Striptease

07-09-2011 13:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is binnenkort jarig en ik weet dat hij het geweldig zou vinden als hij eens een striptease van mij zou krijgen. Nu lijkt me dit wel leuk om hem dit 's avonds om 24 u te geven, als verjaardagskadootje, zeg maar (hij krijgt daarnaast nog wel een kado, maar dat is van een ietwat ander kaliber, zeg maar... )

Nu ben ik op zoek naar een lekker nummer om een striptease op te doen. En natuurlijk zijn ideeën altijd welkom voor een leuke, verleidelijke act. Heb het nog nooit gedaan...
tips
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
1. Geloof in jezelf

Vooraleer je de stap tot strippen kan zetten, moet je eerst geloven in jezelf en jezelf graag zien. Anders komt die onzekerheid tijdens het strippen toch naar boven en bestaat de kans erin dat je blokkeert. Wat genante momenten kan opleveren. Strippen is dé sensuele uiting van "vrouw-zijn" en moet je in eerste instantie voor jezelf doen. Dus geniet ervan!

2. Voel, voel en nog eens voel!

Wij, vrouwen, zijn vaak te kritisch voor onszelf en denken te veel na over alles. Onze tip is dan ook om die shift te maken van dat hoofdje naar je hart. Stoppen met piekeren en gewoon de muziek voelen en je laten gaan! Heerlijk terug in je lijf kruipen! Niet nadenken, gewoon doen!

3. Niet twijfelen

Het laatste wat je moet doen is twijfelen aan jezelf of aan je lichaam. Wees trots op je lichaam en accepteer je vormen. Ook al heb je misschien een volumineuzere bips of kleine boezem, wees er fier op en show it off! Striptease is all about attitude!

4. Plankenkoorts

Geen paniek als je in het midden van je stripact een beetje klungelig overkomt. Dat is volkomen normaal in het begin. Zie het strippen dan ook als een plagerig spelletje en zeker niet als een topsport waar je een gouden medaille voor moet halen.

5. Zorg voor een act

Als je de eerste keer wil strippen, moet je dit echt plannen. Welke muziek ga je opzetten? Wat trek je aan? Hoe ga je kijken? Ga je gebruik maken van bepaalde attributen als lange handschoenen, panty's en dergelijke? Goed voorbereiden is de boodschap. En véél oefenen!

6. Jouw handen zijn zijn handen

Als je stript, spelen je handen een enorm belangrijke rol. Benut ze dan ook ten volle. Streel jezelf zoals hij jou zou willen strelen. Maak hem gek van verlangen.

7. Plagen-uitdagen-vertragen

Beweeg heel traag en kijk hem recht in de ogen. Knoop je bloesje bijvoorbeeld eerst half open en kijk hem opnieuw aan. En als je zijn volledige aandacht hebt, ga je verder. Door dergelijke pauzes in te lassen, verhoog je de spanning en doe je hem hunkeren naar meer.

8. Benut de ruimte

Blijf niet de hele tijd voor hem staan, maar speel met de ruimte rondom je. Kijk bijvoorbeeld eens naar de videoclip "beautiful liar" van Beyoncé en Shakira of "la tortura" eveneens van deze laatste zangeres. Werkelijk bronnen van inspiratie.

9. No touching!

Leuk toch de macht in handen hebben. Jij mag hem aanraken, maar hij jou niet. Op deze wijze doe je hem verlangen en zijn het enkel zijn ogen en zijn verbeelding waar hij op kan rekenen. Dat maakt hem zo wild dat hij je zal willen bespringen als een hongerige tijger. En tja, jij bepaalt wanneer je toegeeft.

10. Verwennen maar!

Voel je ultrasexy met een heerlijke, zinderende bodylotion of olie. Waarom geen glitters of een beetje blush op de tepels om ze extra in de verf te zetten?! En vergeet die supervrouwelijke lipgloss en catchy lingerie niet! En als je "all the way" wil gaan, waarom geen hoed, boa of een tintelend zweepje in zwart leer?

11. Elegantie ten top

Voel je übersexy door vanuit je heupen te bewegen in plaats van je schouders. Houd ook steeds je benen gestrekt en doe die "killer heels" aan. Op deze wijze blijven je billen namelijk mooi opgespannen en krom je je rug automatisch een beetje wat ultravrouwelijk overkomt. En als je je slip uittrekt, vermijd een "ik ga naar het toilet"-pose!
Ik weet dat je op youtube filmpjes kunt vinden van hoe je moet paaldansen, misschien dat de muziek die ze daar gebruiken bij je striptease past?
De Amerikaanse burlesque ster Jo Boobs imponeerde al heel wat mensen met haar sexy moves, ze leerde ook al heel wat dames hoe hun leven in de slaapkamer wat pittiger te maken. Ze runt zelfs een striptease school in New York. Nu kun je echter ook in België leren hoe sexyer te bewegen dankzij haar nieuwste boek 'The Burlesque Handbook'. We haalden er de beste tips uit zodat je je partner goed kan verwennen.

1. Het meest belangrijke dat je moet onthouden is dat door jezelf aan te raken je hem kunt laten raden hoe je aanvoelt. Laat hem daarom naar je verlangen door je vingers langs je arm, schouder te laten lopen en je nek aan te raken. Het doet hem denken aan hoe zacht je voelt.

2. Denk altijd na over naar waar de ogen van je partner gericht zijn. Zorg er steeds voor dat ze kunnen zien wat je te tonen hebt. Of wat je expres verstopt of verbergt.

3. "Op het podium heb ik veel glitters nodig, maar thuis werken stoffen met een sensuele structuur beter. Denk maar aan pailletten, die kunnen je partner pijn bezorgen, kies vooral een stof die goed aanvoelt", aldus Jo Boobs.

4. Draag een geur waar hij van houdt, of het nu parfum, zweet of zeep is. Ga dicht naar hem toe en stap dan weer wat verder weg om hem te plagen met geur en lichaamswarmte.

5. Plaag je partner met oogcontact. Kijk eerst in zijn ogen, dan naar je borsten en terug naar hem, zo zie je hem jouw lichaam bewonderen. (ep)
Striptease voor je lover

Rubriek: Seks & Verleiding, Verleiding tips

Strippen, zowel vrouwen als mannen kunnen een striptease weggeven. Het onwijs sexy om je partner te verrassen met een striptease act. Zomaar, als cadeautje of als voorspel en wees niet ongerust want elke vrouw en man kan een striptease weggeven. Zelfs als je lichaam voor jouw gevoel niet "perfect" is. Lees onze striptease tips en gebruik ze voor je striptease act.

Kleding

Het spannends is natuurlijk, kleding die niet al te veel stof bevat. Een sexy jurkje, babydoll of een sexy lingerie setje. Maar je kunt ook gaan voor een lange regenjas met daaronder sexy lingerie. Sensueel is het ook om panty’s te dragen en schoenen met hoge hakken. Maak ook gebruik van bijvoorbeeld tepelklevers, sjaaltje of handschoenen waardoor je striptease act wat langer duurt. Wat je ook aantrekt, zorg er voor dat je het gemakkelijk en op een elegante manier uit kunt trekken.

De keus om wel of niet een paar schoenen te dragen is persoonlijk, aangezien beide sexy zijn. Als je kiest om schoenen te dragen, let dan wel op of je er op kunt lopen en dansen. Stiletto’s kun je overwegen, wat door de hoge hakken lijken je benen veel langer en zijn ze zeer sexy. Maar, aangezien de meest vrouwen niet op deze schoenen kunnen lopen, laat staan dansen en jij niet zit te wachten op een gekneusde enkel en waarschijnlijk je partner ook niet, zijn er voldoende andere schoenen met een redelijke hoge hak. Belangrijk is dat jij de schoenen eenvoudig uit kunt trekken zoals pumps. Vermijdt riempjes of gespen.

Panty’s zijn (bijna) altijd sexy en zijn er heel veel modellen en variaties. Zoals een naadpanty, een Hold-up panty met een bijzonder naad in het zwart of in het wit of panty’s die vast zitten aan een jarretelgordeltje. Ook de meeste mannen zullen het sexy vinden, zeker waneer je ze na een tijd uittrekt.

Verleidelijke toevoegingen

Gebruik een lange zwarte veer om hem te verleiden en te plagen tijdens je striptease act. Neem de veer en kietel zijn wang, hals, schouder en zijn handen, zonder dat hij jou aan mag raken.

Hoewel het uiteindelijke doel is om je kleren uit te trekken, is het wachten van je partner hierop zeer opwindend. Maak gebruik van een sjaal of een boa om hem te plagen. Sla de sjaal of boa rond zijn nek, bind er zijn handen mee vast of blinddoek hem. Draagt hij een broekriem dan kun je die ook gebruiken.

Wil je hem meer laten zijn, dan een toeschouwer bij je striptease act, maken dan gebruik van slagroom; chocoladesaus of champagne. Laat hem bijvoorbeeld slagroom of chocoladesaus van je tepels likken of nog beter, jij likt het van zijn lichaam af.

Setting the stage

Kies muziek waar jij sensueel op kunt dansen. Nadat je diverse songs hebt uitgekozen, maakt je een kleine playlist. Zo weet je zeker dat de songs in goede volgorde komen en hoef jij tijdens je act niet naar de CD speler te rennen.

Speel ook met de verlichting, maak gebruik van (geur) kaarsen (hoe meer hoe beter), spotjes en gekleurde lampen. Leg kussens of de bank. Let wel op als je gaat voor hoge hakken: dansen op een heel dik tapijt met hoge hakken valt echt niet mee.

Ook kun je je striptease act opvoeren op anderen plekken in jullie huis. Wat dacht je van de keuken? Jij als ‘werkster' gekleed als een Frans dienstmeisje. Of de slaapkamer, omdat het er dik in zit dat jullie na jouw verpletterende striptease act in bed zullen belanden. Lekker spannend wordt het als je speciaal voor Valentijn een hotelkamer huurt en hier je striptease act opvoert. Kortom, eigenlijk maakt het niet uit waar jij voor je partner stript, als je maar zorgt voor voldoende ruimte en privacy. Dus, zet jullie mobieltjes uit en sluit de deuren.

Leer je danspasjes

Bekijk een striptease video, oefen in de spiegel of nog beter film jezelf. Je kunt dan goed zien hoe je danst en welke bewegingen jou het beste liggen. Ook kun je gebruik maken van een stoel of paal.

Kijk tijdens de act je partner aan en knipoog naar hem. Het is ondeugend en leuk. Vergeet ook niet over zijn dijen te strelen.

Gebruik je haar, zeker als je lang haar hebt, is het spannend om dit bij je act te betrekken. Steek het op om het daarna los te gooien of zwaait ermee waneer je danst of opstaat

Streel me je eigen vingertoppen, over een bloot lichaamsdeel van jou. Zeker weten dat hij om meer zal vragen.

Glimlach naar hem; gebruik je lippen en je ogen om hem te verleiden. Blaas kusjes, knipoog, en geef hem een verleidelijke en uitdagende blik. Ben ook niet bang om te lachen en te praten. Zeker als jij je niet heel zeker voelt, zal het je meer zelfvertrouwen geven. Want uitstraling is bij het strippen eenmaal belangrijk. Al heb je nog zo'n mooi lichaam, als jij geen zelfvertrouwen uitstraalt, zal je striptease act absoluut niet echt uitdagend en sexy zijn. Loop met een opgeheven hoofd en laat zien aan je partner dat je blij bent met jezelf en je lichaam.

Striptease tips

Trek je kleren langzaam en sensueel uit, terwijl je hem aankijkt, zet bijvoorbeeld je voet op zijn bovenbeen terwijl jij je panty’s omlaag rolt, laat hem enkele knopjes van je blouse los knopen of trek je handschoen uit met je tanden. Welk kledingstuk je ook uittrek, speel ermee voordat je het weggooit.

Het is niet noodzakelijk om elk kledingstuk uit te trekken. Het aanhouden van enkele kledingstukken of accessoires is net zo opwindend voor je partner. Gebruik tepelklevers of zet glitter-tattoo’s (nep wel te verstaan). Buk je tijdens je act ook voorover om iets op te rapen, zodat hij onder je rokje kan gluren, want hij zal vast willen weten of jij een slipje draagt

Denk er aan het is jouw act en jij bent de baas. Het enige wat je partner hoeft te doen is te luisteren, te gaan zitten en te genieten. Aanraken mag, alleen als jij dat toelaat. Het is dus verboden voor hem om jou op zijn schoot te trekken, zachtjes voor je billen te slaan of wat dan ook. Ben streng en laat je niet afleiden. Word hij echt te lastig dan word hij zonder pardon gestraft.

Lap Dance

Voor veel mannen is een droom die ze graag zien uitkomen: Een Lap Dance. Het principe van de lap dance is om hem te plagen. Intiemer wordt het wanneer hij je aan mag raken of kussen. Hier volgen enkele lap dance tips:

Kronkel en dans tussen zijn gespreide benen, terwijl je handen op zijn bovenbenen staan en jij iets voorover gebukt staat. Neem plaats op zijn schoot en druk je billen in zijn kruis, terwijl jij je heupen zachtjes heen en weer beweegt. Speel zelf ook met je borsten en laat ze zachtjes over zijn (blote) lichaam glijden.

Ga op je knieën zitten tussen zijn benen. Als je dan opstaat, kan je zijn hoofd tussen jouw borsten laten glijden. Ook kun je jouw borsten zacht samendrukken, wanneer hij met zijn hoofd tussen je borsten zit.

Dansen dicht tegen hem aan, draai rond in zijn schoot met je heupen, leun achterover en streel je borsten. Strijk door zijn haar en hals, kus hem en laat hem jouw kussen.

Het belangrijkste is om jezelf te zijn en het plezier te vinden om je partner op te winden. Je hoeft ook echt geen professionele striptease act op te voeren, veel mannen zullen alleen al het idee zeer opwindend vinden. Je Valentijn striptease act zal een cadeau zijn dat hij nooit meer zal vergeten, en hij zal zeker elk jaar met Valentijn hopen op nog één keer zo'n cadeau.
--------------------------------------------------------------------------------

01 - Stereo MC's - The Fear

02 - Alabina feat. J.Mi Sissoko - Habibi

03 - Gaelle - Give It Back

04 - Candy Dulfer - Smokin' Gun

05 - Pui di un songo - Pui di un songo;

06 - Junior - Down

07 - Shaggy & 50 Cent feat. Sean Paul - Sexy lady In Da Club

08 - Santana - Smooth

09 - In-Grid - Qui (Original Album Version)

10 - Hadise - My Body

11 - Monrose - Hit'n'run

12 - Dr Alban - (feat Melissa) - Habibi(Feat Melissa)

13 - Miguel Bose - Morena Mia (con Julieta Venegas)

14 - Mary Mary - Shackles (Praise You)

15 - Yaki-Da - I Saw Your Dancing

16 - Mike Petersion - In your eyes (Radio Version)

17 - Bur-Bur - Desesperada

18 - Le Weekend - Eternal

19 - Arsenium & Natalia Gordienco - Loca

20 - Tina Turner - Goldeneye (James Bond Goldeney

21 - Candy Williams feat. Whiteside - Have it all (Milk & Sugar Radi

22 - Mika - Relax, take it easy

23 - Mika - Big Girl

24 - Franz Ferdinand - Ulysses

25 - Morandi - Love Me

01. Beatriz Luengo - Dime (con Pitingo)

02. Benefit - Sex Sells

03. Brian Ferry - Slave to love

04. Chris Isaak - Wicked Game(Instrumental)

05. Christina Aguilera - Lady Marmalade

06. Clara Morgane - Strip Tease (Feat. Six Coups Mc)

07. Dim - The Light

08. Enigma - Temple Of Love

09. Eurythmics - Sweet Dreams

10. Fangoria - Mas Es Mas

11. Gotan Project - Ay mi amor

12. Jazzamor - Nuit_Magique

13. Joe Cocker - You Can Leave Your Hat on

14. Khia - My Neck and My Back

15. Lara Fabian - review my kisses

16. Laura Branigan - Let Me In

17. Neneh Cherry - Woman

18. Right Said Fred - I'm Too Sexy

19. Sade - Why Can't We Live Together

20. Sam Brown - Stop

21. Santana - Black Magic Woman/Gypsy Queen

22. Seal - It?s man?s man?s world

23. Shivaree - Goodnight Moon

24. Tito-Tarantula - After Dark

25. Tiziano Ferro - La Tua Vita Non Passer?

26. Tori Amos - Sweet The Sting

27. Jennifer Lopez - Step Into My World
Verder is muziek de sleutel tot succes. Joe Cocker's 'Leave Your Hat On' is een klassieker en doet het altijd goed. Andere prima striptease nummers zijn 'The Glory of Gershwin' van Larry Adler, 'Big Spender' van Shirley Bassey en de soundtrack van 'The Low Down Dirty Shame'. De muziek die je kiest moet bij je passen en zal iets moeten zijn dat je inspireert en waarvan je je op je gemak voelt. Ga je liever voor wat modernere muziek, probeer dan eens iets van Kylie Minogue, Norah Jones of 'A Woman's Worth' van Alicia Keys.
Zo ga je aan de slag

1. Creëer een rustige sfeer met kaarsen en geurolie.

2. Relax zelf van te voren even met een kop kruidenthee of een glas wijn.

3. Trek kleding aan waarin je je zowel sexy als comfortabel in voelt. Creëer de lagen en bekijk jezelf van top tot teen. Draag bij voorkeur kleding van stoffen als satijn en zijde.

4. Trek daaroverheen een gewone jurk aan die hij nog mag zien.

5. Blinddoek je lover zodra hij thuis komt, het ultieme verrassingseffect.

6. Begeleid hem naar de woonkamer of slaapkamer en bind hem eventueel vast met zijden sjaaltjes.

7. Begin door eerst iets bij hem uit te trekken, al is het maar zijn stropdas.

8. Trek daarna je eigen jurk uit en geef hem een lichte massage en kleine, zachte kusjes, waar je maar kunt maar niet op z'n mond. Zo bouw je de spanning bij hem op.

9. Verwijder nu de blinddoek. Hij zal verrast zijn als hij jou in je sexy outfit ziet.

10. Begin te dansen op de muziek. Dans zo dichtbij hem dat hij je kan ruiken en je net zou kunnen aanraken wanneer hij niet vastgebonden zou zijn.

11. Als je wilt, kan je één hand losmaken en hem vragen bij jou een knoopje of rits los te maken maar laat hem je verder nog nergens aanraken.

12. Blijf doordansen en kies het moment wanneer je hem op de mond kust.

13. Kleed je langzaam verder uit op de muziek, maar hou je lingerie aan.

14. Kies het moment waarop je besluit dat hij helemaal los mag.

En last but not least: Wees voorbereid op de interactie die zal ontstaan op het moment dat je hem hebt losgemaakt. Hij mag je nu van je lingerie ontdoen!
Ik wilde dat ook eens doen als verrassing voor mijn vriend, zijn reactie? Schat heb je het niet koud? En toen moesten we lachen en toen gingen we seksen.
Wow, BGB gaat helemaal loos joh..
ZO, BGB, super.. al die tips waar je mee komt!! Geweldig, ik ga ze eens rustig bestuderen! Dank dank dank!!

Ik vind het ook best spannend hoor. Heeft inderdaad alles te maken met zelfvertrouwen en ondanks dat ik weet dat mijn vriend stapelgek op me is en me super lekker vindt, vind ik het best een beetje eng. Ben ook niet zo'n geweldige danser...
als het na deze tips nog niet lukt, dan kan je het echt niet.
Het nummer wat ik toen erg sexy vond, was You can leave your hat on van Joe Cocker
Inderdaad you can leave your hat on. En vooral een wijntje of iets dergelijks drinken voordat je gaat beginnen. Ik ben een keer omgevallen in zo'n situatie, dan is het eigenlijk alleen maar leuker, want lekker ontspannen en gek. Hij verwacht echt niet van je dat je je ontpopt als volleerde paaldanseres!
Ik bedenk me net: eigenlijk moet je een keer oefenen. Maar dan zie ik die tips en dan denk ik; zie mezelf al staan naakt met een verenboa en de buurvrouw belt aan.... hahaha
En anders geef je hem een - geblinddoekte - lapdance.

Kan hij de mooie moves zelf bedenken.
Parov Stelar - Lost in Amsterdam

Op de dvd van de film Komt Een Vrouw Bij De Dokter staat bij de Extra's een striptease van Carice van Houten. Ze danst heel stijlvol en elegant op dat nummer. Misschien kun je daar wat inspiratie opdoen!
BGB, een stripteaseschool niets voor jou? . TO kan vast veel met je tips, misschien verras ik die van mij, in een verre, verre toekomst ook nog eens.
Wat het ook goed doet: 'Get off - 23 positions in a one night stand' van Prince. Sexy nummer, hoef je bijna geen moves bij te bedenken - die heupen gaan dan vanzelf wel los.
Ik vind Sex 'n Jazz van gare du nord wel geschikte muziek... maar ik doe ook meer rustig uitkleden dan dansen. Wat ook gewoon gewaardeerd wordt hoor. Dus als je niet graag danst enzo zou ik geen hele choreografie verzinnen (vergeet je toch), maar gewoon je gevoel volgen en zorgen dat je in een bui bent om te teasen. Je mooi aankleden (vergeet accessoires om mee te spelen niet, jarretels, handschoenen evt, dingen die je sexy uit kunt trekken), alvast leuke muziek opzetten, lekker warm in huis, kaarsjes.... en je bent vast wel in de mood. Evt slokje alcohol om net ff wat losser te zijn, komt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven