Help, verliefd!
vrijdag 2 september 2011 om 14:16
UPDATE!!!
Net een mailtje ontvangen.
Zal ik je vanavond rond 8 uur ophalen?
Heb je het druk?
AAAAH!!! Haha, ik ben ook zo bang dat mijn collega's iets merken. Ten eerste omdat ik hier met een enorme lach op mijn gezicht zit die maar niet wil verdwijnen en nu die mailtjes. Dalijk ziet iemand iets. En dan nu ook nog super snel even jullie updaten. Gelukkig is de ligging van mijn bureau vrij gunstig. Niemand kan echt op mijn scherm meekijken. Maargoed, toch een beetje oppassen!
Net een mailtje ontvangen.
Zal ik je vanavond rond 8 uur ophalen?
Heb je het druk?
AAAAH!!! Haha, ik ben ook zo bang dat mijn collega's iets merken. Ten eerste omdat ik hier met een enorme lach op mijn gezicht zit die maar niet wil verdwijnen en nu die mailtjes. Dalijk ziet iemand iets. En dan nu ook nog super snel even jullie updaten. Gelukkig is de ligging van mijn bureau vrij gunstig. Niemand kan echt op mijn scherm meekijken. Maargoed, toch een beetje oppassen!
vrijdag 2 september 2011 om 14:30
Zwart jurkje Ster89. Ligt al klaar thuis.
Krijg zojuist nog een mailtje trouwens. Ik moet elke vrijdag iets doorsturen naar hem en naar een andere collega. Dat ben ik dus helemaal vergeten. Krijg ik zojuist een mailtje of ik hem dat even wil sturen. Meteen verstuurd en even erbij gezet: sorry, was ik helemaal vergeten.
Hahaha, hij zal ook wel denken...
Krijg zojuist nog een mailtje trouwens. Ik moet elke vrijdag iets doorsturen naar hem en naar een andere collega. Dat ben ik dus helemaal vergeten. Krijg ik zojuist een mailtje of ik hem dat even wil sturen. Meteen verstuurd en even erbij gezet: sorry, was ik helemaal vergeten.
Hahaha, hij zal ook wel denken...
vrijdag 2 september 2011 om 14:40
Oeeeee, wat een leuk leuk leuk topic dit! Spannend!
Doet me denken aan vorig jaar, toen ik mijn huidige vriend uit vroeg. Zenuweeeen! Heb toen mijn beste vriendin op d'r werk op gezocht en met alle enthousiasme en rood hoofd: ik heb een daaaaate, met hem!
*heerlijk, heerlijk, brings back memories*
Succes vanavond meid, geniet!
Doet me denken aan vorig jaar, toen ik mijn huidige vriend uit vroeg. Zenuweeeen! Heb toen mijn beste vriendin op d'r werk op gezocht en met alle enthousiasme en rood hoofd: ik heb een daaaaate, met hem!
*heerlijk, heerlijk, brings back memories*
Succes vanavond meid, geniet!
vrijdag 2 september 2011 om 14:56
quote:phileinex schreef op 02 september 2011 @ 14:50:
Haha heel leuk bedacht maar dat durf ik denk ik niet...
Anders haal je alleen het "godvergeten" eruit.
"Stop dan eens met leuk zijn... althans, tot vanavond 8 uur dan..."
Doen, stel je voor hoe leuk jij het zou vinden als hij dat tegen jou zou zeggen, nou, zo voelt hij dat ook als jij hem dat stuurt.
Haha heel leuk bedacht maar dat durf ik denk ik niet...
Anders haal je alleen het "godvergeten" eruit.
"Stop dan eens met leuk zijn... althans, tot vanavond 8 uur dan..."
Doen, stel je voor hoe leuk jij het zou vinden als hij dat tegen jou zou zeggen, nou, zo voelt hij dat ook als jij hem dat stuurt.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 2 september 2011 om 14:59
quote:phileinex schreef op 02 september 2011 @ 14:39:
Hahaha! (nerveus lachje)
Hij stuurt terug op mijn reactie van zojuist (sorry, was ik helemaal vergeten)
Geeft niet! Sorry dat ik je uit je concentratie breng...
Hoe ga ik hier in vredesnaam op reageren?Hij leest je wel goed.... kat in t bakkie denk ik....
Hahaha! (nerveus lachje)
Hij stuurt terug op mijn reactie van zojuist (sorry, was ik helemaal vergeten)
Geeft niet! Sorry dat ik je uit je concentratie breng...
Hoe ga ik hier in vredesnaam op reageren?Hij leest je wel goed.... kat in t bakkie denk ik....