Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Sardegna het verhaal van jouw werkgever heb ik even gemist, ga ik morgen (in nuchtere toestand) even goed lezen.
Huh ? Eh.. Enfin. Ik heb per ongeluk de hele judo- uitleg gepost ipv link

Was ie leuk ???

Ohhhh de buren ze gaan maar door !!!! Irri

En ik wil slapen. Man kwan om 21:30 gezellig douchen, samen drinken maar slaapt nu al en er doorheen. Ik hoor aaaaaalles tot op het woord, blegh.
Bengel je typt dronken beter dan ik nuchter
Kom ik op de rommelmarkt, houten poppenbed ( stapelbed )voor 5 euro

Dat is toch leuk ?!! Kan je ook zelf verven nog..
Haaai meiden,

Leuk avondje gehad bengel

Rw die jas is leuk. Ik hou van halflange jassen voor meiden, lekker warm ook.

Viool goed toch, die judo actie van jou voor dviool. Fijn voor hem als het allemaal echt aanslaat.

Rikst 7 okt al, dat is mooi snel aan de beurt. Is ze voor haar eerste verjaardag alweer klaar met het hele gedoe.

Tieger goed feestje gevierd voor jongste?

Uma hoe is het jou? Hoe gaat het met luierloze umidi?

Amalia weer helemaal gewend aan thuis?

Wat een heerlijke zomerdag vandaag. Vanavond feest, mijn party outfit ligt al klaar
Heb je het poppenbed gekocht viool?
En feestje update ?? Er was toch ook straat bbq wat een mooi weer en wat dubbel feest zeg

Foto's ?? Complimenten over jurk ?

Ik ga hyves checken

Dviool vond de talenten training tegek. Hij is helemaal opgenomen in de nieuwe groep en mag aan de wedstrijden mee doen. Wat een telefoontje niet kan losmaken.

Sardegna ook genoten van het mooie weer ?

Ik natuurlijk weer het favo uitstapje : eenden
Poppenbed was weg toen ik besloot dat ik het toch wilde
Oh@ sardegna: cool feest he ! Geniet ervan !
Zo, hier een drukke dag erop zitten. Zwemles oudste, feestje jongste die erg jarig was, en bbq. Het was hier schitterend weer, oneindig warm. Dat was wel wat minder, maar goed. Bbq was ook leuk, vroeg afgelopen dit jaar. Oudste is nog wel gevallen met de fiets, heeft nu twee flinke schaafplekken op zijn bovenlip en elleboog, tand door de lip en zijn tand deed heel erg pijn. Ik hoop dan ook heel hard dat zijn grotemensentand nog wel goed is.

Nu moe en jongste huilt.
En nu al weer een uur wakker, middelste was wakker en wilde naar beneden. Nu dus een grote bak koffie...
Viool, wat leuk dat Dviool het zo naar zijn zin heeft met de talententraining, goed dat je er achteraan gezeten hebt. Er waren er hier meer aan het judoën toch? Hier ook wel wat interesse, om oudste zo wat stevigheid mee te geven.

Hahaha Bengel, smaakte de borrel goed? Hier was het gisteravond ook wel te merken, dat ik niet zo heel veel drink. HOewel het vallen van oudste behoorlijk ontnuchterend werkte.

Uma, heeft Umini het al goed door? Bevalt het luierloze?

Sardegna, leuk feestje gehad?

RS, leuke jas voor dochter. Hier de winterjas ook al binnen, gewoon een stoere jas van de H&M, en de oude van vorig jaar nog. Voor oudste ook al een jas die ik vorig jaar al gehaald had, en jongste heeft de doorschuivers.

Amalia, weer wat gewend thuis? Nog een goede reis gehad?
En Rikst, 7 oktober al! Mag je erbij zijn met de narcose, of gaat man? Fijn dat je alle afspraken zo achter elkaar kon hebben, scheelt inderdaad weer een keertje terugkomen.
Whaaa, brak. Gezellig feest hoor, tot 2 uur gedanst. Ons kleine wekkertje met grote blauwe ogen ging om 7 uur vanmorgen af, dus kort nachtje. Net als Tieger

Viool wat goed dat het judoplan zo'n succes is.
@tieger heerlijk een geslaagd feest !

@sardegna lekker uit je dak geweest en nu even aan het uitpuffen ( nouja zover dat kan !)

@bengel en ? Nog een kater van de gezelligheid ??

Ik was keurig op mn boedhistische kennismaking. De film vond ik prachtig, over vrede, vooroordelen etc. Leuke mensen ontmoet en weer even laten bezinken. Met name raakt het mij op het gebied van opvoeden ( dat wat je meegeeft aan liefde en wijsheid aan de nieuwe generatie ) het gevaar van opvoeden tot haat, dus oordelen of afkeren van, en de schoonheid van opvoeden tot compassie en liefde.

Jullie snappen wel, zelfs in het klein ( een gezin, met scheidingen) gaat er al wat mis op dat vlak. Kinderen zien al hoe volwassenen kunnen zijn, yes not de schoonheidsprijs

Wereldvrede begint in de klas, in je familie ..:(

Was best heavy maar ootje vond het super, lachen naar iedereen, vooral de oude japansd meesters, en klappen op de muziek
Judoplan is super. Dviool is echt binnengehaald bij die extra- club dag
Oja jullie zouden me uitlachen als jullie mn woedeaanval zagen smorgens om 8(??) uur waarbij ik alle broeken, sokken, onderbroeken etc van de tafel en stoelen oppakte en in de hal neersmeet en een half uur later toen dviool zich aan tafel weer omkleedde zonder naar boven te lopen om de kleding neer te leggen, weer. Hij was zo boos op me. Maar ik dus ook.

Was heel erge zen start van de dag. OMG
gaap hier ook een kort nachtje en een feestelijke avond/ nacht.

Gisteren straatfeest, was erg gezellig halverwege moest ik gaan tappen op een feest bij de tennisvereniging, was wel leuk maar vermoeiend 3 uur lang staan!

Daarna weer terug naar het straatfeest en daar nog lekker wat gedronken met de buurtjes.

Vandaag moe en katerig voelt net als vroeger haha toen was dat elke zondag.

Vandaag wel leuk, we zijn heerlijk gaan fietsen. Bramen geplukt en daar heerlijke bramengelei van gemaakt voor in de yoghurt mmmm

Kinderen waren super moe dus ze lagen al om 18.45 in bed! En man ligt nu naast me op de bank te slapen.

Ik ben een to do list voor hem aan het maken, hij heeft morgen 'papadag' want mijn moeder is op vakantie, normaal gesproken werkt hij 5 dgn in de wk en hij is niet zo van het zelf initiatief dus maar even een flinke lijst gemaakt

viool ik zou ook helemaal gek worden van de was op de eettafel??? Heb je geen wasmand in de badkamer? Ik snap je woede aanval, en was dviool nou boos omdat jij het had opgeruimt? het moet niet gekker worden!

tieger leuk dat alle feesten geslaagd waren! Heb je nog leuke verjaardagsfoto's?

amalia weer een beetje geaclimatiseerd? (schrijf je dat zo?)
Rw heerlijk zo'n avond !

Een to do list oh vioolman zou hem " kwijtraken" en dan op stap gaan met de kinderen

Tuurlijk heb ik een wasmand, in de badkamers en sllaapkamers. Maar zo gaat dat steeds weer, ook man hoor, is hij als laatste gaan slapen en vroeg gaan werken, struikel ik om half 8 in de keuken over de was, want daar stond ie dan toen hij het uittrok. Kinderen doen het dan na en ik maar corrigeren, vroeg of laat trek ik het dan niet meer om steeds te vragen of ze dat van de eettafel willen halen ( en je hebt al een kleine kamer dan stoort alles ) en krijg je dit. Ik gooidd het dus in de gang, dus heb niet opgeruimd

Ik weet niet eens wat ik deed :(

Ootje slaapt nu elke avond op Mozart en Brahms
Jee, wat leuk, Sardegna, Tieger en RS een gezellig feestje gisteravond!

Viool, irritant idd, rondslingerende was! Word ik in een 'af' huis al kriegel van.

Haha, goed idee zo'n to do list, RS. Zou hier, vrees ik, net als bij Viool, glorieus mislukken.
hihi hij gaat het lijstje gewoon netjes afwerken morgen wat een schatje he!
Wat fijn rw zo'n man die je lijstje afwerkt

Leuk zeg, alle mama's aan het feesten op de zaterdagavond. We tellen nog mee meiden

Mooi dat je Japanse ochtend inspirerend was viool. Volgens mij kan iedereen in de westerse samenleving wat leren van een boeddistische levensinstelling.
Oh ja, ik ben trouwens ook SYTYCD fan viool.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Het was zo druk en ik heb mn sytycd gemist

Onee onee
Pffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven