Single-topic waar is het?

10-08-2011 12:23 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar is het single topic gebleven? Ben ik terug van vakantie en dan is er geen "levend" single-topic meer :(...

Zijn er nog meer meiden die een beetje (anoniem) ervaringen willen delen over het wel en wee van het single-leven met zijn ups en downs?
We beginnen gewoon een vers topic
Kristos lijkt me goed plan
Maakt het nog uit wat voor single je bent? Wel of niet aan het daten? Al dan niet bewuste keuze?
Nee hoor! Iedereen is welkom
hoi ik ben single ,ik sta op rp maar wil niet zo lukken .er zijn vast nog veel meer singles ik zou het ook wel eens leuk vinden om wat van de mannelijke singles te horen .
jawel, zoals singles in the city . het gaat alleen zo hard hier dat als je een halve dag niet post, je op pagina drie belandt...
Ik heb wel zin om wat te kletsen, maar ik zal niet teveel posten dan

Ben een half jaar geleden verhuisd en nu veel in mijn huis aan het klussen. Daardoor heb ik nog niet zo veel tijd in een nieuw sociaal leven gestoken. Soms zou het wel fijn zijn om het klussen (en het geregel en de bijkomende beslissingen) samen te kunnen doen. Aan de andere kant vind ik het ook wel lekker makkelijk om te doen en laten wat ik wil. Ik vind het eigenlijk op het moment wel best om single te zijn. Toch blijft er altijd iets in mij uitkijk houden naar mannen, stom he
snorhaar dat is toch helemaal niet zo gek ik dito hoor vind het ook best zo lekker in mijn huisje klussen doen wat je zelf wil maaaaaar inderdaad de man he sommige dingen zijn toch weer net iets leuker met een man .
leuk, een single topic ik doe graag mee
Single en ben het datinggebeuren helemaal beu! Ben er klaar mee, heb er genoeg van....

Statement duidelijk? ;)
Ik doe ook graag mee. Ik ben single en niet zoekende.
Ha, leuk: een single topic. Ik ben 38 en alweer 3,5 jaar single. Wat lang, denk ik dan haha.

Ik sta op een datingsite (weer) enkele dates gehad, maar is op niets uitgelopen.

Als single voel ik me ook wel fijn. Een man moet wel leuk genoeg zijn om mijn singleleven op te geven.

Maar zo af en toe daten en rondkijken doe ik dan wel, al is het tot nu toe dus niets geworden haha.
ja dat heb ik ook er moet wel ze een grote aantrekkings kracht zijn ,maar ervaar jij dat ook ashley dat je steeds kritischer word?
Ben ik ook wel benieuwd naar ashley...

Over mezelf trouwens:

25 jaar, ruim een jaar single...af ten toe een naar dates, vaste scharrel en op zoek naar mister right (niet heel actief)

Mister right moet wel errug leuk zijn wil ik iets in mijn leven aanpassen....
Ik lees en schrijf ook mee

Ik ben 25, half jaartje single en ik vind het heerlijk! Al zal ik een hele leuke, fantastische man die open staat voor een geweldige relatie ook niet afslaan ;)
X
Ik lees mee! :-) 21, al een poosje single en niet heel actief in datingland momenteel.. Overigens wel van de losse flodders
ik ben 24 en de gemiddelde non heeft een spannender liefdesleven dan ik op dit moment, maar eerlijk gezegd vind ik het wel prima zo Ook totaal niet op zoek dus.
oeps dan ben ik de moeder van het hele stel hier ik ben 52 ben nu 3mnd single maar heb wel een sv ,misschien kom ik mister right nog tegen??? ik sta op badoo en r.p
@Luna400, ik ben voorzichtiger, niet kritischer denk ik zelf.

Ik heb vaker relaties gehad waar ik met minder genoegen heb genomen en dat wil ik niet meer.

Als ik een man tegenkom moet hij voor mij gaan, helemaal!

Tot nu toe nog niet tegengekomen. Maar dan blijf ik liever single dan dat ik mij in een relatie stort waarbij ik mij ongelukkig ga voelen.
quote:ashley4 schreef op 11 augustus 2011 @ 20:20:

Als ik een man tegenkom moet hij voor mij gaan, helemaal!

Tot nu toe nog niet tegengekomen. dat dus
ja inderdaad daar heb je gelijk in ,ik heb ook geen zin om mij weer weg te cijferen ,dat bedoel ik daar eigenlijk mee te zeggen kritischer in die zin omdat ik dat altijd wel gedaan heeft en meer aan de ander dacht als aan mij zelf .succes
Jaa!! hier nog een single!! hahaha

25 en al heel wat jaartjes weer single! ook op zoek naar mister right!!

Wil gewoon weer eens stapelstapel stapel verliefd worden ;) en dat moet dan natuurlijk ook wederzijds zijn!
Waar komen jullie mogelijk nieuwe dates tegen??

werk? op stap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven