Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hier viel het weer erg mee vandaag. Ik vond het vanmorgen ook koud, maar vanmiddag met de zon er bij was het wel lekker.

Tja scarlet, dat geld blijft een probleem, maar ja anders meeten we nooit meer. Ik moest 533 euro aan de belastingdienst terug betalen voor kindgebonden budget, je snapt dat ik daar ook niet vrolijk van wordt.

En we hebben al steeds uitgesteld, dus ik vind wel dat het er echt van moet komen hoor, heb er wel zin in om jullie weer te zien en er een gezellige dag van te maken, en buiten de reiskosten om hoeft het natuurlijk allemaal niet veel te kosten, we kunnen het zo duur maken als we zelf willen.

Het was vandaag heftig op school. Dat meisje wiens moeder is overleden was op school en alle ouders van die klas zijn dit weekend gebeld en die waren dus ook allemaal op school. Wel goed hoor dat ze er aandacht aan besteden. Donderdag is de begrafenis waar ze met zo veel mogelijk kinderen uit die klas naar toe willen.

Morgen komt hier de schoolfotograaf, maar ik krijg zoonlief niet in een overhemd. Jammer. Eerst wel, overhemd en spijkerbroek maar nu heeft hij zijn zinnen gezet op een geruite driekwartbroek met shirt. Nou ja, hij moet het natuurlijk zelf weten.

Hij had vandaag een armbandje om, hij zei dat is een vriendschapsarmband, heeft ie gekregen van een meisje uit zijn klas, haha zo schattig.

Ik zeg toch ook niet dat we niet moeten meeten? Alleen dat het voor mij eind vd maand het handigst zou zijn..Als ik zeg dat ik weinig geld heb, bedoel ik ook dat ik écht weinig geld heb, amper genoeg om van te eten etc. de rest van de maand, laat staan voor een treinreis. En sorry, dat eten gaat toch echt voor! Behalve de extra lasten die ik had zijn er natuurlijk ook de normale vaste lasten , die iedereen heeft en de leningaflossing. Tuurlijk, is mijn (of eigenlijk onze) eigen schuld en daar gaat het ook helemaal niet om, maar het is niet zo dat ik zo maar iets zeg. City moves en naar Harry Potter kan eigenlijk ook al niet, maar ik wil ook iets leuks met mijn knul doen in de vakantie. Sorry, maar ik krijg een beetje het gevoel dat je denkt dat het niet zo erg is ofzo.

Kan me trouwens voorstellen dat het erg heftig was, op school. Wel goed voor het meisje denk ik, zo veel aandacht..
Alle reacties Link kopieren
Hello dames,

jaaaa de meeting ik heb er ook zin! Natuurlijk hebben we alle begrip voor jouw finaciele situatie Scar! Je hoeft je echt niet te verdedigen meis of je zelf te verantwoorden. Niet nodig. Desnoods betaal ik je treinreis. En financien blijven lastig zeker als er onvoorziene kosten zijn. Of er ineens minder binnen komt.

Die meeting gaat er komen. Ik zal vanavond in mijn rooster kijken op m'n werk. Maar ik denk zaterdag 17 september te kunnen. Daarna is het mijn werkweekend geloof ik, zo even uit mijn hoofd. En anders zaterdag 1 oktober.

Wat vreselijk schattig zeg Dolphine, dat armbandje. En ook leuk dat ie het draagt natuurlijk! En lekker z'n eigen kledingkleuze, haha!

Ga weer wat doen hier, ga ook de nachtdienst in vandaag dus speel weer voor molletje

Goeieavond (inmiddels)

Vanmiddag met mijn knul naar Harry Potter geweest. Ik vond het echt gaaf! En zooo jammer dat het dan afgelopen is he..

Theetje, jij weer de nachtdienst in, brrr. Sterkte maar weer d'r mee!

Erg lief dat je zegt desnoods de trein wel te willen betalen, maar dat wil ik niet hoor, voel ik me zo ongemakkelijk bij. Dus mijn voorkeur zou dan uitgaan naar 1 oktober, dat begrijpen jullie natuurlijk wel. Na payday en ook kinderbijslag, prima!

Maar als het te ver weg is, dan meeten jullie toch gewoon zonder mij? Vind ik geen probleem hoor.

Ga nu snel voor het eten zorgen, latertje vandaag....

Sorry dat ik je dat gevoel geef scarlet, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik probeer juist uit te leggen dat ik in het zelfde schuitje zit momenteel. Met die grote heffing van de belastingdienst en de huur, heb ik deze maand ook bijna 0,0 over om van te leven. De vakantie heeft er aardig ingehakt en is veel duurder geworden dan gepland, dus ik zit ook echt op zwart zaad. Ik wil je niet het gevoel geven dat ik je niet geloof ofzo, vind het jammer dat het zo overkomt trouwens, want voel me door jouw post knap lullig nu. Nogmaals sorry, was echt niet de bedoeling.

En natuurlijk meeten we niet zonder jou.

Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar 1 oktober. 17 sept moet ik oppas voor mijn knul regelen, 1 oktober niet.

Mijn knul heeft vandaag zijn vriendinnetje ook een armbandje mey hartjes gegeven, Die had hij op de vakantie uit zo'n automaat. Zo'n plastick ding met afdruk van hartjes en een peace teken. Ik vond het wel stper van hem dat hij dat aan haar ging geven. Kleine romanticus.

HP is echt gaaf in 3D he. Ik hou helemaal niet van die films, maar zelfs ik vond het wel indrukwekkend.

Succes met de nachtdienst theetje.

En zo zie je maar weer dat geschreven woord (of getypt) zonder dat je de intonatie etc. erbij hoort of gezichtsuitdrukking ziet, toch vaak verkeerd over komt.

Heb het nu weer over gelezen (jouw stukje, Dolphine) en lees het nu idd heel anders. Pfffff! Had echt even een naar gevoel gisteren erover! Want ik weet ook dat ik het vaker op mijn financien "gooi", maar ik ben er zelf al zo aan gewend dat ik zo weinig extra dingen kan doen (kan eigenlijk alleen als ik een extraatje heb) en vaak moet puzzelen om het eind vd maand weer te halen..Nog 2 jaar, dan moet het beter worden! En ik heb totaal geen reserves, ik spaar voor de studie van mijn knul en verder kan ik echt niets wegzetten, gaat allemaal op.

Ik weet dat ik me niet hoef te verantwoorden oid, maar toch..hihi.

Hug voor jou hoor!

Lief hoor, van je kleine man! En idd stoer, dat ie het ook gewoon geeft. Hopelijk blijft ie later ook zo romantisch!

Van plan om vannacht honkbal te gaan kijken, erg spannende wedstrijd, maar of we het volhouden? Whoehaha, waarschijnlijk niet...

Ik ben blij dat het uit de wereld is scarlet want ik schrok er wel een beetje van hoe hard het bij jou overgekomen was.

En een meeting 1 oktober is toch ook prima. Als er maar wat in de planning zit, anders walsen we er weer overheen.

ik hoop dat je het red, honkbal kijken. Jij liever dan ik zeg, pffff zo laat, hahaha

Pff, nee, heb het niet gered hoor! Tot 3.00, toen was het lontje op, haha. Mijn knul heeft nog wel gekeken (vanuit bed dan) tot 4.30 vanmorgen. Zal voor hem ook wel weer een hele omschakeling worden, als ie straks moet werken! Er was hem gezegd dat ie ook zelf zijn werktijden mag indelen, indien mogelijk, dus hij wil ook proberen om na de eerste dag om 7.00 uur te beginnen, zodat ie ook om 15.00 vrij is. Heeft anders het gevoel dat zijn hele dag weg is en dat is natuurlijk ook zo. Vooral als ie ook moet trainen heeft ie helemaal geen vrije tijd.

Maar eerst moet hij a.s. vrijdag nog een mondelinge toets herkansen, dus het begint weer stiekempjes voor hem. En voor mij schiet het natuurlijk ook al weer op, boehoe.

Het weer is mij echt tegengevallen (wie niet), erg jammer hoor. Maar het schijnt komend weekend nog wel aardig te worden, toch?

Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in het weerberciht. Bereid ik me voor op slecht weer dan valt het meestal mee en als ik denk dat het best mooi wordt dan regent het de hele dag. Bah. Nu is het opgeklaart, maar vandaag toch ook wel weer buien gehad.

Pff scarlet hoe hou je het vol tot 3 uur honkbal kijken. Ik val altijd in slaap voor de tv, ook als er een documentaire komt die ik graag wil zien. kan mijn ogen niet open houden. terwijl ik het tijdens een avondje stappen wel weer kan volhouden tot zo laat. Zo vreemd.

Maar je knul is toch wel een echte die hard zeg.

Hij moet dus vrijdag aan de bak, dat schiet al op ja. Heeft ie nog een beetje geleerd? En jij moet dan zeker maandag weer beginnen?

Ik ga vrijdag met zoonlief naar nederland- san marino in eindhoven. Dit had ik hem voor de zomervakantie al beloofd toen hij niet mee kon naar de kampioenswedstrijd van ajax. Nu is het dus zo ver. Zit alleen nog in dubio, wil met de auto, maar parkeren is echt een ramp in eindhoven. en met de trein vind ik eigenlijk erg duur.... Probeer nu uit te zoeken of ik de auto in den bosh kwijt kan ofzo en dan nog maar een klein stukje met de trein. Maar moet dit even goed uitzoeken, dilemma, dilemma, hahaha

Ja, met de trein zal wel behoorlijk prijzig zijn ja. Misschien idd niet zo gek, met de auto naar Den Bosch. Is het zo rot parkeren dan in Eindhoven? Nu ik er bij nadenk, ja, dat is het. Toen ik toen met mijn vriendin dat weekend weg ben geweest zijn we ook langs het stadion gereden en daar in de buurt en toen we de stad in gingen, was een ramp.

Maar wel heel leuk zeg, helemaal voor je knul!

Ik zag net op tv dat de kaartjes voor City moves nog weer een tikkie goedkoper geworden zijn, mooi!

Tja, die weersverwachting...heb er ook niet zoveel vertrouwen in hoor!

Ja, maandag weer beginnen. Ach, is ook wel weer goed.

Ben wel benieuwd of er al dingen verandert zijn, met de nieuwe man aan het roer....

Dat wordt nog spannend maandag scarlet. Ik hoop voor jou dat er niet gelijk al te veel veranderingen zijn en dat je er een beetje in kan groeien.

heb ff gegoogled. Retourtje den bosch- eindhoven is 11,=, en voor zoonlief 2,50 daarbij komt nog wel parkeergeld maar dat valt wel mee bij de P+R is den bosch.

In eindhoven vlak bij het stadion is een grote parkeergarage, maar het kost aan het eind van de wedstrijd uren voordat je daar uit bent.

Dus denk dat ik idd maar via den bosch ga. Zoonlief vind het ook erg leuk om een stukje met de trein te gaan.

Gosh dames, hebben we zomaar een dag overgeslagen..haha.

Het lijkt vandaag echt prachtig weer te worden he! Gelukkig nog net even op de valreep voor mij.

Mijn knul had vanmorgen nog een extra herkansingstoets, moest om 9.00 uur op school zijn. Geen leraar (niet die hij nodig had iig) te bekennen. Nu is die vent vreselijk verstrooid, dus ergens verbaast het ons niet, maar ik vind dit toch weer typisch hoor. Nu heeft hij hem gemaild (heeft een half uur lopen zoeken in dat immense gebouw) en nu maar afwachten dus. Erg slordig weer. En voor niets zo vroeg opgestaan, ook erg jammer!

Vanavond heeft ie kantinedienst, dus een fijne dag voor hem, hahaha.

Dolphine, veel plezier vanaaf bij de voetbal he!

Hier niets bijzonder, vanmorgen al vroeg boodschappen gedaan, dat is dus lekker binnen. Ook de kaartjes voor citymoves (en nu maar hopen dat het een beetje goed weer is dan).

Fijne dag!

Mijn knul heeft de zenuwen voor vanavond haha. WE rijden over een uurtje op ons gemak naar den bosch en dan pakken we daar de trein naar eindhoven. Gaat wel goed komen. Hij is er in ieder geval helemaal klaar voor, heeft zijn oranje shirt al aan.

Hij kreeg vanmorgen weer een uitnodiging voor een feestje. Volgende week zaterdag om 10:00 uur. Dilemma, want hij moet dan ook voetballen. Ze gaan zwemmen dus ik dacht met die moeder te overleggen dat ik hem dan wel naar het zwembad breng naar de wedstrijd. Dan is hij wel iets later, maar niet veel. Maar dat feest gaat niet door, ze wil dat hij gewoon gelijk om 10:00 uur komt.... Nou ja zeg. Ik heb dan gelijk de neiging om te zeggen dat hij dan maar niet komt. Maar goed dat kan ik niet maken, dat moet hij zelf beslissen. Ik vond de reactie wat onbegrijpelijk en snap eigenlijk het probleem niet zo, maar goed. Nu moet ik dus tegen hem gaan zeggen dat hij niet kan voetballen terwijl ik eigenlijk wil dat hij gaat. Lastig, lastig.

Maar voor vanavond gaan we lekker genieten en even geen gezeur hoor. Morgenochtend moet hij ook voetballen, gelukkig pas om 10 uur thuis, dus hij kan een beetje uitslapen. Mijn pleegzoon wordt morgen naar het voetbalveld gebracht en 's middags moeten we naar de verjaardag van de kleine van mijn vriendin, die wordt 1, die dag is dus ook al weer volgepland.

Balen voor je zoon scarlet, helemaal voor niks naar school en vroeg opgestaan. En ik neem aan dat hij zich toch enigsinds had voorbereid voor die toets, dus dat is dubbel balen zeg.
Hallo ladies

Lekker warm vandaag he! Wel jammer dat de zon er niet veel is. Tenminste, hier niet veel.

Dolphine, genoten gisterenavond? Dat was een echt doelpuntenfestijn he! Vond je knul zeker wel geweldig?

Wat een gedoe zeg, met dat feestje volgende week. Als er een speciale reden is waarvoor die moeder wil dat hij er om 10.00 uur is, moet ze dat even zeggen. Anders zou je toch denken dat het niet uit maakt, of je mannetje iets later komt? Vreemd.

Wil hij zelf wel graag naar het feestje, of gaat ie liever voetballen? Hoe ging het vandaag? Was ie een beetje uitgeslapen?

Theetje, heb je het weekend vrij? Toch nachtdienst gehad de hele week?

Nog niets gehoord van die leraar (mentor) van school. Sowieso maandag even afwachten, want 's morgens moet hij dan eerst naar stage en dan 's middags naar school. Hopelijk ziet hij hem daar en kan hij hem erover aanspreken. Vervelend.

Morgen heeft hij een wedstrijd in Arnhem, begint pas om 17.00 uur. Dat wordt dus een latertje en hij baalt er een beetje van.

Hoopt nu dus eigenlijk ook dat het echt zulk slecht weer wordt als ze voorspellen en de wedstrijd afgelast gaat worden, haha.

Heb beloofd om straks pannekoeken te bakken, niet echt een lekkere dag voor uitgekozen he!!
Zoonlief ging als een speer vanmorgen tijdens de wedstrijd. 4 doelpunten gemaakt maar liefst. Ze hebben ook met 10-0 gewonnen. Ik doe hem vaker laat naar bed.... hahaha

Gisteren de heenweg was 1 groot drama. Vanwege files toch maar besloten de auto bij station driebergen neer te zetten. Daar hebben ze alleen kaartjes automaten en geen loketten.... en laat die automaten nou geen pinpas of creditcard van de ing accepteren. Ik kon dus geen kaartjes halen. Heel gedoe en gezeik. Uiteindelijk met losgeld maar een enkeltje utrecht gehaald en een railrunner. vervolgens in utrecht in een rij van een kilometer lang voor een retourtje eindhoven. Eenmaal in de trein dachten we dat het drama voorbij was, maar nee hoor. In den bosch kwamen we stil te staan. allemaal politie in en rond de trein. Na een minuut of 10 werd er omgeroepen dat ze op zoek waren naar een verdacht persoon. Hmmm heel vaag. We zijn snel overgestapt op de intercity naar eindhoven die er net aankwam.

Uiteindelijk waren we er om half 8, om 5 uur van huis vertokken.

Wedstrijd was leuk natuurlijk en zoonlief vond het stadion overweldigend. Je kunt in het psv stadion het veld heel goed overzien en we zaten vrij vooraan, dus dat vond hij super.

Echter na de 3-0 vond meneer het wel weer genoeg en wilde hij naar huis....Hij was moe (vind ik niet zo'n gek na zo'n reis) pffffff We zijn nog wel even gebleven maar wel iets eerder weggegaan om de grote drukte voor te zijn. Terugreis ging gelukkig wel vlot, na een uur en kwartier waren we thuis.

Tja die moeder van dat vriendje is een beetje rare. Ze wil gewoon met z'n allen verzamelen en naar zwembad vertrekken. Ze had al op zoonlief ingepraat dat hij moet kiezen. Ik vind van niet, dus ik ga daar maandag nog over in conclaaf. Hij is een kwartier later bij het zwembad als de rest als ik hem direct na de wedstrijd breng, dus niks aan de hand. Ze missen al een speler zaterdag en het is de eerste competitie wedstrijd. Vandaag moesten ze voor de beker.

Ik vind dat hij moet voetballen en dat wil hij ook. Ze zitten immers tegen de selectie aan en als hij daar volgend jaar wil spelen moet hij er nu voor gaan.

Zij heeft tegen hem gezegd dat hij niet mag komen als hij eerst gaat voetballen dus ik had een huilend kind toen ik hem gisteren bij dat vriendje had opgehaald.

Als het aan mij ligt gaat hij al helemaal niet naar het feestje, maar goed hij wil er natuurlijk wel heen.

Jouw knul moet een eind weg morgen scarlet. Ga je mee of niet? Ik weet niet of het weer zo slecht wordt hoor, ze hebben voor de ochtend wel regen voorspelt maar het zou later weer mooi worden. Nou ja afwachten maar. Wel een rottijd om te spelen zeg trouwens.

Ha ladies

En zo is het alweer zondagmiddag en zit mijn vakantie er écht bijna op..boehoe.

Heb sowieso al geen vakantie gevoel meer, haha, wetende dat morgenochtend de wekker zooooo vroeg gaat..Brrr.

En mijn knul morgen ook werken natuurlijk, ik ben zo benieuwd hoe het hem zal vergaan. Morgen eerst een halve dag, omdat ie morgenmiddag alweer op school moet zijn. Hij is nu met frisse tegenzin (veel) naar Arnhem voor de wedstrijd. Had er dus echt geen zin in zeg. Vooral omdat het idd een rottijd is om te spelen, laat thuis vanavond, baalt hij echt van. Gelukkig de laatste uitwedstrijd van dit seizoen, het zit er sowieso alweer bijna op. Ze hadden amper genoeg auto's voor de spelers, dus meegaan zit er echt niet meer in. Sowieso heeft ie nu wel zoiets van Ik neem mijn moeder toch zeker niet mee, haha.(zijn natuurlijk bijna allemaal al volwassen kerels waar ie mee in team zit). Hij vertelde laatst dat ene A. weer had meegetraind.

Kunnen jullie je nog herinneren, dat toen mijn knul nog bij de aspiranten speelde, het 1e jaar, dat er wel eens 1 van de junioren ging scheidsen en dat dat zooooooo'n superlekker ding was? (veel te jong hoor, I know, shame on me). Heeft nu 1 x meegetraind met de heren, misschien gaat ie ook weer meedoen? Ben benieuwd of ie nog zo cute is! hihi

Wat een onderneming dan he Dolphine, zo'n wedstrijd! Dat je mannetje moe werd is idd helemaal niet gek. Gelukkig ging de terugreis beter! En wat was ie weer lekker op dreef met de wedstrijd, super.

Dat wordt nog een heel gedoe zeg, met dat feestje..ik zie eerlijk gezegd ook het probleem niet hoor, als ie later zou komen. en hoe kan ze nou tegen hem zeggen dat ie moet kiezen! Dat is erg flauw zeg en ze zou toch beter moeten weten! Hoop dat je een goede oplossing kunt vinden.

Heb de strijk weggewerkt en nu lekker relaxen. Heb shoarma voor vanavond, maar ik denk dat mijn knul wel erg honger zal hebben als ie terug komt (wil nl nooit eten mee nemen..eigen schuld ook dan natuurlijk), of hij is het zoooo zat allemaal, dat ie niets meer wil, haha!

Wij hebben hier een lekker relax dagje gehad. Vanmorgen begon regenachtig, maar gelukkig vanmiddag beter weer. De jongens hebben lekker buiten gespeelt, we zijn nog even naar het dorp gefietst, er was outlet uitverkoop, maar viel erg tegen hoor. haha Mijn knul moet nog een spijkerbroek, maar hij kan niet slagen, zucht..... Zo fijn als ze een eigen mening krijgen.

Vanavond pleegzoon weer naar huis gebracht en nu lekker lui voor de tv.

Wij zijn er wel uit hoor wat dat feestje betreft. Of ik breng hem gewoon iets later zelf naar het zwembad, of hij gaat niet. Jammer voor die jongen, maar dat heeft hij dan toch echt aan zijn moeder te danken. Ik heb nog een klein beetje hoop dat het de eerste optie wordt en anders is het jammer.

Hoe is je knul het vergaan in arnhem scarlet?

Groot gelijk hoor Dolphine, dat je hem of later brengt of helemaal niet. Hoop dat ze toch zo redelijk zal zijn en kiest voor iets later komen.

Mijn knul stapt eigenlijk net binnen, is nu douchen. Ze hebben zowaar weer gewonnen, haha. Wel leuk voor ze, nu op het eind.

Wel heel typisch: de jongen die normaal ook een beetje coacht (speelt zelf ook) is er de laatste 2 wedstrijden niet bij geweest ivm vakantie. Hij is ook degene die zgn. tekens geeft (tekens op welke manier je moet slaan, wanneer je een honk mag stelen etc.). Nu spelen ze zonder al die tekens en het gaat stukken beter ineens...Hmmmm, makes you wonder!! Ik weet niet of hij er volgende week bij is, maar als ze dan weer winnen...Weet ik genoeg, haha.

Het weer viel idd reuze mee vandaag, helemaal niet dat wat ze gisteren eerst voorspelden zeg. Wel jammer dat ze zeggen dat het de rest vd week zo herfstachtig en fris wordt. Hoop zo dat het zondag droog is..Als het regent gaan we nl. niet, da's dan geen lol aan natuurlijk...

Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

ja heb de hele week nachtdienst gehad. Vrijdagochtend kwam ik eruit. Paar uur geslapen dan denk ik dan slaap je sávonds goed. Nou mooi weer niet hoor. Ik heb letterlijk tot kwart over 5 wakker gelegen. Wel bijtijds eruit want had met Daan afgesproken s'middags. Helemaal de tyfus erin want m'n uitlaat was afgebroken (op 2 plaatsen bleek achteraf) Kon dus naar garage ff 234 euries aftikken, Kassa! Ik zou gaan winkelen maar centjes maar ff in zak gehouden. Wel leuke middag gehad, lekker op terrasje gezeten en s'avonds de bbq aangestoken. En dan begint het gedonder opnieuw, weer slecht slapen en pijn. En GVD afgelopen nacht wéér niet geslapen en helse pijn. Wat er nu aan de hand is, nou eigenlijk twee dingen. dat verhaal van die hypofyse kennen jullie. Daardoor heb ik rondom mijn menstruatie altijd al extra klachten. Maar sinds een paar maanden steeds vaker en langer last en steeds erger. Totdat ik nu dus gewoon twee weken in de maand krom loop van de pijn en dan met name s'nachts. Dus omschakelen vanuit de nacht weer terug lukt niet en daarnaast dus die pijn. Nou ben ik dat gaan bijhouden en die pijn blijkt dus samen te vallen met m'n ovulatie t/m menstruatie. Wat een feest. Maar goed die pijn is nu zo erg dat ik me vanochtend heb ziek gemeld en naar HA ben gegaan. Ik krijg nu zwaardere pijnstillers. Bij mijn volgende cyclus moet ik dan weer terug komen en dan bespreken we of het helpt of dat ik iets anders moet. Daarnaast krijg ik slaapmedicatie voor als het echt niet gaat. Maar voor de langere termijn is dat geen optie dus wil hij me daarvoor weer een ander medicijn geven maar dat moet dus eerst worden uitgezocht of ik dat wel mag hebben ivm hypofyse. daarnaast wilde hij me nog een spyraaltje " aansmeren" . Maar goed dat heb ik niet geaccepteerd want daar kan ik dus echt niet tegen. Hormonen ook weer en zo.

Dus lang verhaal, maar ik blijf nu t/m morgen thuis en dan kijken we of het beter gaat. Dus jullie even verwaarloosd vandaar dus. Heb het wel gelezen hoor.

O voor zover nu bekend qua rooster kunnen we wat mij betreft 1 oktober vastleggen.

Fijne dag
He bah theetje, wat naar dat je elke keer zo veel pijn hebt. Ik hoop echt dat ze er snel iets op vinden wat dit is ook niks dat je steeds uitgeschakeld bent door de pijn. heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou.

Wel leuk dat je diaan weer even gezien hebt. Hoe is het nu met haar?

Pff scarlet was idd een latertje voor je knul gisteren. maar top dat ze weer gewonnen hebben. Het zet je idd aan het denken nu die coach op vakantie is.

Hoe beviel jouw eerste werkdag weer na de vakantie?

Ik heb het kunnen regelen met die moeder van dat feestje. Nogmaals uitgelegd hoe belangrijk dit jaar voor zoonlief is qua voetbal en wel of niet bij de selectie komen. Zij dacht dat het voor hem vervelend was om later in te stromen, maar hij vind het geen enkel probleem. Nu kan het dus opeens wel. Zoonlief blij en dat andere jochie natuurlijk ook blij.

Ik had vandaag een teamdag op het werk. Zag er erg tegenop omdat we teamopstellingen zouden gaan doen. Al met al viel het mee. Ik vond het wel emotioneel, veel oud zeer met name tegen mijn zieke collega. Maar die trainer wist het heel goed terug te leggen bij de mensen zelf en hun eigen verantwoordelijkheid. Dat vond ik prettig omdat het makkelijk wijzen is naar iemand die er niet bij is. Ik vond het verhelderend en heb ook kunnen zeggen wat ik moeilijk vind in het team. Namelijk de vriendschappen tussen mensen waardoor je automatisch buitegesloten wordt. Dit werd nooit onderkend door betreffende personen maar nu is het gewoon als zodanig benoemt en dat vond ik erg prettig.

Nu maar hopen dat we deze ervaring meenemen in ons dagelijkse werk.

Ha dames!

Mijn eerste werkdag viel weer erg mee, was ook wel weer gezellig. Gelukkig niet al te veel rare dingen, al begint de nieuwe manager pas morgen, haha. Maar de andere manager (ze gaan het met zijn 2e doen, hihi) was er wel, maar hem ken ik al lang. Wel weer gelijk gestrikt voor een of ander projektteam, zucht, maar ach, dat zien we wel weer als het zover is.

Getver Theetje, wat rot voor je zeg! Zoveel pijn en ook nog zo verrot slapen steeds, dat gaat je echt nekken. Hoop dat er snel iets op gevonden wordt, want dit houdt je gewoon niet vol.

Sterkte lieverd!

He gelukkig Dolphine, tot ieders tevredenheid opgelost dus, het gedoe rond feestje.

Best heftig, zo'n dag met het werk. Hopelijk gaat het idd doorwerken op een positieve manier en wordt het niet tegen elkaar gebruikt, de dingen die nu geuit zijn.

Het was ook de eerste stagedag van mijn knul, die natuurlijk hartstikke nerveus was. Maar gelukkig kreeg hij een klus te doen die hij niet moeilijk vond, haha. Heeft overlegd of hij ook vroeg mag beginnen, omdat hij ook graag eerder vrij wil zijn 's middags en dat was geen probleem.

Vanmiddag moest hij naar school en gelukkig trof hij daar ook zijn mentor (ivm die misgelopen afspraak afgelopen vrijdag). Er was iets misgegaan, vlgs hem (is het vlgs mij gewoon vergeten hoor) en hij zou nog wel iets afspreken. Tssss, mijn knul hoopt nu dus dat ie dat gewoon gaat vergeten, haha.

Had op het werk ook in de mail een uitnodiging voor een housewarming party van een collega, die een huis heeft gekocht niet ver bij mij vandaan, lekker handig dus! (ivm feestje, bedoel ik)

Ik vind het echt belachelijk dat die leerkracht er zo laks mee omgaat scarlet. Kun je het niet eens hogerop zoeken om een klacht in te dienen? Dit kan toch niet?

Zaterdag begint de grote clubactie weer en raad eens. Er lopen nu al kinderen van de korfbalvereniging de loten te verkopen. Vind ik ook belachelijk. Zoonlief heeft de loten nog geen eens, krijgt ze zaterdag na de wedstrijd pas. Ga toch eens kijken of ik hier op 1 of andere manier een klacht over in kan dienen want naar mij luisteren die meiden natuurlijk niet.

Vandaag werd mijn laatste huisbezoek afgebeld door een moeder, dus was redelijk op tijd thuis, lekker.

Gelukkig viel je eerste werkdag mee scarlet.

Tjeez, wat een weer vandaag zeg! Totaaaaal geen nazomer he!! Herfst gewoon! Echt zo jammer..

Ik merk dat ik nog niet gewend ben aan het vroege opstaan, pfffff, afzien hoor. Morgen gelukkig mijn korte dag, heerlijk.

Mijn knul vond het vandaag ook een erg pittige dag, had nu iemand anders die hem inwerkte/dingen uitlegde en vlgs hem was het te veel in 1x. Tja, hij vindt het natuurlijk erg lastig om aan te geven hoe of wat, maar heb hem toch aangeraden dat wanneer het zo blijft, hij dit wel moet aangeven bij zijn stagecoördinator. Hij had het gisteren veel fijner ge vonden en hoopt nu dat hij morgen weer dezelfde persoon als gisteren krijgt (werkte vandaag niet).

Ik wacht het nog even af Dolphine, of de mentor nog contact opneemt met zoonlief, binnen korte tijd. Maar ik geloof dat mijn knul het ook wel prima vindt als hij het er nu bij laat zitten en hij niets meer hoeft te herkansen. pfff

Wat raar zeg, dat ze nu al aan het verkopen zijn zeg. Verkopen ze dan alvast zonder echt de loten te kunnen geven oid? Of hebben zij de loten al eerder gekregen? Dat is gewoon oneerlijke concurrentie zeg.

Theetje, hoe staat het er voor? Ga je weer aan het werk?

Morgenochtend om 8.30 hebben we een vergadering waarin de werkwijze en planning van de komende tijd uit de doeken wordt gedaan door de nieuwe managers. Wij zijn erg benieuwd.

Missen onze oude baas toch al een beetje, merken dat de nieuwe eigenlijk totaal niet weet wat ons werk inhoudt, wat best lastig communiceert.Zijn dus ook bang dat er nu voorstellen qua planning worden gedaan, die totaal onrealistisch zijn. Nou ja, we gaan het beleven, morgen. Eerst maar afwachten he..

Ik snap dat je knul liever niet herkanst scarlet, haha maar het gaat natuurlijk ook een beetje om het principe en ik vind dit gewoon niet erg netjes, en dan druk ik me zacht uit. Van studenten wordt immers ook verwacht dat ze hun afspraken nakomen.

Er blijken verenigingen te zijn die de loten al uitgedeeld hebben aan de kinderen. Voetbalvereniging heeft ze ook al, maar delen ze pas zaterdag na de wedstrijd uit, omdat er vanaf zaterdag pas officieel gelopen en verkocht mag worden. Vandaag stond er al weer een jongen bij mijn ouders aan de deur. Ik heb ook een klacht ingedient omdat het oneerlijke concurentie is, ik hoop dat de verenigingen aangesproken worden, maar heb er een hard hoofd in. Is natuurlijk niet de schuld van de kinderen, zodra ze die loten hebben willen ze langs de deuren, zo werkt dat nu eenmaal.

Dat gezin van het vriendje van zoonlief, dat verhuisd is, daar zijn ze gisteren en vandaag bezig geweest met leegruimen en schoonmaken van de flat. Gisteren is er een container vol weggegaan, is vanmorgen opgehaald en nu zit die container al weer vol. Schoonmaakbedrijf is ook al 2 dagen bezig, zal dus een aardig vieze bende geweest zijn. Zelfs de keukenkastjes en lades verdwijnen in de container en komen nieuwe voor, moet je nagaan hoe dat er uit gezien moet hebben daar binnen, bah.

Hoe was je bespreking vandaag scarlet? Ben je er wat wijzer uit geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven