Het bestaat!

29-08-2011 12:08 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Wat ontzettend fijn! Geniet van dit heerlijke gevoel!
Ik ken je voorgeschiedenis niet.

Maar wat fijn dat je zo blij en gelukkig bent.

Geniet ervan met volle teugen.
Haha, ik hou van dit soort berichten! Geniet er van!
Gefeliciteerd. Ik hoop van harte dat het je echte nieuwe liefde wordt. Geniet er maar van.

Ik ken je geschiedenis ook niet en dat hoeft ook niet, want dat staat helemaal los van wat je nu voelt

Heerlijk toch?! Genieten!
..
Oh en natuurlijk ook elke 2 minuten mijn telefoon aan het checken.
Heerlijk!
Wat heerlijk voor je! Geniet ervan
Super voor je! Heerlijk die kriebels!
Nazomer kriebels Heerlijk toch, GENIETEN.

hoopt stiekum zelf ook nog eens zover te komen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos, ik was hopeloos. Kon me niet voorstellen uberhaupt weer geinteresseerd te raken in iemand, en dat heeft dus ook lang geduurd. En hoe dit ook gaat aflopen, ik weet in elk geval weer dat het mogelijk is. Voor jou ook.
Wat ontzettend leuk voor je. Ik ken je nog niet zo goed maar je lijkt me echt een leuke lieve meid en ik gun het je van harte!
quote:Philein schreef op 29 augustus 2011 @ 12:24:Gewoon lekker helemaal niet meer aan je ex denken en als je jezelf erop betrapt, visualiseer dan een klein doosje (van karton, niet fluweel ), prop hem erin, doosje dicht, ductape en klaar ermee.
Dank je Iris, dat is lief! Je hebt me natuurlijk voorbij zien komen dat andere topic, maar we zijn elkaar ook veel op de reispijler tegengekomen. Ik weet in elk geval dat jij gek op dieren bent (en wat je doet) en dat vind ik al hartstikke leuk.
Ja Lizzl, ben er hard mee bezig, helaas blijkt ex maar slecht in de meeste doosjes te passen... Maar ik wil niks liever dan er klaar mee zijn, want het biedt me helemaal niets.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Philein schreef op 29 augustus 2011 @ 12:44:

Dank je Iris, dat is lief! Je hebt me natuurlijk voorbij zien komen dat andere topic, maar we zijn elkaar ook veel op de reispijler tegengekomen. Ik weet in elk geval dat jij gek op dieren bent (en wat je doet) en dat vind ik al hartstikke leuk.

Dank je.

Ik ben benieuwd naar je verdere liefdesavonturen, want het is zo heerlijk die begintijd .
Ja dat is het ook. Ik vind het heel spannend allemaal, zeker ook omdat mijn leven nu al zo druk is en ik me er al haast druk om kan maken hoe hij daar nog in past. Echt erg. Waar je je dan al niet druk om kunt maken he.. nu al, haha.
Wat fijn voor je!
Later is nu
Philein, wat spannend! Geniet ervan!
Leuk! Altijd leuk om dit soort topics te lezen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Philein, wat leuk om weer wat van je te lezen, en nog leuker omdat het zo'n positief bericht is.

Geniet ervan.

Ik mis jullie soms wel, van het outsiders topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven