Entertainment alle pijlers

X-Cherso (TV)

06-09-2011 17:27 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dinsdagavond 2030 RTL 5

Zoektocht naar nieuwe Cherso

Zeven van de acht Hagenezen die vorig jaar dankzij Oh oh Cherso doorbraken zijn weer van de partij in het nieuwe seizoen. Zij reizen af naar Kreta om een stevig stukje te feesten en te beesten in de badplaats. Alleen Matsoe Matsoe bedankte voor een derde avontuur. Dat betekent niet dat de overgebleven Cherso’s het met z’n zevenen moeten redden. Jokertje, Barbie en hun makkers mogen hun eigen reisgenoten zelf uitkiezen. Dat gebeurt door middel van audities.

Homo

De winnaars van deze audities zijn al bekend. Op verzoek van Barbie heeft de groep nu ook een homo in de gelederen in de persoon van de Utrechtse Gio. Niet alle mannen zijn daar even blij mee. Verder krijgen de Cherso’s versterking van de Brabo Thomas. Hij beweert dat de Hagenezen qua feesten nog wat van hem kunnen leren. De mooie Purmerendse Kayleigh treedt ook toe tot de groep. Zij doet het hart van Sterretje ontvlammen.

Het nieuwe seizoen van Oh oh Cherso belooft weer spannend te worden in Chersonissos. De komende twee weken zijn de audities te zien. Daarna zijn de avonturen van Cherso's op RTL 5 te volgen.

Als we toch al weten wie er gewonnen hebben?!

En Matsoe Matsoe weg... Moet ik daar iets van vinden en/of bij voelen?

Ik ga kijken iig!! Omdat het zo fout is, dat het grappig moet zijn.

Vorige 2 seizoenen heb ik samen met mijn vriend gekeken, verheugden we ons elke week op :D Denk dat we het nu weer samen gaan kijken; heerlijk :-D
Geen Matsoe Matsoe? Dan ga ik niet kijken!
Ik kijk zeer zeker, vind het gewoon entertainment, maar blij het zijn mijn kinderen niet. Maar las ik niet iets dat Barbie en die meid met die mega onderkant 13 september een borstvergroting krijgen?
Ik vond Matsoe Matsoe juist het grappigst, lekker droog.

Barbie vind ik ook nog wel lief, maar de rest vind ik schijtirritant.

Maar toch he, toch.. als ik mij verveel kijk ik waarschijnlijk wel Gelukkig ga ik vanavond naar de bios
Ik doop de dinsdagavond van RTL5 bij deze om tot trash-tv night!

Na X-Cherso komt de Villa (van de site:) Het programma waar de computer de perfecte love-matches voorspelt.

Uit honderden inschrijvingen worden per aflevering 4 meiden en 4 jongens uitgekozen om er achter te komen of de matches kloppen. Om de deelnemers in de stemming te krijgen, vliegen we hen naar Spanje waar ze in een luxe villa verblijven.

ik ga kijken
zomaar, ik dacht dat ik bij boulevard oid iets voorbij zag flitsen over dat ze vandaag een borstvergroting hebben gehad ja.

Ik ga wel even kijken, hoofd leegmaken na drukke dag
Ik ga ook kijken!
Ik heb me gehaast als een gek maar ik ben erbij!!!
OH God het niveau is weer heel erg laag...
Ik ga denk ik naar uitstel van executie. Ik ben denk ik een beetje oh oh cherso moe
Oh god, het wordt toch niet de hele avond: daar zou ik het wel op kunnen doen...
Ja ik kan het geloof ik ook niet echt aan dit...
quote:_yellowlove_ schreef op 06 september 2011 @ 20:36:

OH God het niveau is weer heel erg laag...Dit is wel heel erg. Het is nog erger dan Oh oh Cherso en My name is
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
OMG....wat erg!!!!

En dan ben ik een Haagse...maar oh oh oh, wat errug!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Matsoe matsoe is er toch gewoon bij?
Maar hij ging niet mee naar de Cherso van dit jaar.
O echt?? Dan gaan ze dus straks met 5 dames en 4 mannen? En waarom stemt die matsoe dan mee? Als je toch niet meegaat................
misschien wist hij toen nog niet dat hij niet mocht van zijn chickie meer mee wilde
pfff, ik kan best wat hebben qua simpele tv, zeker als ik in bad lig met mn kopje thee, scrubs en maskertjes Maar godallemachtig, dit ging écht werkelijk waar nergens over. Simpeler dan simpel. Vreselijk!
er deed ook ene Gerrit mee....en volgens mij zit hij ook in Wie trouwt mijn zoon!!! (heeft het met 750 mannen gedaan...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven