Single-topic waar is het?

10-08-2011 12:23 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar is het single topic gebleven? Ben ik terug van vakantie en dan is er geen "levend" single-topic meer :(...

Zijn er nog meer meiden die een beetje (anoniem) ervaringen willen delen over het wel en wee van het single-leven met zijn ups en downs?
hallo, hier nog een single van 47 jaar. Nu sinds een half jaar alleen weer, en hoop de 'ware' toch nog eens tegen te komen. Maar ook ik: onzeker over mijn uiterlijk (best flink; schijnen veel mannen aantrekkelijk te vinden, dus waarom zo onzeker???). In de supermarkt ben ik hem nog niet tegengekomen. Wel af en toe een date/afspraak via internet; heel gezellig, maar blijft bij één afspraak, en daarna hoor ik niets meer van hem. Soms vind ik het prima, als er van mij uit geen echte klik is, maar als ik hem wel leuk vind, zou ik het prettig vinden om duidelijkheid te krijgen: als je niet meer wil afspreken, laat het me dan (als antwoord op mijn sms) even weten; wel zo netjes. Op dit moment zijn er 2 mannen met wie ik chat, en misschien ga afspreken....Tja, en ook bij sommige klusjes in huis mis ik soms wel een man...
@Meikemeike: Haha ja dat kneus voelen komt bekend voor. Vooral ook omdat vriendinnen denken dat ze medelijden met mij moeten hebben en dit graag laten blijken. Terwijl ik eigenlijk gewoon heel gelukkig ben, ja ok, alleen ben ik alleen. Sommigen weigeren dat te geloven en dan blijf ik me maar verantwoorden. Tuurlijk zou het leuk zijn als er iemand zou zijn, maar mijn geluk hangt er niet vanaf.

Ik heb ook van die vriendinnen die met redenen komen waarom het niet kan als ik bel. Probeer ik iets te regelen voor een paar weken later, dan weten ze het nog niet, want misschien is Pietje wel thuis. Nou zo word k dus nooit! (hoop ik haha).

Zo berg frustratie komt er even uit

Ik durf iemand ook niet echt aan te spreken hoor. Hooguit in redelijk beschonken toestand, maar geloof niet dat ik dan erg aantrekkelijk ben

Kom je wel af en toe leuke mannen tegen?
@Nelleke: welkom hier

Ik heb een hele stomme vraag, maar ben nieuwsgierig. Heb je het gevoel dat het daten rond jouw leeftijd anders/makkelijker gaat dan toen je wat jonger was? Hmmm hoop dat ik het zo tactisch heb opgesteld zonder dat je je al te oud voelt nu ;)
Hoi TomorrowMorning. Haha, ik vind het geen stomme vraag hoor Maar nee, ik heb niet het idee, dat het makkelijker is. Alhoewel, toen ik jonger was, had ik er minder moeite mee, dat ik alleen was, maar had toen meer het idee, dat er nog mannen waren die moeite deden voor mij. Heb nu meer het idee, dat de écht leuke mannen 'onder de pannen' zijn.... Geen idee, of dat komt omdat ik kieskeuriger ben geworden? Het daten op zich vind ik wel leuk trouwens, maar helaas nog met niemand over en weer een klik gevoeld...
Ik ook single ben 23 jaar en eigenlijk nooit een serieuze relatie gehad. Begin het nu wel behoorlijk zat te worden...

vriendinnen en zelfs mn broer beginnen me aan van alles en iedereen te koppelen, dat voert de druk nog even lekker op

sta wel op een datingsite maar ben daar niet heel actief. Mijn probleem is ook een beetje dat ik weinig leuke mannen tegenkom
hahah wat fijn om hier met mensen te kletsen die hetzelfde denken/voelen!

En ja of ik leuke mannen tegen kom? Ik zie regelmatig wel mannen waarmee ik best eens een drankje zou willen drinken. En ben in het verleden een aantal keer vervelend aan de kant gezet... dat doet ook echt wat met je zelfvertrouwen... Dus ik wacht meestal maar af tot er iemand naar mij toekomt ;)

Ik ben ook nog eens onzeker over mijn lengte. Ik ben 1.89 dus dat speelt ook zeker een rol, wat de mannen betreft die mij aanspreken... iemand van 170 zal mij niet aanspreken :P

maarja ergens loopt mijn prins... whahahaha

Waar vinden jullie leuke dates? Behalve dan op t internet?
@ Nelleke: Dank je wel voor het antwoorden! Ik had juist de hoop dat als je wat ouder werd, je misschien iets minder kieskeurig werd. Hmmm dat geeft weinig hoop Jammer dat je nog niet de klik hebt gevoeld.

@ Meikemeike: Ja wel fijn dat we niet de enige zijn, in mijn omgeving is dat helaas wel zo. Snap wel dat je niet direct op iemand afstapt hoor, blijft toch erg eng he. Wow 1,89, trekt dat lange mannen niet heel erg aan? Begrijp wel dat 1,70 onder de maat is ja hahaha. Dates vind ik op dit moment dus nergens. Ook bijv. niet met uitgaan (als ik dan al eens ga haha)

Ik ga even zeuren. Met mijn ex had ik nog elke dag contact, meestal vanuit zijn kant. Altijd lieve smsjes en berichtjes. Ook behoorlijk vaak nog over sex. Die smsjes gingen soms echt de hele dag door, dus kon me niet echt voorstellen dat er iemand anders was. Nu hoor ik gister dat hij al weken een ander heeft. En stom als ik ben, trek ik het me natuurlijk weer aan. En vraag me ook direct af wat voor eikel het is om met iemand te gaan daten en een ander zulke smsjes te blijven sturen. De waan dat dit een eerlijke oprechte jongen is, is ook meteen weer weg. Nou ja, wilde het even kwijt. Ik ga niet lopen janken en heb hem overal al verwijderd dus dat gaat de goede kant op
@tomorrowmorning: Jaaa lange mannen spreken me wel vaker aan... maar ja dan moet het nog wel je type zijn. Vind het soms zo oneerlijk als ik een leuke kerel van 1.90 of groter zie met een klein (1,70) meisje... haha zo oneerlijk!!! pfff

Hee.. wat vervelend van je ex... Snap heel goed dat je je dit aantrekt! Heb je sinds je dit weet ook nog wat van hem gehoord? Weet hij inmiddels dat jij weet dat hij een ander heeft? en je dan toch blijft smsen?? Pfff ben blij dat je van hem af bent joh!!!

Kop op!! :D Er lopen vast nog wel een paar leuke exemplaren voor ons rond! :D hahah
Zijn jullie de afgelopen tijd/jaren wel leuke mannen tegengekomen in real life of hiermee in contact gekomen? Ik wel een paar en heb ook wel toenadering gezocht, maar merkte dan vaak dat ze me leuk vonden voor even. En dat maakt dan best onzeker dat ze me blijkbaar niet leuk genoeg vonden. Voelt dan zo stom als je een blauwtje loopt:(

De mannen die echt achter mij aanzaten vind ik dus weer niet leuk pff.

Herkenbaar voor iemand? En als je een leuke man trof hoe ging dat dan verder?
Meike, dat is wel alastig als je groot bent! Ik ben zelf 1.60 dus alle mannen zijn zo'n beetje goed....

Waar kom ik leuke mannen tegen? Soms via vrienden of studie/werk, maar meestal via internet....de kroeg is niet mijn ding.

Pris, ik ken je gevoel....vrijdag heb ik een 2e date en we zien wel hoe het gaat, probeer een beetje afstand te houden, door het verleden ben ik ook wel bang om mij bloot te geven...
@Meikemeike: je hebt idd minder keuze qua mannen dan. Ik snap wel dat je niet valt op een man van 1,70

Mijn ex weet dat ik het weet ja, hij was zelf namelijk de held die het mij meedeelde. Nog 1 smsje gehad, niet gereageerd en nu stil.

Er zullen idd wel ergens wat leuke exemplaten voor ons rondlopen Heb jij er al een stiekem op het oog?

@Pris: heb ik ook wel last van hoor. Heb vorig jaar wel 2 keer gehad dat ik hele leukerds tegenkwam (beiden met uitgaan) die intresse toonden, maar dat ik zo ondersteboven was, dat ik me echt heel afstandelijk heb gedragen pfff. Beetje jammer.

@Kalliope: spannend vrijdag een 2e date! Heb je over je eerste date hier geschreven? Zal even terugzoeken. Hopelijk wordt het erg gezellig. Wel hier verslag komen doen he daarna
Pris, ik heb ook een beetje zoiets. Ik ben schijnbaar heel leuk voor een half jaar. Ik begrijp dat niet zo goed, een half jaar is wel zo lang dat iets serieus lijkt en dan, pats boem weg met een vage reden. Ik ben door de jaren heen best leuke mannen tegengekomen, ook een paar keer een langere relatie gehad. Maar - les voor Snorhaar - als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het het meestal ook.

TomorrowMorning, lekker lomp van je ex, ik snap dat je je daar rot over voelt.
@ Kalliope: Vrijdag dus een 2e date, spannend! Misschien wil je hier verslag komen doen?

@ TomorrowMorning: Herken dat wel, dat afstandelijke. Dat kan ik ook doen, helemaal als ik iemand juist heel leuk vind. Misschien een soort zelfbescherming ofzo. Doe dan bijv. net of ik iemand niet zie. Zet hij dan de eerste stap dan is die afstandelijkheid weg of minder.

@ Snorhaar: Een half jaar is dan inderdaad aardig lang. Waren dat dan al relaties die toen uitgingen of ging je gewoon met een man om waarmee je in de toekomst misschien een relatie wilde?

Mij is het dan wel overkomen dat ik iemand erg leuk vond (qua uiterlijk) en wel beter wilde leren kennen. Maar eigenlijk wist ik al dat hij nogal een versierder was. Hoopte nog wel dat hij wel helemaal voor mij wilde gaan maar hij nam het niet zo serieus met de vrouwen (of vond mij niet leuk genoeg, kan ook nog) Ben dus vanaf het begin af aan op mijn hoede geweest en gelukkig is er niks meer gebeurt dan een beetje flikflooien.

Moet ook zeggen dat ik niet dagelijks een leuke man tegenkom hoor, hihi. Kan vaak ook al gelijk zien of ik verliefd zou kunnen worden op iemand of niet.

En er zijn dus ook echt wel mannen die wel voor me willen gaan maar ja, moet ze zelf ook aantrekkelijk vinden en dat is dan niet aan de orde.

Zien jullie dat ook al gelijk, of je meer in een man zou kunnen gaan zien of niet?
Pris25, ik zou nog even verslag doen....de date was super! Weer lekker gegeten, daarna na het terras waar we nog 2 vriendinnen van mij tegenkwamen, hij was heel relaxt en hij is weer blijven slapen en zaterdag rond uurtje of 1 weggegeaan...

Maar sindsdien....heb ik 1 smsje gestuurd (zondag) om hem succes te wensen met zijn tennis wedstrijd; en nu gewoon complete radiostilte denk dat het dus af is (we zouden eigenlijk dinsdag nog afspreken had ie gezegd maar ja)...

@snorhaar, wel balen dat je er na een halfjaar dan achterkomt je zou zeggen dat weet je inmiddels wel eerder en vooral in zou echt er flink van balen dan!

@TM dat afstandelijke ken ik, date liever met meerdere personen dan raak ik emotioneel minder betrokken; en niet net als dat ik iemand echt leuk vind (als dat kan na 2 dates) en dan weer ontzettend baal dat het niet wederzijds is!
Kall1986, het is nu pas maandagochtend, dat wil niks zeggen. Misschien heeft hij even geen tijd gehad om wat leuks terug te sms-en of misschien heb je inmiddels wel iets ontvangen!

Ik heb even meegelezen met dit topic, had zelf ook een topic geopend, maar vind hier veel gelijkgestemden alhoewel ik wel wat minder positief gestemd ben geloof ik. Ik heb er niet zo veel vertrouwen in allemaal. Laatst (een paar maanden geleden) hele leuke man ontmoet, hij zat een tijdje achter mij aan, eindelijk gedate, echt leuke dates, ineens hoorde ik bijna niets meer, vroeg wat er was, heeft meneer eigenlijk geen tijd voor mij in zijn leven. Nou vraag ik je....!!! En aangezien ik hem echt heel leuk vond en we een geweldige klik hadden ben ik hier wel vrij ziek van. Zoals ik al ergens las: "als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook" maar waarom geldt dat voor anderen dan blijkbaar niet? Waarom overkomt WEDERZIJDSE verliefdheid mij nou nooit ns? Ik ben er echt een beetje depri van, deze laatste man heeft me voorlopig wel even de das om gedaan. Hopelijk krabbel ik weer op. Het zal haast wel, maar het is al de zoveelste en ik ben het een beetje zat.
Nah Marsepeintje, was jou topic ook al aan het vervuilen.....

Na wat date-ellende weet ik wel dat dit een teken aan de wand is: ik ben leuk, maar niet leuk genoeg!

Maar welkom hier! En ik herken je gevoelens helemaal, dit was voor het eerst in een halfjaar dat ik echt weer wat "kriebels" heb voor een man.....

En met veel moeite het muurtje maar weer gedeeltelijk afgebroken om het een kans te geven; maar dat muurtje gaat nu weer overeind en ik ga nog maar een andere date regelen (die had ik on hold gezet)
Oh ja en welkom Sandra!
@ Kalliope: klinkt gezellig hoor je date! Het is nu natuurlijk pas maandag dus wie weet laat hij nog wat horen. Ik zou het even afwachten en laat hij niks meer horen dan weet je ook genoeg.

Heb zelf zo'n gevalletje meegemaakt waarbij man niets liet horen. Ik kende hem verder niet persoonlijk dus nooit gedate enzo maar heb hem wel een e-mail gestuurd, een vrij directe. Voor mijn doen heel direct tegen iemand die ik verder helemaal niet ken. Hij zat vroeger bij me op school maar we zaten nooit bij elkaar in de klas (hij is jonger).

Helaas geen berichtje gehad maar wel de groetjes via mensen die hem ook weer kennen.

Later wisselden mijn gedachten elkaar af met: "wat heb ik nou weer gedaan" tot "ik vind het best een gewaagde actie van mezelf!"
@Marseipeintje: frustrerend he! Ik herken het helaas: had dit weekend afgesproken met een man die ik al wat langer kenn en ik weet dat hij me een paar maanden terug erg leuk vond (tegen een gezamenlijke vriendin verteld). Omdat ik net een lastige periode doormaakte, heb ik voor mezelf besloten er niet op in te gaan, maar we smsten wel regelmatig en spraken iedere week wel een keer af (koffie, terrasje, lunch, allemaal heel onschuldig) en al die tijd was hij echt heel lief en galant (berichtjes als hij wist dat ik een lastige dag had, me naar het station brengen terwijl hij de andere kant op moest etc.) maar is er niets gebeurd. Nu hebben we elkaar 3 weken niet gezien door omstandigheden en ik merk dat ik steeds minder hoor en steeds meer aan hem denk. Hadden dus dit weekend afgesproken maar toen maakte hij a. een heel vervelende opmerking en b. had hij het de hele tijd over een ander meisje en c. reageert hij nu al 4 dagen niet op mijn laatste berichtje. Baal echt dat ik weer op het verkeerde moment gevoelens krijg =(

@ Kalliope, wat vervelend zeg! Weet je zeker dat er geen andere reden kan zijn (ziek, familieomstandigheden)? Ik zou er niet voor kiezen met een ander te daten, als je nu iets voor hem voelt is de kans klein dat je een ander leuk zal vinden (hoe perfect hij ook is), dan zou je beter even kunnen wachten totdat je weer 'open' bent toch? En wie weet hoor je snel iets van deze man!
Sascha, mijn manier om over iemand heen te komen is om met een andere kerel wat te rotzooien....werkt altijd perfect en brengt mijn mind terug naar de realiteit: er zijn zoveel andere leuke mannen en dat ik pas emotioneel betrokken moet raken als iemand mij leuk vomd (of nog liever niet!)

Maar bij jou is het natuurlijk nog vervelender....
Nou Kalliope, dan heb jij volop keus?!

Pris en Sacha, dan was de man in kwestie misschien toch niet heel serieus? Ik denk dat het dan beter was, dat jullie nog niet echt aan het daten geslagen waren.

Als ik al jullie verhalen zo lees, vraag ik me wel af, kijken mannen nu echt niet verder vooruit dan hun *** lang is? Ik weiger toch nog steeds om te geloven dat álle mannen dat doen. Althans, ik probeer het. Er zijn er toch genoeg die trouwen, dus het zou moeten kunnen.
@ Snorhaar: dat zou goed kunnen. Ik moet zeggen dat ik hem niet ken dus niet weet hoe hij verder is. Hij kent mij verder ook niet. Maar het is me wel duidelijk (doordat hij niks terugstuurt) dat hij geen date met me wil. Dit is ook de enige poging die ik heb ondernomen en zal ondernemen in zijn richting, het was van mijn kant een duidelijk berichtje:)
Leuk om al die verhalen te lezen! Ik ben nu na een relatie van 10 jaar en 2 kids aan het genieten van het vrijgezellenbestaan. Laatst nog een relatie gehad met iemand van mijn leeftijd, maar dat werd veel te serieus, daar ws ik blijkbaar nog niet aan toe. De groep waar ik mee omga, is gemiddeld 5 jaar jonger. Net 3 maanden gescharreld met iemand die t vorige week nodig vond om voor mn neus met een ander te gaan. Dat was even slikken. En dit weekend stonden we in de kroeg, daar kreeg en gaf ik aandacht aan een ander waar ik al veel me had gesmst, en toen probeerde scharrel de aandacht te krijgen. Toen was ik wel goed genoeg, tenminste, zo voelde het. Ik hield af.Er gebeurde iets onverklaarbaars; ik stond met die andere jongen te dansen, zochten elkaar steeds op en dat werd zoenen, midden in de kroeg (dat is 15 jaar terug voor mij)!! Het leek wel de werking van een magneet. Het voelt allemaal heel dubbel want ik kan het maar niet vergeten. Mn verstand verliest t op dit moment en mn hoofd loopt over..Pfffff Kweet even niet meer hoe of wat, want waarom blijft die jongen die 8 jr jonger is, zo hangen, uit het niets???
Mag ik mee doen aan dit topic? :-)

Ik ben vlaams, blijkbaar soms toch een probleem?
Singles!! Leg me uit: wat is er zo leuk aan single zijn?? Ik haat het. Voel me vreselijk eenzaam!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven