Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 10 augustus 2011 om 19:42
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je niet verveelt hoor Theetje! Zo lekker rondlummelen in huis is ook heerlijk! Ik zou dan ook nooit, zoals mijn collega, eerder beginnen.
Ik heb Melatonine tabletjes forte (heet geloof ik net ietsje anders,), op aanraden van de drogist, omdat het bij "gewone" tabletjes in het begin een beetje gokken is hoeveel je er nemen moet eer je slaapt en bij deze hoefde je er maar 1. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar nachten weer prima geslapen heb. Ik moet ook gewoon niet TE vroeg naar bed gaan, heb ik gemerkt. Ook al ben ik op dat moment best moe, ik kan beter ietsje langer op blijven.
Die broek zou nog wel een beetje te repareren zijn als ik nog een extra broek had, kon ik er een lap van diezelfde stof overheen zetten. Maar helaas, voorheen leasten wij die dingen en toen wij een nieuwe kochten (nu dus kopen, helaas) moest die oude ingeleverd worden. Ik kan nog wel de boel een beetje bij elkaar trekken denk ik hoor en ik vind dat het tot het eind van dit seizoen in elk geval wel kan, hihi. Gezellige dag gehad met je zus, hoe ver is de zwangerschap ondertussen gevorderd?
Ooooo en wat eten jullie lekker...ik probeer weer een beetje te lijnen en kan het echt niet helemaal op eigen houtje, ben dus weer aan de maaltijdvervangers (weight care), maar het valt wederom niet mee...
Brr Dolphine, vaak is regen in de caravan of tent juist erg knus en gezellig, maar als het zo tekeer gaat, nee, dan liever gewoon in je huis he! Maar gelukkig is het weer wat opgeknapt. Hier nu wel weer de hele middag nat..bah, ben het zoooo zat!
Vandaag een lange dag gehad, kmoest tot 17.00 uur, 10 uur gewerkt, ik ga nu niets meer doen! Oh ja, moet nog een was uit de machine halen..nou ja, behalve dat dan!
Fijne aaf!
donderdag 11 augustus 2011 om 16:27
Sjonge jonge, wat is het een saaaaie , grijze en vooral ook natte dag vandaag. Het lijkt verdrie wel herfst! Gisteravond was het ook al weer iets sneller donker, mede door het weer natuurlijk. Ik heb de kaarsjes en de haard maar aangedaan voor de gezelligheid!! Ik vroeg nog aan X, zullen we de kerstboom opzetten??? Gekkigheid natuurlijk. Ik moet ongesteld worden en ik merk dat ik door hormonen nu wat last krijg ook van het weer. Grrrrrr, wat een zómer, NOT!
Nog een week of vijf Scar en dan wordt ik tante! Ik heb er zooooo'n zin in. Ze is het nu ook wel zat hoor, maar het verloopt allemaal keurig volgens het boekje dus gaat helemaal goed komen! Lekkere kwaliteit dan die broek zeg. Zijn er nog andere merken? Dit is natuurlijk flink balen zo en zonde van het geld.
Hmmm ik denk dat ik morgen maar een saunaatje ga doen met turbobruiner of zo, lijkt me wel wat.
Nog een week of vijf Scar en dan wordt ik tante! Ik heb er zooooo'n zin in. Ze is het nu ook wel zat hoor, maar het verloopt allemaal keurig volgens het boekje dus gaat helemaal goed komen! Lekkere kwaliteit dan die broek zeg. Zijn er nog andere merken? Dit is natuurlijk flink balen zo en zonde van het geld.
Hmmm ik denk dat ik morgen maar een saunaatje ga doen met turbobruiner of zo, lijkt me wel wat.
donderdag 11 augustus 2011 om 16:42
Jaa, is toch niet normaal, deze zomer! En de vooruitzichten zijn ook niet erg goed, zag ik...Niets aan te doen helaas.
Zo'n turbobruiner lijkt me ook wel wat Theetje! En het is idd kaarsjesweer, omdat het al zo vroeg donker is steeds. Niks geen hot summer nights! Ooo, dat is al snel zeg, dat je tante wordt!! Leuk! Voor je zus is het wel fijn dat het niet zo warm is, zo op het end. Heb je al iets van je knul gehoord, hoe heeft ie het?
Hmm, ik weet niet of er nog andere merken van die broeken zijn..Deze kopen we gewoon bij de club en zij krijgen natuurlijk korting omdat ze dan een grote hoeveelheid in 1x bestellen. Maar ze zijn sowieso behoorlijk zeldzaam, er wordt niet zoveel gehonkbald he...vaak allemaal hetzelfde merk. Het scheelt natuurlijk wel dat er nog een laag stof onder zat, dus helemaal voor paal loopt ie niet, hihi.
Laatste dagje werken morgen! Lekkerrrr!!
'
donderdag 11 augustus 2011 om 18:24
Zo dames, onze laatste dag op de camping zit er bijna op. Straks gaan we nog lekker uit eten, konden pas om 7 uur terecht, maar goed dat geeft niet. En morgen komen in de loop van de dag mijn ouders, die blijven dan nog een weekendje, omdat ze zaterdag een feestje hebben hier in zeeland, nicht van mijn moeder wordt 50.
Vandaag wederom een droge dag hier met flink wat zon, alleen die wind he. Die maakt dat buiten zitten toch niet echt lekker is, alhoewel, wanneer het zonnetje doorkomt is het wel erg warm.
Ik heb vandaag de tent van zoonlief vast opgeruimt (waar hij welgelteld 1,5 uur in geslapen heeft, toen kwam hij in de caravan en de rest van de vakantie heeft hij bij mij in de caravan geslapen).
Morgen dus op huis aan. Dan heeft zoonlief zaterdag een voetbaltoernooi bij sparta rotterdam. Zondag gaan we naar ajax en maandag moet hij weer naar school en moet ik weer aan het werk. Dan zit de vakantie er voor ons beide al weer op.
Spannend theetje, het schiet op he dat je tante gaat worden. Wanneer komt je knul weer terug van vakantie?
Scarlet hoeveel mg zijn die tabletjes van je? Zoonlief heeft via de neuroloog tabletjes van 1 mg en slikt er 1 voor het slapen gaan. Deze dosis kun je overigens alleen via de apotheek op recept krijgen. De dosering via de drogist is volgens mij kleiner.
Hij slaapt trouwens als een marmot hier! Is vaak pas om 9 uur wakker. Dat is natuurlijk voor mij wel erg lekker. Nu moet ik er wel bij vertellen dat hij vaak pas om 22.00 uur/22.30 op bed ligt hoor.
Vandaag wederom een droge dag hier met flink wat zon, alleen die wind he. Die maakt dat buiten zitten toch niet echt lekker is, alhoewel, wanneer het zonnetje doorkomt is het wel erg warm.
Ik heb vandaag de tent van zoonlief vast opgeruimt (waar hij welgelteld 1,5 uur in geslapen heeft, toen kwam hij in de caravan en de rest van de vakantie heeft hij bij mij in de caravan geslapen).
Morgen dus op huis aan. Dan heeft zoonlief zaterdag een voetbaltoernooi bij sparta rotterdam. Zondag gaan we naar ajax en maandag moet hij weer naar school en moet ik weer aan het werk. Dan zit de vakantie er voor ons beide al weer op.
Spannend theetje, het schiet op he dat je tante gaat worden. Wanneer komt je knul weer terug van vakantie?
Scarlet hoeveel mg zijn die tabletjes van je? Zoonlief heeft via de neuroloog tabletjes van 1 mg en slikt er 1 voor het slapen gaan. Deze dosis kun je overigens alleen via de apotheek op recept krijgen. De dosering via de drogist is volgens mij kleiner.
Hij slaapt trouwens als een marmot hier! Is vaak pas om 9 uur wakker. Dat is natuurlijk voor mij wel erg lekker. Nu moet ik er wel bij vertellen dat hij vaak pas om 22.00 uur/22.30 op bed ligt hoor.
donderdag 11 augustus 2011 om 18:41
Jij wel lekker zon he Dolphine..ik hoorde het al op de radio, ook in Limburg was het veel beter weer dan hier bij ons.
Nou ja, gelukkig maar voor jullie!
Wat gezellig dat je ouders ook nog een weekend komen oh nee, daar heb jij niets aan, want jij gaat morgen weer naar huis..Tss, en jij jullie vakantie (en die van jou Theetje) alweer voorbij en die van mij gaat nu pas beginnen!
Die tabletjes van mij (heten trouwens Melatomatine Forte en heeft behalve melatonine (0,1 mg maar), magnesium, passieflora, iets wat slaapmutsje heet..?? Het had ook een beetje de werking van Valeriaan. Over het algemeen gaat het nu wel stukken beter, heb eigenlijk ook geen last meer gehad van dat nachtzweten.
Wat heerlijk dat ie zo lang slaapt daar! Ook als gaat ie later naar bed, wat geeft het..het is vakantie!
vrijdag 12 augustus 2011 om 21:49
Wij zijn weer thuis hoor.
We waren vanmiddag om een uur of 4 thuis.
Mijn ouders waren er rond half 12, samen een kopje koffie gedronken en geellig gekletst en rond een uur of 2 weggereden uit zeeland.
De wasmachine draait op volle toeren, heb boodschappen gedaan (want morgen geen tijd) en nu ff lekker languit op de bank. Zoonlif zit astrix en obelix te kijken, maar die gaat nu toch echt naar bed, anders wordt het voetballen niks morgen.
Hier in de flat is zijn vriendje (+ gezin) opeens verhuisd. Het huis staat leeg, ze lijken op stel en sprong vertrokken. Er zal wel wat spelen daar. Ik ben er niet rouwig om, maar zoonlief vind het wel jammer natuurlijk, die moet nu een ander speelkameraatje zoeken. Alhoewel er ook 2 vriendjes van school in de buurt wonen, gaat hij daar maar lekker mee spelen.
Ik ga het kind in bed knikkeren en dan vanavond weer heerlijk in mijn eigen bed slapen, dat vind ik toch altijd wel fijn hoor.
Moet je nagaan scarlet, dat zoonlief dus 10x jouw dosis slikt om te kunnen slapen en hij mag nog tot 3 mg ook. Ik ken dat wel dat forte, nou ja als het helpt is het oke toch?
We waren vanmiddag om een uur of 4 thuis.
Mijn ouders waren er rond half 12, samen een kopje koffie gedronken en geellig gekletst en rond een uur of 2 weggereden uit zeeland.
De wasmachine draait op volle toeren, heb boodschappen gedaan (want morgen geen tijd) en nu ff lekker languit op de bank. Zoonlif zit astrix en obelix te kijken, maar die gaat nu toch echt naar bed, anders wordt het voetballen niks morgen.
Hier in de flat is zijn vriendje (+ gezin) opeens verhuisd. Het huis staat leeg, ze lijken op stel en sprong vertrokken. Er zal wel wat spelen daar. Ik ben er niet rouwig om, maar zoonlief vind het wel jammer natuurlijk, die moet nu een ander speelkameraatje zoeken. Alhoewel er ook 2 vriendjes van school in de buurt wonen, gaat hij daar maar lekker mee spelen.
Ik ga het kind in bed knikkeren en dan vanavond weer heerlijk in mijn eigen bed slapen, dat vind ik toch altijd wel fijn hoor.
Moet je nagaan scarlet, dat zoonlief dus 10x jouw dosis slikt om te kunnen slapen en hij mag nog tot 3 mg ook. Ik ken dat wel dat forte, nou ja als het helpt is het oke toch?
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:00
Welkom thuis Dolphine!
Da's raar thuiskomen dan, dat zijn vriendje ineens verhuisd is? Maar er zal idd wel iets gespeeld hebben..Accepteert hij het een beetje? Morgen weer een drukke voetbaldag voor jullie, geen uitslapen schat ik zo?
Dat alleen al vind ik een heeeerlijk vooruitzicht, de komende dagen niet zo achterlijk vroeg op te hoeven! En dus ook niet op een redelijke tijd naar bed, lekker hoor!
Vandaag zou de laatste werkdag met huidige baas zijn..had ie gast toch vrij genomen! Nog wel even mail gestuurd, hij reageerde met dat ie het niet had aangekund, 2 huilende vrouwen (mijn collega en ik) en dat ie gevlucht was in een vrije dag. haha. Ach, de 25e nog een afscheidsfeestje in de kroeg, dat wordt wel weer gezellig! Heb ook een deal met hem gesloten, dat wanneer ik over 2 jaar mijn 25 jarig jubileum heb, ik wil dat hij speecht. Heb al verscheidene van hem gehoord en hij doet het echt heel leuk. En nu lekker vakantieeeeeee!!!
zaterdag 13 augustus 2011 om 18:49
Oh scar, jouw vakantie is nu dus begonnen. Wij mogen maandag weer aan de bak, ik werken en zoonlief naar school. Vanmorgen om 10 voor 9 verzamelen, we moesten om 10 uur in rotterdam zijn. Gelukkig dus niet zo achtelijk vroeg maar toch. Ik moest de wekker zetten en heb mijn knul wakker moeten maken om 8 uur. Dat zegt wel genoeg. Op het veld was hij ook helemaal niet zichzelf, hij sotnd erg te dromen, nee mijn kind is er nog niet helemaal bij, haha.
Hij vond het wel vreemd dat zijn vriendje weg was, maar ik heb hem er verder niet over gehoord. Gisteravond werd hij door een jongetje van school opgehaald om buiten te spelen en nu vind ik het te slecht weer, en ook dat accepteert hij zo waar....
De kop is er af met voetbal, ze hebben een elftal met potentie, maar vandaag kwam het er nog niet helemaal uit. Ze moesten bij de jeugdopleiding van sparta voetballen en de wedstrijd tegen sparta verloren ze nipt met 2-1, dat viel nog wel mee dus. 2e wedstrijd kansloos verloren en de laatste gewonnen. 1 team was niet komen opdagen dus we waren toch onverwacht vroeger thuis, hebben niet meer gewacht op prijsuitreiking. Die zou om 4 uur zijn en ze waren om half 2 klaar.
Hij heeft hier vanmiddag nog even gespeeld met een vriendje, net pizza gegeten en vanavond is er een film die hij wil zien. Dus rustig zaterdagavondje hier.
Hij vond het wel vreemd dat zijn vriendje weg was, maar ik heb hem er verder niet over gehoord. Gisteravond werd hij door een jongetje van school opgehaald om buiten te spelen en nu vind ik het te slecht weer, en ook dat accepteert hij zo waar....
De kop is er af met voetbal, ze hebben een elftal met potentie, maar vandaag kwam het er nog niet helemaal uit. Ze moesten bij de jeugdopleiding van sparta voetballen en de wedstrijd tegen sparta verloren ze nipt met 2-1, dat viel nog wel mee dus. 2e wedstrijd kansloos verloren en de laatste gewonnen. 1 team was niet komen opdagen dus we waren toch onverwacht vroeger thuis, hebben niet meer gewacht op prijsuitreiking. Die zou om 4 uur zijn en ze waren om half 2 klaar.
Hij heeft hier vanmiddag nog even gespeeld met een vriendje, net pizza gegeten en vanavond is er een film die hij wil zien. Dus rustig zaterdagavondje hier.
zaterdag 13 augustus 2011 om 20:46
Hartstikke goed toch eigenlijk, 2-1 tegen sparta? Gelukkig zeg, dat je niet zo laat was, had je nog een middagje lekker thuis.
Ja, voor jullie gaat het weer beginnen he, ik snap best dat je mannetje nog niet startklaar is, hihi.
En het weer was vandaag idd weer niet best he...voor vannacht en morgenochtend ook weer veel regen voorspeld, op teamwebs stond al dat de mannen de site goed in de gaten moesten houden, morgen thuis een honkbalwedstrijd, maar als het zo regent gaat dat niet door. Hopelijk volgend weekend wel mooi weer, want dan is het slow pitch toernooi en dat is altijd zo gaaf om te kijken. Ook heel gezellig, met lekkere hapjes en muziek. Als het zulk weer is als nu is dat echt niet leuk.
zondag 14 augustus 2011 om 08:39
Boehoehoe, voor niets vroeg op...honkbalwedstrijd is afgelast ivm regen, maar ja, toen natuurlijk allang uit de veren, want stel dat...zooo jammer he! En ik sliep nog zo lekker...
Nou ja, gelukkig VAKANTIE!!!! Heb nog genoeg dagen om uit te slapen. Maar wat een K*Tweer he!! Echt bagger. Zo eerst maar even douchen en dan..tsja..lekker met een boek op de bank ofzo?? Het leven is een hel
zondag 14 augustus 2011 om 19:17
hai meiden, ik heb er een erg druk laatste vrij weekendje op zitten. Gisteren voor dat brandweerfeest op pad geweest naar Brabant waar, zoals het er nu uitziet, de feestlocatie zal zijn. Was pas om half drie weer terug en toen gelijk doorgegaan naar de verjaardag van mijn moeder. Vandaag de hele middag bij mijn zus geklust. Zwagert is erg druk met z'n werk en had al een boel verbouwt, dus hebben wij vanmiddag de babykamer in elkaar geklust. Zus blij en zwagert blij! Nu nog avondje voor onszelf en dan morgen helaas ook weer aan 't werk. Zoonlief komt gelukkig ook weer thuis morgen. Ik heb 'm wel erg gemist hoor! X haalt ze morgen van schiphol op. Ben erg benieuwd hoe hij het heeft gehad. Hij heeft afgelopen donderdag wel even gebeld dat vond ik erg fijn. Hij klonk goed en had het naar z'n zin zei hij. Zal wel flinke weersomschakeling zijn voor 'm, van 39 graden naar 20 graden. Tsja en dan van de week nog even stad in voor schoolspulletjes en dan moet ie volgende week ook weer aan de bak. Dan krijgen we in september eindelijk de geboorte van mijn petekindje! Daar kijk ik erg naar uit! Zus ook hoor, want die is het wel zat nu. En het eerst volgende grote project zal dan ein-de-lijk het huis zijn! Maar goed dat duurt helaas nog ff.
Dolphine ook weer thuis! Ach das wel raar ja dat je dan thuis komt en ineens is dat vriendje weg. Zat ie bij je knul op school? Dan zal je wel wat horen. Is toch een aardig begin zo met voetbal? Niks mis mee toch! En straks als iedereen weer een beetje in het gareel loopt en de regelmatigheid van school er weer in zit zal het allemaal vast nog beter gaan!
Scar, bofferd! VAKANTIE! Tsja wat in het vat zit hè... Heerlijk hoor en ze zeggen dat het na woensdag toch echt mooier gaat worden! Hier was het vandaag eigenlijk best mooi, eventjes een spatje regen maar verder goed weer. Gisteren heeft het hier ook de hele dag geregend. Mijn hele tuin is verregend. Echt alle potplanten kan ik zo de kliko ingooien. Echt jammer. Meid ik hoop dat je prachtig weer krijgt en stuur dan ook wat zon naar onze provincie
Dolphine ook weer thuis! Ach das wel raar ja dat je dan thuis komt en ineens is dat vriendje weg. Zat ie bij je knul op school? Dan zal je wel wat horen. Is toch een aardig begin zo met voetbal? Niks mis mee toch! En straks als iedereen weer een beetje in het gareel loopt en de regelmatigheid van school er weer in zit zal het allemaal vast nog beter gaan!
Scar, bofferd! VAKANTIE! Tsja wat in het vat zit hè... Heerlijk hoor en ze zeggen dat het na woensdag toch echt mooier gaat worden! Hier was het vandaag eigenlijk best mooi, eventjes een spatje regen maar verder goed weer. Gisteren heeft het hier ook de hele dag geregend. Mijn hele tuin is verregend. Echt alle potplanten kan ik zo de kliko ingooien. Echt jammer. Meid ik hoop dat je prachtig weer krijgt en stuur dan ook wat zon naar onze provincie
zondag 14 augustus 2011 om 19:41
Hihi Theetje, het lijkt wel of de zon de laatste tijd bij jullie vaker schijnt als hier! Maar als ik um hier zie stuur ik ook wat naar jullie hoor, bloofd..
Ja, jij morgen ook weer werken he. Pff, sterkte meid! Wanneer gaat dat BW feest ook alweer plaatsvinden? Hebben jullie ook al een programma in mekaar gedraaid? Wat lief zeg, de babykamer zover klaargemaakt! Is het leuk geworden? Of moeten de kleine dingetjes nog gedaan worden? Hoera, je knul morgen ook weer thuis. Zal wel lekker bruin zijn!
Hier knapte het vanmiddag ook nog op en brak de zon door, lekker hoor. Ziet er gewoon zoveel vrolijker uit he! Heerlijk geluierd vandaag (en denk dat ik dat de komende dagen heul veul ga doen), wat spelletjes op de pc, gelezen. Ik zou nu eigenlijk met mijn knul honkbal kijken op tv, maar helaas is ook die wedstrijd uitgesteld door de regen. Nou ja..
Sterkte morgen meiden, als jullie weer mogen..kzal aan jullie denken wanneer ik me nog es lekker omdraai...(aahhh, da's gemeen he!!)
zondag 14 augustus 2011 om 20:55
Hier ook droog vandaag hoor. En in amsterdam scheen de zon ook toen wij daar waren. We hebben gewoon de jassen uit gedaan.
Zoonlief geslapen tot 8.15 vanmorgen, dat wordt nog een klus om hem morgen om 7 uur uit bed te krijgen (woehaha, dat ik dat nog eens zou schrijven over dit kind hier dat altijd zo vroeg wakker is). Hij lag er wel voor half 9 op vanavond en hij slaapt ook al geloof ik.
Het is niet een virendje van school hoor theetje wat opeens verhuisd is, is een aso gezin hier uit de flat. Ik vind het niet zo erg dat ze weg zijn maar voor mijn knul is het natuurlijk wel vreemd, die speelde toch vaak met dat jochie.
Maar ze zijn hals over kop vertokken. De fietsen van de kinderen staan hier nog buiten, balkon staat nog vol zooi... Heel vreemd allemaal.
Fijn dat je knul weer thuis komt theetje, waar is hij eigenlijk naar toe geweest?
Hihi scarlet, jij zit idd een beetje in het verkeerde deel van het land wat weer betreft he. Nou ja, wie weet komt het nog goed. Ik moet tenslotte weer werke dus dan zal het wel goed weer worden.
Mijn mannetje heeft wel weer zin om naar school te gaan, met name om zijn vriendjes weer te zien. En zijn eerste kinderfeestje zit ook al weer in de planning aankomende vrijdag.
Ben heel benieuwd hoe het gaat morgen met zijn nieuwe juf, toch altijd een beetje spannend. Vooral omdat hij een hele nieuwe juf heeft die van een andere school afkomt, ik ken haar dus ook niet van gezicht ofzo
Zoonlief geslapen tot 8.15 vanmorgen, dat wordt nog een klus om hem morgen om 7 uur uit bed te krijgen (woehaha, dat ik dat nog eens zou schrijven over dit kind hier dat altijd zo vroeg wakker is). Hij lag er wel voor half 9 op vanavond en hij slaapt ook al geloof ik.
Het is niet een virendje van school hoor theetje wat opeens verhuisd is, is een aso gezin hier uit de flat. Ik vind het niet zo erg dat ze weg zijn maar voor mijn knul is het natuurlijk wel vreemd, die speelde toch vaak met dat jochie.
Maar ze zijn hals over kop vertokken. De fietsen van de kinderen staan hier nog buiten, balkon staat nog vol zooi... Heel vreemd allemaal.
Fijn dat je knul weer thuis komt theetje, waar is hij eigenlijk naar toe geweest?
Hihi scarlet, jij zit idd een beetje in het verkeerde deel van het land wat weer betreft he. Nou ja, wie weet komt het nog goed. Ik moet tenslotte weer werke dus dan zal het wel goed weer worden.
Mijn mannetje heeft wel weer zin om naar school te gaan, met name om zijn vriendjes weer te zien. En zijn eerste kinderfeestje zit ook al weer in de planning aankomende vrijdag.
Ben heel benieuwd hoe het gaat morgen met zijn nieuwe juf, toch altijd een beetje spannend. Vooral omdat hij een hele nieuwe juf heeft die van een andere school afkomt, ik ken haar dus ook niet van gezicht ofzo
maandag 15 augustus 2011 om 19:03
Helemaal niet verkeerd begonnen, mijn vakantie! Prima weer vandaag, heb nog heerlijk buiten gezeten.Niet veel gedaan, boodschappen, konijnenhok verschoond, dat was het wel eigenlijk, haha.
Hoe is jullie eerste dag weer bevallen dames?
Is je knul al thuis Theetje? En hoe was de 1e schooldag (en vooral, die nieuwe juf!) hem bevallen Dolphine? En is het gelukt hem vanmorgen op tijd zijn bed uit te krijgen?
Ik ga nog even verder met relaxen..heel vervelend!
maandag 15 augustus 2011 om 21:04
Nou dat opstaan was geen probleem hoor. Om kwart voor 7 stond hij naast mijn bed met de mededeling dat hij er helemaal klaar voor was. En dat was maar goed ook, want ik was nog zo in de vakantie modus dat ik was vergeten mijn wekker te zetten. haha
Hij vond zijn eerste schooldag niet leuk en de juf niet leuk..... Ach ja wat wil je ook. Hij moet toch altijd even wennen zo'n eerste periode na de vakantie dus we geven het maar even tijd.
Hij zit ook nog eens helemaal vooraan met zijn tafel tegen die van de juf aan. Gelukkig naast een jongetje wat hij wel leuk vind, dus dat scheelt weer.
Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Mijn eerste werkdag is relaxed begonnen. Ik had vandaag bewust geen afspraken dus kon rustig mijn mail lezen en daarna gezinnen bellen om afspraken te maken. Middelbare scholen hebben ook nog vakantie, dus vanaf volgende week zal het weer drukker worden, ik geniet er nog maar even van.
na schooltijd met zoonlief naar zijn therapue geweest. We zijn het er over eens dat eind van de middag geen gunstige tijd is voor hem. Hij is dan veel te onrustig omdat zijn medicatie uitgwerkt raakt en bovendien is het voor mij ongunstig om om 5 uur met de auto vanuit utrecht te moeten. Hij moet nu om de week komen en dan proberen ze de afspraken tussen de middag of om 9 uur te plannen en dan 5x, daarna evalueren hoe het gaat.
Hij vond zijn eerste schooldag niet leuk en de juf niet leuk..... Ach ja wat wil je ook. Hij moet toch altijd even wennen zo'n eerste periode na de vakantie dus we geven het maar even tijd.
Hij zit ook nog eens helemaal vooraan met zijn tafel tegen die van de juf aan. Gelukkig naast een jongetje wat hij wel leuk vind, dus dat scheelt weer.
Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Mijn eerste werkdag is relaxed begonnen. Ik had vandaag bewust geen afspraken dus kon rustig mijn mail lezen en daarna gezinnen bellen om afspraken te maken. Middelbare scholen hebben ook nog vakantie, dus vanaf volgende week zal het weer drukker worden, ik geniet er nog maar even van.
na schooltijd met zoonlief naar zijn therapue geweest. We zijn het er over eens dat eind van de middag geen gunstige tijd is voor hem. Hij is dan veel te onrustig omdat zijn medicatie uitgwerkt raakt en bovendien is het voor mij ongunstig om om 5 uur met de auto vanuit utrecht te moeten. Hij moet nu om de week komen en dan proberen ze de afspraken tussen de middag of om 9 uur te plannen en dan 5x, daarna evalueren hoe het gaat.
dinsdag 16 augustus 2011 om 20:50
En deze 2e werkdag is ook al weer achter de rug. Vandaag iets drukker geweest op werk, ook een huisbezoek gehad. De boel begint weer een beetje te lopen en dat is maar goed ook, anders verveel ik me maar.
Zoonlief was vanavond voor de 3e dag op rij te laat thuis van het buitenspelen, dus die kan binnen blijven morgenavond.
Hij is zijn horloge ook nog kwijt geraakt, dus dat is weer lekker.
Zoonlief was vanavond voor de 3e dag op rij te laat thuis van het buitenspelen, dus die kan binnen blijven morgenavond.
Hij is zijn horloge ook nog kwijt geraakt, dus dat is weer lekker.
woensdag 17 augustus 2011 om 18:50
Hallo!
En Dolphine, is je knulletje nu al iets meer gewend aan de juf?
Balen zeg, van zijn horloge..was het een dure?
Theetje, hoe zijn jouw eerste werkdagen bevallen? Jammer eigenlijk he, dat je er altijd zo weer midden in zit, alsof je niet weggeweest bent bijna.
Hier gewoon lekker rustig alles, heerlijk kalmpjes an alles, veel spelletjes met mijn knul op de X box, (kennisspelletjes dan he, hihi), vandaag toch maar een paar wasjes gedraaid. Het weer is eigenlijk best lekker, toch een gelukje!
Fijne avond!
woensdag 17 augustus 2011 om 21:23
Best lekker scarlet? Het is gewoon volop zomer hier qua weer. zon schijnt en het is 23 graden, wat willen we nog meer?
Het is geen duur horloge, maar wel zonde want mijn ouders hadden hem voor hem gekocht bij het AD was toen zo'n aktie.
En hij moet nu bedenken hoe hij op tijd thuis moet zijn zonder horloge, dat wordt nog een hele uitdaging, ik ben benieuwd wat hij verzint.
Ik hoor hem eigenlijk niet over de juf, alleen als ik er naar vraag zegt hij dat ze stom is, dus ik denk dat het wel meevalt.
Vandaag weer de eerste voetbaltraining gehad, is wel leuk want ze trainen met de E1 en E2 mee, dat zijn 2e jaars, dus daar kunnen ze veel van leren. Training wordt ook serieus aangepakt, dus positief.
Hij mist de komende 2 trainingen,vrijdag heeft hij een feestje vanaf schooltijd tot half 9 en woensdag heeft hij een voetbaldag van de ajax kidsclub. Dat is wel heel gaaf met clinics en een toernooi en ajax spelers die rondlopen.
Ik was vrij vandaag, maar ben toch druk geweest. vanmorgen gesport, daarna met een meisje van het werk mee naar een inake gesprek op school, ze wilde heel graag dat ik mee ging, dus vooruit dan maar. Caravan helemaal leeggemaakt en schoongemaakt, die heeft mijn vader vanmiddag weer in de stalling gezet. Was gedraaid, boodschappen gedaan en de training van zoonlief.
Hij accepteerde trouwens uiterst soepel zijn straf, heeft geen 1 keer gevraagd of hij vanavond naar buiten mocht.
Het is geen duur horloge, maar wel zonde want mijn ouders hadden hem voor hem gekocht bij het AD was toen zo'n aktie.
En hij moet nu bedenken hoe hij op tijd thuis moet zijn zonder horloge, dat wordt nog een hele uitdaging, ik ben benieuwd wat hij verzint.
Ik hoor hem eigenlijk niet over de juf, alleen als ik er naar vraag zegt hij dat ze stom is, dus ik denk dat het wel meevalt.
Vandaag weer de eerste voetbaltraining gehad, is wel leuk want ze trainen met de E1 en E2 mee, dat zijn 2e jaars, dus daar kunnen ze veel van leren. Training wordt ook serieus aangepakt, dus positief.
Hij mist de komende 2 trainingen,vrijdag heeft hij een feestje vanaf schooltijd tot half 9 en woensdag heeft hij een voetbaldag van de ajax kidsclub. Dat is wel heel gaaf met clinics en een toernooi en ajax spelers die rondlopen.
Ik was vrij vandaag, maar ben toch druk geweest. vanmorgen gesport, daarna met een meisje van het werk mee naar een inake gesprek op school, ze wilde heel graag dat ik mee ging, dus vooruit dan maar. Caravan helemaal leeggemaakt en schoongemaakt, die heeft mijn vader vanmiddag weer in de stalling gezet. Was gedraaid, boodschappen gedaan en de training van zoonlief.
Hij accepteerde trouwens uiterst soepel zijn straf, heeft geen 1 keer gevraagd of hij vanavond naar buiten mocht.
donderdag 18 augustus 2011 om 10:55
Tja Dolphine, als de zon bij jullie volop schijnt, betekent dat natuurlijk niet dat ie dat hier ook doet he...
Temperatuur is helemaal goed, maar die zon laat het hier toch wel afweten hoor!
Dat je mannetje helemaal niet klaagde over zijn straf, betekent toch ook wel dat ie doorhad dat er iets niet goed was gegaan, haha, da's toch wel positief!
Pfoeee, jij bent idd druk geweest op je vrije dag!
Ik ben zoooooo lui, heerlijk, haha! Zo lekker dat ik niet vroeg op moet etc, Je mannetje heeft trouwens weer leuke dingen in het vooruitzicht zeg!
donderdag 18 augustus 2011 om 12:44
Hallo meisjes,
nou inderdaad of ik niet weggeweest ben hoor van me werk, pffff. Niks verandert, heb twee avondiensten gehad, gisteren was ik vrij. Eerst met m'n zoon naar stad geweest om school spullen te kopen. Daarna even naar Intratuin voor wat plantjes. En me daarna de blubber in m'n tuin gewerkt. Die zag er niet meer uit, alles, alles verregent. Maar de arbeid heeft z'n vruchten weer afgeworpen, het staat er weer netjes bij. Gelukkig kon ik gisteravond lekker bankhangen, had ik wel verdient ook vond ik zelf. Vandaag doe ik niet veel, menstruatie is weer doorgebroken en heb last van alles wat daarbij hoort. Ik ga vannacht de nachtdienst in, dus ik ga vanmiddag nog even slapen. Zondag kom ik uit de nacht en als het weer echt zo goed als ze beloven gaat dan toch de bbq aan!
Bij jou reilt en zeilt dus eigenlijk alles zoals normaal Dolphine, druk met van alles, je knul z'n ondeugende streken waarvan ik trouwens vindt dat hij inderdaad positief ermee omgaat! Voetbal, kinderpartijtjes, alles weer zo'n beetje in het normale ritme. Wel balen van dat horloge ja, gelukkig geen heel dure maar toch. Ik moet zeggen dat ik ook wel heel benieuwd ben naar zijn oplossing;-)
Scar, jij bofferd, heerlijk vakantie en het beloofd echt superweer te worden! Maar gisteren bij jullie niet dus, dat zonnetje? Nou hier ook volop, was echt even lekker! Wanneer moet jouw knul weer beginnen dan? Die van mij aankomende maandag. dat wordt weer boekenkaften voor hem!
Ik ga even de was ophangen, doei doei
nou inderdaad of ik niet weggeweest ben hoor van me werk, pffff. Niks verandert, heb twee avondiensten gehad, gisteren was ik vrij. Eerst met m'n zoon naar stad geweest om school spullen te kopen. Daarna even naar Intratuin voor wat plantjes. En me daarna de blubber in m'n tuin gewerkt. Die zag er niet meer uit, alles, alles verregent. Maar de arbeid heeft z'n vruchten weer afgeworpen, het staat er weer netjes bij. Gelukkig kon ik gisteravond lekker bankhangen, had ik wel verdient ook vond ik zelf. Vandaag doe ik niet veel, menstruatie is weer doorgebroken en heb last van alles wat daarbij hoort. Ik ga vannacht de nachtdienst in, dus ik ga vanmiddag nog even slapen. Zondag kom ik uit de nacht en als het weer echt zo goed als ze beloven gaat dan toch de bbq aan!
Bij jou reilt en zeilt dus eigenlijk alles zoals normaal Dolphine, druk met van alles, je knul z'n ondeugende streken waarvan ik trouwens vindt dat hij inderdaad positief ermee omgaat! Voetbal, kinderpartijtjes, alles weer zo'n beetje in het normale ritme. Wel balen van dat horloge ja, gelukkig geen heel dure maar toch. Ik moet zeggen dat ik ook wel heel benieuwd ben naar zijn oplossing;-)
Scar, jij bofferd, heerlijk vakantie en het beloofd echt superweer te worden! Maar gisteren bij jullie niet dus, dat zonnetje? Nou hier ook volop, was echt even lekker! Wanneer moet jouw knul weer beginnen dan? Die van mij aankomende maandag. dat wordt weer boekenkaften voor hem!
Ik ga even de was ophangen, doei doei
donderdag 18 augustus 2011 om 16:34
Ha die Thee!
Volop in het werk dus weer en vannacht weer de nachtdienst in..pffoe! Maar je tuin staat er weer prachtig bij nu, dankzij al je inspanningen! En nu maar hopen dat er straks niet weer zo'n giga bui komt, waardoor alles verpietert zeg...
Mijn knul hoeft ook pas over een dikke 2 weken weer te beginnen, gelijk met mij (en dan ook stage), dus is wel gezellig dat wij samen de laatste 3 weken van zijn vakantie hebben (dat vindt hij gelukkig ook, haha).
Nee, hier gisteren geen zon en vandaag ook totaal niet. Het regent hier nu zelfs. Wat een verschil he, in dat kleine landje!
Jouw knul mag weer aan het boeken kaften, hier zijn de boeken nog niet eens geleverd. Hoop zoals elk jaar dat het goed gegaan is met bestellen!
Fijne dag nog!
donderdag 18 augustus 2011 om 21:17
Dus ook vandaag komen wij er geloof ik weer redelijk goed vanaf qua weer. Ik zag op het nieuws noodweer... Hier zijn een paar druppels gevallen tussen de middag en net ook wat regen, maar het is al weer droog nu.
Vandaag voor het eerst ook weer overblijf gedaan op school en meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de juf van zoonlief te bevragen. Maar tot nu toe is ze tevreden over hem en gaat het goed op school. OOk thuis vind ik hem zeer relaxed momenteel, dus ik hoop dat hij dit een poosje volhoudt.
Jij dus ook gelijk weer vol aan de bak theetje, net of je niet weg geweest bent he. Ik ben ook al weer aardig druk, heb dus gisteren extra gewerkt en ga morgenmiddag ook op huisbezoek. Dat kan toevallig omdat zoonlief dat feestje heeft en ze hem gelijk vanuit school meenemen, ik hoef hem dus niet op te halen.
Hij is niet gaan spelen vanavond, lag lekker lui op de bank, dus heb hem op tijd naar bed gedaan, moet toch even in zijn ritme komen weer. Hij had trouwens bedacht dat zijn vriendje ( ja al een andere dan die verhuisd is), zijn mobiel kan meenemen waarop ze de tijd kunnen zien. Best slim, al vind ik het belachelijk dat een kind van 10, want zo oud is hij, al met een mobiel rondloopt.
Ik hoop dat jullie het weekend dan toch ook een beetje zon krijgen scarlet. Het beloofd goed te worden in ieder geval!
Vandaag voor het eerst ook weer overblijf gedaan op school en meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de juf van zoonlief te bevragen. Maar tot nu toe is ze tevreden over hem en gaat het goed op school. OOk thuis vind ik hem zeer relaxed momenteel, dus ik hoop dat hij dit een poosje volhoudt.
Jij dus ook gelijk weer vol aan de bak theetje, net of je niet weg geweest bent he. Ik ben ook al weer aardig druk, heb dus gisteren extra gewerkt en ga morgenmiddag ook op huisbezoek. Dat kan toevallig omdat zoonlief dat feestje heeft en ze hem gelijk vanuit school meenemen, ik hoef hem dus niet op te halen.
Hij is niet gaan spelen vanavond, lag lekker lui op de bank, dus heb hem op tijd naar bed gedaan, moet toch even in zijn ritme komen weer. Hij had trouwens bedacht dat zijn vriendje ( ja al een andere dan die verhuisd is), zijn mobiel kan meenemen waarop ze de tijd kunnen zien. Best slim, al vind ik het belachelijk dat een kind van 10, want zo oud is hij, al met een mobiel rondloopt.
Ik hoop dat jullie het weekend dan toch ook een beetje zon krijgen scarlet. Het beloofd goed te worden in ieder geval!
donderdag 18 augustus 2011 om 21:51
Jullie hebben zeker geluk gehad met het weer Dolphine, het heeft hier echt keihard geregend, onweer ook (al was het lang niet zo erg als in het zuiden), maar de training werd er voor afgelast.
Ik hoop echt dat het dit weekend mooi wordt, in elk geval zondag, als het toernooi op de club is..Mijn knul gaat eerst 's morgens helpen met de boel opzetten etc. en dan in de loop vd ochtend ga ik ook die kant op.
Dit weekend ook weer Los Dias Latino's in A'foort, waar ik vorig jaar nog met M. ben heen geweest. Ook erg leuk, maar mijn vriendin is total loss na haar eerste werkweek (groepsleerkracht, hihi) en nu ook een caraibisch feestje hier, dus waarom zou ik ervoor ver weg gaan..hahaha.
Jullie trouwens helemaal vergeten te vertellen dat M. mij poosje terug aansprak op chat van facebook. Probeer dat meestal in de gaten te houden, omdat ik er gewoon geen zin in heb, maar helaas, dit keer te laat. Blijkt nu zelfs ook in A'foort te wonen zeg, waar ie al zwervend terecht gekomen is. Lijkt zijn leven weer wat op de rails te hebben, maar ben blij er vanaf te zijn hoor! Heb het heel kort gehouden.
Op zich idd heel slim Dolphine, een mobiel van vriendje gebruiken voor de tijd, maar ja...een mobiel op die leeftijd.
Helaas schijnt het heel gewoon te zijn, maar voor zover ik mij kan herinneren had mijn knul op die leeftijd ook echt geen mobiel hoor.
Fijn dat het lekker gaat met je vent, zowel thuis als op school.
Laten we duimen voor de zon hier!
Ik hoop echt dat het dit weekend mooi wordt, in elk geval zondag, als het toernooi op de club is..Mijn knul gaat eerst 's morgens helpen met de boel opzetten etc. en dan in de loop vd ochtend ga ik ook die kant op.
Dit weekend ook weer Los Dias Latino's in A'foort, waar ik vorig jaar nog met M. ben heen geweest. Ook erg leuk, maar mijn vriendin is total loss na haar eerste werkweek (groepsleerkracht, hihi) en nu ook een caraibisch feestje hier, dus waarom zou ik ervoor ver weg gaan..hahaha.
Jullie trouwens helemaal vergeten te vertellen dat M. mij poosje terug aansprak op chat van facebook. Probeer dat meestal in de gaten te houden, omdat ik er gewoon geen zin in heb, maar helaas, dit keer te laat. Blijkt nu zelfs ook in A'foort te wonen zeg, waar ie al zwervend terecht gekomen is. Lijkt zijn leven weer wat op de rails te hebben, maar ben blij er vanaf te zijn hoor! Heb het heel kort gehouden.
Op zich idd heel slim Dolphine, een mobiel van vriendje gebruiken voor de tijd, maar ja...een mobiel op die leeftijd.
Helaas schijnt het heel gewoon te zijn, maar voor zover ik mij kan herinneren had mijn knul op die leeftijd ook echt geen mobiel hoor.
Fijn dat het lekker gaat met je vent, zowel thuis als op school.
Laten we duimen voor de zon hier!
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:58
En scar, hoe was het met de zon vandaag? Hier begon het wat druilerig, maar gelukkig vanmiddag kwam de zon lekker door hoor.
Zoonlief was pas over half 9 thuis van het feestje. Was erg leuk geweest. Dat jochie woont op een boerderij, dus ruimte zat daar. Ze hadden allerlei leuke buiten activiteiten zoals voetballen, touwtrekken, daarna een bbq en een disco.
Hij was total loss, dus snel onder de douche en naar bed.
Mijn kunl krijgt ook echt nog geen mobiel hoor, misschien als hij naar de brugklas gaat, dat vind ik vroeg genoeg.
De eerste school en werkweek zitten er weer op hier. Mijn knul heeft het goed gedaan de 1e week. Ik moet nog wel even wennen aan het ritme. Ik ben 's avonds om 10 uur al afgebrand, maar dat is ook een kwestie van weer even omschakelen.
Zoonlief was pas over half 9 thuis van het feestje. Was erg leuk geweest. Dat jochie woont op een boerderij, dus ruimte zat daar. Ze hadden allerlei leuke buiten activiteiten zoals voetballen, touwtrekken, daarna een bbq en een disco.
Hij was total loss, dus snel onder de douche en naar bed.
Mijn kunl krijgt ook echt nog geen mobiel hoor, misschien als hij naar de brugklas gaat, dat vind ik vroeg genoeg.
De eerste school en werkweek zitten er weer op hier. Mijn knul heeft het goed gedaan de 1e week. Ik moet nog wel even wennen aan het ritme. Ik ben 's avonds om 10 uur al afgebrand, maar dat is ook een kwestie van weer even omschakelen.