String verkopen...?
zaterdag 3 september 2011 om 11:57
Via een vriendin hoorde ik dat er mannen zijn die ondergoed van vrouwen kopen, nadat zij dit gedragen hebben... (!)
In eerste instantie vond ik dit erg raar, maar uit nieuwsgierigheid ben ik op onderzoek uitgeggaan.
Via google vond ik een paar sites waar dit kan en nu kan ik wel wat extra geld gebruiken (en vind het ergens ook wel spannend!), maarik heb wel grote twijfels. Heeft iemand hier ervaring mee? hebben jullie misschien tips...
In eerste instantie vond ik dit erg raar, maar uit nieuwsgierigheid ben ik op onderzoek uitgeggaan.
Via google vond ik een paar sites waar dit kan en nu kan ik wel wat extra geld gebruiken (en vind het ergens ook wel spannend!), maarik heb wel grote twijfels. Heeft iemand hier ervaring mee? hebben jullie misschien tips...
maandag 5 september 2011 om 17:19
Net voor de fun is op zo'n site gekeken waar zo'n 'dame' haar gedragen slipjes verkoopt, mijn mond valt echt open daarvan.
40,- voor een slipje een dag gedragen foto's zijn optioneel!!!
Wat lopen er toch rare mensen rond op deze wereld.
Maar goed ieder een zijn ding als je mijn onderbroekjes maar gewoon in de wasmand laat liggen.
40,- voor een slipje een dag gedragen foto's zijn optioneel!!!
Wat lopen er toch rare mensen rond op deze wereld.
Maar goed ieder een zijn ding als je mijn onderbroekjes maar gewoon in de wasmand laat liggen.
dinsdag 6 september 2011 om 19:26
http://www.telegraaf.nl/p ... e_uit_voor_Filemon__.html
Lees net dit! gratis en voor niets oh nee, voor de bezuinigingen!
Lees net dit! gratis en voor niets oh nee, voor de bezuinigingen!
woensdag 7 september 2011 om 10:07
woensdag 7 september 2011 om 13:57
Wat ik me dan afvraag (misschien para), zouden er geen mensen zijn die iets met je dna doen dan? Ik bedoel, dat zit dan toch in zo'n onderbroek? Voor hetzelfde geld zit er een freaky bioloog tussen die het onder de microscoop legt en er wat kunstjes mee wil uitvoeren/experimenteren?
Ja, heeeeel paranoia, ik weet het
woensdag 7 september 2011 om 14:50
[quote]celine2906 schreef op 03 september 2011 @ 12:42:
Aangezien TO in zijn post aangeeft dat zijn zieke geest het zelf ook best spannend vindt, is de achterliggende gedachte hiervan, ws de hoop dat er dames zijn die TO met alle liefde hun slip opsturen.
Nou de mijne krijg je niet. Wat een rare mensen heb je toch op de wereld. Ieder zijn ding hoor maar sta soms wel versteld van de dingen die ik lees/hoor.[/quote]
Jij kan echt niet (begrijpend) lezen zeg....
Aangezien TO in zijn post aangeeft dat zijn zieke geest het zelf ook best spannend vindt, is de achterliggende gedachte hiervan, ws de hoop dat er dames zijn die TO met alle liefde hun slip opsturen.
Nou de mijne krijg je niet. Wat een rare mensen heb je toch op de wereld. Ieder zijn ding hoor maar sta soms wel versteld van de dingen die ik lees/hoor.[/quote]
Jij kan echt niet (begrijpend) lezen zeg....
woensdag 7 september 2011 om 14:55
quote:Rooss4 schreef op 03 september 2011 @ 13:41:
[...]
Had ik niet gelezen, ik loep niet iedereen. Beetje vreemd is wel, ben ik met je eens.
Ik vind het gewoon wederom jammer dat anders-denkenden ziek en raar en gek enzo gevonden worden.
Oké, dit is dubieus, dat ben ik met je eens.
Ehhh Dames, TO geeft in n ander topic aan Lesbisch te zijn...
Even verder lezen dan je neus lang is Celine2906
[...]
Had ik niet gelezen, ik loep niet iedereen. Beetje vreemd is wel, ben ik met je eens.
Ik vind het gewoon wederom jammer dat anders-denkenden ziek en raar en gek enzo gevonden worden.
Oké, dit is dubieus, dat ben ik met je eens.
Ehhh Dames, TO geeft in n ander topic aan Lesbisch te zijn...
Even verder lezen dan je neus lang is Celine2906
woensdag 7 september 2011 om 17:40
quote:schouderklopje schreef op 07 september 2011 @ 13:57:
Wat ik me dan afvraag (misschien para), zouden er geen mensen zijn die iets met je dna doen dan? Ik bedoel, dat zit dan toch in zo'n onderbroek? Voor hetzelfde geld zit er een freaky bioloog tussen die het onder de microscoop legt en er wat kunstjes mee wil uitvoeren/experimenteren?
Ja, iemand hier zei al dat je string dat op een plaats delict zou worden gevonden etc...heb je heel wat uit te leggen denk ik zo, tenzij je de recherche je mailverkeer laat zien natuurlijk.
Gezeik met de belastingdienst wegens inkomsten die je niet opgeeft want ik hoeverre zijn strings aftrekbaar etc.. etc...
Ja, iemand hier zei al dat je string dat op een plaats delict zou worden gevonden etc...heb je heel wat uit te leggen denk ik zo, tenzij je de recherche je mailverkeer laat zien natuurlijk.
Gezeik met de belastingdienst wegens inkomsten die je niet opgeeft want ik hoeverre zijn strings aftrekbaar etc.. etc...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 7 september 2011 om 17:47
quote:schouderklopje schreef op 07 september 2011 @ 13:57:
Pas je op in een volle trein/bus, dat niemand een losse haar van je schouder of rug af pakt?
Wie weet in welk reageerbuisje je nu al rondhangt!
Pas je op in een volle trein/bus, dat niemand een losse haar van je schouder of rug af pakt?
Wie weet in welk reageerbuisje je nu al rondhangt!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 12 december 2011 om 04:26
quote:pietor schreef op 12 december 2011 @ 04:14:
[...]
ik ik wil wel gedragen ondergoed van u dochter willen kopen!!
hoop dat u me wilt mailen hier over pietor_20@hotmail.com
Leuk zeg, een pedo met een partyflock profieltje:
http://partyflock.nl/user/152858:pieter29.html
[...]
ik ik wil wel gedragen ondergoed van u dochter willen kopen!!
hoop dat u me wilt mailen hier over pietor_20@hotmail.com
Leuk zeg, een pedo met een partyflock profieltje:
http://partyflock.nl/user/152858:pieter29.html
maandag 12 december 2011 om 13:05
maandag 12 december 2011 om 13:06
maandag 12 december 2011 om 19:10
quote:sprokkelientje schreef op 12 december 2011 @ 13:06:
[...]
Je weet het niet...voor de zekerheid maar gestaft.
Heel goed de staf kan wel zien of het gebplaatste emailadres ook het adres is waarmee is aangemeld .
Als dit het geval is dan is de kans groot dat deze meneer even een bezoekje moet krijgen van wat mannen in een blauw uniform.
[...]
Je weet het niet...voor de zekerheid maar gestaft.
Heel goed de staf kan wel zien of het gebplaatste emailadres ook het adres is waarmee is aangemeld .
Als dit het geval is dan is de kans groot dat deze meneer even een bezoekje moet krijgen van wat mannen in een blauw uniform.
maandag 12 december 2011 om 19:39
quote:amsterstel schreef op 12 december 2011 @ 19:10:
[...]
Als dit het geval is dan is de kans groot dat deze meneer even een bezoekje moet krijgen van wat mannen in een blauw uniform.Wat is hier strafbaar of pedo aan dan?
[...]
Als dit het geval is dan is de kans groot dat deze meneer even een bezoekje moet krijgen van wat mannen in een blauw uniform.Wat is hier strafbaar of pedo aan dan?
maandag 12 december 2011 om 19:58
Nee mijn dochters zijn nog jong. Maar ze krijgen mijn dochters er ook niet bij!! Jongste draagt 's nachts nog een luier. Misschien is daar ook een markt voor??quote:ThunderassMan schreef op 12 december 2011 @ 19:39:
[...]
Wat is hier strafbaar of pedo aan dan?
Nou, meneer Donderbroek,
als het allemaal waar is wat hier staat, dan ik het op zijn minst discutabel te noemen dat een jongeman gebruikte luiers en onderbroekjes van kleine meisjes zou willen kopen, vind je niet?
[...]
Wat is hier strafbaar of pedo aan dan?
Nou, meneer Donderbroek,
als het allemaal waar is wat hier staat, dan ik het op zijn minst discutabel te noemen dat een jongeman gebruikte luiers en onderbroekjes van kleine meisjes zou willen kopen, vind je niet?
maandag 12 december 2011 om 20:05
Jazeker miss Thunderbeam. Het lijkt mij een zeer discutabele en op-het-randje fetish/voorkeur/afwijking. Maar volgens mij is er niets strafbaars aan. Het kind zelf ondervindt er geen enkele hinder van of zal er geen trauma aan oplopen. Ook de lichamelijke integriteit wordt niet aangetast.
(en gezien de reactie van pietor zal het ook wel een trol zijn, althans dat hoop ik voor 'm)
(en gezien de reactie van pietor zal het ook wel een trol zijn, althans dat hoop ik voor 'm)