Tips weekend Groningen?!
vrijdag 2 september 2011 om 10:17
Binnenkort staat er een weekend Groningen in de planning. Van horen zeggen dat het een leuke stad is, dus ben benieuwd!
Heb je tips, voor ontbijt, lunch of avondeten? Of bepaalde winkels, bezienswaardigheden (niet al TE cultureel ) of andere places to be... Zou het leuk vinden van je te horen!
Ik ga met mijn man en we hebben het hotel (centrum) al geboekt.
Bedankt alvast!
Heb je tips, voor ontbijt, lunch of avondeten? Of bepaalde winkels, bezienswaardigheden (niet al TE cultureel ) of andere places to be... Zou het leuk vinden van je te horen!
Ik ga met mijn man en we hebben het hotel (centrum) al geboekt.
Bedankt alvast!
vrijdag 2 september 2011 om 16:21
vrijdag 2 september 2011 om 21:14
House of Spice is echt leuk om te lunchen of voor een high tea (niet standaard maar erg verrassend). Bij goed weer in de tuin zitten bij Pacific in de Oosterstraat (met de leukste bediening van de stad). Slenteren door de Folkingestraat en door de straatjes rondom de universiteit. Ariola is ook echt een aanrader!
zondag 4 september 2011 om 21:07
Lekker eten of biertje pakken kun je in de (eet)cafe's rond het Noorderplantsoen bv De Groene Weyde of Lambiek.Ook in de Hortusbuurt er vlak naast zijn meerdere leuke studentikoosachtige eetcafe's.
En sowieso is het met een beetje mooi weer heerlijk relaxen in "the place to be ", het Noorderplantsoen.
En sowieso is het met een beetje mooi weer heerlijk relaxen in "the place to be ", het Noorderplantsoen.
Hey Lord,don't ask me questions
vrijdag 9 september 2011 om 14:20
vrijdag 9 september 2011 om 15:56
Een beetje mosterd maar ik heb ook nog wat tips!
Niet te duur maar erg lekker uit eten:
- De Branderij (Poelestraat)
- Bij van Boven (boven café Hooghoudt, ietsje duurder)
- Het Pakhuis (2e hoofdgerecht gratis met Pocketdeal app)
Voor een broodje:
- Fresh Today (Folkingestraat)
- Bij van Boven
- Als de zon schijnt op het dakterras van La Place
Cocktails 's avonds zijn lekker en niet duur bij Tango (Poelestraat). Jummie, strawberry mojito's!
Puur vind in overigens helemaal niet leuk. Paar keer geweest en zo extreem lang moeten wachten! Ook helemaal niet gezellig ofzo.. Feithuis is een beetje kak maar hoe dan ook erg lekkere broodjes!
Veel plezier
Niet te duur maar erg lekker uit eten:
- De Branderij (Poelestraat)
- Bij van Boven (boven café Hooghoudt, ietsje duurder)
- Het Pakhuis (2e hoofdgerecht gratis met Pocketdeal app)
Voor een broodje:
- Fresh Today (Folkingestraat)
- Bij van Boven
- Als de zon schijnt op het dakterras van La Place
Cocktails 's avonds zijn lekker en niet duur bij Tango (Poelestraat). Jummie, strawberry mojito's!
Puur vind in overigens helemaal niet leuk. Paar keer geweest en zo extreem lang moeten wachten! Ook helemaal niet gezellig ofzo.. Feithuis is een beetje kak maar hoe dan ook erg lekkere broodjes!
Veel plezier
maandag 12 september 2011 om 15:42