Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
dat is idd een goed teken julymoon, hij doet iig zn best.

Ga hem eerst maar eens ontmoeten volgende week en dan weet je meer over spanning/ sensatie/ etc
ik heb mail terug hij is net weer thuis.

Hij wil nog wel een x langskomen en kan dinsdag, woensdag of vrijdag. Dus ik ga komende week zowiezo weer zien, voor mij is de woensdag het handigste, dus ga dat maar voorstellen.
Mjah
Ik zit gezellig met mailman te scrabbelen over de telefoon... :-) nu al burgerlijk
Hij komt woensdag en smste dat hij er al naar uit kijkt. Oooh vind t leuk!

Vorige week hoopte ik alleen maar dat het nu zo zou kunnen zijn, een beetje bang toen voor t tegenovergestelde.

En hangmat, onder welke naam scrabble jij ;)
nou eh.. als ik dat zeg dan ben ik traceerbaar :-) voornaam en geboortejaar hehe

Maar als je ook wilt scrabbelen dan moeten we even pm-etjes sturen mocht dat nog kunnen hier op het forum
Haha ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar:

Hij was leuk!

We hebben eerst wat makkelijks gegeten, maar dat was te kort, dus we hebben nog tot kwart over 11 in een grand cafe gezeten. Zulke heerlijke gesprekken, en hij is precies zoals ik het wil, geintersseerd, open en toch mannelijk.

We hebben niet gezoend, wilde ik wel, maar we hadden steeds zo'n irritante tafel ertussen. Misschien ook nog een beetje vroeg. Hij zei meteen al dat hij me mooi vond en aan het eind vroeg hij of ik op een tweede date wilde en ik heb ja gezegd. We moeten nog afspreken wat en wanneer maar ik denk dat dat wel goed komt. Hij smste me al toen ik onderweg naar huis was en nu vond ik het niet erg! Ik lach gewoon de hele tijd hihi! Het ging gewoon goed, wtf!
Oh en Roosje, wat leuk voor je! Goed gevoel is een ding, maar daadwerkelijk een afspraak is nog leuker :-)
Tierney, wat leuk!!!

Nog een eerste succesdate op dit topic! Veel plezier met nagenieten!
Tierney, wat een leuk nieuws! Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen jullie, maar het klinkt wel heel positief allemaal.

Go girl!

roosje, bij jou zit het ook goed zo te lezen. Ben benieuwd!

Ik heb echt een offday vandaag en heb besloten mezelf even van de site te halen. Ik heb 2 mannen die me leuk leken een berichtje gestuurd, maar kreeg daar geen reactie op terug. Nu ben ik er even klaar mee geloof ik, en mijn ex-date wil ook maar niet uit mijn gedachten verdwijnen.. zucht.

En nou heb ik ook nog ontzettende pijn in mijn voet doordat ik gisteren iets te fanatiek heb hardgelopen. En zo weer werken.

Pffff, heb even helemaal nergens zin in.
Tierney, wat leuk!!

Gisteren date 2 met meneer 1 gehad (volgen jullie het nog?). Het was heel gezellig, maar de vonk ontbreekt wat mij betreft toch wel. We lijken veel op elkaar qua karakter, ik denk dat ik hem maar als gewone vriend moet adopteren . Dus meneer 2 is welkom, denk dit weekend maar een drankje doen!

He, balen, Boebele. Heb je nog contact met je exdate, of helemaal niet meer? Daten is erg leuk, maar het kan ook veel teleurstellingen opleveren. Dan is het soms beter om ff rust te nemen, hoofd weer beetje op orde en dan staat die leuke man gewoon ineens voor je als je het niet verwacht! Kop op, meid!
Tierney, wat leuk te lezen, dat het zo gezellig was. Op naar date 2.

En Vivalaalcohol, denk dat het wel goed is om nu met meneer 2 af te spreken, ben benieuwd of het dan wel 'vonkt'.

Boebele, ik begrijp hoe jij je voelt. Sta zelf ook op een paar DS, waarop ik interesse berichtjes kan sturen, en baal ook, als ik steeds ofwel geen reactie krijg of een afwijzing. Dan voel ik me zó min, vraag me af, of alle vrouwen dan leuker zijn dan ik; zoiets. En zeker als die ene nog in je hoofd zit, sta je ook niet echt open voor een ander, denk ik.
Begin steeds nieuwsgieriger te worden naar meneer 2. Wat heeft die man een interessant en spannend leven . En we sms-en inmiddels zoveel dat ik ook wel heel nieuwsgierig naar hem als persoon ben. Hij komt heel lief en wijs over . Me like!
Vanmorgen zijn de eerste smsjes met veel smiley's alweer over en weer gegaan, hihi! Ik vind het wel spannend hoor, ik heb toch wel een beetje kriebels in mijn buik na gister. En we hebben zo intensief contact gehad de afgelopen weken, en nu ben ik ineens onzeker over of ik hem wel moet smssen.

Slaat helemaal nergens op, gister ook, ik heb zo het gevoel dat ik echt alles kon zeggen tegen hem, ik was helemaal mezelf en heb me niet in hoeven houden. Hij was gewoon knapper als op de foto, dat vond ik een leuke verrassing, en hij is gemanierd, vond ik ook wel apart, toen ik het koud had naast een open deur, stond hij meteen op om van plaats te ruilen. Lief he?

Dit heeft voor mij als het zo door blijft gaan zeker wel potentie voor een hevige verliefdheid, de eerste kriebels zijn er al. Maar ik doe het rustig aan, niet meteen mijn gevoel ergens instorten.

VLA (vla haha, sorry) jammer dat jij geen kriebels kreeg van meneer 1, maar dan weet nu nu wel zeker dat je met een gerust hart toch nummer 2 kan ontmoeten toch? Wanneer zie je hem?

Boebele, je bent een leuke meid hoor, laat die oppervlakkige DS daar geen twijfel in zaaien! Soms heb ik echt het gevoel dat het een beetje een soort van kansspel is. Ik heb ook veel meer afwijzingen gekregen en ik ben nog vaker genegeerd voordat ik uiteindelijk contact had met iemand. Als je op dit moment erg onzeker ervan wordt dan moet je zeker even pauze inlassen, want dat is niet de bedoeling hoor, je komt over als een hele lieve en leuke meid.
Wat klinkt dat leuk, Tierney . En ik heb dat ook hoor, tot en met de eerste date niks aan het handje, maar na de date wordt ik ineens onzeker... Vindt ie me wel leuk genoeg, etc. Maar zo leuk dat je de eerste kriebels voelt!!

Meneer 2 heeft aangegeven dat ie me eerst wil bellen voordat we afspreken ("Misschien klink ik wel als een kraai":)).Dus dat ga ik denk ik vanavond even doen en anders morgen. En we hebben al geconstateerd dat er dit weekend wel mogelijkheden moeten zijn.

Moet nu dus wel een gesprekje met meneer 1 gaan voeren. Die heeft me inmiddels uitgenodigd voor date 3. Zie altijd op tegen dit soort gesprekken :(. Iemand tips?
Overigens heb ik me ergens gratis ingeschreven en kan ik zelf helemaal niet aan anderen mijn interesse tonen. Dat scheelt wel een hoop afwijzingsstress, want ik kies nu gewoon uit de geinteresseerden welke ik leuk vind
leuk om te lezen tierney! En ook voor mij een heel herkenbaar onzekerheidsgevoel ;) aan de andere kant is het ook gewoon heel leuk! Hij laat van zijn kant in ieder geval wel interesse zien Hij had ook gisteravond nog wel langs willen komen, maar hij was een beetje moe van een feest...dus op tijd naar bed was een beter plan.

Nu nog weer 2 nachtjes slapen....erg grappig om te bedenken hoe ik me vorige week rond deze tijd voelde...

en vla ( ) ik ben benieuwd naar meneer 2!

En boebele, misschien is een pauze idd niet verkeerd...en hopelijk kan je daarna weer een leuke dateman tegen!
meiden (en man) hoe is het daar met jullie?

(zo staat het topic weer meer bovenaan, voor de mobiele forummers onder ons)
Ik ben momenteel niet echt actief op datingsite. Ik krijg wel berichtjes die ik heel kort beantwoord ben nog teveel bezig om los te komen.

Ik dacht dat ik verder was.
Oops wrong planet
mooie verhalen tierney! En ook heel herkenbaar. Voor de eerste date gingen de berichten heel snel heen en weer en daarna ben je ineens bang dat je je teveel opdringt. Maar dat is alleen maar een goed teken.

Bij ons lijkt het inmiddels wel op een echte relatie. Heb haar ouders al ontmoet en zondag stel ik haar aan mijn familie voor. Het gaat wel snel, maar nog steeds erg leuk.
egghead hopelijk ben je snel los...

en manopviva: leuk om te lezen! jij was het eerste echte succesverhaal hier toch?!

Wij zien elkaar morgenavond weer we smsen dagelijks, en mailen net als hiervoor nog steeds. Blijft leuk en hij laat vanuit zijn kant ook wel zijn interesse voor mij zien! Heb zin in morgen! En misschien komt hij vrijdag weer!
Jep, topic is weer geupt!

Bedankt voor jullie lieve woorden. En ja, ik vind mezelf best een leuke meid, maar op de 1 of andere manier lukt het via die datingsites niet meer zo de laatste jaren. Terwijl ik toch 3 leuke relaties heb gehad via het internet. In het dagelijkse leven kom ik aan aandacht niets tekort. Dat klinkt misschien arrogant, maar ik bedoel er meer mee dat ik echt niet onaantrekkelijk ben ofzo. Maar vaak zijn het wel mannen die al bezet zijn of een stuk ouder die dan een leuk hapje zoeken en daar ben ik niet zo voor te porren.

Wat ik ook vreemd vind: schreef gisteren een jongen die een tijdje geen mail wilde ontvangen en nu weer "vrij" leek te zijn. Helaas had hij al iemand ontmoet enzo en was hij in de wolken en blabla. dan vraag ik me wel af:: wat doe je dan nog op deze site? En waarom wil je dan wel weer mail ontvangen?

Zou dat ook niet leuk vinden als ik zijn nieuwe liefde was, maarja.

Ik heb me nog niet uitgeschreven, maar blijf gratis lid. Vond dat wel een goede van jou, vivaalcohol

En Tierney, wat leuk dat het bij jullie zo goed klikte! Je bent nummer 4 al inmiddels? Echt niet normaal hoor

hoe is het met de rest en de vlinders?
Sja Boebele, waarom zo'n gast dat doet, Joost mag het weten. Heb het idee dat een DS voor sommige kerels ook gewoon een handige vijver is om af en toe een meisje uit te vissen.

Ik ben lustig aan het sms-en met meneer 2. Het wordt best wel persoonlijk over de sms, heb het gevoel dat ik al heel veel van hem weet. Blijf dat toch heel gek vinden, wat je zo allemaal deelt met iemand die je eigenlijk helemaal niet kent, of in ieder geval nog nooit gezien hebt. We hebben voor zaterdag een date staan, vind het heel spannend, wat ik nu allemaal van hem weet lijkt dit echt een potentiele partner en die ben ik al heel lang niet tegengekomen. En dit voelt gewoon megagek voor mij: ik kijk altijd enorm de kat uit de boom, moet altijd heel erg aan een nieuw iemand wennen maar bij hem voelt dat heel anders. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Ja vla, ik begrijp het nu wel. Het contact met mijn mailman was ook heel anders en veel diepgaander dan anders.

Even het belangrijkste: zaterdag heb ik de tweede date! :D

Ik vond het best eng om na een date meteen op bellen over te gaan, dus ik ben wel blij dat we gewoon doormailen en smssen, maar ik dacht dat dat vreemd was. Nu lees ik dat jij dat ook doet Roosje. Grappig.

Ik hoef me helemaal geen zorgen te maken over mezelf opdringen met een leuk smsje (klinkt al absurd eigenlijk haha). We hebben gister over de mail (is minder eng :P) een soort evaluatie van de date gedaan (wat minder zakelijk als dat ik het hier beschrijf haha). We hadden vooraf al zoveel gedeeld, dat we de eerste date gewoon heel luchtig wilden houden om zo onbevangen mogelijk te kunnen oordelen. Nou was niet nodig, het was gewoon net zo leuk. En hij vind (korte samenvatting) mij erg leuk en aantrekkelijk hihi! Hij zei ook dat hij wel zin had in meer dan kletsen, maar dat dat niet verstandig was op de eerste date, goedzo! Ga er helemaal van blozen.

Ergens heb ik zo het gevoel dat er ergens een camera hangt ofzo. Ik ben helemaal niet gewend dat het zo soepel gaat en dat ik gewoon mezelf kan zijn en dat iemand me dan echt leuk vindt. En dan geeft die persoon mij ook nog eens kriebels. Ze zeggen altijd dat als het goed zit dat het dan makkelijk gaat. Misschien is dat nu wel zo... Ik weet het niet na een date, maar ik ga er gewoon van genieten, hij is zo leuk!
ohhh tierney wat zijn jouw woorden herkenbaar

Bij m'n vorige ex was ik nooit echt zeker van m'n gevoel, waardoor het uiteindelijk ook om die reden uit ging (hij was meer goede-vrienden-materiaal dan relatie-materiaal)...

Maar bij deze man kreeg ik eigenlijk gewoon meteen een kriebel toen hij ik hem voor het eerst zag.

En dan is het ooo zo spannend of hij dat ook had (heeft)... morgen komt hij weer, en de hoeveelheid smsjes/mailtjes (en gedachten) die over en weer zijn geweest...sluit ik niet uit dat er niks gaat gebeuren

Het is wel gek dat er nu weer een week tussen heeft gezeten...ergens ver in mn achterhoofd gaat t al bijna van, maak ik het niet 'leuker' dan het daadwerkelijk is. maar dan krijg ik weer een berichtje en denk ik ... ik heb zin om hem weer te zien!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven