baaldag, wie ook?
vrijdag 2 september 2011 om 12:41
Ben ik de enige met een baaldag vandaag??!!
Vannacht werd ik wakker van gerommel in mijn slaapkamer, ik dacht het zal wel en ben verder gaan slapen. Kom ik vanmorgen mijn bed uit, zit er een mega dikke vette grote spin op de muur me aan te kijken. Hij rent natuurlijk keihard weg en ik heb geen idee waar t dikke mormel nu zit.
Gevlucht naar het huis van mijn vriend, ga echt niet relaxed thuis zitten in mijn kleine studio met zo'n dik beest ergens dat naar me zit te loeren. Baalmoment nummer 1.
Baalmoment nr 2, ik ben geen student meer dus moest dat reisproduct van mijn OV chipkaart halen, blijkt dat wanneer je dat doet je ook weer reizen op saldo aan moet vragen!! OMG hoe lastig kunnen ze het reizigers maken? Dus maar weer een kaartje gepind en nu reizen op saldo aangevraagd via het internet. Ik word echt strontmoe van de NS en die vage regelingen!!!
Moet straks nog werken en ik hoop maar dat ik niet ergens over struikel of iets anders achterlijks uithaal wat deze dag nog meer baalmomenten geeft.
Baalmoment nummer 3, die spin zit er nog steeds!!!
Vannacht werd ik wakker van gerommel in mijn slaapkamer, ik dacht het zal wel en ben verder gaan slapen. Kom ik vanmorgen mijn bed uit, zit er een mega dikke vette grote spin op de muur me aan te kijken. Hij rent natuurlijk keihard weg en ik heb geen idee waar t dikke mormel nu zit.
Gevlucht naar het huis van mijn vriend, ga echt niet relaxed thuis zitten in mijn kleine studio met zo'n dik beest ergens dat naar me zit te loeren. Baalmoment nummer 1.
Baalmoment nr 2, ik ben geen student meer dus moest dat reisproduct van mijn OV chipkaart halen, blijkt dat wanneer je dat doet je ook weer reizen op saldo aan moet vragen!! OMG hoe lastig kunnen ze het reizigers maken? Dus maar weer een kaartje gepind en nu reizen op saldo aangevraagd via het internet. Ik word echt strontmoe van de NS en die vage regelingen!!!
Moet straks nog werken en ik hoop maar dat ik niet ergens over struikel of iets anders achterlijks uithaal wat deze dag nog meer baalmomenten geeft.
Baalmoment nummer 3, die spin zit er nog steeds!!!
vrijdag 2 september 2011 om 13:28
quote:pinkyandthebrain schreef op 02 september 2011 @ 13:21:
Mijn vriend probeert me al op te fleuren dat het nu lekker warm is buiten en mijn grote vriend vast liever buiten wil chillen dan in mijn huis. Gelukkig kunnen heeeeeeeeeleeee grote spinnen zich heeeeel klein maken en vast door een kiertje ontsnappen, toch??
Toch??...
Wist je dat als het zo een zwarte is, dan ze dan meestal (maar in jouw geval altijd ) met z'n 2e zijn?
Zijn van die vieze zwarte huisspinnen..
Mijn vriend probeert me al op te fleuren dat het nu lekker warm is buiten en mijn grote vriend vast liever buiten wil chillen dan in mijn huis. Gelukkig kunnen heeeeeeeeeleeee grote spinnen zich heeeeel klein maken en vast door een kiertje ontsnappen, toch??
Toch??...
Wist je dat als het zo een zwarte is, dan ze dan meestal (maar in jouw geval altijd ) met z'n 2e zijn?
Zijn van die vieze zwarte huisspinnen..
vrijdag 2 september 2011 om 13:35
Wij krijgen over vier weken een kleintje en ik baal er vandaag ontzettend van dat de babykamer NOG niet af is en dat mijn man gillend wegrent voor alle praktische werkzaamheden. Nu komen wel klussers, maar alles om de daadwerkelijke renovatie heen blijft aan mij hangen! Lief is gisteren lekker uit geweest en daarna maar klagen dat hij te weinig uit gaat en onder mensen komt. So, dat moest even eruit. En lucht op. Kan ik nu verder met schoonmaken.
vrijdag 2 september 2011 om 14:04
vrijdag 2 september 2011 om 14:07
Of t is een tropische spin? .
Maarja ben al een heel end met mijn angst, eerder durfde ik langpoot spinnen niet weg te halen. Dat doe ik nu al wel zonder blikken of blozen. Pas nog een ander vriendje opgezogen met de stofzuiger.
Alleen die dikke grote he, die zijn en blijven toch wel erg groot! En ze kraken en ze kunnen nog steken ook .
Maarja ben al een heel end met mijn angst, eerder durfde ik langpoot spinnen niet weg te halen. Dat doe ik nu al wel zonder blikken of blozen. Pas nog een ander vriendje opgezogen met de stofzuiger.
Alleen die dikke grote he, die zijn en blijven toch wel erg groot! En ze kraken en ze kunnen nog steken ook .
vrijdag 2 september 2011 om 14:14
In antwoord op jouw vraag pinky of spinnen zich klein kunnen maken en naar buiten kunnen: tuurlijk, want door dat kleine kiertje komen die rotbeesten ook altijd binnen!!!
Whoo fok man, dat verhaal over die spin op je broek!!!! Ik zit nu accuut met onverklaarbare kriebel in mijn nek en heb mn benen onder het bureau vandaan gehaald. (elke keer als ik een spinneverhaal lees durf ik mijn benen niet meer onder een tafel/bureau te doen, alsof er net op dat moment zo'n dik exemplaar zit die dan op je knie gaat zitten... )
Whoo fok man, dat verhaal over die spin op je broek!!!! Ik zit nu accuut met onverklaarbare kriebel in mijn nek en heb mn benen onder het bureau vandaan gehaald. (elke keer als ik een spinneverhaal lees durf ik mijn benen niet meer onder een tafel/bureau te doen, alsof er net op dat moment zo'n dik exemplaar zit die dan op je knie gaat zitten... )
vrijdag 2 september 2011 om 14:32
vrijdag 2 september 2011 om 17:38
quote:milobiyu schreef op 02 september 2011 @ 17:21:
gecondoleerd. Vzn. wat vreselijk! plotseling overleden of ziekte?word er niet minder om hoor.blijft erg.sterkte.
hier ook baaldag. want heb veel buikpijn door.mn chronische darmziekte.ben zwanger dus veel overgevenWaarom typ je puntjes in/ tussen je zinnen?
gecondoleerd. Vzn. wat vreselijk! plotseling overleden of ziekte?word er niet minder om hoor.blijft erg.sterkte.
hier ook baaldag. want heb veel buikpijn door.mn chronische darmziekte.ben zwanger dus veel overgevenWaarom typ je puntjes in/ tussen je zinnen?
vrijdag 2 september 2011 om 18:29
lu1981 en vrouwzondernaam --->
Niet echt een baal dag.. maar vind het wel vervelend dat ik moet werken met dit mooie weer ( werk al 6 weken lang 7 dagen per week
Alleen aankomende week nog en dan heb ik ook weer een keer weekend)
Straks komt m'n ex nog wat spullen van hem halen..
Morgen avond lekker bbq'en bij m'n pa.. dat vrolijkt me dan weer wel op
Niet echt een baal dag.. maar vind het wel vervelend dat ik moet werken met dit mooie weer ( werk al 6 weken lang 7 dagen per week
Straks komt m'n ex nog wat spullen van hem halen..
Morgen avond lekker bbq'en bij m'n pa.. dat vrolijkt me dan weer wel op
vrijdag 2 september 2011 om 19:17
Thanks nazkar. mn foon doet echt raar op het forum dan.soms tik ik n heel bericht en dan is die
ineens weg of ik kan mn fouten niet verbeteren tussen een zin in anders kom ik niet meer bij t laatste woord
terecht om verder te tikken.pc is ook geen optie want kan niet lang in mn stoel zitten door kwalen vanwege zw.schap.
word tijd voor n laptop maar eerst sparen excuses cant help it.
ineens weg of ik kan mn fouten niet verbeteren tussen een zin in anders kom ik niet meer bij t laatste woord
terecht om verder te tikken.pc is ook geen optie want kan niet lang in mn stoel zitten door kwalen vanwege zw.schap.
word tijd voor n laptop maar eerst sparen excuses cant help it.
zondag 4 september 2011 om 22:28
Nou even een update! Heb dit weekend bij mijn vriend gebivakkeerd en ben nu weer thuis. We hebben samen overal gekeken en de spin nergens gevonden. Heb nu maar de hoop dat hij lekker naar buiten is gewandeld gister en heeft genoten van het weer en veel vliegjes heeft gevangen. Hier in mijn huis is toch niks te bikken voor hem want er wonen hier weinig vliegen of muggen. Heb uit voorzorg mijn deur maar dichtgemaakt met handdoeken aan de onderkant haha.
zondag 4 september 2011 om 22:38
Mag ik ook even? Ik heb namelijk een ontzettend baal-moment! Kom er net achter dat ik een belangrijke afspraak dubbel heb gepland en dat ik er dus niet heen kan. Ik baal zo! Hoe stom dat ik er aan de telefoon helemaal niet aan gedacht heb dat ik dan al ergens anders moet zijn.. kan mezelf wel voor m'n kop slaan!!
*Hele diepe zucht*
*Hele diepe zucht*