihi tierney dan heb je iig een schoon huis! wat was er ook alweer met gezeemde ramen?

Ik werd vanmiddag gebeld door....ja idd kreeg gebrabbel aan de andere kant van de lijn, zn zoontje... later kreeg ik een smsje van, volgens mij belde (naam zoontje) je net.

Hij was nog bij zijn ouders, .... hihi wel heeeeeel toevallig dat dat jochie dan precies mij belt
Ik voel Henk Jan denken klere wijven!!

Vertel ik uit het oogpunt van een man walsen ze er over en moet ik een nieuw topic openen.

Henk Jan het valt niet mee om een geschikte partner te vinden als mensen de 40 over gaan.

Ik ervaar het ook zo en dan heb ik ook nog kids.

Is het geen idee om iemand te daten die al wel een kind[eren] heeft?

Deze groep vrouwen willen ook de liefde vinden.

Wellicht dat je ook past.
Leuk om te lezen dat het bij een aantal zo goed gaat, ik hoop dat ik dat zaterdag ook heb ( als hij op komt dagen!)

Hij blijft me wel smsen dus dat is iig een goed teken toch?

Hij is alleen zo rustig en komt heel lief over, eigenlijk heb ik dat ook wel nodig alleen weet ik niet of ik dat nu al wil.

Zo serieus bedoel ik dan, ik houd ook wel van een beetje spanning en sensatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven