XL Airways anyone?

01-09-2011 18:02 16 berichten
Het heeft even geduurd maar volgende week gaan we dan eindelijk op vakantie!!! Nu vliegen we met XL Airways naar Kefalonia, en eigenlijk heb ik nog nooit van die maatschappij gehoord. Na wat googlen ben ik erachter dat het een duitse maatschappij is die sinds kort ook vanaf Amsterdam naar Griekse bestemmingen vertrekt. Zijn er hier al mensen die ermee gevlogen hebben en hoe waren jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Nope..sorry..

Ben btw wel op zoek naar n last minutje..

Mag ik zo boud zijn te vragen wat je kwijt bent?

Gaat om 2 pers!!

Thanxx
Yep, in mei mee naar Lesbos gevlogen. Niks mis mee. Het toestel was niet het nieuwste van het nieuwste, maar we zijn keurig aangekomen.
Ik had ook nooit gehoord van Kefalonia, maar ik lees in je post dat dat in Griekenland ligt. Dat is dus 3-4 uur vliegen. Wat voor ervaringen verwacht je? Lijkt mij gewoon een vliegreis als geen andere naar een Europese bestemming.
Ja, dat was het ook.

Hoewel, het was een vliegreis als elke andere naar een Europese bestemming.
@Anthonius: ik heb geen lastminute geboekt, maar wij waren voor 15 dgn vlucht + apartement (incl ontbijt) + huurauto 700 euro pp kwijt.

@Mac123: Ja ik weet niet wat ik verwacht, eigenlijk hoop ik gewoon vooral geen negatieve ervaringen te horen haha, zoals ellenlange vertragingen, onbeschoft personeel, krakkemikkige stoelen, slecht onderhouden vliegtuigen enz.

@ Splinter: okee goed te horen
Yep in Mei mee naar Kos gevlogen.

Je kan het vergelijken met transavia!

Niks mis mee, geen krakkemikkige stoelen, geen vertraging en geen slecht onderhouden vliegtuig

Bij ons was in ieder geval alles goed geregeld!

Veel plezier op je vakantie!
Daar heeft Sunweb ook 1 toestel van toch?
Ja ik kom er net vandaan van Kefalonia. XL Airways is prima te doen. Waar ga je heen in Kefalonia? Was 2,5 uur vliegen, op de terug weg gingen we over Corfu.

Veel plezier. Denk dat het wel heel rustig gaat zijn daar, want het was er vorige week al doodstil en niks meer te doen.
Oh rogue wat leuk, goede vakantie gehad? Rustig vinden wij heeeeelemaal niet erg, als het maar lekker weer is. Wil alleen maar zwemmen lezen slapen vrijen een beetje rondtoeren met de auto en lekker eten
hihi, Leuke vraag aan Rogue,

Ook naar Lesbos gevlogen en op heenreis 3,5 uur vertraging gehad. En op terugweg twee erg vervelende stewardessen maar dat kan overal. Verder niks mis mee, net transavia idd.

Fijne vakantie!
quote:Virginia_38 schreef op 03 september 2011 @ 19:27:

Oh rogue wat leuk, goede vakantie gehad? Rustig vinden wij heeeeelemaal niet erg, als het maar lekker weer is. Wil alleen maar zwemmen lezen slapen vrijen een beetje rondtoeren met de auto en lekker eten

Nou dat zijn dan 2 'Virginia's' die voor hetzelfde naar Kefalonia gaan!!!!!

Fijne vakantie....
Haha Virginia dat meen je niet! Jij ook fijne vakantie!
Denk dat 't helemaal goed komt....

Meeste touristen zijn al weg dus heerlijk rust en genieten!!

Ben je al vaker naar Griekenland geweest?
Oei!
quote:Virginia_38 schreef op 03 september 2011 @ 19:27:

Mwah niet echt maar dat lag niet per se aan het eiland hoor. Ik zat op een veel te afgelegen plaats en ik had geen vervoer ( heb geen rijbewijs ), maar het reisbureau en de reisleidster hadden me verzekerd dat er bussen gingen vanaf mijn dorp naar de hoofdstad en andere toeristische plaatsen maar dat was dus niet zo. Dus ik kon geen kant op. Gelukkig namen de buren me af en toe op sleeptouw met de auto, anders was ik nergens geweest.

Waar ga je heen in Kefalonia? welke stad of dorp?

Ik zou 2 weken gaan maar ben na 1 week terug gekomen, mijn buren gingen naar huis en ik zou als enige overblijven in het appartement, zonder andere mensen dus. Nog een week helemaal alleen zag ik niet zitten.

Ik was alleen op vakantie en vind dat niet erg maar ik zat veel te afgelegen helaas.

Sito wat bedoel je met je oei?

Het is trouwens af te raden om in Augustus naar dit eiland te gaan, veel te heet, was dagelijks 45 graden. In september koelt het al meer af. Veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven