Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Ah lief

Komt goed soms ben ik gewoon vet hysterisch erover (zoals gisteren) en nu laat ik het maar van me afglijden, heb niet veel keuze verder .

Ga je nu nog wel naar therapie verder, gesprekken enzo? Of was dit het? Wat is nu het plan daarmee?
Ja therapie gaat door. Vijf gesprekken nog om te leren mijn grenzen te bewaken. Kan nooit geen kwaad denk ik. Vind het wel fijn. Ze zijn lief daar
Nee kan idd geen kwaad . Goed hoor dat je hulp gezocht hebt, en dat het eigenlijk al een stukje beter gaat nu he (toch) Ik ben trots op je hoor mama
Chat als jij je er zo goed bij voelt, de medicatie dan had ik er niets bij genomen. Wie weet hoe zo'n uitwerking dat heeft. Ik vind het hartstikke fijn voor jou dat het allemaal zo goed gaat

Yellow hoe gaat het nu met jou, alles een beetje rustig nu?

Hoe is het met de rest??

Ik ben druk aan het opruimen en stofzuigen ed. Morgen komt dochter thuis
fijn dat dochter morgen weer thuis komt mika!

Chat, fijn dat het zo goed gaat met je. Ik denk dat Yellow goede vragen heeft gesteld om te kijken wat jouw beste keuze zal zijn met evt. andere medicatie.

Zo ik heb weer even 2 dagen vrij. Morgen vertrek ik naar een forummer ben benieuwd. Vanavond in gaan pakken.

Chooc, die open inbouwkast in mijn kamer heeft sinds 5 minuten een gordijn hangen. Heb ik gekregen van mijn tante. Ideaal ziet er echt vele malen mooier uit. Moet je maar snel komen bewonderen
poef

Sterkte iedereen hier op dit topic!

Ik zal mijn berichtje straks weghalen als je dat wil yellow.
nou zijn steen wordt donderdag gelegd. Net 2 dagen na zijn verjaardag dat is wel jammer. Heb gelijk mijn leidinggevende gemaild met de vraag of ik dan 2 uur vroeger kan stoppen met werken en vrijdag 2 uur langer kan werken. Ik werk dan tot 13.00 en rond 15.00 wordt die gelegd. Hoop er dus bij te kunnen zijn maar verwacht niet dat dat een probleem is.
Nou ja zeg krijg ik een hyves bericht van een neef van patrick of ik even zijn hyves wil opzeggen want hij staat in zijn verjaardagslijst en dat vindt hij vervelend. Heb terug geschreven dat ik dat zeker niet van plan ben en dat hij zich kan ontvrienden of dat ik dat even voor hem doe. Idioot!!!

.
Zo, die durft die neef. Wat een belachelijke vraag zeg. Trek het je niet aan.

Heb je de Patricks steen al gezien Ieb? Zal donderdag weer een bijzondere dag zijn.:hug: Fijn dat de steen geplaatst wordt. Dan heb je tenminste echt een plek waar je hem kunt gedenken.
Waar is iedereen toch? Sabrina, Green, Sanne en dan de vaste meisjes? Hoop dat het goed gaat met iedereen.

Fijn mika, je meisie weer thuis. Waar is ze geweest? Een fijne dag morgen.
Ben geen vast meisje.

Ik wist me even geen raad met de drukte hier...
Echt Sanne? Heb je daar last van? Ik zie je alleen nog maar goeiemorgen en weltrusten wensen. Hoe gaat het met je?
Het gaat wel redelijk, in de loop van de week steeds beter.

Ja, ik wil graag echt betrokken zijn, persoonlijk advies geven, onthouden wat er bij iemand speelt. Met veel mensen vind ik dat moeilijk. Ben ook nooit zo goed in groepen. Daarom vond ik de meet ook zo spannend.

Lees trouwens wel alles mee hoor! Ben blij dat jij een goede plek hebt gevonden, ook al wordt het maar beperkt keer vergoed. En dat Mika's dochter komt en de trubbels van Yellow en de steen van Patrick. Vind het alleen moeilijk om de 'nieuwe' verhalen op te pikken.
Oh meis, maar je hoeft echt niet te reageren hoor. Doe wat goed voelt. Ik kan me nu iets beter concentreren, ook op 'nieuwe' meisjes.

Ik heb niks gemerkt van jouw spanning in Amsterdam hoor. Ik vond je juist relaxed!
Ja Sanne jij leek mij ook relaxt in Amsterdam, en als je hier even niet schrijft is ook goed. Wel even hallo komen zeggen

Chat mijn dochter was een week bij haar vriend en deze week waren ze in Ameland en aan de Hyve foto's te zien hebben ze het daar heel leuk gehad. Maar mèn ik heb haar gemist hoor en ga haar morgen lekker knuffelen.

Ibi trek je dat wel om die dag te gaan werken. Kan me zo voorstellen dat het een moeilijke dag voor je wordt.
quote:mika65 schreef op 02 september 2011 @ 23:09:

Ibi trek je dat wel om die dag te gaan werken. Kan me zo voorstellen dat het een moeilijke dag voor je wordt.

Ja dat zat ik mezelf ook af te vragen maar komende week heb ik al 2 hele dagen vrij gevraagd (dinsdag zijn verjaardag en omdat ik niet weet hoe ik me daarna voel de woensdag ook) Vrijdag en maandag moet ik al werken dus hou ik alleen die donderdag over dus voel me eigenlijk een beetje gedwongen zeg maar. Ik wil echt mijn goede wil tonen ivm. aflopen jaarcontract.

Verder reageer ik even niet omdat ik doodmoe ben. heb net 3 kaarten achter elkaar gemaakt. 1 voor de forumster waar ik morgen naar toe ga te bedanken, 1 voor mijn schoonmoeder ivm. verjaardag Patrick en 1 voor mijn schoonvader ivm. verjaardag Patrick en gelijk geschreven over de steen. Laatste 2 waren ook beetje emotionele kaarten om te maken dus vermoeidheid is er flink ingehakt. Zo nog mijn tas klaar maken voor morgen en dan naar bed.

Truste iedereen!
Ibi, heel veel plezier dit weekend! Lekker afleiding zoeken.

En voor iedereedn: slaap goed
@Ratio, het ligt anders, aangezien ik geen werkgever heb (mijn contract is ontbonden toen ik ziek werd, en het was een bijbaantje in een cafe, ik denk idd dat mijn studie daar niet aan bijdraagt om weer in de horeca te kunnen werken)Ik zou het idd waarderen als je het berichtje weghaalt, maar attent dat je probeert mee te denken.

Ibi, fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt over wanneer de steen komt, maar ontzettend jammer dat het 2 dagen na zijn verjaardag is. Hoop dat het ook lukt met werk. Die neef vind ik ook raar, ik snap nog wel dat het misschien heftig is voor hem, maar om dan te gaan eisen dat die hyves opgezegd moet worden?Zijn idd andere oplossingen voor. Wat naar zeg

Kwam de forumster tegen waar je gaat logeren, die was druk aan het schoonmaken dus je komt in een schoon huisje terecht

Mika, fijn dat ze terugkomt morgen. Het is ook een lieve meid, snap wel dat je haar gemist hebt. Hoop dat je je weer wat beter voelt

Mami, voor jou een omdat je probeert voor iedereen klaar te staan, wat ben je toch een lieverd.

Sanne, sorry als ik je ondergesneeuwd heb met berichten, dat was nietmijn bedoeling. Ik hoop dat ook jij je hart hier kunt luchten en zal proberen wat minder neer te plempen zodat jij ook aan bod komt . JIj bent ook belangrijk hoor
Nee joh yellow, doe niet zo gek! Anderen hoeven hun gedrag niet aan te passen omdat ik iets lastig vind, ik moet zelf leren daarmee om te gaan. Dus lekker blijven plempen hè?!

Ik denk dat ik van mijn bed naar een stoel in de tuin verhuis... Hihi

Ibi, veel plezier! Mika, jij fijn weeken met je dochter. Choco, man is inmiddels terug toch? En van de rest weet ik de plannen niet. Ik heb nog een paar stoelen in de zon over.
SanneK, 14 uur geleden

Ben geen vast meisje

Neehee mami Chat is aan het dementeren Sanne, jij hoort er echt wel bij!! Je was toch de sta-lamp?

Ik zou graag in de zon gaan zitten maar dit weekend gaan we de box opruimen. Ik kan de laatste troepies in huis niet wegruimen omdat de box te vol staat en wil dat echt even doen. Ik zit in zo'n lekkere flow de laatste dagen (daarom ben ik hier ook minder maar lees altijd bij hoor!)

Yellow je moet echt ff bellen hoor!

Iebs succes aankomende week! (naar welke forummer ga je? Have fun!)

Chat klinkt ingewikkeld de keuzes van je. Succes.

Sanne geniet van je zon! En ik snap je hoor, ik heb het ook dus focus me op mezelf.

Mika lekker knuffelen!!!
Jaaa chooc zouden er pillen zijn tegen dementie? Je moet het me maar niet kwalijk nemen hoor Sanne. Gewoon een verschrijving. Tuurlijk hoor je erbij!

Zit op station op thee te wachten. Gaan we eens lekker los. Op thee de frumster he. Geen koppie thee
vergeet je haar de groetjes niet te doen van me?

Beetje gezellig plek uitzoeken he maar dan kan ik wel van op aan jullie kennende!

Ik ben nu bij forumster. Zij is aan het koken en ik zit lekker te forummen. Goed geregeld
Veel plezier chat en iebs met jullie forumavontuurtjes
Chat heb jij nu ook een meet??

En wat is frumster

Ibi veel plezier dit weekend

Mijn lieve schat is vanmiddag thuis gekomen en haar vriend heeft ons vanavond getracteerd op een schotel bij mijn favo snackbar. Lieve schoonzoon heb ik he. Was als afsluiting van hun vakantie want maandag begint het normale leven weer

Yellow heb jij je al goed voor kunnen bereiden op je studie van volgende week? Heb je er al zin in. Mijn dochter helemaal niet zegt ze.
Forumster mika

Fijn dat je getrakteerd bent op een lekkere schotel door schoonzoon!

Ja maandag begint het weer, ik ben heel moe , heb vandaag allemaal schooldingen gedaan pfff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven