Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Wat is het hier rustig zeg! Is iedereen carnaval aan het vieren ofzo? Ik niet (gelukkig). Ik heb ook eigenlijk niet veel te melden.

Fijn weekend allemaal

MM ja idd erg rustig. Iedereen vast aan het klussen!! Hier verder ook nog geen nieuws... Helaas

xx
HOERA WE HEBBEN EEN ZWANGERE!!!!! Gefeliciteerd missb!!!

Hoi meiden!

Ik neem morgen ff lekker de tijd om alles door te lezen van de afgelopen week. Ik was deze week natuurlijk lekker in de frisse berglucht! Heerlijk! Het duurde heel kort want zondagmiddag knalde ik met +- 60 km/h tegen een verdwaalde kneus aan... en heb ik vervolgens nog 1,5 dag met een hersenschudding plat gelegen. Wel leuk ritje met de helikopter gehad

Daarna weer lekker een dagje op de skis, en je raadt het niet... keelontsteking! Die heb ik nu nog, maar ach, heeft m'n vriend ook een beetje vakantie

Anyways, jullie zitten nu natuurlijk te wachten tot ik to the point kom... Ik ben niet ongesteld geworden donderdag, dus vrijdagochtend een test gedaan. Er verscheen al gauw een duidelijke controlestreep maar het testvakje bleef wit. Ik dacht ach, ik voelde toch ook niets! Maar even later dacht ik toch een streepje te zien! Ik met de test naar vriendlief, maar die wist 't ook niet. 'T was wel echt een streepje, maar wel bij-zon-der vaag... Wij dus nog maar een test gedaan vanmorgen, nou, wederom superlicht maar toch zeker wel een duidelijk streepje!!! Er stond in de gebruiksaanwijzing dat het teststreepje iets lichter kon zijn... maar er stond dus niet "veel lichter"... Jemigdepemig, we geloven het dus toch nog niet helemaal... maar ja, aan de andere kant... wanneer je niet zwanger bent heb je geen hcg en dus helemaal geen streepje! Iemand hier ervaring mee?

We hebben dus nu nog een test liggen, voor morgenochtend, ik laat 't weten!

X TT
Tantetruus,

ik heb op de opleiding geleerd dat zo'n test idd alleen op HCG reageert en je maakt alleen HCG aan als je zwanger bent. Conclusie is dan dus dat hoe licht het streepje ook is, streepje is streepje en betekend dat je zwanger bent.

Ik zou je aanraden over een paar dagen nog een keer te testen, elke dag stijgt als het goed is je HCG spiegel iets en moet het streepje duidelijker worden!

Voor nu alvast toch stiekem een beetje gefeliciteerd.

groetjes van een moeie Floortje die haar bedje gaat opzoeken en vannacht wel hoopt te slapen...
GEFELICITEERD TT!!

Ieder streepje is een streepje hoor Truus, een beetje zwanger bestaat niet!

Ellein, aanpassen dat schema Dan lopen we niet meer zo achter bij de andere club.

Deze week de hele week 's avonds weg en nu 2 kleine mannetjes te logeren die het presteerden om vanaf vanmorgen 4.30 (!) niet meer te slapen en ik dus ook niet. Ga dus nu mn mandje in, verwacht weer zo'n waardeloze nacht.

Wel een beetje bijgekomen van de teleurstelling, genoeg afleiding gehad, maar gewoon geen tijd om te reageren.

Ellein, wil je er bij mij 20 feb van maken?

Liefs Bep
Hihi Ellein, was ik dit x toch eerder met reageren, maar weer niet de eerste ;-(
@Tante Truus, gefeliciteerd hoor! Vaag zwanger kan volgens mij niet

xx
Hi allemaal,

Tante Truus en MissB: gefeliciteerd!

Hier mijn 3e IUI achter de rug. Eileen, zou je mijn gegevens willen aanpassen? Mijn NOD is op 20 febr. Ik had woensdag om 24.00 mijn pregnylspuit en vrijdagmiddag de inseminatie. Donderdag-, en vrijdagochtend had ik een positieve ovulatietest. Nu heb ik gehoord dat dat komt door de pregnyl. Ik zit dus midden in mijn klusperiode.

Een vraagje: kan het niet zo zijn dat je eisprong toch later is dan 38 uur, ondanks te pregnylspuit???

Alles goed met iedereen?

Groet,

Gorgi
Nou, alweer een streepje... ik denk dus dat het dan toch echt zo is!!! Haha, en dat in de 2e ronde (nou ja, ik wilde eerst een keer ongesteld worden dus eigenlijk de 1e echte ronde)... Unbelievable! Wat een gek gevoel, jeetje, beetje onwerkelijk is het toch nog wel hoor. Maar ik voel ook nog helemaal niets! Qua borsten of buik of misselijkheid... nou ja, da's natuurlijk alleen maar lekker denk ik... Joepie! Joepie! Joepie!

Gorgi veel succes met klussen, ik hoop dat er bij jullie nu ook raakgeschoten is!

Floortje en Bep bedankt voor jullie snelle reactie! 't streepje is telkens ook ietsje beter zichtbaar, het duurde even maar we beginnen 't nu toch wel een beetje te geloven hoor...

Ellein: uitgaande van mijn laastste menstruatie zou ik denk ik 9 oktober uitgrerekend zijn (jemig, wat wordt het echt als je dat opschrijft!!!).
Tantetruus, ik ben plaatsvervangend blij! Zelf hier een kriebeltje in mn buik, terwijl ik toch echt niet zwanger ben maar die is voor jou!

Geniet ervan, Bep
Ha die Bep!

Bedankt!

Beetje kunnen slapen?
Goedemorgen Meiden!!

TT, waanzinnig! Van harte gefeliciteerd. Eindelijk iemand die MissB komt opvolgend! Geniet ervan. Hou ons op de hoogte naar je verdere verloop??

Hier mijn drama verhaal... Vanmorgen om 07.00 uur moest ik plassen. Ik dacht wat te vroeg om vriendlief uit bed te trekken om een testje te doen. Nog niets te zien. Om half 10 moest ik weer, dus heel voorzichtig vriendje wakker gemaakt. Ik potje pakken, hij de test. Ga zitten op de wc, trek mijn broek naar beneden !

Teleurstelling is zeer groot. Heb mijn tranen even de vrije loop gegeven en ga nu lekker een broodje filet american smeren.... Baal echt als een stekker!!!!!

Vera?? Hoe is het bij jou gegaan?
Goedemorgen dames!

Eerst Rossia, wat K#T zeg! je had er nog wel zo'n goed gevoel over. Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen zodat je met goede moed weer de klusdagen in kan gaan straks.

En dan natuurlijk TT,

GEFELICITEERD!!!!

Nou, dat maakt in ieder geval de "mislukte" wintersport weer goed! Ik heb het schema meteen aangepast.Gisteravond hier niet meer geweest, waren aan de klus

Bep, kun je alvast even wennen aan de gebroken nachten. Ik heb je nieuwe NOD in het schema ingevuld. Jouw klusdagen staan dus ook voor de deur..... Dan zijn je logeetjes toch wel weer weg? Ander wordt dat niks natuurlijk.

Gorgi, dat worden dus weer twee lange weken voor jou. Ik heb het schema ook voor jou aangepast. Maar als de inseminatie al is geweest is de 20e dan niet een beetje laat als NOD? Ben je er positief over? Ik ga in ieder geval voor je duimen. Hoeveel IUI pogingen mag je eigenlijk doen?

Floortje, lekker geslapen vannacht?

Vera, missc, anne, jobje, hoe staat het er bij jullie voor?

Groetjes allemaal

Zozo, er is weer flink geschreven zeg!

TT, van harte gefeliciteerd zeg!! Echt zwanger hoor, dat kan niet anders. Had ik ook bij mijn eerste, allereerste test een heeeeel vaag streepje en toen wel weer iedere dag een test en de streep werd steeds zichtbaarder!

Heerlijk joh, nummer 2 van het stel!

Rossia: Balen zeg meid, en helemaal als je al klaar zit met de test! Had ik 2 maanden geleden, ik plaste over de test heen en ik keek, zat er ook allemaal bloed aan......nou ik moest toen ook ff traantje wegpinken hoor, heeeeeeeeel begrijpelijk!

Hier nog niet geklust.....Zoonlief zijn verjaardag gisteren gevierd en we waren allebei bekaf!! Was wel enorm gezellig hoor. Gaan vnv maar ff aan de bak!! haha
Hoi lieve allemaal,

Lieve Rossia, wat balen zeg... huil t er maar even lekker uit, eet even lekker wat anders niet mag, neem een wijntje, huil nog een keer uit en dan lekker weer beginnen. Niet teveel in de put zitten hoor.. Ik las dat het gemiddelde toch op een half jaar zat voordat vrouwen zwanger werden.. dus dat komt echt helemaal goed!

TT, gefelicteerd!!! Wat een geweldig nieuws!

Ik hoop dat iedereen een lekker weekend is. lekker aan het klussen is ;) en ook goed slaapt, Floortje beetje bijgeslapen?

Ik wacht gespannen af... volgende week mijn NOD.. ben veeel te ongeduldig om te wachten

Liefs Maki
Hallo allemaal,

Ten eerste: beide zwangere dames GEFELICITEERD!! Ben erg blij voor jullie!

Mijn vakantie was iets leuker verlopen dan die van TT (heerlijk geskied en geen ongelukken of ziektes), maar niet zo leuk geeindigd, helaas. Ik had voor de pil altijd een superregelmatige cyclus van 29 dagen. Toen ik stopte met de pil was het 28 dagen en vorige maand 29 dagen. Ook voelde ik deze maand mijn eisprong weer precies na 15 dagen en dus dacht ik: als ik de 31e niet ongsteld word dan weet ik het! En inderdaad, de 31e niets... We konden ons niet meer inhouden en hebben 's avonds getest. Niets noppes nada. Dachten nog dat het misschien te vroeg was. Vrijdagavond was ik nog niet ongesteld, goede hoop dus. Voorgenomen om zaterdagochtend te testen. Maar was al niet meer nodig. Vrijdagavond laat kwamen ze toch, die duivels. We baalden als een stekker want we hadden al stiekem zitten fantaseren. Cyclus wordt dus elke maand een dag langer. Op dit moment ga ik ervan uit dat mijn cyclus gewoon 29 dagen was maar dat het door de spanning (of vakantieritme) een dagje later kwam. Ik ga dus uit van een nieuwe NOD op 29 februari, maar kan dus ook 1 maart zijn. Ik heb me voorgenomen niet eerder dan 3 maart te testen.
Rossia, wat verdrietig voor jullie. Een hele dikke knuffel van mij Ik weet hoe je je voelt, en das behoorlijk k*t

Kop op en ga voor de volgende ronde!!

Hier de dagen aan het aftellen voor de gyn..
@vera, ook een voor jou!!!

@Gorgie, ik duim voor je.......

Alle andere dames zet hem op!!!!!!!!!
Hello Meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties terug voor jullie allemaal! Zo heb het emo eten achter de rug en heb er alweer vrede mee. Tranen weg en opnieuw beginnen maar.

Ellein, wil jij mijn nieuwe NOD op 4 maart zetten? Ik ben dan op wintersport, dus hoop net als TT dan moet goed nieuws terug te komen...

Vera, echt klote! Weet hoe je je voelt! Ik heb het ook dat mijn cylus steeds een dagje langer wordt. Begon met 29, toen 30 en nu 31. Gemiddeld dus 30 dagen en die heb ik nu ook aangehouden voor mijn NOD. Op naar de volgende ronde!

Nou ik ga weer, want ik hoor net dat mijn schoonmoeder onderweg is. Geen zin in, maar het moet maar.
Vera, wat een domper zeg. Zeker als je dan al 1 dag je NOD voorbij bent en je cyclus erg regelmatig is! Op naar de volgende ronde dus.

Lelie, het is bijna de 6e! Schiet eindelijk een beetje op.

mamadeb, zet hem op vanavond!

Rossia, fijn dat je alweer positief kunt zijn. In 1 keer raak is ook wel uitzonderlijk knap! Veel plezier met je schoonmoeder

Maki, lastig om te moeten wachten he?

Goedemiddag!

Rossia, meid, wat balen!! Jeetje joh, ik had echt gedacht dat je zwanger zou zijn. En dan op het moment supreme...ongesteld. Wat super k*t zeg! Begrijp maar al te goed hoe je je voelt, hoop dat het er snel weer opzit en dat je weer vol goede moed aand e volgende poging begint.

TT van hart gefeliciteerd!!!! Joehoe! Zwangere nummer twee, wat goed! Beetje jammer vand ie mislukte wintersport maar ach, who cares als je zo'n prachtig kado krijgt! Leuk joh, super. 9 oktober is ook een mooie datum, weegschaal denk ik? Dat zijn de beste :-)

Gorgi, spannend joh. Ik weet n iet precies hoe dat zit met de pregnyl spuiten en de daaropvolgende eisprong. Wel mooi dat je testen positief waren voor eisprong, weet je in ieder geval dat dat goed zit! En nu wachten, wachten, wachten... wat duurt dat altijd lang he? De 20ste lijkt mij inderdaad ook wat lang, of niet?

Ik had vanochtend een positieve ovulatietest en gisterenavond gelukkig al goed ons best gedaan :-) Wel laat trouwens, want dan zou ik denk ik vandaag ergens een eisprong hebben terwijl het cyclusdag 18 is en ik normaal een cyclus van 29 dagen heb. Dus ik begon me al af te vragen of er uberhaupt wel een eisprong zou komen deze maand! Nu zouden we denk ik het beste vanavond weer kunnen vrijen maar denk niet dat ik vriendlief zo ver krijg. Hij is niet zo van het 'op het commando' klussen. Herkennen jullie dat? Of staan jullie mannen altijd paraat, hi hi..

Jeetje, het is al weer zondagmiddag. Het weekend is echt supersnel gegaan zeg. Al weer bijna maandag. Goed geen zin om te werken!

Goetjes allemaal!
Nog even een nabrander: Vera wat jammer!! Met een dag overtijd begin je toch wel erg te hopen lijkt me. Balen!!

Lelie, misschien heb je het al een keer opgeschreven, maar waarom ga je naar de gyn volgende week? En is dat een vervelende afspraak?
Vera: balen zeg! Ik heb trouwens gehoord dat door het hoogteverschil de iets later kunnen komen. Zou me over je cyclus dus nog niet zo'n zorgen maken! 29 februari gewoon met positief nieuws komen dus .

Fijn dat je vakantie leuk was!

Rossia: lekker met goede moed weer aan de klus dus straks! Veel plezier met je schoonmoeder. De mijne wil half oktober op vakantie met de hele familie, dus ga haar straks vertellen dat dat hoogstwaarschijnlijk niet kan... (maar pas nadat ik haar geschokeerd heb met de opmerking dat ik de komende 5 jaar nog niet aan kinderen moet dénken )

Hills: succes met het aan de klus krijgen van je man!

Heb overigens vanmiddag óók nog een digitale test gedaan van een vriendin. 'Zwanger' stond er. Kan er dus echt niet meer onderuit, haha, na 4 testen!
Hoi Hills, de reden dat ik naar de gyn moet is omdat we eigenlijk al 11 mnd bezig zijn. Mijn vorige zwangerschap is tot stand gekomen dmv clomid. Ik ben dus bekend met het niet hebben van een eisprong. Of heel weinig eisprongen. Na wat gezeur met ha dus eindelijk verwijsbrief voor gyn. Mijn vorige afsrpaak daar was 16 jan. Wij dachten dus dat ik een recept voor clomid zou krijgen, maar helaas. Ik heb een inwendige echo gekregen en daaruit bleek dat ik te kleine eierstokken heb en daardoor hoogst waarschijnlijk niet echt productief. Moest bloed laten prikken dat nu onderzocht wordt op aanwezigheid van bepaalde hormonen en ook nog schildklierwerking. Manlief moest zaad inleveren. Nu dus volgende week de uitslagen en aan de hand daarvan plan van aanpak.

De reden dat ik het een beetje vervelend vind is omdat die gyn nogal afstandelijk was de vorige keer en bepaalde opmerkingen plaatste die ik niet erg vriendelijk vond. Kreeg een beetje de indruk dat hij al zoveel "gevallen" heeft mee gemaakt dat ie een beetje vastgeroest zit in zijn werk. Snap je een beetje wat ik bedoel?? Geen empathie meer..

Maar goed op zich heb ik er nu wel zin in want dan kan er eindelijk iets gaan gebeuren. Want ik kan je zeggen dat het voor mijn gevoel erggg lang duurt. Maar ik lees hier ook nog wel verhalen die veel langer duren dus ik mag nog niet klagen. Ik ben ook erg benieuwd wat hij gaat zeggen dat ik maar niet ongesteld wordt. Zit nu in een cyclus die al ruim 50 dagen duurt.

In ieder geval kunnen we nu de dagen gaan aftellen Tis bijna woensdag!!
TT, gefeliciteeeeerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven