mijn kat is ontsnapt
zondag 28 augustus 2011 om 01:52
ik was vanavond thuis met wat mensen, waarvan 2 exen die ruzie kregen. hun hebben mijn voordeur open laten staan waardoor mijn kat naar buiten is gerend. mijn kat komt normaal wel buiten maar alleen in de achtertuin. en de muren van mijn tuin zijn zo hoog dat hij nooit de tuin uit kan. nu zag ik hem en wilde hem pakken, hij rende ervandoor en ging een parkeergarage in. normaal kan je daar niet zomaar naar binnen lopen maar iemand had blijkbaar de poort open laten staan. ik erachteraan hopend dat ik niet opgesloten zou worden, hij rende natuurlijk weer weg en ik kon hem niet meer vinden. boven die parkeergarage zitten allemaal tuinen en daaromheen een blok met huizen. ik denk dat hij hier dus niet zomaar uit kan. ik ga morgen eerst maar eens bij een paar mensen daar aanbellen als hij niet binnen is morgenochtend. pfff maak me egt zorgen, en ben ook boos dat hun heel de tijd de deur open hebben laten staan.
dit is pas mijn eerste bericht maar moet het nu echt even van me af schrjiven, wordt een lange nacht ben ik bang.
dit is pas mijn eerste bericht maar moet het nu echt even van me af schrjiven, wordt een lange nacht ben ik bang.
zondag 28 augustus 2011 om 20:15