VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Er is echt veel geschreven!

Pebbles, lekker hoor, even samen uit eten. Heb je dan oppas voor de kindjes of slapen ze ergens?

2 weken is nog niet lang, en toch ook alweer 2 weken. Wat vind je daarvan? Wil je dat de tijd snel gaat, of juist langzaam?

Wind heeft het toch wel te pakken zeker, dat je al drie dagen in je bed doorbrengt. Denk je dat je morgen weer kunt werken?

En Ely ook al zieke kindjes. Zou het dan toch de griepgolf zijn die er aan komt?

Wij zijn vanochtend lekker even naar het strand gegaan. Het was wel koud 'de heenwandeling' want wind tegen dus zijn we maar snel een permanente strandtent in gedoken voor warme chocomel en wat eten. Terug wind in de rug en dat was lekker. Nog even 4 zandkastelen gebouwd en toen weer lekker in de warme auto terug naar huis.

Gisteren had ik wat truien voor Schorrie gekocht want we grepen steeds mis (door weinig zin in wassen en strijken). 1 maat 104 en 3 maat 98 wat hij nu heeft. Alle 3 te klein. Dat joch groeit en groeit maar zeg, niet normaal.

Er waren nog meer dingen waar ik op wilde reageren, maar weet het niet meer.

O ja, maandelijks etentje heb ik ook Vrolijk. Afgelopen maandag gehad weer.
Ben aan het twijfelen over vakantie. Had eigenlijk camping van Pammie willen boeken maar nu heb ik nog een andere gevonden. 80 km dichterbij en ziet er ook leuk uit, tenminste het korte verhaaltje. Wel grappig, mijn ouders gaan wel naar camping Pammie en mijn broertje gaat ook naar Frankrijk, aan de Loire, 13 km bij onze twijfelcamping vandaag en 125 km bij Pammies camping vandaan. En we gaan allemaal ongeveer tegelijk dus we kunnen meeten in Frankrijk. Als wij naar de twijfelcamping gaan zijn we nog dichter bij mijn broertje dan dat we zijn als we gewoon thuis zijn.
Wat kook jij Morrie, want jij hebt toch ook een vega ertussen zitten?

Nu je aan tweede trimester staat, gaat het wat beter met je emo gevoelens?

Lien, baby's zijn geweldig! Ze slapen, eten, slapen, eten, slapen enzovoorts voor 24 uur lang! Heerlijk vond ik het altijd tot een maand of 5 aangezien ze dan bij mij beiden opeens langer wakker bleven enzo. Maar wel schattig dat ze de tafel hadden gedekt enzo. Wel jammer inderdaad dat ze aan magnetron gingen zitten.

Pebbles, veel plezier vanavond met Pebblo!

Ely, beterschap met zieke kindjes!

Blegh, drie keer raden wat ik weer eens aan het doen ben? Weer de strijk. Dat is echt STOM! Weet je wat wel gek is? Mormel is logeren bij mijn ouders en zussen aangezien ik morgen werk. Vrolijkerd en ik zijn allebei donderdag vrij want dan is Mormel jarig. Loeder kon terecht op NSO morgen, maar Mormel dus niet. Maar eerste keer dat hij helemaal alleen is logeren. Zo schattig aangezien hij zelf jasje ging pakken en zijn nijntje trolley. Iedereen een kusje en nog 'dag' zeggen en zwaaien en verder ging hij zo mee met mijn zus. Bikkeltje.
Nee, geen vega. Wel gewoon moeilijke eters . Wat ik wel eens gemaakt heb:

Nasi met van alles en nog wat erbij, satesaus, gebakken eitje, magno chutney, seroendeng, komkommer, enz, enz.

Die stifado die we in de ak hebben staan.

Aardappeltjes uit de oven met room, kaas en knoflook (een lust geen kaas dus ik had ook wat gebakken aardappels) met roergebakken spinazie en vleesje.

Goulash met rijst

Spaghetti met bolognesesaus (voor de niet visliefhebbers) en tonijnsaus

Wij doen niet culinair, maar gewoon lekker en gezond eten zeg maar.

Ik voel me stukken beter, thanks voor asking. Wel vraag ik me nog geregeld af waar we aan beginnen maar dat is wel normaal denk ik. Net nog artikel in de Linda. van december gelezen. Hebben jullie dat gelezen, van die vrouw die schrijft dat het maar goed is dat je een lieve baby baart want als het gelijk pubers zouden zijn dan zou niemand eraan beginnen .

Gaan jullie ook zo Peter R. de Vries kijken? Ik wel!
Bedenk me nu dat er weinig vega tussen mijn opsomming zit. Alleen de aardappeltjes uit de oven met roergebakken spinazie. Maar dat viel wel heel erg in de smaak!
Yup, het is zeker maar goed dat ze er zo zacht, lekker ruikend en lief uitkomen. Wat ook scheelt is dat je half verweekt bent en gewoon op bijna hersenloos uit een zwangerschap komt gezien je helemaal wordt gebrainwashed naar moeder :-)
Vrolijk, wat schattig zeg, ik zie Mormel helemaal voor me met zijn afscheid! En sterkte met je strijk, ik heb hier ook twee manden staan. Als de volgende was klaar is, 3 manden.

Fijn dat we je weer wat vaker zien Morrie, gelukkig ben je weer beter!

Hoest met Wind?

Vandaag in mijn geboortedurp de carnavalsoptocht gekeken met man, kinders, ouders en tante. Was een leuke tocht, best groot nog. Wat leuke foto's gemaakt, en ook S&W op de kiek gezet in hun spiderman- en Mega Mindy outfit. Vrijdag hadden ze op school carnaval. Suske heeft een vriendje dat ook een spidermanpak heeft, toen ik afscheid nam zaten die twee naast elkaar, gezellig te beppen. Was echt heel komisch om twee minispidermannetjes met elkaar te zien kletsen. We zijn bij mijn ouders blijven eten, Chinees (bami, nasi, fou yong hai en babi pangang, voor de nieuwsgierigen).

En nu voel ik me een beetje ziek worden. Heb het koud en voel me rillerig, terwijl ik wel enigszins warm aanvoel. Misschien ligt het aan het eten, ik heb dat wel vaker na chinezen, misschien krijg ik nu toch griep, ik was al blij dat het ons gezin dit keer had overgeslagen. Morgen vrij, ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel. Strakjes maar naar bed.
Lieffies, ben er denk weer even een paar daagjes niet. Heb weer erg last van mijn arm, en met veel pcwerk op mijn werk in het vooruitschiet, is het handig als ik mijn arm 's avonds een beetje rust geef.

Als er spannende dingen gebeuren, dan hoor ik het wel op een andere manier toch?

Tot gauw!
Ely, sterkte met je arm en misschien eens op je werk informeren voor ergonomische muizen, tablets, bureauverstellingen etc? Mocht er wat spetterends gebeuren, dan geven we een gil :-)

Drop, ben je misschien gevoelig voor Vetsin anders? Daar hoor ik namelijk wel meer mensen over met chinees eten. Klinkt lief de twee spidermannen :-) Echt zo funny die pakjes met die spierbundels. Ik ben trouwens een enorme Megamindy fan! (ook de cd is zoooo leuk)
FF snel in het kader van funny uitspraken:

Loeder gister na een wandeling:

Mama, ik heb pijn ijn mijn half! (Ze had dus last van haar zij)

Vandaag in de auto na gesprek over cadeaus aangezien we hebben afgesproken dat we Playmobil gaan sparen:

' Mama, als we niet meer ermee gaan spelen, wat gaan we dan ermee doen?' Ik vertellen dat ik het wel voor haar bewaar totdat haar kindjes ermee kunnen spelen. 'Mama, als ik nou geen kindjes krijg of als ze er niet mee willen spelen?" Ik dus weer braaf vertellen dat Mormel's kindjes het dan wel mogen hebben. 'Mama, Mormel is een jongetje dus hij kan geen baby's krijgen'. Ik weer uitleggen dat zijn vrouw of vriendin dat vast wel kon. Helemaal verontwaardigd: 'Maar mama, ik ben toch zijn vrouw! Wij gaan toch later trouwen!'.
Nu ga ik gezellig doen met vent en lekker vroeg op bed tv kijken aangezien ik morgen moet werken. Ik vind maandagen werken heel erg stom dus daar baal ik wel van. Ik weet nu al dat het morgen een off-day gaat zijn.

Alvast truste!
Oh jee, Ely, sterkte! Verder niets spannends, alleen mijn werk-updeet op ak. Maar die is niet spannend.

Gevoelig voor ve-tsin? Nog nooit over nagedacht eigenlijk! Ik heb het zelf niet in huis maar ik weet dat de Chinese keuken idd ve-tsin gebruikt ipv zout. Ik moet standaard 20x naar de wc en voel me buikgrieperig als ik Chinees heb gegeten. Dacht altijd dat het kwam doordat de keukens van Chinese restaurants niet bekend staan om hun properheid, maar wellicht ligt het idd aan ve-tsin.

Ik moest de eerste keer dat ik dat spiderman pak zag zoooo ontzettend lachen! Suske's eerste sixpack! Megamindy vind ik eerlijk gezegd zo-zo. Maar als ik Wiske dat liedje over Toby hoor zingen, vind ik het wel superschattig!
Truste Vrolijk!
Mogge. Nog iemand vrij vandaag?
Half vrij. Mag dat ook?
Nou....... Vooruit !
hoi allemaal! Ik kom me ook even melden, daar heb ik ook wel tijd voor want die stomme lappenmand heeft zich hier naar binnen gesneakt. Ik heb dus voor de derde keer buikgriep in twee maanden tijd. Niet fijn dus (behalve voor de lijn want ben in twee maanden zo 5 kilo kwijt geraakt)

Ik las zo snelletjes dat hier de lappenmand oververtegenwoordigd is, beterschap allemaal!

Gisteren suf stukken van PRdV zitten kijken en ondanks dat ik al misselijk was, werd ik het nog meer van die knul, gatverdamme. Ik vind het zo verschrikkelijk voor die moeder dat zij nu voor altijd zal twijfelen of Natalee misschien toch nog wel leefde (volgens dit verhaal). Dit verhaal zal nog wel een staartje krijgen totdat iedereen het helemaal zat is, vermoed ik.

Verder gaat de verbouwing van het huis ook door, niet zonder slag of stoot want bij elke stap gaat er wel weer iets mis (laatste misser: de tegelzetter die het eiken houten blad van de keuken vernield) en dus komt er steeds weer meer werk bij. Maar we houden onze ogen gericht op het licht aan het einde van de tunnel en blijven positief. Want mooi wordt het wel! Nog twee weekjes doorbijten...

Verder las ik in snelheid dat een hoop van de kleintjes alweer 1 worden inclusief knappe acties zoals lopen. Leuk hoor! En de aankomende baby's groeien ook lekker door. Fijn! En kleine Mormel is lang niet meer zo klein nu hij donderdag alweer twee wordt! (Vrolijk, waarschijnlijk kom ik zaterdag samen met Apie en Japie omdat Aap verplicht moet klussen, arme vent)

Hmmm, ik wilde nog meer zeggen maar mijn suffe hoofd laat me in de steek. Ik kom snel weer ok?

That reminds me:*gaat snel internet regelen voor in het nieuwe huis...*
Helemaal vrij, Drop. Maar ik moet zeggen dat ik een werkdag vaak rustiger vind dan met twee van die koters thuis. Nano heeft nog steeds de ' ik kan van alles maar heb geen benul van gevaar'-leeftijd en ze hebben samen ook steeds vaker oorlog om hetzelfde speelgoed. Waarbij Nano haren trekt en Mini duwt, gezellig

Nathje, beterschap! Irritant weer. Zeker als je het zo druk hebt steeds.

Voel jij je trouwens nu weer beter Drop? Dus toch het eten en geen griep?
Ik voel me prima, denk dat het idd het eten was. Word alleen een beetje balorig van die twee muppets hier, ik zat net ook nog te denken 'wat is een werkdag toch heerlijk rustig'. Heb ze net de keuze gegeven tussen naar de Chimpiechamp en naar het zwembad, de een wil dus naar de chimpiechamp en de ander naar het zwembad, dat schiet lekker op. Ondertussen zitten ze elkaar te treiteren, waardoor ik geïrriteerd raak. Deze week nog twee van die dagen, joepie.

Nathje, beterschap! Wat een ellende, zo vaak buikgriep. En wat irritant, dat de tegelzetter het keukenblad heeft beschadigd!
Hmm, naast alle griepjes is er hier nog iets besmettelijk en dat is treiterende broers en zussen. Zo ook hier, Japie houdt ook van haren trekken en Apie is opeens verschrikkelijk territoriaal (niet gek met die verhuizing maar toch)

Het is misschien terug te lezen maar heb het vast gemist, Drop en Mille, zijn jullie vrij ivm vakantie/carnaval?

Hmmf, ik probeer internet en tv te regelen voor in het nieuwe huis maar zie door bomen het bos niet meer. Iemand enig idee waar ik op moet letten?
Het is hier carnaval maar ze noemen deze week voorjaarsvakantie. Iemand enig idee waarom een vakantie die middenin de winter valt, voorjaarsvakantie heet?
Misschien spelen ze alvast in op klimaatverandering?
Echo was helemaal prachtig, alles keurig in orde. Zij kon zien wat het was en wij niet, want de monitor stond nog uit (bewust hoor!).

Ga nu snel zoon lekker vroeg van de creche halen.
Fijn dat alles goed was Lien!

Nathje, maandag is altijd mijn vrije dag. Voorjaarsvakantie hier pas over drie weken.

Volgens mij heette het trouwens oorspronkelijk krokusvakantie Drop, en dat vind ik al een stuk logischer.

Vergat vanmiddag nog Ely beterschap voor en sterkte met zieke kindjes te wensen!
anoniem_41673 wijzigde dit bericht op 04-02-2008 21:44
Reden: Wakantie?!
% gewijzigd
Fijn dat echo goed was Lien!!

Ik vergeet ook steeds om jou voor je kaart te bedanken, sorry, maar ik was er erg blij mee! Kreeg een dag later van mijn broertje ook een kaart, ook een zonnebloemachtig iets. Schorrie zei: 'He, heb je nog zo een gekregen?'

Schorrie is echt zo leuk! Gisteravond aan tafel hele verhalen, we hebben echte gesprekken en daar kan ik zo van genieten. Ik verzin de ene vraag na de andere om hem maar lekker te kunnen laten vertellen. Mijn schatje.

Jammer dat hij vanochtend 5 minuten op de trap bij het kdv heeft gelegen omdat hij niet op de bel mocht drukken (er waren anderen voor ons die al gedrukt hadden.....).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven