stiefkinderen
zaterdag 15 november 2008 om 19:12
ik zou graag in contact willen komen met iemand die ook stiefmoeder is. mijn stiefkind woont bij ons en heeft een omgangsregeling met de moeder. mijn vriend en ik hebben samen ook een kind.
ik loop tegen veel dingen aan die ik met niemand kan delen en ik hoop dat hier iemand die in hetzelfde schuitje zit!
ik loop tegen veel dingen aan die ik met niemand kan delen en ik hoop dat hier iemand die in hetzelfde schuitje zit!
woensdag 7 september 2011 om 14:36
@ helene. Het is allemaal idd vrij snel gegaan tussen ons maar tegen de tijd dat we elkaar tegenkwamen waren mijn vriend en zijn ex al 5 jaar gescheiden en hij had in de tussentijd ook 2 relaties van 2 jaar gehad. Maar ze heeft volgens mij de scheiding van haar ouders nooit echt goed kunnen verwerken omdat ze het heel onhandig aanpakten. Nu hebben ze nog steeds continu ruzie en zij is daar natuurlijk de dupe van. Ik begrijp dan ook dat zij haar frustraties ergens moet uiten...maar ja, ik begrijp het wel maar het wordt er niet minder lastig van... Nu gaat het al een poosje niet zo goed tussen mij en mijn vriend en de laatste weken gaat het zo slecht dat ik begin te geloven dat de kans vrij groot is dat wij uiteindelijk ook uit elkaar gaan (maar dat is een ander topic). En als het dan idd zover komt zal het voor mij een moeilijke keuze zijn of ik het contact met zijn ex en dochter wel of niet ga verbreken.