Worst kiss(er) ever
donderdag 1 september 2011 om 22:32
Iedereen heeft wel eens een afschuwelijke zoen gehad,
Wat is jouw slechtste ervaring?
Mijne: jongen die z'n tong al uit zn mond had toen hij naar voren kwam en vervolgens als een helikopter in mn mond tekeer ging en daarbij mijn hoofd zo ver naar achter probeerde te duuwen dat ik de volgende dag last van mn nek had.
Nooit meer ! Haha
Wat is jouw slechtste ervaring?
Mijne: jongen die z'n tong al uit zn mond had toen hij naar voren kwam en vervolgens als een helikopter in mn mond tekeer ging en daarbij mijn hoofd zo ver naar achter probeerde te duuwen dat ik de volgende dag last van mn nek had.
Nooit meer ! Haha
Internagelaktisch
donderdag 1 september 2011 om 22:49
Ik heb eigenlijk nooit een zoen gehad die heel erg was. Ik had altijd verwacht dat mensen die rookte per definitie vies smaakte met zoenen. Maar jeetje die jongen zoende zo fijn en knuffelde zo fijn.
wat ik wel ranzig was een keer een jongen een knuffel wou geven en hij stonk verschrikkelijk en hij maar zeggen "fijn he knuffelen".
wat ik wel ranzig was een keer een jongen een knuffel wou geven en hij stonk verschrikkelijk en hij maar zeggen "fijn he knuffelen".
donderdag 1 september 2011 om 22:55
donderdag 1 september 2011 om 23:06
Ik was op mijn18e erg verliefd op een jongen en ik was blij dat hij mij ook leuk vond, maar hij zoende zo ruw dat 'ie me bijna opvrat, de volgende dag had ik een soort schaafplek op mijn kin. En hij trok in the heat of the moment zó hard aan mijn haren... wtf!?! Ik wist niet hoe snel ik mezelf uit de voeten moest maken...
donderdag 1 september 2011 om 23:13
zo zoende ik met iemand die tongde miserabel,gelijk z,n hele tong naar binnen met n lading kwijl.ik heb toen doorgezet en we zijn in bed beland dat was nog beroerder,hij moest kennelijk de bus halen zo snel ging hij tekeer.beffen leek op n hond die de bak leegslobberde.en dat voor n man in de 30.gelukkig was t eenmalig.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.