Worsteling met de liefde...

03-09-2011 19:02 61 berichten
Bericht verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:09:

Jezus zeg wat een onaardige reacties allemaal!! en dat is nog zacht uitgedrukt!! die personen hebben naar mij idee geen ruggengraat! De enige persoon die normaal kan reageren op mijn bericht is just4helpverliefd, dankjewel hoor! :-)

Hahahhahaha.

Wist je dat je tegenwoordig door middel van plastisch chirurgie je tenen kunt laten inkorten? Misschien wordt het nog vergoed ook zelfs.
Sorry voor het lange verhaal...maar zo is het nu eenmaal.
Sorry Krissy, openbaar forum, kan je gebeuren als je hier iets post.

En intimideren met je leeftijd??

Snap je misschien als je zo'n warrige lange OP schrijft met details die er totaal niet toe doen, mensen het niet zo serieus nemen?
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:22:

@Erwt: heb ik dat in mijn bericht omschreven?? graag reacties naar mijn zin?? Nee, dus lul niet zo vaag. Maar mensen kunnen het ook normaal zeggen als ze het kansloos vinden om ervoor te gaan met die jongen i.p.v mij gaan intimideren vanwege mijn leeftijd bijv. Dacht dat iedereen hier op het forum wel serieus zouden nemen, maar niet altijd dus zo ontdek ik maar weer én als je het dan nergens over vindt gaan reageer dan ook niet!!!Ik geloof dat jij de berichten nog even opnieuw moet lezen. Ik lees nergens dat iemand je wil intimideren met je leeftijd (over vaag lullen gesproken ), maar men vindt je jong overkomen in je manier van schrijven/denken. That's it.
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:22:

@Erwt: heb ik dat in mijn bericht omschreven?? graag reacties naar mijn zin?? Nee, dus lul niet zo vaag. Maar mensen kunnen het ook normaal zeggen als ze het kansloos vinden om ervoor te gaan met die jongen i.p.v mij gaan intimideren vanwege mijn leeftijd bijv. Dacht dat iedereen hier op het forum wel serieus zouden nemen, maar niet altijd dus zo ontdek ik maar weer én als je het dan nergens over vindt gaan reageer dan ook niet!!!

Nou, in de herhaling dan maar:

Je bent 28 en sinds je 25e vind je een jongen leuk omdat hij jou leuk leek/lijkt te vinden.

Blijkbaar vinden jullie elkaar (of één van de twee) niet leuk genoeg of zijn jullie niet zo volwassen, want in plaats van op elkaar af te stappen, laten jullie het bij kijken en flirten.

Bepaal voor jezelf wat je wilt. Wil je contact met hem? Stap er dan op af. Vind je dat je dat niet kunt maken omdat hij een vriendin heeft? Stap er dan niet op af en stop met erover te fantaseren.
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:09:

Jezus zeg wat een onaardige reacties allemaal!! en dat is nog zacht uitgedrukt!! die personen hebben naar mij idee geen ruggengraat! De enige persoon die normaal kan reageren op mijn bericht is just4helpverliefd, dankjewel hoor! :-)Verrassend deze reactie. Die zag ik helemaal niet aankomen
I am surrounded by morons
Kristel, volgens mij weet je zelf al wat je moet doen... je weet dat het uiteindelijk niets gaat worden tussen jou en je huidige vriend. In hoe je over hem schrijft spat de liefde er niet echt vanaf. Maak dan ook een einde aan de relatie want zoals je zelf al zegt, het is niet eerlijk tegenover hem.

Daarnaast is er die andere, mysterieuze jongen. Natuurlijk moet je (als je eerst je relatie hebt uitgemaakt natuurlijk) contact met hem zoeken! Je vraagt je nu al zo lang af wat het betekent dat jullie telkens op afstand flirten.

Wees er wel op voorbereid dat het kan tegenvallen. Je geeft aan dat je hem nauwelijks kent. Dus inderdaad, misschien is het een eikel. In jouw hoofd/fantasie kan het allemaal heel leuk en mooi zijn, maar dat heeft natuurlijk niets met de werkelijkheid te maken.

Echter, als je er al zo lang mee zit, doe er dan iets mee! Stop met twijfelen en afwachten. Onderneem actie. Stuur hem gewoon eens een vrijblijvend bericht, misschien kan dat via die site waarop je hem volgt? Dan loop je ook niet het risico 'af te gaan'; je hoeft hem natuurlijk niet meteen de eeuwige liefde te verklaren.

Ik hoop dat je eruit komt. Lijkt me lastig waar je mee worstelt. Succes!
Ik heb serieus gereageerd hoor. Je gaf zelf aan dat het leeftijdsverschil met je huidige vriend een probleem was. Kun je een voorbeeld geven?
-
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:38:

@Madhe: wist je dat je bij de plastische chirurg ook je smoel dicht kan laten naaien?? ook voor niks, dus ik zou gaan als ik jou was hahaha! Je profielafbeelding doet zeker eer aan...stoer hoor!!

En dan durf jij iets te zeggen over reacties van anderen?!

Succes met je leven.
Lieve help, ik stel mijn oorspronkelijke schatting bij naar 12. Max.

@Madhe: wist je dat je bij de plastische chirurg ook je smoel dicht kan laten naaien?? ook voor niks, dus ik zou gaan als ik jou was hahaha! Je profielafbeelding doet zeker eer aan...stoer hoor!!
Thanx Aureel! Hier kan ik wat mee! Ik weet het idd ook zelf al wel een beetje, maar net nog niet goed genoeg...vandaar dat ik hier een bericht heb geplaatst...oké misschien een iets te lang verhaal haha!
-
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:44:

Thanx Aureel! Hier kan ik wat mee! Ik weet het idd ook zelf al wel een beetje, maar net nog niet goed genoeg...vandaar dat ik hier een bericht heb geplaatst...oké misschien een iets te lang verhaal haha!

Enig idee hoe je het wil aanpakken?

Ik zou dan weer niet meteen contact met hem gaan opnemen, aangezien hij een vriendin heeft (toch?).

Ik heb geen last van mijn smoel. Jij daarentegen wel van de reacties die jou niet aanstaan. Vandaar mijn tip/ advies.

Verder kom je op dit moment over als een kind van 13 ipv 28. Hierdoor heb ik geen zin om een verdere discussie met je aan te gaan.
quote:Fiorah schreef op 03 september 2011 @ 19:36:

[...]

Even offtopic hoor, want vond je post ook een beetje lang en verwarrend... maar kan iemand mij de referenties van Wuiles doorgeven? Ik heb niet helemaal helder waarom we de wet eigenlijk precies geaccepteerd hebben.

Die wet hebben we (???) geaccepteerd omdat hij eigenlijk altijd opgaat.

Daarom heb IK hem ook als motto!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Prettig type trouwens ook, onze TO

Zal mijn advies er dan maar niet over geven.

Fijne avond samen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:new_in_town schreef op 03 september 2011 @ 21:06:

[...]

Enig idee hoe je het wil aanpakken?

Ik zou dan weer niet meteen contact met hem gaan opnemen, aangezien hij een vriendin heeft (toch?).Met een attitude als de hare bereikt ze soïso niks. Of zal ze tegen hem wel normaal doen?
I am surrounded by morons
Dat weet ik dus niet zeker...
Oeh... ze zei 'mevrouw' tegen me
Eigenlijk vind ik dat Madhe steeds meer gelijk krijgt met haar uitspraak over lange tenen. Als jij verwacht door jouw kinderachtig stampvoetend gedrag nog serieuze reacties te krijgen....
-
-
Als hij een vriendin heeft en jij een vriend dan kan het niks worden toch?

Maar ach een beetje onschuldig flirten moet kunnen zolang het niet verder gaat dan dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven