Mode & Beauty alle pijlers

Mooie jeans

30-08-2011 18:44 33 berichten
Vroegah, ongeveer 5 jaar geleden, had je zulke mooie spijkerbroeken. Onder andere van Levi's, LTB en gstar raw. Mooie taillehoogte, mooie pijpen, en van die broeken waar je gewoon een mooie kont in had. En nu komen de iets hogere tailles dan wel weer terug.. maar waar zijn de mooie achterkanten? Heb nu een broek besteld van LTB, maar deze haalt het gewoon niet bij de jeans van vroeger. Hetzelfde verhaal met de andere jeans die ik in mn kast heb liggen. Mijn vraag, waar kopen jullie nog wel echt mooie jeans? Want ik kan ze niet vinden.
Oh mosterd. Sorry had je laatste bericht nog niet gelezen.

Nou als je zou willen, graag! Had zelf ook al gezocht, maar nog niet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Vandaar dat ik ook geen broeken meer aan trek. Vind geen enkele spijkerbroek meer mooi.
in Rotterdam (koopgoot) en Eindhoven (De Demer) zijn de winkel filialen, en zo te horen zijn er in de Bijenkorf Amsterdam ook een paar modelletjes te verkrijgen
Dank je wel! Binnenkort ook winkelen in Amsterdam, dus zal zeker even binnen lopen! Bedankt voor het zoeken, en bedankt voor de Salsa tip!
Waar koop ik een Lee Gold Label?

Zwart label met gouden letters het woordje Lee. Maat W30 L33.
Geen probleem !

Ik woon in België en we hadden hier ook 1 filiaal, maar dat is helaas gesloten :( Een vriendin van me werkte daar, daardoor weet ik dat er ook nog filialen in NL zijn, het is precies niet zo gekend in NL he? Ik vind het nochtans een prachtig merk. Laat maar wat weten als je ze eens hebt gezien
quote:VenneJo schreef op 30 augustus 2011 @ 23:14:

Waar koop ik een Lee Gold Label?

Zwart label met gouden letters het woordje Lee. Maat W30 L33.Als je op google zit, en dan naar afbeeldingen gaat, en dan lee gold label in typt, komen er een boel sites uit rollen waar je ze kunt kopen. Wel allemaal uit het buitenland.
quote:sara_aras schreef op 30 augustus 2011 @ 23:15:

Geen probleem !

Ik woon in België en we hadden hier ook 1 filiaal, maar dat is helaas gesloten :( Een vriendin van me werkte daar, daardoor weet ik dat er ook nog filialen in NL zijn, het is precies niet zo gekend in NL he? Ik vind het nochtans een prachtig merk. Laat maar wat weten als je ze eens hebt gezien

Ik had nog nooit van dat merk gehoord. Maar ben blij dat ik er nu wel van ghoord heb:).

Zal ik doen! En als ik besluit er één te kopen, plaats ik er ook zeker even een foto van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven