Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Ook net jasje Tieger! Oei lijkt ook wel op dat andere: van 20

http://kind-baby.marktpla ... re-merk-babyface-bfc.html

Welke ? Welke ?

Haha wat een luxe heerlijk onderwerp. Dus nooit kunnen bedenken dat ik nog op de h&m mocht neuzen bij de meidendingen
Omg !!! Ik zie ook nog eens leuke laarzen voor mezelf
Whaaaahaaahaaa, Viool gaat los!
Rikst over eten gesproken. Ik zet O in de kinderstoel daar stond al een boterham met ei te wachten. Ik pak het bord ( om te snijden )

Waaaaaaaaaaa tranen, rood, vooroverhangen, naar het bord grijpen

Ik stop ei in haar mond, duwt ze eruit.

Ik heb haar zelf laten eten maar dan legt ze dus alles NAAST haar bord, kijkt onder het bord, gooit een geselecteerde helft naar beneden en de rest is om te eten ...

Enfin ik heb vandaag allang bedacht dat Ootje graag haar haar met ei besmeerd en dat ik uitgekauwde stiukhes brood gelukzalig toegediend krijg omdat dat erg gezellig is op zn " dreumes " en daana gewoon ga poetsen.
Hey meiden,

Hierbij een kleine update!

Het gaat op het moment best lekker met me! Heb een aantal maanden flinke buikpijnklachten gehad sinds ik begin juni met de pil ben gestopt maar na een behandeling bij de osteopaat zijn deze een stuk minder geworden. Moet nog 1 x terugkomen.

Nog niet zwanger (wel in de wachtdagen weer, dus dat is wel spannend) en de afgelopen tijd thuis heeft me echt goed gedaan. Maar volgende week ga ik beginnen voor 2 ochtenden in de thuiszorg, het geld is erg welkom en daarbij ben ik er ook wel aan toe om weer wat meer om handen te hebben. Ik zal helaas nooit een geboren thuisblijfmoeder zijn. Van te voren dacht ik, wel lekker, meer tijd voor de kinderen en mezelf maar dan ken ik mezelf nog niet goed genoeg, haha. Merk echt dat ik het werken en een beetje uitdaging mis. De uitdaging ga ik wel weer op een andere manier aan trouwens, ben op hobbyvlak ook lekker bezig. Weer muziek aan het maken en wil 2 nieuwe instrumenten leren bespelen, nl. accordeon en klarinet. Dus vervelen doe ik me echt niet!

Heb in de gauwigheid gelezen dat het met Uma niet zo lekker gaat nog lichamelijk, jammer meid, het zit je niet mee . Kan iemand me verder nog een beknopte update geven? Mis jullie wel maar het is goed dat ik afstand heb genomen en ook met andere dingen bezig te zijn.
Oh, en vandaag is mijn jongste spruit alweer 3 jaar geworden! Waarom vliegt de tijd zo!
Uma

Wij zijn onderweg. We hadden nog 2 dagen maar waren het zat. Morgen thuis in de kou slaan we ons voor de kop ha ha. Onee dit weekend wordt lekker toch?

Ben slap, we reden net bijna met 140 op een file in. Man zag het op tijd gelukkig maar ik dacht echt daar gaan we .

Thuis meer en bijlezen over ei maillots en marktplaats
Doe je voorzichtig Amalia? Gelukkig niks gebeurd. Morgen weer thuis, gezellig

Uma wat naar dat je nog steeds gedoe hebt qua bloedingen en wondgenezing. Succes bij de gyn, hopelijk kunnen ze er iets mee dat snel verbetering geeft. Ondanks alle lichamelijke ellende heb je toch maar mooi vol weten te houden en jullie zo gewenste umini gekregen.

Viool lekker los op de meiden kleertjes, ha ha. Ik ga binnenkort ook maar eens neuzen voor wat spulletjes, oa winterjasje.

Rikst nog steeds AM of is man alweer (bijna) terug?

Tieger hoe is het met de verjaardagsvoorbereiding? Komend weekend groot feest?

Rw watknap van je dochter dat ze al zonder zijwieltjes fietst!

Bengel ook al in de winterkleding bezig geweest lees ik. Welke maat heeft bengel baby nu? Is hij nog steeds zo'n reus? Heb je met aankleden trouwens last van die helm, of zet je die dan af?

Oh ik heb zo ontzettend GEEN zin om volgende week weer aan het werk te gaan. Is nietgoed hè... Heb ik nog nooit gehad, een baan waar ik met tegenzin naar toe ga. Moet echt op zoek naar wat anders. Ik dacht ik geef het een jaar de tijd, dat is over 2 maanden al en het wordt niet beter, dan heb ik lang genoeg geprobeerd dacht ik zo. Het is alleen wel lekker dichtbij, dat is echt een groot voordeel.

Hallo 5x5
Amalia op terugreis, goede reis, wees voorzichtig en vandaag is het prachtig weer !

Sardegna wat rot van je werk, dat zal niet voor niets zijn, vind je altijd zo gepassioneerd bezig, tijd voor verandering ?

Dag allemaal, weer even verder met wasjes.

5x5 fijn dat t goed gaat!
Oei, voorzichtig, he, Amalia!!?

Bah, wat rot, Sardegna, dat je het niet naar je zin hebt. Komt dat door de enorme drukte, de mensen?? Lastig hoor...

Viool, je hebt me aangestoken met je jassenspeurtocht! Ben ook overal online aan het snuffelen nu!

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest met R. Eerst naar dermatoloog. Die vond ook, dat de moedervlek wel erg snel groeit en ook alheeft hij nog nooit meegemaakt met zulke ukkies dat het niet goed is, er wordt geen risico genomen en dus wordt ie idd verwijderd. Durfde hij niet zelf, dus naar plastische chirurgie gestuurd. Daar had ik geluk, dat er net iemand uitviel en ik dus gelijk met de plastisch chirurg mee kon lopen (anders had ik op een andere dag weer terug moeten komen). Hij heeft uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en hoe ze proberen een zo'n klein mogelijk litteken achter te laten. Daarna door naar anesthesie voor uitleg over de narcose (brrr, vind iktoch eng. Onder een jaar kan dat dus niet zomaar in elk ziekenhuis....). Zo was ik dus ineens een halve dag verder! Blij, dat de oppas kon komen voor de jongens want heb het hele ziekenhuis doorgezeuld met maxi-cosi (zwaaaar). Maar echt R was zo lief en zoet. Ze wond iedereen om haar vinger. Ze is ook gewoon altijd blij en vrolijk.

Nou ja, de bedoeling is, dat het voor 31 okt. gaat gebeuren. Morgen even bellen voor een afspraak.

Spannend allemaal.
Amalia, doen jullie wel voorzichtig?! Heel thuiskomen hoor!

Rikst, dat is vlot al, binnen twee maanden! Wel fijn dat de dermatoloog er wel vertrouwen in lijkt te hebben.

Hmmm, jongste staat hier nu heel sneaky in het hoekje van de box, kijken of ik kijk, en dan gauw de box loslaten

Pfff, ben niet gezellig. Vanmorgen was ik hartstikke vroeg, dus nog lekker rustig aan gedaan. Wil ik weg, heeft jongste gepoept. Uiteindelijk toch nog gauw haasten.

Vanmiddag had middelste op de bank geslapen, was wel lekker, even rust. Ik meende op een gegeven moment al een plaslucht te ruiken, maar ik zag niks bij middelste. Bleek toen ze wakker werd dat ze dus toch geplast had. En toen konden we wéér haasten

En nu wil ik het liefste dat we gegeten hebben, ze in bad kunnen, en ik puin kan gaan ruimen. En kan gaan opruimen, en schoonmaken, en het jurkje voor middelste afmaken, en een jurkje voor mij maken. En ik moet nog bedenken welke boodschappen we nog meer in huis moeten halen, en wat er nog gedaan moet worden, en wanneer. Ik zit een beetje te twijfelen of ik vanavond al eten voor zaterdag kan halen, kan ik eigenlijk beter morgenavond doen he?

Sardegna, balen dat het toch niet bevalt op het werk. Is dat de werkdruk met de lange dagen? Of zijn het de collega's? Is het het werken in het algmeen? Vergeet je niet dat je pas net gestopt bent met de borstvoeding, en dat dat hormonaal ook nog wel wat invloed kan hebben?

Nou, ik ga eens wat kinderen mobiliseren richting snackbar. Ik had ze gisteren frietjes beloofd (heb voor mezelf al een salade in huis), want man heeft een uitje van zijn werk en is later thuis. Hopelijk kunnen we zo dus vroeg eten, kunnen ze daarna nog even in bad en dan gauw naar bed. Heb ik het rijk alleen
ff kort: ligt niet aan directe collega's, die zijn leuk. Baas is stom, krijg niks geregeld op normale manier. en de werkdruk is belachelijk hoog zonder dat inzet door baas gewaardeerd wordt. Dit in cmbi met de avonden die regelmatig tot 9 uur/ half 10 of nog later doorlopen heb ik het behoorlijk gehad daar.

Ik ga koken, lekker indiase curry met naanbrood, mmmmm.
Oeh, dat klinkt goed! Doe eens een recept? Ben totaal niet bekend met de indiase keuken, hoewel ik wel een keer een curry gegeten heb van mijn Indiase huisgenoot die ik een blauwe maandag heb gehad. Indonesisch daarentegen

Snap het wel, waardering is er dus niet. Kan me goed voorstellen dat je er dan van baalt. Baal jij alleen of je collega's ook? Is voor iedereen de werkdruk te hoog?
Man is net thuis, drie dagen overwerk en weekend was ook zo druk. En nu gaat hij motorrijden :((
Vind het soms zo stom, hij zit echt op zn eigen universum dus hij snapt echt niet hoe hij overkomt of dat ik ook helemaal omdonder om kwart voor 8 en weleens een gesprek, kop koffie samen wil of dat hij haar 1x eens op bed legt of in bad doet pfff. Of dat hij uitzichzelf met zoiets komt. Of eens opvalt / zegt van het is hier wrl erg klein en het zou wel leuk zijn een huiskamer te hebben... Lastig hoor... Iemand die zulk soort dingen echt niet ziet en zich ook nooit verplaatst. Hij vind het gewoon normaal : ik werk hard en dan ga ik daarna wat voor mezelf doen. Het is weekend: ik drink koffie en ga daarna naar wim doei schat! Hij overlegt wek dingen hoor maar ook dingen waarvan je zegt ik ga geen nee zeggen dat moet jezelf kunnen zien.

Dit is geen klaagzang maar meer een constatering. Ik ben al vijf dagen moe en ziek plus hangerig kind en man werkt al zoveel en ik heb het gevoel in een soort " kinderwereld te leven " dus geen aanspreekpunt ofzo deze week.

Mn ene vriendin heeft dat ook, ze hebben een ouderwetse relatie. Zij doet alles met de kinderen en haar man werkt in zn eigen bedrijf.
Egopost ga nu teruglezen... Heb ook gezegd dat ik momenteel baal, huis ver van af, zelfs voor twee mensen niet ruim. En we kunnen meer samendoen ( dat mis ik meer dan dat ik zo graag weg wil, gewoon momenten als ouders, in het begin was dat ook meer. We zijn een erg traditionele kant opgegaan zal ook wel zo zijn dat ik door mn stralende humeur met baby - zoveel mensen zeggen jee wat loop jij te glimmrn achter de wandelwagen wat erg er in oP ga en man denkt dat het wel goed zit

Nu echt lezen
Tieger wat heb jij het druk zeg, jij bent ook echt zo goed in dingen, ook nog jurkjes maken duizendpoot
Rikst spannend allemaal, wel fijn dat je direct terecht kon met de voorgesprekken, scheelt een keer terugkomen. Was man niet mee ? Vond je dat niet moeilijk ?

Dus een narcose voor rmeisje, dat zal heel korte ingreep zijn, toch ? Maar desondanks pittig. Ze zal zo te horen wel genoeg aamdacht hebben als charmant ini mini patientje zo lief dat ze al die vreemde mrnsen ook zo om haar vinger wikkelt

Heb ik je aangestoken hihi

Ik ben er zelf nog niet uit, ben nog op zoek.

Wat voor maat heeft R ? Waar houd jij van ?

Ik leg ootje sinds vier dagen met allemaal klassieke pianomuziek voor babies op bed, fur Elise, van die bekende pingels. We vinden het zalig
Mmmm, herkenbaar, Viool, van je man. Mijn vriend ziet het ook niet, hoor. Die denkt hetzelfde: drukke week gehad, ik ga even wat voor mezelf doen. Hij zal ook nooit uit zich zelf de kinderen in bad/bed doen. Jammer...

Weet je, ik ben thuis met de kids. Hij werkt veel. Ik denk dan: het is toch juist leuk om dan nog even zoiets met je kinderen te doen? Nog een beetje qualitytime. Maar zo denkt hij dus overduidelijk niet.

Ik was alleen naar het ziekenhuis idd. Vriend zit sinds maandag in Hong Kong. Volgende week woensdag weer terug.

De ingreep op zich stelt weinig voor. De narcose is iets wat heel zorgvuldig moet gebeuren bij zo'n kleintje en daar zit dus de meeste tijd in.

Qua jassen. Ik hou van wollen jasjes, visgraat. Klassiek zeg maar. Qua kleding ben ik verder helemaal niet zo, maar ik vind dat mooie jassen. Ik twijfel nog steeds tussen 74 en 80. Ze heeft nu 74 aan. Ik heb een tussenjas/dik vest van Zara in maat 74, dus denk dat ik toch nog voor een 80 erbij ga....

Wat leuk, ootje in slaap met klassieke pianomuziek!

O bah, irritant is dat dan, Tieger. Denk je lekker rustig aan te kunnen doen, moet je alsnog rennen.

Ik vind het ook knap, hoor, dat jij gewoon zelf kleren maakt,

Klinkt idd niet leuk, Sardegna, op je werk. Ben je al een beetje aan het rondkijken? Weet je of er in de buurt mogelijkheden zijn?
Nou, hier ook weer verder kijken met de sollicitaties, heb van de laatste ook een afwijzing binnen. Balen, maar weer door.

Maar de timing sucks big time zeg maar.

Nu nog even met het Jurkje van middelste door, ik wil m vanavond af hebben. Zal als hij klaar is wel even een foto plaatsen.
Aaaargh, wat jammer, Tieger!

Ben benieuwd naar het jurkje. Leuk, foto!
Jammer Tieger !

Leuk een foto! Wat leuk toch dat je dit zelf kan.

Rikst argh het is suf! Waarom komen ze er zelf niet op. Dat is dus ook wat ik niet leuk vind, dan moet ik gaan bedenken / motiveren of delegeren ofzo alsof het mijn afdeling is. Nouja dat is het ook dat blijkt wel maar ik houd niet van lobbyen met het mooiste wat er is. Dat moet dan uit jezelf komen naar mijn mening. En wat het is soms denk ik toen ik alleen was, leek mn leven precies zo, huis, kind, werk, boodschappen, er is niks veranderd, zeker niet in die overwerk weken en ik wil dus meer die ++++ van een relatie, samen mijmeren, wat drinken, kinderen op bed leggen, weet ik veel. Niet alleen de admini bespreken en de lopende zaken romantiek

Potverdorrie toen ik alleen was en er zat een lamp scheef weet ik veel, belde een kennis of mannetje en hup zat weer recht en niet eens in ruil voor iets gewoon arme AM maar nuuuuuuuuuu nu ... Blablabla viool -cassette op repeat.

En jaha ik wil venus en mars nog steeds op een lijn ik wil ik wil ik wil. Ik zei ook altijd : ik geloof in dagelijjkse liefde en in happy family life, stel kinderen en goede relatie en goede sex. Dus ja ehhh gaaaap man wat ben ik moe. Ik val om. Duik mn bed in.
Zzzzzzzzz! Maar het kan echt hoor ! Vioolman en vioolvrouw ook. Maar huis af en meer tijd samenzzzzzzzzzzzz oh straks mis ik foto tiever jurk....
Rikstman vrouw ook maar moet hij wel thuisblijven en niet steeds naar hongkong zzzzzzzzzzz( nu echt bed in )
Ah Tieger wat balen zeg van je sollicitatie!!

Sardegna jammer dat bazen niet inzien dat werknemers alleen maar met meer plezier naar hun werk gaan als ze een beetje waardering krijgen, da's toch het minimale lijkt me. Stom hoor.

Rikst jeetje zeg, da's wel even heftig! Spannend, duim dat alles goed is en gaat eind oktober.

Amalia oei dan zit de schrik ook tot in je tenen... wanneer verwacht je weer thuis te zijn?

wb mannen en inzicht... ik heb er dus eentje die me het liefst alles, maar dan ook echt ALLES uit handen neemt... en het zal in jullie ogen vast heel ondankbaar klinken, maar dan voel je je ook geen vrouw/moeder meer hoor! We hebben daar toevallig een paar stevige discussies over gevoerd deze vakantie, want ik wil juist graag dat hij wat meer aan mij over laat en me niet steeds het gras voor de voeten weg maait.

Ha, een beetje meer mengeling zou leuk zijn he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven