Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Opzich valt het wel mee Phoolan, met de zenuwen. Meestal wordt ik pas echt zenuwachtig als ik hem zie, maar dat is denk ik ook gewoon een soort spanning.
Oh mijn god wat een topic, heerlijk!

TO wat doe je het goed, geniet er van! Relax over vanavond, het komt goed.

Ik blijf meelezen!
To, dat maakt niet uit. Volgens mij is hij heel goed in staat om je op je gemak te stellen/gedoseerd te plagen haha.

Nou, ik kijk alweer uit naar je verslag NA het etentje vanavond, en velen met mij denk ik zo :-)
Gewoon na het eten op de bank, radio keihard aan, dan moeten jullie weer zo dicht bij elkaar om elkaar te horen en dan als zijn mond weer dichtbij komt, hem gewoon aankijken. Dan zoent hij je vanzelf!
quote:phileinex schreef op 04 september 2011 @ 13:41:

Maar over dat zoenen he... Geen idee of het vanavond gaat gebeuren, het loopt zoals het loopt. Maar toch, moet ik nou initiatief nemen of moet ik dat aan hem overlaten?

Laat dat maar hem over, maar creëer wel mogelijkheden, ga bijv. naast hem op de bank zitten. Op een aparte stoel is die stap veel groter. Of vraag of hij je meehelpt in de keuken met iets kleins en draal dan een beetje om hem heen....

Maar ik wil ook een -verhaal!!!!
Zou TO al naar de supermarkt zijn??
Ik leef weer mee

succes met koken, leuk hoor!
Hier ook een meelezer.... wat een mooie lovestory zeg.... love is overduidelijk in the air!

Geniet van je avond, en hou ons op de hoogte...ben zo benieuwd.
Wat ga je eigenlijk klaarmaken?

Ik hoop dat ie je zoent.
Zo leuk hoe we een aantal dagen geleden je met zijn allen aan het aansporen waren echt wat te mailen en dat nu de 2e (of 3e? ) date er alweer aan zit te komen! Ik vind het zo spannend en voor jou is het allemaal werkelijkheid Phileine!

Het ziet er echt allemaal voorbeeldig uit, je date klinkt als een ontzettend leuke charismatische man en jij lijkt me zo'n leuke vrouw! Ik weet bijna zeker dat het vanavond weer heel leuk wordt met elkaar .

Zo te lezen vindt hij jou ook heel leuk, dat blijkt uit alles wat je schrijft, en ik voel die zoen ook echt aankomen ! Het is ook veel romantischer, thuis na een gezellig etentje dan met wat alcohol in de kroeg vind hem echt een gentleman haha!

Wat ga je koken vanavond? Wel kaarsjes aansteken voor de sfeer he? Hoe laat is hij bij jou? Wel een update geven na de date he?

Elke keer als ik het forum open en er is weer een reactie gegeven krijg ik een lach op mijn gezicht en ben ik benieuwd hoe dit verhaal verder gaat!

God, wat klinkt alles wat ik schrijf zoetsappig, maar het bewijst maar weer dat het allemaal zo leuk kan gaan! Ben echt blij voor je Phileine! Geniet er van, doen hoor!
quote:phileinex schreef op 04 september 2011 @ 13:41:

Maar over dat zoenen he... Geen idee of het vanavond gaat gebeuren, het loopt zoals het loopt. Maar toch, moet ik nou initiatief nemen of moet ik dat aan hem overlaten?Aan hem overlaten!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Zo, boodschapjes zijn in huis. Ik ga een lekkere pasta maken, hem 't laatst voor vrienden gekookt en iedereen vond 't heerlijk. Daarna een tiramisu met zomerfruit. Die maak ik zodadelijk al klaar. Ik had zelf al bedacht dat ik niet alles perfect op tijd klaar wil hebben, het is best gezellig als ik nog gewoon even bezig ben in de keuken als hij er is. En zoals iemand al zei, dan kan hij mooi even helpen! Ik heb er nu eigenlijk heel veel zin in, ondanks de zenuwen, die toch wat erger zijn geworden.

En nu ga ik keihard de radio aanzetten, lekker meezingen, dessert klaarmaken (zo gepiept), af en toe dit forum checken, beetje opruimen, stofzuigen, douchen, aankleden etc.

Ik vroeg me alleen een paar dingen af. Zal ik muziek/radio opzetten? Heel zachtjes op de achtergrond? En ik maak inderdaad een paar kaarsjes aan op tafel. Niet té veel, maar een beetje sfeer kan geen kwaad he... Iemand nog meer tips?
quote:ster89 schreef op 04 september 2011 @ 14:54:

Zo leuk hoe we een aantal dagen geleden je met zijn allen aan het aansporen waren echt wat te mailen en dat nu de 2e (of 3e? ) date er alweer aan zit te komen! Ik vind het zo spannend en voor jou is het allemaal werkelijkheid Phileine!

Het ziet er echt allemaal voorbeeldig uit, je date klinkt als een ontzettend leuke charismatische man en jij lijkt me zo'n leuke vrouw! Ik weet bijna zeker dat het vanavond weer heel leuk wordt met elkaar .

Zo te lezen vindt hij jou ook heel leuk, dat blijkt uit alles wat je schrijft, en ik voel die zoen ook echt aankomen ! Het is ook veel romantischer, thuis na een gezellig etentje dan met wat alcohol in de kroeg vind hem echt een gentleman haha!

Wat ga je koken vanavond? Wel kaarsjes aansteken voor de sfeer he? Hoe laat is hij bij jou? Wel een update geven na de date he?

Elke keer als ik het forum open en er is weer een reactie gegeven krijg ik een lach op mijn gezicht en ben ik benieuwd hoe dit verhaal verder gaat!

God, wat klinkt alles wat ik schrijf zoetsappig, maar het bewijst maar weer dat het allemaal zo leuk kan gaan! Ben echt blij voor je Phileine! Geniet er van, doen hoor!Wat een lieve post Ster!!!
Jeej! Geweldig TO!!! Klinkt super leuk en super spannend!

Vanavond zachtjes rustige muziek aan zetten. Geen radio, dan krijg je dat gekletst tussendoor, dus gewoon een cd of, beter nog, een playlist.

Verder gewoon genieten!
Ha TO,

Dat idee van een playlist is wel een goeie..heb je enig idee van welke muziek hij houdt?
Inderdaad een muziekje aan zetten. Ik zelf vindt radio juist wel altijd een goede omdat je dan geen invloed hebt op wat er af wordt gespeeld. Je zal maar per ongeluk Jody Bernal in je playlist hebben staan, of een ontzettend romantische Mariah Carey

Er zijn trouwens zat zenders die er om bekend staan dat ze juist weinig reclame/gepraat er tussendoor hebben.

De pasta en tiramisu klinkt overigens heerlijk! Niet te veel knoflook er in gooien ! Heb je ook een lekker wijntje er bij?

Een paar kaarsjes kunnen ook gewoon in de vensterbank staan, maar blijft het niet te lang licht nog buiten om die tijdens het eten al aan te steken?

En wederom: wat trek je aan?
quote:ster89 schreef op 04 september 2011 @ 15:59:

Inderdaad een muziekje aan zetten. Ik zelf vindt radio juist wel altijd een goede omdat je dan geen invloed hebt op wat er af wordt gespeeld. Je zal maar per ongeluk Jody Bernal in je playlist hebben staan, of een ontzettend romantische Mariah Carey

Daarom de playlist die je aan wil zetten altijd van te voren checken! Of gewoon een nieuwe maken...
Pasta is altijd goed, tiramisu ook, heb je nog na de tiramisu espresso desnoods met een likeurtje erbij? Sambucca of zo? Sambucca is helemaal tof, want die serveer je met 3 koffiebonen en steek je ook nog even aan, om het te doven met een schoteltje.

Zoenen....je kan ondanks je vlindertjes toch wel voelen hoe de temperatuur is tijdens het etentje en de wijn? Als hij zo flirt en zelfverzekerd is hoef je niet om de zoenen verlegen te zitten....als het goed is.
Ik weet niet zo goed wat zijn muzieksmaak is eerlijk gezegd, daardoor neig ik ook eigenlijk eerder naar de radio. En een beetje gepraat/reclame tussendoor is ook niet zo heel erg toch?

Ster, dat klopt idd. Ik kan de kaarsjes ook nog later aanmaken, als het wel (wat) donkerder is buiten.
Ster, uiteraard heb ik ook een lekker wijntje in huis. En ik heb ook maar voor alle zekerheid wat biertjes ingeslagen, misschien heeft hij daar ook wel zin in met dit weer (hier is het erg benauwd).

Duistercontinent. koffie en een lekker likeurtje heb ik ook nog in huis. Amaretto had ik sowieso nodig voor mijn tiramisu.

Hmm... ben eigenlijk best goed voorbereid he ;)
Gepraat op de radio zorgt ervoor dat je er naar gaat luisteren, (en dus een stilte valt) ipv lekkere onopvallende achtergrond muziek. Samen muziekjes uitzoeken is toch ook niet verkeerd?
Ccake: ik ben misschien wel een ontzettende muts maar als ik zelf de muziek uit zoek tijdens een date ben ik me continu aan het afvragen of hij het wel leuk vindt. En dus niet denkt 'Jee wat een afschuwelijke smaak heeft die meid'

Iets met zenuwen en kriebels ofzo..
Haha zo herkenbaar! Ik haal zelf ook altijd alles van fris tot alcoholisch en spa rood in huis voor het geval dat hij vraagt om wat ik net niet heb!

Zou natuurlijk niets uit moeten maken maar denk altijd dat ik punten scoor als ik het dan juist wel in huis heb!

Je bent zeer goed voorbereid Phileine! En verse tiramisu... Mag ik morgen de leftovers komen opsmikkelen?
quote:ster89 schreef op 04 september 2011 @ 16:11:

Ccake: ik ben misschien wel een ontzettende muts maar als ik zelf de muziek uit zoek tijdens een date ben ik me continu aan het afvragen of hij het wel leuk vindt. En dus niet denkt 'Jee wat een afschuwelijke smaak heeft die meid'

Iets met zenuwen en kriebels ofzo.. Haha, ik heb precies hetzelfde! Terwijl dit volgens mij het laatste is waar een man zich druk om maakt.
Of gewoon geen radio?

Oh wat erg dit...

Zou een man hier uberhaupt 3 seconden over nadenken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven