Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Kijk die Fien tekeer gaan met de vacht van haar vader

quote:meds schreef op 02 september 2011 @ 18:14:

[afbeelding]

Goede herinneringen aan: Maak kleding uit je Mans Borsthaar

Stond je goed, Meds, dat rode haar. Veel beter dan dat ik-ben-helemaal-puur-natuur grijs-gelige dat je nu hebt.
Ik had een mooie muts gemaakt voor BGB, het valt me op dat ze die niet meer draagt, het was nota bene mijn eigen schaamhaar

quote:andijvie schreef op 02 september 2011 @ 18:13:

Kun je ook dansen met de Germaanse oermoeder van iemand anders? Het lijkt me wel leuk, maar de mijne is kreupel.Astraal dansen kan altijd Andijvie, ook met een kreupele oermoeder maar je mag de mijne best lenen. Ik heb die avond docentenoverleg, dus ik kan toch niet meedoen.
die dingetjes bovenop, waren dreads die hadden zich samengeklonterd bij mijn anaalklieren

[afbeelding]

Goede herinneringen aan: Maak kleding uit je Mans BorsthaarJij had je eigen borsthaar gebruikt. Je stond het ter plekke te oogsten.
quote:meds schreef op 02 september 2011 @ 18:11:

Vrijdag dus Mokkels beschilderen en Creatieve hapjes uit de dakpan?Dat lijkt me lekker! Maar is het calorie-arm of anderszins gezond? Ik ben namelijk op dieet.
quote:meds schreef op 02 september 2011 @ 18:17:

die dingetjes bovenop, waren dreads die hadden zich samengeklonterd bij mijn anaalklieren

Classy!

Ik had trouwens gehoord dat jullie de cursus: Kaarsen maken van Oorwas (in het kader van recyclen) ook aanbieden?

Eleonora, is dat nog zo? Ik zie het niet bij de opties staan. Heb ik het gemist?
Fijn Leo, ik voel me heel welkom.
Ik wilde deze maken voor kerst:

Wij moeten toch bezuinigen, komt goed uit.

Goede herinneringen aan: Maak kleding uit je Mans BorsthaarIs er borsthaar beschikbaar? De mijne heeft alleen haar op zijn tanden.
quote:lionlily schreef op 02 september 2011 @ 18:23:

[...]

Classy!

Ik had trouwens gehoord dat jullie de cursus: Kaarsen maken van Oorwas (in het kader van recyclen) ook aanbieden?

Eleonora, is dat nog zo? Ik zie het niet bij de opties staan. Heb ik

het gemist?

Dat is een zogenaamde 'special'.

Dat doen we in december!
quote:andijvie schreef op 02 september 2011 @ 18:23:

Fijn Leo, ik voel me heel welkom.

Your'e welcome hoor!

Je krijgt de acceptgiro binnenkort thuis!
quote:eleonora schreef op 02 september 2011 @ 18:10:

Oooooooow! Een brei-bijbel!

Jaaaaaaaa dat is het HEMA breiboek, jaargang 1978!

Er is iedere avond wel iets te doen.

Maandag o.a. Dansen met je Germaanse oermoeder en Vind de Godin in Jezelf.

Dinsdag o.a. Darmfloraschikken en Draailieren bouwen. Buiten is op dinsdag Graancirkels maaien voor beginners.

Woensdag o.a. Koorzang (madringalen, Bulgaarse liederen en Russisch orthodox)

Donderdag o.a. Tuinieren in de Vagina en Tuinieren op de Smetplek, BR's borduren en een lezing. Volgende week gaat dat over: De BEO in crisistijd, hoe recycle je gerecycled materiaal.

Vrijdag is je bekend.

Zaterdag o.a. Graancirkel maaien voor gevorderden, Vredespijpen, Klussend mediteren en Blaasvoetbal.

Zondag o.a. De slootslempcompetitie (deze week uit tegen Den Dolder) en bijbels decoreren.

Keus genoeg zou ik zeggen!

vol programma zeg, het nieuwe seizoen...

Hoeven we ons clubhuis niet meer te delen met die turkse alcoholisten?

Vond het wel gezellig hoor, even lekker een turks rozenlikeurtje v oor ik weer op de e-bike naar huis ging.

En zondagochtend waren toch altijd de Poolse travestieten present? Komen die weer of hebben ze toch een zaaltje gehuurd bij de Hell's Angels?

Nou blij toe, ze wasten na afloop nooit de koffiekopjes af en lieten overal gebruikte D'emake-upschijfjes slingeren. (weet je nog, Yette dacht dat het pringles waren)
Al die 18+ activiteiten op de vrijdagavond vind ik jammer. Ik had net met de opgeschoten hangjeugd een goudmijntje gevonden. Wanneer jullie dinsdagavond die madrigalen oefenen, dan is dat wel met baspartij, want de Polen vervangen dan het lekkende dak.

En is het mogelijk om een achteringang te creeëren in het clubhuis? Dan kan ik met de hangjongeren toch verder met het maken van de matrassen voor de lekkende Puttenaren. We gebruiken op dit moment de volgende voorraad Tena's. Leo wanneer ga je weer vasten?

Ik zie dat in het jaarprogramma op de dinsdagavond de cursus: 'Chakra & Poetsen' niet opgenomen is. We wilden toch besparen op de schoonmaakdienst?

En ik mis Stars cursus: Feng Shui zonder grenzen.
Zou ik tijdens die 18+ activiteiten/actievetieten misschien mijn nieuwe Chilly-mayonaise mogen meenemen?

Ik ben er de hele week mee bezig geweest. Het leek mij mooi passen binnen Tuinieren in je Vagina (ik heb joghurtculturen gebruikt voor de mayo, limoen voor de fijne smaak en uiteraard mijn scharrels eieren...).

Iemand interesse?
quote:meds schreef op 02 september 2011 @ 18:17:

Ik had een mooie muts gemaakt voor BGB, het valt me op dat ze die niet meer draagt, het was nota bene mijn eigen schaamhaar

[afbeelding]Heel gek, maar ik kreeg er schaamluis van in mijn hoofdhaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 02 september 2011 @ 18:10:

Oooooooow! Een brei-bijbel!

Jaaaaaaaa dat is het HEMA breiboek, jaargang 1978!

Er is iedere avond wel iets te doen.

Maandag o.a. Dansen met je Germaanse oermoeder en Vind de Godin in Jezelf.

Dinsdag o.a. Darmfloraschikken en Draailieren bouwen. Buiten is op dinsdag Graancirkels maaien voor beginners.

Woensdag o.a. Koorzang (madringalen, Bulgaarse liederen en Russisch orthodox)

Donderdag o.a. Tuinieren in de Vagina en Tuinieren op de Smetplek, BR's borduren en een lezing. Volgende week gaat dat over: De BEO in crisistijd, hoe recycle je gerecycled materiaal.

Vrijdag is je bekend.

Zaterdag o.a. Graancirkel maaien voor gevorderden, Vredespijpen, Klussend mediteren en Blaasvoetbal.

Zondag o.a. De slootslempcompetitie (deze week uit tegen Den Dolder) en bijbels decoreren.

Keus genoeg zou ik zeggen!Nou, inderdaad! Ik ben om.
Ik geef me graag op voor Tuinieren in de Vagina / op de Smetplek. We hadden hier vorige week een feestje en iemand vond het blijkbaar leuk om aambeienzaad te zaaien.

Heeft iemand tips? Donderdag is nog zo ver weg.

Lionlily, is die Chilly-mayonaise van jou low-fat? Ik doe aan de lijn.
quote:spuka schreef op 02 september 2011 @ 21:44:

Al die 18+ activiteiten op de vrijdagavond vind ik jammer. Ik had net met de opgeschoten hangjeugd een goudmijntje gevonden. Wanneer jullie dinsdagavond die madrigalen oefenen, dan is dat wel met baspartij, want de Polen vervangen dan het lekkende dak.

En is het mogelijk om een achteringang te creeëren in het clubhuis? Dan kan ik met de hangjongeren toch verder met het maken van de matrassen voor de lekkende Puttenaren. We gebruiken op dit moment de volgende voorraad Tena's. Leo wanneer ga je weer vasten?

Ik zie dat in het jaarprogramma op de dinsdagavond de cursus: 'Chakra & Poetsen' niet opgenomen is. We wilden toch besparen op de schoonmaakdienst?

En ik mis Stars cursus: Feng Shui zonder grenzen.

Er staat 'o.a.' Spuka. Jouw jongerenactiviteiten heb ik niet genoemd omdat ik aannam dat Saeva 18+ is.

Alles zit in het programma, alleen zijn zowel het chakra's poetsen en Feng Shui zonder grenzen weekendspecials, voor in de kampeerboerderij in Vierhouten.

Pagina 11 en 12 van je BEO activiteitenboekje.
quote:Starshine schreef op 02 september 2011 @ 19:29:

[...]

vol programma zeg, het nieuwe seizoen...

Hoeven we ons clubhuis niet meer te delen met die turkse alcoholisten?

Vond het wel gezellig hoor, even lekker een turks rozenlikeurtje v oor ik weer op de e-bike naar huis ging.

En zondagochtend waren toch altijd de Poolse travestieten present? Komen die weer of hebben ze toch een zaaltje gehuurd

bij de Hell's Angels?

Nou blij toe, ze wasten na afloop nooit de koffiekopjes af en lieten overal gebruikte D'emake-upschijfjes slingeren. (weet je nog, Yette dacht dat het pringles waren)

De Polen zijn er weer hoor!

De Turkse alcoholici hebben een eigen theehuis (yeah right) gekregen in Kockengen. Daar stond een oude brandweerkazerne leeg. Helaas, helaas zullen we onze Turkse vrienden dus moeten missen.

Goed nieuws echter, lichtpuntjes all over the place, we zijn gevraagd om de bovenverdieping af te staan aan de BSO van Bunnik.

Gezellig, kindervoetjes over de vloer!

Ja, Yette toen! En maar blijven vragen welke smaak het was! Ach jee, de schat, dat was net voor haar verhuizing naar Peru, toen ze nog zoop als een tempelier.
quote:lionlily schreef op 02 september 2011 @ 22:01:

Zou ik tijdens die 18+ activiteiten/actievetieten misschien mijn nieuwe Chilly-mayonaise mogen meenemen?

Ik ben er de hele week mee bezig geweest. Het leek mij mooi passen binnen Tuinieren in je Vagina (ik heb joghurtculturen gebruikt voor de mayo, limoen voor de fijne smaak en uiteraard mijn scharrels eieren...).

Iemand interesse?Koken met je eigen oogst is er speciaal voor om je zelfgekweekte zaken te bereiden. Als ik jou was zou ik lid worden van de groep 'samen planten, samen oogsten, samen eten'. Ben je helemaal onder de pannen, bio-dynamisch culigewijs.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 september 2011 @ 22:04:

[...]

Heel gek, maar ik kreeg er schaamluis van in mijn hoofdhaar.

Nachtje in de vriezer met die muts en de schaamluizen sterven een zachte dood.

Laat Starshine het maar niet lezen, die is op de boedhistische toer. Wé mepte tijdens haar verjaardag naar een wesp en een uur later zat Star nog te huilen in de bijkeuken....
dat was alleen omdat Wé niet zo goed kan mikken en mij en passant meemepte met die wesp.

Fen shui zonder grenzen (in de volksmond: je tent/ caravan feng shui inrichten) wordt inderdaad in workshopvorm (wat zeg ik....bootcampvorm) gegeven tijdens het kampeerweekend. Kun je het geleerde meteen in praktijk brengen.

De Turken zijn dus weg, nou jammer. het waren aardige mannen, maar wie weet houden we nu meer koetsiersbitter over.

En de Polen repareren dus het dak. Wel in mannenkleding hoop ik, ladders zijn alleen handig om het dak op te klimmen, niet in je panty.

En nieuwe verhuur aan de BSO. Da's wel okay, die zijn 's avonds toch weer weg. Goede deal Leo, wel verhuur, geen overlast.

Ik ga alleen niet knutselen met dat grut en ik denk dat het beter is dat Meds ook geen voorleesuurtje komt doen.
Oh leuk, oude koeien. Het verhaal wordt ook elk jaar mooier. Volgens mij was dat met die wattenschijfjes in '84 en hadden we toen nog geen Poolse Travestieten op zondagochtend, maar Dolly Dots.

Het Urker Mannenkoor kwam hier trouwens zojuist langs voor het pijpen. Ik heb ze hard uitgelachen. Voelde goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven