Het bestaat!

29-08-2011 12:08 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
We wonen trouwens nog steeds samen en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Om je even te bemoedigen ;).
Dank voor jullie reacties. Het vervelend is vooral dat ík onzeker word van zulke opmerkingen. Want misschien zegt het ook iets over hem als zij dat zeggen? Hij snapt het wel, maar zegt dat het anders voelt en dat het goed is.

Misschien ben ik ook wel een beetje op (moe) en daarom wat emotioneel. Ik ben gewoon dolblij dat ik hem heb leren kennen en hij net zo, het voelt zo natuurlijk goed.
Nou dan, geen zorgen maken maar genieten.
Je moet niet zoveel nadenken Philein! Snap je gedachtengang echt compleet, maar volgens mij maak je jezelf gek en is er niets aan de hand. Probeer het los te laten, hoe lastig dat ook is... en jezelf te omringen met positieve mensen die blij voor jou en jullie zijn!
Ja dat is wel zo, en uiteindelijk zullen we heus doen waar wij ons goed bij voelen, maar die mensen zijn hem wel heel dierbaar, dus niet bepaald leuk zoiets van hen te horen.

En ik zie nu al helemaal op tegen de nacht dat we niet samen zullen zijn bijvoorbeeld. Slaat toch nergens op, alsof ik direct afhankelijk ben van zijn aanwezigheid, zo is het natuurlijk ook niet. Maar kan me er gewoon even niets bij voorstellen.

Ergens heb ik de neiging om gewoon die nacht alleen vast te plannen, morgen bijvoorbeeld, om het maar gehad te hebben.

Tsjonge, is het eens goed, word je alsnog onzeker.
Ja dat is echt zo vrouwen eigen, niet kunnen genieten van het moment maar direct al druk maken om alle beren op de weg.

Misschien is het voor jullie allebei ook wel goed om ook je eigen ding te blijven doen, al betekent dat niet dat wanneer je zo gek op elkaar bent, je jezelf er even in mag en kan verliezen!

Ik denk dat de mensen die dat tegen hem zeggen het beste met hem voor hebben en niet willen dat hij zichzelf hals over kop ergens instort, uit bescherming voor hem, maar dat dat niet naar bedoeld is naar jou toe!
Ik hoop het VivalaFrance! Ik denk wel dat ze me leuk vinden hoor en dat ze ons het beste wensen, maar dat ze zich misschien wat zorgen maken ofzo, niet willen dat er teleurstellingen ontstaan enzo. Nou, willen wij ook niet.
Precies. En als jouw moeder/vader/zus/vriendin zou zeggen; meis, let je wel op jezelf? dan zou je ook denken; hee ze kennen me al zo lang! Toch? En dan zou je ook zeker weten dat ze niks tegen hem hebben maar je inderdaad willen behoeden voor teleurstelling!
Ja, zo is het natuurlijk ook wel inderdaad. Kan me alleen voorstellen dat het voor hem niet tof is om te horen.

Maar goed, we zijn in elk geval wel héél verliefd!
Het liefst wil je dat iedereen die verliefdheid voelt maar mensen zijn soms nou eenmaal zeikerds ;), geniet er lekker van!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven