Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Pffff heftig jun... Al is het maar 2 uurtjes dat hij slaapt , dat scheelt alles!

Jammer chris.. Maar als het niet goef voelt hier, dan zien we je op Hyves!

Flower, heb je wel een leuke kraamhulp?
Hmmm, ik zie net dat er een nieuwe pijler Zwanger komt. Gaat dit topic dan daar naar toe of wordt het kinderen? Geen idee....

Chris, allereerst wat jammer dat je weggaat. Las het ook al op H. Vind het echt heel erg jammer. Gelukkig kom je nog wel eens aanwaaien op H.

Hoe snel heb je Puckababy nodig? Ik kan hem nu op de post gooien dan heb je hem morgen, maar dan is hij wel ongewassen. Of ik was hem even en gooi hem morgen op de post.

Juun, kan je anders niet met Ennetje een eindje gaan wandelen in wagen (of maxi cosi). Dat hebben vriend en ik ook gedaan het weekend toen WB ontroostbaar was van de krampjes. Hij slaapt dan altijd redelijk snel.

(enne, het huishouden laat ik altijd zitten op dat soort dagen)

Welkom terug Miekie! geniet nog van je laatste paar dagen vakantie (lekker de was doen enzo..). Hier ook de verwarming aan. WB-tje is een koukleumpje. Lag echt met een trillipje in de box.

Net naar de stad gelopen! Dat was lang geleden, de laaste keer was met 25 weken zwangerschap en daarna werd het te zwaar. Heb bij een reformhuis pro-biotica gekocht voor WB. Nu hij een grotere fles krijgt is hij weer ontroostbaar aan het krijsen. Kijken of dit helpt. Verder heb ik mezelf getrakteerd op het nieuwe kookboek van Jamie Oliver, mascara en oogschaduw.

Ik ga WB even op bed leggen en het badje-puinzooi-gebeuren van vanochtend opruimen en dan een cake bakken!
Oja, WB is enorm bezig (gefrustreerd aan het huilen van inspanning) om de houten ballen die in de box hangen te verplaatsten! Echt wat een ontwikkelingen maakt hij ineens!
Super earth, r is nog niet zo, hoor! Hij kijkt wel

meer gericht
Hoi meisjes,

Ik kom even snel naar jullie zwaaien. Vanochtend een inspirerende training gehad op mijn werk. Leuk, leuk!

Nu even boodschappen doen en daarna naar de verjaardag van mijn moeder. Morgen ben ik er weer!

Wie weet dan ook meer van Flower. Maar waarschijnlijk is ze nog lekker aan het napuffen van de bevalling. .

Liefs!
Helaas een cake bakken zit er niet in. WB heeft onwijs last van krampjes. Echt sneu, hij is ontroostbaar...
Ach die vervelende krampjes! Zo zielig!
Hoi meiden,

Wat zielig die krampjes bij H. Daar heeft hij best veel last van niet? N. gelukkig zelden, maar ja, die huilt weer om andere dingen

Elisa, hoe gaat het nu? Lukt het een beetje in je eentje? Wil R. nog zo vaak aangelegd worden of heb je een beetje meer tijd ertussen?

Lieke, ben echt vet jaloers op jouw cursus

Nee, niet dezelfde want heb vorig jaar ook zo'n training gehad. Maar lijkt me leuk ff een halve dag op kantoor, meedoen met de grote mensen...

Earth wat schattig dat H. zo z'n best doet met de houten ballen. Lijkt me wel heel zwaar voor zo'n kleintje. N. probeert altijd naar de beestjes van de mobile te grijpen. Dan wordt ie ook boos omdat hij er niet bij kan haha..

Ik las gisteren in het Oei ik groei-boek dat met het sprongetje van 8 weken dat grijpen heel erg vooruitgang boekt. Er staan ook allemaal tips hoe dat dan te stimuleren. Ook ontdekken ze dan hun eigen handjes bv. Leuk hoe (snel) dat allemaal gaat.

Is H.een koukleumpje? N. niet, die voelt altijd zo heet. Vind het nu een beetje lastig wat aan te trekken. Hij heeft vandaag een romper met lange mouwen en een broekje en sokken aan. Maar hier in huis is hetnog 21,5 graad. Naar buiten zou ik hem wel een vest of een wikkeldeken om doen.

Welk boek van Jamie O. heb je nu gekocht? Ik heb laatst een abonnement op zijn tijdschrift genomen, daar kreeg je (volgens mij) de nieuwste als cadeau bij. Heb alleen nog geen tijd gehad om er echt in te kijken.

Op FB staat trouwens een foto van onze nieuwste telg. Flower heeft 'm niet zelf geplaatst maar ik denk een familielid ofzo. Volgens mij kan ik er dan niet op reageren, klopt dat?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Oh ook fijn. Heb al vanaf vanochtend hele heftige menstruatiekrampen. Ik ga toch niet nu al ongesteld worden he?

Ben nog eens niet klaar met vloeien van de bevalling.
Even heel kort berichtje:

Lieve Flower, ontzettend gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een knapperd! En wat heeft ze een mooie naam gekregen! Mijn vriend heeft die tijdens de zwangerschap ook genoemd, prachtig ook in combinatie met de 2e naam!

Draai en Wish; Heel erg bedankt voor de update(s)!

Later kom ik terug, nu nog even druk en heel moe. Vannacht pas om 3.00 naar bed, vanmorgen vroeg weer 4 uur terug gereden, net zoon opgehaald, nu knuffelen, enz.

Ik kom vanavond (hopelijk) meer reageren op iedereen!
Hey Meiden,

ff kort!

Alles gaat goed... Danoontje is nog steeds best misselijk, das sneu en moeilijk te troosten. Aanleggen gaat super, ze drinkt al kleine beetjes.

We hebben echt een super kraamhulp! Helemaal happy mee en veel ervaring rondom bv.

Ik voel me echt goed, verloskundige vertelde al dat mijn bevallingsverhaal ''rond'' ging. Ik zou zo'n bikkel zijn en een natuurtalent! hihi... *trots*

Loop ook alweer wat rond en weinig last van mijn schaafplekjes

Bedankt voor al jullie hartverwarmende en super lieve reacties! Op fb staan nog wat nieuwe fotootjes van vandaag... Voor de liefhebber.

xxx
FLower, ik heb het gezien. Wat ben je een kanjer! Niet teveel rondlopen hoor, lekker je kraambed in!
IK HEB GEEN FB!!!!
Do, komt goed! Momentje!
Geregeld!

Chris, zo jammer dat je weggaat... ik zal je missen! X
Thnx Sha!
Sha! Je kunt weer avatars wijzigen!! Las ik vanmiddag...
Wat fijn dat je je zo goed voelt!

En een fijne hulp om veel van te leren, super! Neem het er van, hè?

Ik was ook snel aan de wandel en ging snel

vanalles doen, maar dat hoeft niet!!

Hopelijk is je meisje snel niet misselijk meer!

De foto's zijn super, zo lekker meisjesachtig!
@ Kimmie: Ik begrijp dat je menstruatie weer opkomt? Pfff... Wat k*t! Sorry heb geen andere woorden...

@ Miekie: Fijn dat je vakantie top was! Lekker uitgerust?

@ Jun: Dat sprongetje bij 8 weken kon ik ook heel goed merken bij M. Hij was een dag of wat erg vervelend en hangerig, maar ineens had ie mijn vinger vast en stopte die in zn mond! Zo mooi om te zien hoe snel die ontwikkeling gaat!

@ Flower: Wat een mooierd! En wat klink je heerlijk opgewekt en gelukkig! Lekker laten verwennen hoor, uit ervaring weet ik dat je je nu fantastisch voelt, en morgen en overmorgen begint de vermoeidheid. Laat je goed verwennen door de kraamhulp, ze is er niet voor niets!

@ Chris: Jammer dat je gaat, maar ik begrijp het hoor. Als je hier niet meer je verhalen in privacy neer kunt zetten, dan houdt t op. Hoop wel dat we je ervaringen vaak kunnen lezen op H.

Hier een rustig avondje, nou ja rustig... M. huilt al een half uur. Volgens mij is hij doodmoe, dus ik laat m maar even.

Mama is ook dood moe dus ik lig er ook vanavond vroeg in.

Fijne avond meiden!
Oja moeders; hebben jullie ook zon haaruitval?!? Heeeeele bossen verlies ik op een dag!
Ik wil ook een foto van danoontje zien
quote:flowerpower82 schreef op 31 augustus 2011 @ 17:11:

Hey Meiden,

ff kort!

Alles gaat goed... Danoontje is nog steeds best misselijk, das sneu en moeilijk te troosten. Aanleggen gaat super, ze drinkt al kleine beetjes.

We hebben echt een super kraamhulp! Helemaal happy mee en veel ervaring rondom bv.

Ik voel me echt goed, verloskundige vertelde al dat mijn bevallingsverhaal ''rond'' ging. Ik zou zo'n bikkel zijn en een natuurtalent! hihi... *trots*

Loop ook alweer wat rond en weinig last van mijn schaafplekjes

Bedankt voor al jullie hartverwarmende en super lieve reacties! Op fb staan nog wat nieuwe fotootjes van vandaag... Voor de liefhebber.

xxx

Heei Flower! Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!!! Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!!!! Niet te veel rondlopen, laat je maar lekker verwennen. Ik heb via Sha de foto's gekregen, wat een popje!!!!! Mooi! Ik meende te zien dat ze op jou leek, of keek ik niet goed genoeg?

Hoe is het met je man? Ook in de wolken zeker???
Kristin, ik heb ze via What's app van Sha... is dat een idee? Of zet anders even je mail op H, dan mail ik ze weer door :-)
Fede: hopelijk valt M. snel in slaap, en jij daarna ook! :-) Fijn zeker, om weer thuis te zijn :-)

Jun: voelde jij je eisprong altijd? En heb je die nu gevoeld? Of zijn het juist krampen van een eisprong wellicht??

Wat naar dat je weer weinig geslapen hebt..... Dat aandachtshuiltje....kun je dat op een andere manier beantwoorden dan hem uit bed halen? Lijkt me voor jullie beiden veel te ingewikkeld..... Heel stom idee hoor, maar die babyfoon's werken die maar 1 kant op? Of zou je, bijvoorbeeld vanuit je slaapkamer, als N. weer huilt heel zachtjes een liedje kunnen zingen of kunnen praten ofzo? Dat ie je wel hoort, en wellicht daardoor rustig wordt??? Of zeg ik iets heeeeeel doms nu?

Earth: aaaaah krampjes! Hoe is het nu??

Eind lopen naar de stad!

Waarom krijst WB na een grotere fles? De inhoud is toch gelijk???

Lieke: fijn dat de training leuk was! Nu in de praktijk brengen he

Gefeliciteerd met je moeder en veel plezier!!!

Elisa: hoe is het met het eten van R.? Ben je nou al aan het kolven of niet? Om een voorraadje te maken?

Even posten en op de volgende pagina zoeken of ik nog ergens op moet reageren.
He Miekie! Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie! En hoe leuk ook, thuiskomen is ook altijd weer fijn. Behalve die kou dan :-)

Hier nog geen verwarming aangehad. Lekker dat je de rest van de week nog vrij bent!

Ik heb een lange dag gehad. En aan het eind werd dat een beetje verpest door een collega. Weet even niet goed wat ik er mee moet. Maar het kwam er op neer of ik wel zeker wist dat het cijfer wat ik een student heb gegeven correct was, en of ik, als de student er een zaak van zou maken het goed kon verantwoorden. Eeeuh, ja natuurlijk! Niet dat er getwijfeld werd aan mij, maar hij meende dit toch te moeten zeggen. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven