Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn van Starman. Klinkt als een goed begin.
Hai meisjes!

Even tijd voor jullie. Ben niet bijgelezen, maar zag wel een heule mooie bank langskomen! Wow.

En Mamax, de kindjes naar een nwe school. Spannend hoor. Maar ze hebben het overleefd? Wanneer is de verhuisdatum eigenlijk, of duurt dat nog lang? Net de bouwvak gehad natuurlijk.

Middelste is vandaag voor het eerst naar school gegaan. Zo'n klein mannetje dan in die klas, aahhh. Maar ik haalde hem op en hij vroeg: wat kom je doen? Goed teken toch?

Het leukste vind ik dat hij itt oudste vanalles vertelde! Fijn, een kind die duidelijk verteld wat hij heeft gedaan op school.

Jinster, ik ben vlgnd week vrijdag in jouw buurt. Als je nog tijd heb wip ik even bij je langs. Ik vlieg dus kan geen zware dingen meenemen, maar als je wat Hollands nodig hebt; let me know.

Ben zo gaar, ik slaap zo ruk in mn eigen bed. Niet normaal toch? Bah. Ik wil een Hastens. Geeft ook geen garantie van goed slapen toch? Ik heb nu een auping boxspring maar ik vind het matras doorzakken. Heb de hardste en ook al eens een nieuw matras (ander merk) gekocht maar dat is het ook niet.

Iemand tips? Ik sliep zowat op dat keiharde plastice matras op vakantie nog beter!

Star wat fijn een nieuwe baan! Goed zeg.

Enka, blauw gips is wel stoer!

Welke kindjes zijn nou in groep 3 begonnen? Jeetje, Bridgeskind (zag ik op FB). Verder nog? Oudste is helemaal blij als oudste kleuter. Nou is hij de sterkste van de klas volgens hem ha ha. Lekker belangrijk...
Compu (al wil je dat niet meer, toch een hoor)
Jij bent wel een reclame-gevoelig typje hè Amaal? Denken dat je beter slaapt op een Hastens

Ik moet ook een harde matras, zacht krijg ik pijn in mijn heupen van, heel irritant.

Hier groep 2, oudste kleuter ook. Heel Stoer natuurlijk.

Fuuuuuuuuuck pokkewind blaast zo speelhuisje omver
Dankje Amaal, Star en Jin.

Amalia, ga je mee met mans werk naar Jinnystad?

Heb toch maar even een psych gebeld. Ik heb soms wat last van woedeaanvallen, niet zo fijn. Daar zit vast iets onder verborgen?

CV wil geen medicijnen, wilde wel naar natuurarts. Die ontdekte enorme suikerverslaving (moodswings, schimmels), dus nu suiker verminderd en zien hoe het gaat in combi met werken.

Therapie blijft ernaast natuurlijk nodig.
Mal, heel mooie bank!! Vergeet het steeds te zeggen.

Zit nu met CB op muziek op schoot. Dat zat ik ook met CG destijds, maar zit nu in een totaal andere wereld. (Normale) zorgen over doorslapen, drinken uit de beker, tandjes krijgen... Heerlijk!
Ah over CV. Dacht dat je het over CG had.

Tja ik vind het niet zo raar hoor Compu, jouw woede-aanvallen. Vast pure stress
Compu, aatje heeft nu een shirtje van Cg aan, grappig he. Zal even op hyves een fotootje zetten bij de krabbels.

minder suiker is sowieso goed. Je zou eens een week geen suiker moeten eten, dan sta je op je kop. het is echt rotspul, heel slecht voor je.
Tuurlijk Star, hastens is het beste Maar lelijk.
quote:Star schreef op 06 september 2011 @ 15:57:

Tja ik vind het niet zo raar hoor Compu, jouw woede-aanvallen. Vast pure stress

Ben blij dat je het zegt. Kom er niet zo graag voor uit natuurlijk.

Slaap lekker allemaal.
Wat geven jullie de kids als tussendoortje? Ik kan de suiker bijna niet skippen..

Leuke foto Amalia! Heeft ze al een zooi tandjes?
quote:Maleficent schreef op 05 september 2011 @ 15:24:

Ja! Ze maken de bank op bestelling.

Vind ik best slim, want anders zit je met voorraden die je niet kwijt kan in deze tijden van crisis enzo. Maar ja, moeten we wel lang wachten [afbeelding]

Mooie bank, volgens mij is chocoladebruin een prachtkleur.

Wel lang idd, maar ach de tijd vliegt tegenwoordig ;)
quote:Helenita2 schreef op 05 september 2011 @ 12:07:

Hi, wat een gezellige drukte weer! Bam en Amalia welkom terug!

Kindje vanochtend heel blij naar school, had er helemaal zin in om iedereen weer te zien. Is nu Oudste Kleuter, hasske stoer. Sliep gisteren gewoon op (vakantie)tijd, net voor 21.00. Zal met een week of 2 wel weer bijtrekken.

Zelf ook weer aan het werk, bevalt me niks. Na ja, eerst maar eens lunchen.

Hier ook oudste kleuter, hoe bevalt maatje het?

Ik vind wel mooi om te zien hoe mijn apie met die kleintjes omgaat.

En helemaal geinstaleerd op je werk?
quote:Maleficent schreef op 05 september 2011 @ 16:28:

Zo, dikke stortbui hier net, met hagel/onweer/windstoten. Heb het krantenmeisje maar binnen geroepen en een kop thee en droge trui gegeven, arme schaap was doornat en koud.Wat lief zeg!
quote:Star schreef op 05 september 2011 @ 15:29:

Mooie naam wel voor een bouwvakker. Bouwbedrijf V
quote:Jinny schreef op 06 september 2011 @ 10:25:

Mal, ook mooie bank! Wij hebben een grijze, is ook een hele fijne bank. Ik poets alles weg wat er overheen snottert en knoeit. Zeer tevreden! En dat is een poes met respectabele leeftijd zeg!

Hel, al een beetje gewend op de tweede werkdag?

Mamax, met de vouwwagen, vind ik altijd zo dapper klinken. Lijkt me namelijk helemaal niks, maar wel heel handig! En wat praat je mooi in de "wij-vorm" als je het over jouw bedrijf hebt, je zit goed op je plaats daar he?

Joepie, man zijn rooster is gewijzigd en nu kan ik morgen toch naar de ouderavond op school Hoe was de ouderavond?
quote:Star schreef op 06 september 2011 @ 10:43:

Dat is fijn Jin! (Trouwens, moet jij niet nog een financiële mail sturen?)

Zo, ik ga de HEMA maar eens leegkopen (sorry Jinny ) voor prikkers en slingers en uitdeel-gedoetjes. Eetje moet nu op twee kdv's uitdelen, dus moet aan de bak

Op die financiele mail van Jin zit ik ook te wcahten.

En de Hema leeggekocht?
quote:Star schreef op 06 september 2011 @ 11:51:

Goed, veel info en meteen training, dus druk. Maar kwam vrolijk thuis, dus dat is goed.Goed teken idd. Gisteren ook goed bevallen?
quote:amalia schreef op 06 september 2011 @ 13:58:

Hai meisjes!

Even tijd voor jullie. Ben niet bijgelezen, maar zag wel een heule mooie bank langskomen! Wow.

En Mamax, de kindjes naar een nwe school. Spannend hoor. Maar ze hebben het overleefd? Wanneer is de verhuisdatum eigenlijk, of duurt dat nog lang? Net de bouwvak gehad natuurlijk.

Middelste is vandaag voor het eerst naar school gegaan. Zo'n klein mannetje dan in die klas, aahhh. Maar ik haalde hem op en hij vroeg: wat kom je doen? Goed teken toch?

Het leukste vind ik dat hij itt oudste vanalles vertelde! Fijn, een kind die duidelijk verteld wat hij heeft gedaan op school.

Jinster, ik ben vlgnd week vrijdag in jouw buurt. Als je nog tijd heb wip ik even bij je langs. Ik vlieg dus kan geen zware dingen meenemen, maar als je wat Hollands nodig hebt; let me know.

Ben zo gaar, ik slaap zo ruk in mn eigen bed. Niet normaal toch? Bah. Ik wil een Hastens. Geeft ook geen garantie van goed slapen toch? Ik heb nu een auping boxspring maar ik vind het matras doorzakken. Heb de hardste en ook al eens een nieuw matras (ander merk) gekocht maar dat is het ook niet.

Iemand tips? Ik sliep zowat op dat keiharde plastice matras op vakantie nog beter!

Star wat fijn een nieuwe baan! Goed zeg.

Enka, blauw gips is wel stoer!

Welke kindjes zijn nou in groep 3 begonnen? Jeetje, Bridgeskind (zag ik op FB). Verder nog? Oudste is helemaal blij als oudste kleuter. Nou is hij de sterkste van de klas volgens hem ha ha. Lekker belangrijk...

Wat stoer van je kleine man, Gaat hij meteen alle dagen?

Hier een hele stoere oudste in groep 2
ohh een goed bed uitzoeken is sucks..

wij hebben nu een boxspring met goed matras. Ik en man hebben wel allebei een andere. Maar vooralsnog ligt hij heerlijk.

Misschien moet je maar zo,n plastic geval aanschaffen Amalia, als dat beter ligt
quote:compu schreef op 06 september 2011 @ 14:41:

Dankje Amaal, Star en Jin.

Amalia, ga je mee met mans werk naar Jinnystad?

Heb toch maar even een psych gebeld. Ik heb soms wat last van woedeaanvallen, niet zo fijn. Daar zit vast iets onder verborgen?

CV wil geen medicijnen, wilde wel naar natuurarts. Die ontdekte enorme suikerverslaving (moodswings, schimmels), dus nu suiker verminderd en zien hoe het gaat in combi met werken.

Therapie blijft ernaast natuurlijk nodig.

Je moet toch ergens heen met je gevoelens/frustratie.. dus het klinkt wel logisch.. Niemand kan alles in zijn 1-tje aan, ook jij niet Bikkel.. Ooit uit zich dat ergens in, en goed dus dat je hulp zoekt.

Ik blijf je een kanjer vinden, echt heel knap hoe jij met alles omgaat.
gezellig zo in je eentje beppen, hahahaha

Mijn kleine apie gaat ineens als een speer met zwemles..

Hij mocht gisteren naar het allelaatste badje. en in het vorige badje heeft hij maar 5 weken gezeten echt te cool gewoon..
quote:compu schreef op 06 september 2011 @ 21:31:

Wat geven jullie de kids als tussendoortje? Ik kan de suiker bijna niet skippen..

Op school bedoel je als pauzehap? Rijstewafel, fruit, komkommer/tomaatjes zoiets?
quote:Star schreef op 07 september 2011 @ 09:58:

[...]

Op school bedoel je als pauzehap? Rijstewafel, fruit, komkommer/tomaatjes zoiets?

Nee, meer thuis. Dus als ze willen snoepen. '

Dank Bam. Ook deze bikkel blijft idd niet helemaal overeind. Heb maar even mijn kwestie op de groep geplaatst, dan zijn jullie op de hoogte.
Ik denk dat als je echt iets te snoepen wil geven, dat je dan niet aan suiker ontkomt. En op zich toch ook niet erg, 1 keer een snoepje/koekje per dag? Of reageert ze er heel erg op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven