Worst kiss(er) ever

01-09-2011 22:32 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft wel eens een afschuwelijke zoen gehad,

Wat is jouw slechtste ervaring?

Mijne: jongen die z'n tong al uit zn mond had toen hij naar voren kwam en vervolgens als een helikopter in mn mond tekeer ging en daarbij mijn hoofd zo ver naar achter probeerde te duuwen dat ik de volgende dag last van mn nek had.

Nooit meer ! Haha
Internagelaktisch
Hier ook een soortgelijke ervaring. Brrr....wat was dat erg.

Een heel puntig tongetje wat als een gek tekeer ging in mijn mond. Was geen sturen aan. Maar goed, het was de eerste zoen voor die arme jongen dus dat verklaarde veel.
Aha, eerste zoen is meestal een ramp haha.

Die van mij was type 'player' dus had m wel wat beter verwacht haha
Internagelaktisch
De welbekende wasmachine.. Inclusief enthousiaste wateraanvoer ..
Nee, dat zou je inderdaad niet verwachten.
Heb een keer gezoend met een jongen, als ik er nu nog aan denk moet ik kokhalzen.

De kwijldraden dropen bijna op de grond.

Was ik gauw klaar mee.
Perseph0ne,

Inclusief droge rode,ruwe mond en lippen de volgende dag dus? Haha
Internagelaktisch
Die van mij legde zijn tong als een walvis in mijn mond en deed vervolgens niets. Ook geen pretje blegh.
De allereerste zoen. Ik ben gewoon de hele nacht misselijk geweest, zo ranzig vond ik het.
Bij mij met een jongen die rookte als een ketter. Het leek net of ik een asbak aan het uitlikken was.
Leef je eigen leven
Ik heb eigenlijk nooit een zoen gehad die heel erg was. Ik had altijd verwacht dat mensen die rookte per definitie vies smaakte met zoenen. Maar jeetje die jongen zoende zo fijn en knuffelde zo fijn.

wat ik wel ranzig was een keer een jongen een knuffel wou geven en hij stonk verschrikkelijk en hij maar zeggen "fijn he knuffelen".
Roken in combi met een kegel, brrrr. Daar kan de beste kusser niet tegenop kussen...
Zo'n leuke jongen, ik was echt verliefd, maar met zoenen kwamen zijn tanden altijd heel hard tegen de mijne aan.

Nooit ervoor of erna meegemaakt

(was dus echwel zijn fout )

Echt ik was hem getrouwd als hij kon zoenen
wat dacht je van zoenen met een jongen met een te korte/ verkorte tongriem, m.a.w. hij kon zijn tong niet echt uitsteken. Niet aan te raden, wel sneu voor die jongen.
quote:perseph0ne schreef op 01 september 2011 @ 22:41:

De welbekende wasmachine.. Inclusief enthousiaste wateraanvoer ..Oh die ken ik. Vond ik erg smerig.
heb een keer de hele avond achter een jongen aangezeten en hij achter mij, in een discotheek. Uiteindelijk het momemt supreme: de zoen. Hij zoende wel zo ontzettend, ontzettend slecht dat ik halverwege de zoen gewoon weg ben gelopen en niet weer achterom heb gekeken...........
Ik bedenk me er net nog een..

Die jongen likte mn gezicht af..

Dus niet alleen tong IN mn mond, neeeee ook mn lippen en mn halve wangen en neus!

Getverdemme haha
Internagelaktisch
Leuke verhalen
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik was op mijn18e erg verliefd op een jongen en ik was blij dat hij mij ook leuk vond, maar hij zoende zo ruw dat 'ie me bijna opvrat, de volgende dag had ik een soort schaafplek op mijn kin. En hij trok in the heat of the moment zó hard aan mijn haren... wtf!?! Ik wist niet hoe snel ik mezelf uit de voeten moest maken...
Lulu_

Wtf! Hahaha, dat is echt een afknapper hahaha
Internagelaktisch
Mijn toenmalige vriendje zette zijn mond als een zuignap over de mijne tijdens de gymles in het berghok. Ik schrok me kapot, ben weg gelopen. Was totaal in shock. Mooie herinnering.
zo zoende ik met iemand die tongde miserabel,gelijk z,n hele tong naar binnen met n lading kwijl.ik heb toen doorgezet en we zijn in bed beland dat was nog beroerder,hij moest kennelijk de bus halen zo snel ging hij tekeer.beffen leek op n hond die de bak leegslobberde.en dat voor n man in de 30.gelukkig was t eenmalig.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Als iemand niet kan zoenen ga ik ook niet over op sex hoor !

Dat is vaak al een indicatie van hoe het er in bed wel niet aan toe moet gaan..
Internagelaktisch
Hij beet me helemaal beurs; de volgende dag was het rond m'n mond helemaal schraal en rood.
O ja! Zo'n zuignap waardoor je de volgende dag een uitgescheurde tongriem hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven