mijn kat is ontsnapt

28-08-2011 01:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was vanavond thuis met wat mensen, waarvan 2 exen die ruzie kregen. hun hebben mijn voordeur open laten staan waardoor mijn kat naar buiten is gerend. mijn kat komt normaal wel buiten maar alleen in de achtertuin. en de muren van mijn tuin zijn zo hoog dat hij nooit de tuin uit kan. nu zag ik hem en wilde hem pakken, hij rende ervandoor en ging een parkeergarage in. normaal kan je daar niet zomaar naar binnen lopen maar iemand had blijkbaar de poort open laten staan. ik erachteraan hopend dat ik niet opgesloten zou worden, hij rende natuurlijk weer weg en ik kon hem niet meer vinden. boven die parkeergarage zitten allemaal tuinen en daaromheen een blok met huizen. ik denk dat hij hier dus niet zomaar uit kan. ik ga morgen eerst maar eens bij een paar mensen daar aanbellen als hij niet binnen is morgenochtend. pfff maak me egt zorgen, en ben ook boos dat hun heel de tijd de deur open hebben laten staan.

dit is pas mijn eerste bericht maar moet het nu echt even van me af schrjiven, wordt een lange nacht ben ik bang.
niet wachten tot morgen, als het licht wordt en drukker dan kan de kat zich schuilhouden. Juist in het donker komen ze tevoorschijn, dus hup rammelen met brokjes en naar buiten
dank je voor je advies ik ga meteen naar buiten
Wat Meds zegt en zijn naam roepen, zo heb ik mijn kat ook ooit teruggevonden. Als je hem vanavond niet vindt, morgen een vermissing op de site van Amivedi doorgeven en de tips die daarop staan lezen. Sterkte, ik hoop dat je hem vindt.
hij zit waarschijnlijk gewoon ergens in de buurt.
als ie het avontuur zat is, reageert ie wel op jouw geroep en gerammel
En katten houden van bosjes. Dus blijf soms een tijdje staan bij bosjes, roep zijn naam en blijf eventueel gehurkt zitten terwijl je goed om je heen kijkt.

Op die manier heeft mijn moeder haar kat gevonden (jaren geleden).

Succes!
ik heb hem gevonden
Jippie!

Gelukkig maar Dan kan je straks gewoon gaan slapen.

En waar zat 'ie?
bedankt voor al jullie advies, ben nu weer opgelucht dat hij weer veilig thuis is.
hij had zich verstopt onder een auto. maar toen ik daar al 5 rondjes had gelopen en onder auto´s had gekeken was ik het een beetje zat. en toen kwam hij net onder een auto vandaan rennen. toen had ik hem te pakken.
Dat was dan gelukkig een kort avontuur voor hem
Ik vind wel dat hun volgende keer egt beter moeten opletten.
Pfffff, dat scheelt weer een nacht slaap! Wat zul je in paniek zijn geweest! En die exen hadden ruzie met mij gekregen.....
Spectral :
Gelukkig dat je hem weer hebt!

Ik sluit mijn katten altijd even op als ik denk dat de deur wel eens lang open kan staan. Of als ik iets moet doen bij de voordeur.

Kan heel simpel zijn door de deur naar de kamer even dicht te doen. Of doe hem voortaan even in de tuin als hij daar toch niet uit kan.
Waanzinnig goeie tip lirio... gewoon de deur dicht houden of de katten opsluiten.

Stom dat niemand daar nog aan gedacht heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven