internetverbindingsproblemen met de iPad

05-07-2011 21:13 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPad2, zit thuis dus kan inprincipe met mijn router draadloos internetten.

Soms duurt het wel even voordat hij verbing heeft, maar nu lukt het maar niet en ik heb geen idee waar het aan ligt!

Ik ga naar instellingen

moet een netwerk kiezen, welke ik doe. Dit heb ik vaker gedaan en dan doet hij het altijd wel. Maar vandaag dus niet.....

Kan ik nog iets nakijken? Hij staat niet op vliegtuig modus.

Ik zou graag willen skypen, maar dat gaat nu niet.... (op mijn gewone pc gaat dat niet want geen webcam en microfoon)
Je krijgt geen verbinding? Geen verbinding met internet of met de router? Heb je geprobeerd om in te loggen op je router?
Geen internet via de kabel dus ik kan niet inloggen op de site van de router.
Onderhand word ik er een beetje hondsberoerd van,firmware gedownload,uitgepakt,in een mapje gezet,goeie kabel meegenomen van mn werk en draadloos uitgezet(updaten mag alleen bedraad),Zit met mn hele hebben en houwen op de deurmat voor de meterkast,laptop op de grond ,gebruiksaanwijzing in de hand.Ingelogd op de 192.168.1.0. (lukte!!) en upgraden,na een tiental seconden komt er een blokje,error,check your firmeware

Die ze me g...d zelf hebben gestuurd!!

Ik hou er maar mee op,dit kost me teveel energie.

Mocht iemand de gouden tip hebben,graag maar ik ga niet weer alles herhalen,als iemand interesse heeft in mn probleem>lees even terug alsjeblieft.

iPad al naar fabrieksinstellingen gezet?
ja
Ik kan me voorstellen dat je baalt hoor. Heb je een iPad kun je er verdorie nog niet mee internetten!

Irritant dat je je router niet geüpdate krijgt zeg. Als je je strijdlust weer terughebt zou ik er toch maar weer een mailtje aan Ziggo aan wagen?;) Met dat je de router niet geüpdate krijgt na tig keer proberen en geef ook de melding error ed aan in je mail. Zeg desnoods dat je iemand ingehuurd hebt om het te proberen voor je en dat het zelfs een professional niet lukt. Vraag hoe ze denken dit probleem op te gaan lossen? Je betaalt immers voor een dienst bij Ziggo (je neemt internet van ze af en je betaalt voor een goedwerkend Wifi-netwerk). Op het moment dat je Wifi dus niet naar behoren werkt (je kan er immers een goedwerkend apparaat, je iPad, niet op gebruiken) voldoen ze niet meer aan de dienst waar je voor betaalt? Het makkelijkst is denk ik de router omruilen voor het nieuwste geüpdate model maar mijn ervaring is dat bedrijven zelden de makkelijkste en meest logische oplossing kiezen;)
Ik kan er wel mee internetten,alleen niet thuis inderdaad.

Ziggo beroept zich op service plus,omdat ze alleen het signaal regelen,als een apparaat daar niet op reageert kun je een monteur a 60 euro per 45 minuten laten komen,in de hoop dat het dan opgelost is.
Luni, woon je toevallig in de grote stad in het noorden? Anders wil ik wel langskomen (samen met vriend=redelijke computernerd) om te kijken of we het IRL kunnen oplossen voor je.

Als je dat zou willen.
quote:Tegucigalpa schreef op 29 augustus 2011 @ 22:49:

Luni, woon je toevallig in de grote stad in het noorden? Anders wil ik wel langskomen (samen met vriend=redelijke computernerd) om te kijken of we het IRL kunnen oplossen voor je.

Als je dat zou willen.

Ik woon niet in het noorden,maar wat een lief aanbod!

Ik ga vandaag vanaf mn werk maar weer eens bellen met de klantenservice,gisteren werd ik eruit geknikkerd na 3 'rond te zijn geweest'(Het is momenteel erg druk,belt u op een ander tijdstip terug)

Neem de iPad mee naar mn werk en reis dan vanavond over schiphol plaza(waar wifi is,bijv bij BK),wil zeker zijn dat ik overal kan internetten behalve thuis.

Dus als jullie iemand zien lopen daar met iPad in de hand,zoekend naar verbinding,dan ben ik het!

Up,nog geen contact met ziggo kunnen krijgen helaas maar alleen overdag gebeld,ben nu ook net thuis.
Ik heb de laatste week de iPad overal mee naar toe gesleept en waar ook maar wifi was,m getest...overal deed ie het...behalve thuis.

Net weer geprobeerd en jaaaaaaaaaaaaa,hij doet het weer

Iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken!!!
Haha! Fijn voor je!! Maar het blijft raar;)

Veel plezier met draadloos internetten dan op je iPad! )
Dank je!!!! Wat een verademing idd...
Luni, fijn dat het weer werkt en hopelijk ook blijft werken!
Ja,hoop ik ook!

Jij ook bedankt voor je goede zorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven