Mannen-vraagbaak :)

30-08-2011 15:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mij afvroeg: er zijn vast wel een aantal mannen op het viva-forum actief....

Als ik veel topics voorbij zie komen hierop het relatie-topic dan zijn het in grote lijnen toch vaak hetzelfde. Hoewel de adviezen zeer waardevol zijn, zou het leuk zijn om de mening van mannen eens recht voor zijn raap te horen!

Dus bij deze een mannenvraagbaak (hopelijk wordt het iets!)
Nou goed dan zal ik ook meteen aftrappen:

Casus tussen 2e en 3e date weinig gesmst, maar dag vantevoren heeft mijn date gebeld dat zijn wedstrijd niet doorging...En toen zei ie we bellen wel.....

Nou omdat ik hem dus heel leuk vond smste ik een kwartier later of ie dan zit had om wat anders te doen; 2 sec later belde ie en stelde voor om naar het theather te gaan morgen....dus de date gaat door

Morgen maar even afkijken....
Ik snap er niks van, maar ben dan ook geen man
Casus tussen 2e en 3e date weinig gesmst, maar dag vantevoren heeft mijn date gebeld dat zijn wedstrijd niet doorging...En toen zei ie we bellen wel.....

Vertaling:

Als ik zin heb, hoor je me....
quote:kalliope1986 schreef op 30 augustus 2011 @ 15:08:

Dus bij deze een mannenvraagbaak (hopelijk wordt het iets!)

We hebben dat al heel lang gehad, ik heb er zomaar eentje gekopieerd want we hadden vele delen, Antonio, DS volgens mij nog enz.

Ik zou zelf het op overig zetten want hun input is meestal wel waardevol als je zit met iets wat stuk is, je auto enz.

Nogmaals, ik heb lukraak deel 2 gekopieerd maar er waren meerdere.

(er was tegelijk ook een vrouwen-vraagbaak trouwens)

stormbrenger in "De mannenvraagbaak deel 2."
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.
.
Wat wij (mannen) zeggen of gezegd hebben, verliest zijn geldigheid na uiterlijk één week. Want dan zijn wij het vergeten.

Wij adviseren jullie om het dan ook te vergeten.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
.
In je eentje ? Heb je mij nu alweer op de negeermodus gezet ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou ja het is goed bedoeld! Dat oude topic was zo oud....

Als iets stuk is (aan auto of wat dan ook) daar heb ik al uberbeta geen man voor nodig ;)

_nerd_ ben je mij aan het klieren? Ik snap sowieso niks van mannen, hij was een beetje stil en volgens een gemeenschappelij kennis/vriendin vind ie dat ik gemengde signalen uitzend nou ja whatever....

In boekjes lees altijd dat mannen meteen moeten smsen en al het iniatief moeten nemen en dat ze anders niet geintresseerd zijn...
.
.
Maar wat moeten wij mannen nu precies doen in dit topic?
Hard en ongezouten kritiek/advies leveren!

Ik wacht met sms´en totdat ze helemaal gek worden.

Wat een instelling
quote:kalliope1986 schreef op 30 augustus 2011 @ 15:12:

Nou goed dan zal ik ook meteen aftrappen:

Nou omdat ik hem dus heel leuk vond smste ik een kwartier later of ie dan zit had om wat anders te doen; 2 sec later belde ie en stelde voor om naar het theather te gaan morgen....dus de date gaat door

Morgen maar even afkijken....

En dan nu mijn harde en ongezouten kritiek:

Ik snap je niet. Niet je gedrag maar gewoon je post niet. Zit je nu tussen de 2e en 3e date? Wanneer was die dag van te voren? Voor wat? Welke wedstrijd? Wat heeft die wedstrijd met daten te maken? Gaan jullie nu dus naar het theater? Is dat dan de 3e date? Wat ga je morgen afkijken? Heb je een tentamen dat je bij je buren gaat spieken/heb je een videoband die je aan het bekijken bent waar je morgen verder mee gaat? En, niet onbelangrijk, wat wil je nu van ons weten?
En dit zijn echt serieus allemaal dingen die ik niet begreep in je post ... nou ja, vooruit, dat van dat afkijken was een grapje want daarmee zal je wel bedoelen dat je het afwacht.
.
.
Oke, voor de mannen.........

Wat moet ik er van vinden dat:

A. een man tussen 2 dates in 1x smst als reactie op mijn sms

B. de avond van tevoren laat weten dat zijn wedstrijd niet doorgaat (wat ook echt zo is)

C. dan zegt we bellen

D. Als reactie op een sms na 2 seconden terugbelt met voorstel om die avond toch wat te doen.....

Wat gaat er dan in een mannenbrein om?
't Is geen smsert maar een meer een beller. En wat heeft die wedstrijd nu met het daten te maken?
En het feit dat hij gelijk belt om een afspraak te maken geeft aan dat hij interesse heeft. Of dat in een relatie is of in sex, dat weet ik niet want daarvoor te weinig info. Hoewel afspreken om naar een theater niet een aanwijzing is dat het alleen om sex zou gaan.
.
.
quote:kalliope1986 schreef op 30 augustus 2011 @ 16:19:

Oke, voor de mannen.........

Wat moet ik er van vinden dat:

A. een man tussen 2 dates in 1x smst als reactie op mijn sms

Hoeveel tijd zit tussen de dates ?

B. de avond van tevoren laat weten dat zijn wedstrijd niet doorgaat (wat ook echt zo is)

Wat heeft dat met de date te maken ?

C. dan zegt we bellen

Dat is duideijk. Hij, maar jij waarschijnlijk eerder

D. Als reactie op een sms na 2 seconden terugbelt met voorstel om die avond toch wat te doen.....

Hij had dat kwartier gebruikt om iets te bedenken.

Wat gaat er dan in een mannenbrein om?Wat gaar er in een vrouwenbrein om ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven