Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
God wat spannend allemaal! Klinkt inderdaad goed voorbereid.

Ik meld me ook aan voor de tiramisu en duistercontinent klinkt ook heel intrigerend, wat is dat?! Iets met alcohol?
Als man zijnde kijk ik ieg of het huis bij het meisje past. En om maar te generaliseren, we kunnen maar een ding tegelijkertijd. In deze situatie zal dit in de ban van phileinex te zijn. De rest is bijzaak en eigenlijk niet interessant. Muziek zegt wat over het meisje, en als je het niet leuk vind dan is dat slechts een gegeven. En als hij het niet lekker vind dan kom ik ook wel met ster89 de boel opeten, Maar iets zegt me dat dit niet gaat gebeuren.

ps zoen ze
Wel radio/muziek. Dan heb je minder snel de neiging eventuele stiltes in te vullen met zinloos zenuwachtig geneuzel ('shit er valt een stilte?! Help?! Wat moet ik zeggen?!')

Wel moet je de muziek niet te hard zetten.
quote:phoolan schreef op 04 september 2011 @ 16:21:

God wat spannend allemaal! Klinkt inderdaad goed voorbereid.

Ik meld me ook aan voor de tiramisu en duistercontinent klinkt ook heel intrigerend, wat is dat?! Iets met alcohol? Haha Phoolan, duistercontinent is een forumster, ik reageerde op haar suggestie van de koffie met een likeurtje.
Wat leuk allemaal!!

Persoonlijk zou ik voor cd's gaan. Maar dat is gewoon omdat ik meer meuk dan leuks hoor op de radio. En mijn cd kast is vrij smal dus als we er samen voor staan om iets uit te zoeken...

Pfff, ik draaf door, ik word zelf helemaal verliefd van je topic. Ik heb alleen geen flauw idee op wie!
quote:phileinex schreef op 04 september 2011 @ 16:23:

[...]

Haha Phoolan, duistercontinent is een forumster, ik reageerde op haar suggestie van de koffie met een likeurtje.OH! haha..
Ik krijg net een smsje:

Ik begin al honger te krijgen. Je begrjipt wel dat mijn verwachtingen hoog gespannen zijn! x

Hahaha, ja hoor, alsof ik al niet zenuwachtig genoeg ben!!!!!
Wat een leuk topic is dit toch zeg,word er helemaal blij van!

Heel erg veel plezier en geniet lekker van elkaar
Haha wat een flirtbeer is het! Geweldig
quote:phoolan schreef op 04 september 2011 @ 16:26:

[...]

OH! haha..Hahaha, ik moest al ontzettend lachen! Kan ik wel gebruiken met deze stress!!!
Wat zal ik terugsturen?
quote:Snubbel schreef op 04 september 2011 @ 16:24:

Wat leuk allemaal!!

Persoonlijk zou ik voor cd's gaan. Maar dat is gewoon omdat ik meer meuk dan leuks hoor op de radio. En mijn cd kast is vrij smal dus als we er samen voor staan om iets uit te zoeken...

Pfff, ik draaf door, ik word zelf helemaal verliefd van je topic. Ik heb alleen geen flauw idee op wie!Hahaha!
'oh.. Ik dacht dat we hadden afgesproken even door de McDrive te rijden? :$'

Nee geinje, wat is die man gevat zeg! Ik weet hier even geen antwoord op...
Stuur terug met een dikke knipoog:quote:phileinex schreef op 04 september 2011 @ 16:29:

Hahaha, ja hoor, alsof ik al niet zenuwachtig genoeg ben!!!!!
Je moet sturen: Je hebt het over het eten toch?
Oe dat is eigenlijk wel een leuk idee TheEmpress!
Hooggespannen verwachtingen mag je hebben, heb ik ook voor mijn tafelgenoot. Kan jij die waarmaken?
Moet niet, mag haha
Oh die van Bubbles ook wel!!!
quote:ster89 schreef op 04 september 2011 @ 16:11:

Ccake: ik ben misschien wel een ontzettende muts maar als ik zelf de muziek uit zoek tijdens een date ben ik me continu aan het afvragen of hij het wel leuk vindt. En dus niet denkt 'Jee wat een afschuwelijke smaak heeft die meid'

Iets met zenuwen en kriebels ofzo..

Oh nee, daar heb ik geen last van, ik vind mijn muziek nou eenmaal veel te goed en daar moet de ander het maar mee doen

Wat betreft de sms, wat TheEmpress zegt, inderdaad met een dikke knipoog erbij!
O leuk topic! Zit hier met een glimlach te lezen! wil nu ook weer helemaal verliefd zijn, de spanning en zo. Heerlijk!!

Geniet van je date vanaaf en wel laten weten hoe het afgelopen is hoor!
Heb het verstuurd, van TheEmpress.
En wat ben ik blij voor je Phileine!! Het is "uiteindelijk" zo goed voor je zelfvertrouwen dat het allemaal zo loopt... Voelt soms door de zenuwen even niet zo, maar je was zo onzeker en er bijna zeker van dat jij niet speciaal genoeg was, met al die andere leuke vrouwen op kantoor. Maar dat ben je dus wel!!!

Veel plezier vanavond en ik kijk uit naar 't verslag... Wanneer ga je hem vertellen van je topic? haha...
Haha ja die van bubbles is goed!
quote:phileinex schreef op 04 september 2011 @ 16:38:

Heb het verstuurd, van TheEmpress.Haha, leuk! Maarreh, ik had gewoon jouw eigen zin gequote hoor. Goed dus, lekker dicht bij jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven