badkamer is ongezellig
woensdag 31 augustus 2011 om 15:59
Wij hebben in ons nieuwe huis een nieuwe badkamer. Hij is prachtig, een mooie donkergrijze lei-stenenvloer, witte muurtegels, wit sanitair, mooi donkerhouten badmeubel en een glazen inloopdouche. Maar het blijft zo ongezellig! We hebben geen daglicht. Ik heb nu een stapel ongezellige verwassen handdoeken en meer kleur is er niet.
Nu dacht ik eraan om een krukje in een leuke kleur te verven, en nieuwe mooie handdoeken in een kleurtje te kopen, maar wat is nu een leuke kleur voor in de badkamer? En wat kun je nog meer in je badkamer zetten om de boel op te leuken?
Wat een onzin topic trouwens dit, al zeg ik het zelf. Maar ik hoop op de goeie tip, wat kleur en gezellige rommeltjes betreft.
Nu dacht ik eraan om een krukje in een leuke kleur te verven, en nieuwe mooie handdoeken in een kleurtje te kopen, maar wat is nu een leuke kleur voor in de badkamer? En wat kun je nog meer in je badkamer zetten om de boel op te leuken?
Wat een onzin topic trouwens dit, al zeg ik het zelf. Maar ik hoop op de goeie tip, wat kleur en gezellige rommeltjes betreft.
woensdag 31 augustus 2011 om 16:04
bij donkergrijs en wit staat volgens mij alles?
Turquoise, donkerpaars, felroze?
misschien dat een paar leuke wasmanden helpen? En inderdaad gekleurde handdoeken. Het krukje vind ik ook een leuk idee, misschien dat je nog ergens een bloempot of vaas hebt die je in dezelfde kleur als het krukje kan schilderen? Kun je ook weer spulletjes of een (kunst)plant indoen?
Turquoise, donkerpaars, felroze?
misschien dat een paar leuke wasmanden helpen? En inderdaad gekleurde handdoeken. Het krukje vind ik ook een leuk idee, misschien dat je nog ergens een bloempot of vaas hebt die je in dezelfde kleur als het krukje kan schilderen? Kun je ook weer spulletjes of een (kunst)plant indoen?
woensdag 31 augustus 2011 om 16:10
woensdag 31 augustus 2011 om 16:16
Ikea
http://www.badkamermeubel ... accessoires.html?cidurl=1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 31 augustus 2011 om 16:18