Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Dan vanavond lekker vroeg onder de wol Yellow en dan maandag fris en fruitig naar school
Vroeg onder de wol, op zaterdagavond mét deze temperaturen? Moet er ff niet aan denken

Fijn mika dat je meisje weer terug is en je hebt een voorbeeldige schoonzoon zo te horen.

Ik ben vandaag met Thee Dordt in geweest en we hebben een leuke lokatie gevonden. We hebben overal sapjes geproeft en lekker gegeten. Mèn wat was het warm!

Ieb ik heb de groeten overgebracht hoor
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig Chat!

Mijn box is opgeruimd

De buurman heeft ons geholpen, ik bikkelen en hij woppaa Ben dus blij, morgen relaxen dus

Ga bankhangen dus tot later!
Heb ook lekker van de zon genoten. Net vreemde film gekeken. Nu lekker cocktail drinken.

Goed gewerkt yellow en choco! En fijn dat jullie een goede dag hebben gehad Mika en chat.
Trusten
Goedemorgen allemaal
Morning
Alles goed chockie :hug;
Need coffee en heb typtiefus vandaag.. Komt niet meer goed
Welles

Had je trouwens nog een foto van DE KAST ?
Gaat al beter, I'm having coffee right now

Nope, geen foto gemaakt. TE hard gewerkt gister! Maar moet zo iets halen uit de (goed opgeruimde en georganiseerde!!) box dus maak een foto voor je. Wil je ook meteen een foto van je vissenvriend?
Haha en man zegt 'ik ga niet die kast brengen hoor, moet ze zelf maar vervoer regelen' waarop ik zeg 'jij hebt ook geen rijbewijs dus dat klopt en ik doe dat wél want dan is die vis weg

Kan ie niet echt waarderen
En toen was het stil..
Ik ga ff stofzuigen, afstoffen, en wat voegen in de badkamer waar het niet goed is gegaan. Oh en nu eerst het beddegoed wasssen. Tot later!
Wat ben je goed bezig choco! Hier staat was in, tv aan en maak brunch. Daarna schoonmaken.
Ja ik wil ook een foto van visje

Die kast heeft geen haast hoor!

Ik kan wel kijken of ik het zelf kan komen halen, geen ruzie maken met mannetje hoor :hug;
laat ik hier ook maar eens meeposten, lees al wat vaker een beetje mee.

Goed, vandaag voel ik me niet echt fris. ben gigantisch moe, slaap al meer dan 1,5 week slecht. En teveel spanning door nieuwe studie en heb geen in weer naar school

En voer iedere dag een gevecht met mezelf :(

Nu momenteel is het thuis alleen gezeur over van alles en alles is gewoon een berg voor mij hoger dan de mount everest en ik kijk overal tegen op
Hier geen ruzie hoor Yellow! Man is in een zeurbui, al weken.. Maar daar trek ik me niks van aan

Vanavond vroeg naar bed aardbei (en yellow!). Morgen fris naar school!

Wat gaat het weer hard hier!

Ik lees nog steeds mee maar even geen puf om te reageren.

Succes met de schoonmaak iedereen die er werk van maakt!

En veel plezier voor alle frumsters met meets.

Yelow; succes morgen.

En verder iedereen die het nodig heeft sterkte met alles
Ik hoef vanavond niet vroeg naar bed :P heb de maandagen lekker vrij

Moet alleen 's middags rond 2 uur naar de decaan ivm. studeren met een beperking.
Hoi gekke grieten van het GDSD topic! Weekend weer bijna voor bij. Strawberry en Yellow, veel succes morgen.

Ik ga eens ff rummi spelen. Gisteren alles verloren.
q
Nou nou yellow. Is dat niet wat overdreven? Je bent geen schriel kippie, maar als een koe zie je er echt niet uit. Hoe verzin je het. Neus omhoog, borst vooruit en laat maar eens zien wie er binnenkomt. Je prachtige gezicht, je mooie kop met haar. Haal jezelf toch niet zo naar beneden. Ik mag hopen dat de studenten, die naar ik aanneem een behoorlijk iq hebben, je op waarde weten te schatten en iemand niet beoordelen om een kilootje meer! Zet hem op, mooie meid!
Dank je chat ik voel me gewoon heel kut nu, maar daar kunnen jullie ook niks mee.

slaap lekker, sorry dat ik niet reageer verder op julie enzo
Geeft niks, je hoeft niet te reageren. Ik heb zelf ook niet veel te melden, maar vind het erg dat je zo in de knoop zit met jezelf. Zie het gewoon als plankenkoorts. Morgen ziet de wereld er weer heel anders uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven