durex condooms
maandag 29 augustus 2011 om 15:20
Nu ben ik bijna door mn voorraadje condooms heen en zag dat ze bij het kruidvat deze week in de aanbieding zijn.
Mijn probleem is altijd dat ik maar de standaard condooms neem maar dit meer omdat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Een smaakje hoeft niet perse maar je ziet ook ultra dunnen en met ribbeltjes en extra glijmiddel etc...wie heeft hier ervaring mee?
Mijn probleem is altijd dat ik maar de standaard condooms neem maar dit meer omdat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Een smaakje hoeft niet perse maar je ziet ook ultra dunnen en met ribbeltjes en extra glijmiddel etc...wie heeft hier ervaring mee?
maandag 29 augustus 2011 om 15:35
maandag 29 augustus 2011 om 16:49
quote:Nammma schreef op 29 augustus 2011 @ 15:23:
Laat diegene met wie je ze gebruikt eens kiezen en zelf kopen...
?? zij gebruikt ze toch ook? Het is toch ook in haar belang dat die een condoom om doet?
En je hebt gelijk een oplossing als hij ze "vergeten"is en het zonder wil doen.
Laat diegene met wie je ze gebruikt eens kiezen en zelf kopen...
?? zij gebruikt ze toch ook? Het is toch ook in haar belang dat die een condoom om doet?
En je hebt gelijk een oplossing als hij ze "vergeten"is en het zonder wil doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 29 augustus 2011 om 17:13
Hier de condooms ook bijna op... Dat wordt op naar het kruidvat!
Maar ik vroeg me iets anders af: durex heeft top safe condooms, zijn de andere dan minder safe??? (Ze zullen vast veilig zijn maar waarom zijn deze dan veiliger... (en waarom zou je niet altijd de meest veilige kiezen?)
Maar ik vroeg me iets anders af: durex heeft top safe condooms, zijn de andere dan minder safe??? (Ze zullen vast veilig zijn maar waarom zijn deze dan veiliger... (en waarom zou je niet altijd de meest veilige kiezen?)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 29 augustus 2011 om 17:46
maandag 29 augustus 2011 om 18:39
http://www.condoom-anonie ... nu-52/58-soorten-condooms
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 29 augustus 2011 om 18:52
De eerste keer dat ik met mijn minnaar het bed in belande, scheurde zn "Fetherlite"
Sinds dien alleen nog 'normale' voor mij. Ik weet niet wat precies het verschil zou moeten zijn. Is voor de man die Fetherlite prettiger? Ikzelf merk nauwelijks verschil, maar die Fetherlite hebben we dus maar 1 keer zonder succes gebruikt.
Sinds dien alleen nog 'normale' voor mij. Ik weet niet wat precies het verschil zou moeten zijn. Is voor de man die Fetherlite prettiger? Ikzelf merk nauwelijks verschil, maar die Fetherlite hebben we dus maar 1 keer zonder succes gebruikt.
maandag 29 augustus 2011 om 19:21
die ervaring met juppie heb ik niet, verschillende mannen vonden hem erg prettig zitten zelfs mijn man die vaak de xl van durex kocht, gescheurd heb ik nog niet meegemaakt, maar ik denk dat het toch ook persoonlijk is en dat je inderdaad de comdoom moet zoeken die voor jou voldoet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 29 augustus 2011 om 20:33
Toen ik ze nog gebruikte, had ik ze altijd van de Kruidvat, de dunne variant.
Die met ribbeltjes wel eens geprobeerd, maar voelde er niks van. Wat wel een big NONO is voor ons:
Glijmiddel met van die blauwe pareltjes erin. (weet niet welk merk)
Prikkelend, stond erop. Nou dat hebben we geweten........
Alsof mijn doos in de fik stond. Bránden, niet normaal meer. Bij hem ook. (spul op eikel, niet fijn)
Dus voor ons inmiddels geen rubber meer, en ik koop maar braaf Sensilube.
Die met ribbeltjes wel eens geprobeerd, maar voelde er niks van. Wat wel een big NONO is voor ons:
Glijmiddel met van die blauwe pareltjes erin. (weet niet welk merk)
Prikkelend, stond erop. Nou dat hebben we geweten........
Alsof mijn doos in de fik stond. Bránden, niet normaal meer. Bij hem ook. (spul op eikel, niet fijn)
Dus voor ons inmiddels geen rubber meer, en ik koop maar braaf Sensilube.
dinsdag 30 augustus 2011 om 20:27
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2011 @ 18:39:
http://www.condoom-anonie ... nu-52/58-soorten-condoomsDaar heb ik een proefpakketje met verschillende besteld!
http://www.condoom-anonie ... nu-52/58-soorten-condoomsDaar heb ik een proefpakketje met verschillende besteld!