Gezondheid alle pijlers

last van mijn maag

30-08-2011 21:27 9 berichten
Hi,

Ik heb een vraag en hoop dat jullie kunnen helpen.

Ik heb namelijk sinds een paar dagen na het eten elke keer krampen in mijn maag en het borrelt ook steeds.

Verder voel ik me prima maar elke keer als ik heb gegeten voel ik me ontzettend slap net of er een steen op mijn maag ligt.

Ik heb wel het idee dat ik het heb overgenomen van mijn vriend want die had hetzelfde probleem een week terug. Enig idee wat het kan zijn? Ik ben trouwens niet naar dokter geweest ofzo.
Alle reacties Link kopieren
brandend maagzuur misschien of misschien wat anders.
Is het bij je vriend vanzelf weer overgegaan?

Als het brandend maagzuur is, kan je daarvoor wel middeltjes halen bij de drogist. Anders toch maar even de dokter bellen.

Misschien dat de assistent je verder kan helpen en anders een afspraak plannen.

Succes ermee!
Wat dacht je van dokter raadplegen? Hier roept toch iedereen iets anders!
ja het ging bij hem over maar pas na 10 dagen en 10 kilo lichter.. En ja misschien toch een dokter bellen maar dacht dat het misschien vanzelf wel over zou gaan.
10 kilo afgevallen in 10 dagen tijd????

Daar moet toch veel meer mis zijn dan een beetje maagzuur?
ja dat kwam omdat hij amper nog at.. (zoals 2 broodjes kaas op de hele dag en dan wel door de stad lopen met 1.90) maar het is wel over gegaan.. Het rare is een beetje dat ik me wel goed voel als ik niet eet. Maar als ik eet gaat het meteen mis.
Had je vriend dan geen buikgriepje te pakken? Ging het gepaard met misselijkheid en diarree?
Nee dat is t rare geen misselijkheid en diarree, hij had het na het vliegen. Het was wel een flink temperatuurverschil (35 naar 18 ofzo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven