Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
quote:Supersoulfighter schreef op 12 augustus 2011 @ 22:49:

Ojaaaa, peking express, dát was pas cool!Peking Express vond ik ook héél spannend, maar ik zat toch ook vaak met gekromde tenen uit plaatsvervangende schaamte als ik zag hoe de deelnemers aandrongen op (lange) autoritten en overnachtingen en maaltijden bij mensen die duidelijk niets te verteren hadden. En vaak nog zonder een fatsoenlijk bedankje na de autorit/overnachting omdat ze haast hadden om zelf die zak met geld te winnen .....
Achter de belgennamen staat wat/wie ze zijn; kan dat ook aub bij de 'bn-ers' ? Onwijze C-bekenden zeg maar. Duf vind ik dat.

Doe dan gewoon on-ers.
quote:nike schreef op 13 augustus 2011 @ 08:42:

Ik weet niet of ik Do ga trekken. Hopelijk valt ze mee. Verder lijkt het me echt super om Nicolas te zien zwoegen!

Ik ken ook lang niet iedereen.Do staat niet bij het lijstje BN-ers.
quote:gerritjevan schreef op 12 augustus 2011 @ 21:03:

jammer dat er weer perse bekende mensen mee moeten doenJa vind ik ook, en dan nog wat voor "bekende" Nederlanders, ken de helft niet.
quote:steph schreef op 13 augustus 2011 @ 23:38:

[...]

Do staat niet bij het lijstje BN-ers.Jawel hoor.
Ze krijgen dit jaar ook nog eens last van een cycloon
Do heb ik overheen gelezen. Up voor vanavond.
JAAAAAAAAAAA! leuk, heb er zin in. Zondag het voorstelrondje gezien, hoog soapie-gehalte, maar we zullen zien. Ik zit om 20.30 klaar!
idem
Leuk,heerlijke tv..

Volgens mij zijn ze op bn-ers overgestapt nadat er problemen zijn geweest met de niet bekende kandidaten,iets met een strafblad, en er was er toch ook 1 die met zijn mes stond te zwaaien toen hij kwaad was? Ik heb toen begrepen dat ze daarom besloten om bn-ers als kandidaten te kiezen..(maar wie weet is die gedachte wel geheel mijn eigen complot theorie!)
Ik ben vanavond lekker alleen thuis en zit al bijna klaar
pff moeilijk ?

ik wil ook son en natas zie en ook ER mmm ga toch maar voor rtl 4 denk.

Ik vind ER leuk maar niet met bn rs
ER wordt vast wel herhaald in het weekend op RTL 5 dan kan je beide zien Rainbow of je neemt 1 van de 2 programma's op...
Ik wil Sjon en tas ook zien maar ik kan alleen vandaag meeschrijven. Ik ga voor ER.
Ik ben er weer bij! Jeetje, is het alweer een jaar geleden!
Leuk heb er zin in.
time flies
Ik zit klaar! Gaan jullie duimen dat de Hooligan niet wakker wordt?!
Ik ben er ook bij! Zit al samen met mijn mama klaar. We kijken altijd samen robinson al 10 jaar lang haha. Ben voor Sasha trouwens, dat weet ik nu al.
Zit er ook klaar voor, man weg lekker rustig en m&ms erbij
Ja, ik ben er ook bij!
Bijna vergeten dat het vandaag kwam!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Ik kijk ook vanavond...
Coole grot
The greatest adventure in life is to follow your heart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven