Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
zaterdag 3 september 2011 om 21:53
Vroeg onder de wol, op zaterdagavond mét deze temperaturen? Moet er ff niet aan denken
Fijn mika dat je meisje weer terug is en je hebt een voorbeeldige schoonzoon zo te horen.
Ik ben vandaag met Thee Dordt in geweest en we hebben een leuke lokatie gevonden. We hebben overal sapjes geproeft en lekker gegeten. Mèn wat was het warm!
Ieb ik heb de groeten overgebracht hoor
Fijn mika dat je meisje weer terug is en je hebt een voorbeeldige schoonzoon zo te horen.
Ik ben vandaag met Thee Dordt in geweest en we hebben een leuke lokatie gevonden. We hebben overal sapjes geproeft en lekker gegeten. Mèn wat was het warm!
Ieb ik heb de groeten overgebracht hoor
zondag 4 september 2011 om 12:29
zondag 4 september 2011 om 13:36
laat ik hier ook maar eens meeposten, lees al wat vaker een beetje mee.
Goed, vandaag voel ik me niet echt fris. ben gigantisch moe, slaap al meer dan 1,5 week slecht. En teveel spanning door nieuwe studie en heb geen in weer naar school
En voer iedere dag een gevecht met mezelf
Nu momenteel is het thuis alleen gezeur over van alles en alles is gewoon een berg voor mij hoger dan de mount everest en ik kijk overal tegen op
Goed, vandaag voel ik me niet echt fris. ben gigantisch moe, slaap al meer dan 1,5 week slecht. En teveel spanning door nieuwe studie en heb geen in weer naar school
En voer iedere dag een gevecht met mezelf
Nu momenteel is het thuis alleen gezeur over van alles en alles is gewoon een berg voor mij hoger dan de mount everest en ik kijk overal tegen op
zondag 4 september 2011 om 15:30
zondag 4 september 2011 om 22:53
Nou nou yellow. Is dat niet wat overdreven? Je bent geen schriel kippie, maar als een koe zie je er echt niet uit. Hoe verzin je het. Neus omhoog, borst vooruit en laat maar eens zien wie er binnenkomt. Je prachtige gezicht, je mooie kop met haar. Haal jezelf toch niet zo naar beneden. Ik mag hopen dat de studenten, die naar ik aanneem een behoorlijk iq hebben, je op waarde weten te schatten en iemand niet beoordelen om een kilootje meer! Zet hem op, mooie meid!