ex-en

31-08-2011 19:00 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft nogal wat ex-en gehad en dan met name kort stondige affaires. En ik heb daar wat moeite mee. Het is al een keer uit de hand gelopen en mijn vriendin staat (hoe gek ook ) niet te trappelen om hier met mij over te babbelen. Zij heeft hier ook een pijnpunt op, alleen merk ik dat ik niet de beste ben om hier met haar over te spreken.

De pijn zodanig dat er momenten voorbij komen dat ik me af vraag waar ik aan begonnen ben.

Ik zal de eerste niet zijn wiens ego een deuk op loopt, met zo'n situatie. Ik heb volgende week ook een afspraak staan met een therapeut om dit eens te 'behandelen'. Lijkt me verstandig

Mijn probleem komt vermoedelijk as zondag. Dan komt er op een verjaardag zo'n bedpartner.

Nu wil ik mij eens sterk en volwassen gedragen. Alleen ik weet niet zo goed waarom ik uberhaupt contact zou moeten maken met hem. Het moeilijkste is dus dat ik hier niet met mijn vriendin over kan praten. Zij is nu de eerste waar ik iets vervelends niet snel met haar deel. Dat stoort mij eigenlijk.

Herken je deze situatie en hoe ben jij er mee omgegaan?
stel je niet aan zeg!

Was voor jouw tijd toch.
Wat is er precies uit de hand gelopen dan?

Spelen die exen een dusdanig actieve rol in jou/haar leven, dat je ze nogsteeds als bedreiging ziet?
En wie ben jij? De heilige maagd maria. pffff
Tjongejongejonge.
Wat je moet doen is er met je vriendin over praten !

Ik denk dat dit de beste oplossing is (hoe moeilijk misschien ook).

Voor de verjaardag zondag zou je aan je vriendin kunnen vertellen dat je het een onprettig idee vindt om haar ex-bedpartner te zien. Je zou haar kunnen vragen of ze hier begrip voor heeft en of zijzelf niet te veel toenadering met haar ex wil zoeken.

Als ze van je houdt denk ik dat ze zeker rekening met jou zult houden!

Daarnaast denk ik dat je eraan moet gaan werken om vertrouwen in jouw vriendin te hebben. Niemand vindt een partner leuk die de hele tijd stikjaloers is! Het ergste wat kan gebeuren is dat jullie relatie stukloopt door jouw jaloerse gedrag.

Probeer dus vertrouwen in haar te hebben! Zij heeft voor jou gekozen en je moet erin geloven dat zij niks meer met haar exen wilt hebben. Het zijn immers niet voor niks haar exen !
daar heb jij wat moeite mee.....

jammer joh. Dat is namelijk een vaststaand feit dat is iets wat zij niet kan veranderen, take it or leave it.

zo simpel is het.

o en tegen de beste man doe je gewoon beleef net zo als tegen ieder ander, want waarom zou je je niet normaal gedragen ?
je had liever een maagd gehad zeker?

Nou jammer dan..had je eerder moeten bedenken.
Huh?

Jij hoeft toch niet met hem naar bed? En ik neem toch aan dat hij niet de enige aanwezige is.

Gewoon je volwassen gedragen lijkt mij voldoende. Het komt over alsof je stikjaloers bent.
Al die kunstjes in bed, heeft ze geleerd van die ex-en. Je zou die beste man op de schouder moeten kloppen en bedanken.

quote:wifra98 schreef op 31 augustus 2011 @ 19:12:

Huh?

Jij hoeft toch niet met hem naar bed?

Maar wel....eensch!

Ik snap dat dus echt niet hè..eerst naar iemands verleden vragen, in jouw geval dus bedpartners, en daar vervolgens dan een beetje moeilijk over gaan zitten doen

Vraag het dan niet!

Het gaan mijn lief hoegenaamd niets aan met hoeveel man ik naar bed ben geweest!

Meer dan 1, minder dan 100 en meer informatie verspil ik er niet aan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom in godesnaam zou jouw vriendin met jou over haar exen moeten praten? Dat gaat jou toch niks aan?

Ik zal de eerste niet zijn wiens ego een deuk op loopt, met zo'n situatie Hoezo een deuk oplopen? Had je verwacht dat ze maagd was dan? Pfff wat een aanstellerij!

De pijn zodanig dat er momenten voorbij komen dat ik me af vraag waar ik aan begonnen ben.

Wat een slachtoffer kun jij van jezelf maken zeg! Als ik je vriendin was zou ik hierdoor op jou afknappen.
quote:hoezo schreef op 31 augustus 2011 @ 19:00:

Mijn probleem komt vermoedelijk as zondag. Dan komt er op een verjaardag zo'n bedpartner.

Je kunt beginnen met toegeven dat het probleem bij jouw ligt. Niet bij je vriendin en niet bij haar exen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Plous

drie keer raden waar TO aan denkt de eerstvolgende keer sex,helemaal als ze een fantastisch trucje doet
Ja, je maakt jouw relatie kapot met dit gedoe...

En als je echt zo door blijft doen zul je nooit een normale relatie hebben met een leuke meid. Want tegenwoordig zijn er niet veel maagden meer !

Relax en heb vertrouwen !!
Gristus wat een gedoe.

Mijn partner heeft voor mij ook meerdere relaties/ one night stands etc gehad, en ja soms kom je die weer tegen. Lekker belangrijk, dat was voor hij mij kende.

Ik heb ook een ex die we laatst nog tegen kwamen, even een praatje mee gemaakt, niks aan het handje.
Blom
de ex van mijn partner komt in de kroeg altijd direkt naar mij toe om te kletsen

vriendlief zegt ze ook gedag en maakt ze een praatje mee.
Nou, kan me voorstellen dat je daar niet trots op bent. Maar dat is je vriendin ook niet, en ze heeft nu voor jou gekozen. Haar verleden blijft haar verleden en je zegt zelf al tis haar pijnpunt, dus ze zal er heus wel mee zitten. Probeer dit samen te verwerken en erover te praten zonder boos te worden, zij kan dit nu eenmaal ook niet meer terugdraaien!

Probleem ligt echt niet alleen bij hem hoor, ik vind het niet normaal als mensen in t rondgeneukt hebben. Maar dat is hetzelfde als iemand een drugsprobleem blijven verwijten terwijl hij al afgekickt is. Ze heeft er spijt van, is veranderd, heeft voor jou gekozen. Dat is het belangrijkste.
kom je ook nog reageren Hoezo?
Beste Hoezo,

Grappig, meestal maken vrouwen zich zorgen over goede vriendinnen van vriend (ook al hebben ze helemaal geen sex/relatie verleden met hun vriend), en mannen maken zich pas zorgen als het om andere mannen gaat met wie hun vriendin heeft gesext. Ik kan je zeggen: ik heb ook behoorlijk wat bedpartners voor mijn vriend gehad, maar voor mij is ex ook echt ex-it en verleden tijd! Bij geen enkele denk ik, als ik hem tegenkom, met veel nostalgie terug aan het verleden. Als ik al een band met een van hen heb, is dat vriendschappelijk.

Je vriendin is nu toch bij jou, en gelukkig met jou? Er zal zeker een reden voor zijn dat ze bij jou is (misschien verbleken al die andere bedpartners wel bij jouw prestaties ). Probeer je dat vooral voor te stellen op het feestje: JIJ bent er nu met de buit vandoor gegaan ;), hij niet...
lolove wat een onzin,vind dat je poep praat.

Ze hoeft zich nergens voor te schamen,we leven niet meer in 1890 hoorrrr
Precies, tegenwoordig zijn er niet veel maagden meer, zijn zoveel factoren waardoor t steeds normaler gevonden wordt om met iedereen t bed in te duiken. Je kan haar niet kwalijk blijven nemen dat zij ook half gehersenspoeld was. Met de tijd zal het wel slijten hoor en als ze je nu trouw blijft zul je t vergeten en haar gaan vertrouwen.
@boterblommetje 2011 de tijd dat mannen zich geen moeite meer hoeven doen voor iets waardevols, yess ! 1, 2, met uitzondering miss 5 dates en je hebt dr al in je bed :d
quote:lolove89 schreef op 31 augustus 2011 @ 19:23:

Nou, kan me voorstellen dat je daar niet trots op bent. Maar dat is je vriendin ook niet, en ze heeft nu voor jou gekozen. Haar verleden blijft haar verleden en je zegt zelf al tis haar pijnpunt, dus ze zal er heus wel mee zitten. Probeer dit samen te verwerken en erover te praten zonder boos te worden, zij kan dit nu eenmaal ook niet meer terugdraaien!

Probleem ligt echt niet alleen bij hem hoor, ik vind het niet normaal als mensen in t rondgeneukt hebben. Maar dat is hetzelfde als iemand een drugsprobleem blijven verwijten terwijl hij al afgekickt is. Ze heeft er spijt van, is veranderd, heeft voor jou gekozen. Dat is het belangrijkste.

samen te verwerken haar pijn punt?? spijt van ???

HUH????? Waar maak je dat in godsnaam uit op!

haar pijn punt zit er denk ik eerder in dat ze een vriend heeft die over dingen zeikt waar hij niet over moet zeiken!

Wellicht denkt ze met weemoed terug aan de tijd dat ze lekker rond kon neuken en er niemand aan haar kop zeurde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven