Help, verliefd!
donderdag 1 september 2011 om 22:51
Meiden, ik ga nu toch maar slapen. Weet niet of dat gaat lukken, maar ik ga het maar proberen. Ik ga jullie morgen op de hoogte houden. Ik probeer wel om even stiekem onder werktijd een update te geven. Vind het zo spannend allemaal. En eigenlijk ben ik ook wel een beetje onzeker, maarja, aan de andere kant: hij kent me, hij weet wie ik ben, en hij wil met mij iets drinken. Die gedachte probeer ik maar gewoon vast te houden. In ieder geval bedankt voor al jullie support en alle lieve woorden!!
donderdag 1 september 2011 om 23:26
vrijdag 2 september 2011 om 00:55
Phileine, ik heb het allemaal gemist helaas want was weg vanavond, maar nu allemaal weer bijgelezen en wat ben ik blij voor je en trots op je! Vind je echt een stoere meid die het heft in eigen handen heeft genomen en nu een DATE heeft, jaaaaaaaaa!!!! Helemaal super super super super super!!!! Wat ben ik blij voor je! Word net als Indyy helemaal happy van dit topic!
Hou ons op de hoogte, echt doen hoor!!
Hou ons op de hoogte, echt doen hoor!!
vrijdag 2 september 2011 om 09:00
vrijdag 2 september 2011 om 13:31
Allereerst: GEEN mailtje sturen nu!! Hij wil je zien, dan komt hij wel met een opening! Niet er achter aan gaan lopen. Hij mag best weten dat je hem leuk vindt maar niet overdrijven door de spanning.
Verder, super leuk je update! Ik zou me ook helemaal mooimaken haha!
En dat je een beetje rood werd is alleen maar heel schattig vind ik!
Verder, super leuk je update! Ik zou me ook helemaal mooimaken haha!
En dat je een beetje rood werd is alleen maar heel schattig vind ik!
vrijdag 2 september 2011 om 14:12
quote:ikjexx schreef op 02 september 2011 @ 14:12:
Geweldig topic. Je enthousiasme en verliefdheid spat van het scherm. Werk ze nog even die laatste uurtjes vanmiddag (niet te hard hoor; je moet ook lekker kunnen dagdromen over de date vanavond ) En dan vanavond.....! Vergeten te zeggen nog: heeeeel veeeeel plezier!
Geweldig topic. Je enthousiasme en verliefdheid spat van het scherm. Werk ze nog even die laatste uurtjes vanmiddag (niet te hard hoor; je moet ook lekker kunnen dagdromen over de date vanavond ) En dan vanavond.....! Vergeten te zeggen nog: heeeeel veeeeel plezier!