Mode & Beauty alle pijlers

Christina piercing

02-03-2011 16:40 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Morgen wordt bij mij een Christina piercing gezet. Ik heb, op die ene keer gaatjes in mijn oren na in mijn eerste levensjaar, nog nooit eerder een lichaamsdeel laten piercen. Kunnen jullie mij tips geven?

Ook ben ik benieuwd of het zetten van deze piercing heel erg pijnlijk is? Ik heb op internet verhalen gelezen over een genezingstijd van tot wel een half jaar. Klopt dit? En hoe lang duurt het voordat ik weer naar de sauna kan of kan zwemmen?

Ik weet dat ik dit soort vragen ook aan de piercer zelf kan vragen, maar vind het ook wel een fijn idee om ervaringen van een ander te lezen!

Liefs, Ananas
Maar..heb je nou ook een Christina of niet? Ik heb 'm nu pas 4 dagen maar gaat perfect. Alleen de eerste dag een beetje bloed maar totaal geen pijn of korstjes etc
Ik vind het echt knap dat je een enorm orgasme kan krijgen van een piercing die alleen door het velletje boven je clitoris heengaat

Ik denk dat je een triangle hebt, die gaat onder je clitoris heen, dat kan wel zo'n reactie veroorzaken....of misschien een clitorispiercing (al ken ik geen enkele piercer die er een zet, en ik ken er genoeg..)

Dus weet je zelf wel wat je nou eigenlijk voor een piercing hebt?
Klaarkomen van het zetten van een piercing,.....hmm bijzonder.

Heel eerlijk, ik heb nog nooit zulke onzin gehoord.

Ik heb zelf een triangle en beide tepels gepierct( alle 3 ringetjes), het zetten van deze piercings gaf buiten een gemeen korte prik geen enkele stimulatie haha.

Ik vraag me ook af of Marianne wel weet welke piercing ze heeft??

Merel
heeft iemand eigenlijk ervaring of een idee voor wat betreft het 'terugzetten' van een piercing? Ik vraag dit eigenlijk specifiek voor het terugzetten van een HCH. Niet voor mij uiteraard want ik is mannelijk ;). Hoe dan ook, de piercing is er ooit uitgehaald en natuurlijk vervolgens dicht gegroeid. Kan die dan weer eventueel open geprikt worden? Of moet je dan weer denken aan een (even pijnlijke) nieuwe piercing?

Alvast bedankt!
Groeit niet dicht. Piercer kan het er zo weer inzetten.

Pijnloos. Zelfs tongpiercing groeit niet helemaal dicht, als het vooraf gewoon goed genezen is geweest.

En daarbij las ik dat het extreem pijnlijk moet zijn om een christina te laten zetten. Flauwekul. Net zo pijnlijk als een prik in het ziekenhuis. Even au en klaar.
mijn vhc haal ik er geregeld een paar maanden uit en kan ik er zo weer indoen wanneer ik zelf wil.

Tip voor wie loopt te klooien met het los- en aandraaien van het balletje: latex handschoen aantrekken.
Zo jij bent gek! Door je kut laten boren omdat je vriend het wil!
beetje mosturd. Solly.
Hmmmm, ik heb ook wel eens in een heeeeel ver verleden toch ook voor een redelijk lange tijd mijn piercing 'uitgelaten' (nee ....niet in het bos aan een lijntje). En zowaar kon ik 'm na volgens mij iets van een jaar ofzo ook nog weer terugzetten!

Over oude bekende gesproken .....!! Hi Cyber!
hi new!
Sorry voor het totale off-topic maar goed, dan maar brutaal .

Hi Cyber. Goed om te zien dat jij (ook) je piercing er enigszins makkelijk uit krijgt en er opnieuw weer in krijgt LOL. Moet trouwens wel zeggen dat ik het geklooi met die bolletjes wel verschrikkelijk makkelijk 'uit' krijg maar inderdaad is het weer terug krijgen weer des te lastiger. Nou goed, je moet maar ergens een probleem mee hebben.

Leuk je te 'zien' Cyber! Adios
dan doe ik ook nog maar even schaamteloos mee aan offtopic: leuk om je hier weer eens tegen te komen new,

balletje eruit draaien gaat inderdaad makkelijker dan er weer in!

zijn ook van die rottige kleine gaatjes om dat staafje in te krijgen, en dan moet het ook nog op gevoel .

Maar begin er nu wel handigheid in te krijgen.
Hi Cyber,

Tja, gezien het topic geloof ik zo 'dood is als een pier' maakt het denk ik toch niet zo heel veel uit om hier persoonlijke boodschappen achter te laten. Leuk testje overigens ;).

Maar cool dat je je piercing nog hebt. Pfff, hoe lang is het toch geleden dat ik je 'sprak'? Jeetje zeg, die hele forum tijd lijkt wel echt eeeeeeeuwen geleden. Leuk dat je nog weet wie ik ben .

Maar oke, terug naar het topic. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk zelden of nooit mijn piercing verwijder. Ik zie ook eigenlijk geen reden om 'm eruit te halen. Voor wat betreft schoonmaken is tijdens het douchen gewoon de piercing ronddraaien gewoon genoeg. Maar ja, ik weet niet hoe het is met een staafje als piercing.
Hai New, haha je hebt gelijk, op zo'n dood topic valt het vast niet op.

Tuurlijk weet ik nog wie je bent! ik ben een hele tijd van het forum af geweest, nadat het zo veranderde en de gezelligheid er wat vanaf ging. dus ik denk dat ik je zeker zo'n 4 jaar niet "gesproken" heb?

Ook voor mij voelt dat als eeuwen geleden haha, wat heb ik hier rondgehangen zeg! Kom nu wel af en toe lezen maar reageer niet veel.

En weer ontopic: soms ben ik m'n piercing een poosje beu, en als ik 'm een tijdje uitgehad heb, dan is het weer leuker wanneer ik 'm er weer in doe ;)

wisselen doe ik vaker omdat ik verschillende staafjes heb. Eigenlijk zijn het wenkbrauw piercings, maar die vind ik leuker dan de standaard knopjes. (figuurtjes, strass steentjes enzo)

Ach inderdaad, het topic is toch niet zo actief en ach wat, dan kunnen andere mensen gewoon meegenieten van onze 'ontboezemingen' .

Maar goed, leuk dat je het nog weet. Want inderdaad 4 jaar zal het zeker zijn geweest en misschien nog wel langer. Maar het is wel raar eigenlijk als ik er aan terugdenk aan de forum tijd in het algemeen. Er zijn tijden geweest dat ik op wel zo ongelofelijk veel onderwerpen reageerde en op een gegeven moment wordt het echt zo'n clubje van mensen (de een weer leuker dan de ander natuurlijk). Maar het is wel frappant om te zien wat het 'forum effect' kan doen. Maar ik moet ook zeggen (en ik kom hier nu eigenlijk helemaal noooooooit meer) dat het gewoon opvalt dat de mensen van toen er gewoon ook helemaal niet meer zijn. Tja, op een gegeven moment ben je ook wat uitgepraat lijkt me over bepaalde onderwerpen. Maar ik vraag me dan wel eens af (in alle bescheidenheid); Destijds was ik misschien wel een vaker reagerend forummer. Mensen kenden elkaar bij wijze van. Maar .... weten mensen dat allemaal nog denk je? Word je zo snel ook weer vergeten? Hahahaha die foto's mogen ze trouwens wel vergeten !!

Maar goed, on topic: zoals gezegd doe ik mijn piercing eigenlijk nooit uit. Op de een of andere manier voelt het op een gegeven moment ook haast als 'bloot' als je 'm uitdoet. Nu is er niets mis met bloot maar toch. Maar als ik naar de sauna ga twijfel ik wel eens. Tja, het is toch niet een erg algemene heren piercing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven