Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooi Mal! Wij hebben nu een chocoladebruine, maar ik wil een grijze nu. De kleur van de foto is ook mooi!
Mal, mijn moeder heeft Eetje zolang op dinsdag.

Mooie bank Mal. Goede keuze ook wel dark chocolate, beter dan de kleur op de foto met twee kleine kinderen

Mamax, geen idee nog wanneer volgend jaar, zal ook weer rond 23 juli worden aangezien we weer zo laat vrij zijn komend jaar. Ik wist niet eens dat er ook een camping aan vast zat, dacht dat het alleen huisjes waren.
Het is leer, dus op zich kan wit wel. Maar omdat we al vrij veel wit in huis hebben vind ik donkerbruin ook wel mooi, denk ik.

Ik ben nog wel een beetje in dubio, maar straks heb ik wat meer tijd
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn broertje heeft wit/creme leer en die is supernetjes (bij Volendams ), maar kan echt niet, bank is zoooooo bewerkelijk.
Hi, wat een gezellige drukte weer! Bam en Amalia welkom terug!

Kindje vanochtend heel blij naar school, had er helemaal zin in om iedereen weer te zien. Is nu Oudste Kleuter, hasske stoer. Sliep gisteren gewoon op (vakantie)tijd, net voor 21.00. Zal met een week of 2 wel weer bijtrekken.

Zelf ook weer aan het werk, bevalt me niks. Na ja, eerst maar eens lunchen.
Nou, ik heb de bank gekozen net. Met pijn in het hart toch de donkerbruine, vond de witte zoooooo mooi. Maar ik denk dat we daar minder lang woongenot van hebben met 3 katten en 2 kinderen. Over katten gesproken, vorige week was mijn kater jarig, hij werd 16. Ouwe zak botjes is het.

Nou ja, nu dus 13 weken wachten, damn. We hebben nu al steeds ruzie over wie op de bank mag liggen, dan kunnen we allebei tegelijk.

Hele, dat heeft niks met vakantietijd te maken, we worden gewoon oud

Star, kun je al weer normaal aan het werk?

net ook bij het CB geweest, V is al 8570 gram en 69.5 cm.
13 weken?!?!?!?!?!? Sjonge, moet die bank nog gemaakt worden ofzo?

Mwa, systeem doet nog steeds stom.

8570?!??! Hij gaat Eetje nog voorbij straks
Ja! Ze maken de bank op bestelling.

Vind ik best slim, want anders zit je met voorraden die je niet kwijt kan in deze tijden van crisis enzo. Maar ja, moeten we wel lang wachten
quote:Star schreef op 05 september 2011 @ 15:19:

8570?!??! Hij gaat Eetje nog voorbij straks Ik dacht bij het uitkiezen van de naam weer zo'n lief klein bescheiden blondje te krijgen zoals Mr J is, maar volgens mij wordt het echt een bouwvakker.
Mooie naam wel voor een bouwvakker. Bouwbedrijf V
13 weken vind ik wel lang! Bij ons worden ze ook op bestelling gemaakt, wij houden 6-8 weken aan. Ik snap de keuze wel hoor Mal, en donkerbruin is ook heel mooi! Flinke vent al die Mr V!
Zo, dikke stortbui hier net, met hagel/onweer/windstoten. Heb het krantenmeisje maar binnen geroepen en een kop thee en droge trui gegeven, arme schaap was doornat en koud.
Aaaaaaah wat lief van je Mal
quote:Star schreef op 05 september 2011 @ 16:53:

Aaaaaaah wat lief van je Mal Ach, ik ben zelf postbode geweest he. Ik weet dat het fijn is als je even mag schuilen en wat warms krijgt . En anders had ze die dikke hagelstenen op haar hoofd gehad.

Veel plezier voor alle schoolgaande kinderen onder ons!
Joh het is alweer bijna tijd voor een tussendemiddagbroodje

Nog een heerlijk zonnetje daar dus? Heerlijk!
Mal, ook mooie bank! Wij hebben een grijze, is ook een hele fijne bank. Ik poets alles weg wat er overheen snottert en knoeit. Zeer tevreden! En dat is een poes met respectabele leeftijd zeg!

Hel, al een beetje gewend op de tweede werkdag?

Mamax, met de vouwwagen, vind ik altijd zo dapper klinken. Lijkt me namelijk helemaal niks, maar wel heel handig! En wat praat je mooi in de "wij-vorm" als je het over jouw bedrijf hebt, je zit goed op je plaats daar he?

Joepie, man zijn rooster is gewijzigd en nu kan ik morgen toch naar de ouderavond op school
Dat is fijn Jin! (Trouwens, moet jij niet nog een financiële mail sturen?)

Zo, ik ga de HEMA maar eens leegkopen (sorry Jinny ) voor prikkers en slingers en uitdeel-gedoetjes. Eetje moet nu op twee kdv's uitdelen, dus moet aan de bak
*schudt haar hoofd, sommige postings zijn te lullig voor woorden*
Mal, wat was dat voor controle thuis? Heb op je gereageerd hoor..
Jinny, ik wil ook op jou reageren, maar ben even moe..

Wij zijn inmiddels op de alternatieve toer, ben je vast benieuwd naar.
Kus voor jou Compu!

Vertel eens over alternatieve als je wil?
Ben ik heel benieuwd naar Compu. Houd moed met alles, reageer maar eens als het je uitkomt, ik ben benieuwd naar je verhaal. Kom eerst maar eens even tot jezelf. Ik weet zelf hoe vermoeiend het is als oudste lang thuis is (in combinatie met jongste) en jij hebt dat denk ik nog wel 100x vermoeiender, dus ik neem mijn petje voor je af.
Star, hoe ging de eerste werkdag van Starman?
Goed, veel info en meteen training, dus druk. Maar kwam vrolijk thuis, dus dat is goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven