How the other half live
woensdag 7 september 2011 om 22:58
quote:S0LEIL schreef op 07 september 2011 @ 22:56:
Ik snap nooit dat weinig geld meteen moet betekenen dat je huis een zooi is. En believe me, ik ben niet heel netjes en vind niet snel rommelig of een zooi.
Ik was er vroeger zo eentje...
Nou niet zonder geld, maar wel altijd met een rommelig huis!
2 jaar geleden ben ik verhuisd en ik had maar 1 voornemen
Ik ga dit huis dus netjes houden...
En dat lukt
Ik snap nooit dat weinig geld meteen moet betekenen dat je huis een zooi is. En believe me, ik ben niet heel netjes en vind niet snel rommelig of een zooi.
En dat lukt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 7 september 2011 om 22:58
quote:S0LEIL schreef op 07 september 2011 @ 22:56:
Ik snap nooit dat weinig geld meteen moet betekenen dat je huis een zooi is. En believe me, ik ben niet heel netjes en vind niet snel rommelig of een zooi.Ik ook. Maar uiterlijk zien ze er nog wel netjes uit. Ik heb familie die ook heel krap zitten en zij zorgen niet goed voor zichzelf en hun huis is een bende. Dat begrijp ik ook niet helemaal. Ook voor weinig geld kun je er leuk uit zien, en kan je huis netjes zijn. Je moet er alleen wel wat voor doen (net als ieder ander).
Ik snap nooit dat weinig geld meteen moet betekenen dat je huis een zooi is. En believe me, ik ben niet heel netjes en vind niet snel rommelig of een zooi.Ik ook. Maar uiterlijk zien ze er nog wel netjes uit. Ik heb familie die ook heel krap zitten en zij zorgen niet goed voor zichzelf en hun huis is een bende. Dat begrijp ik ook niet helemaal. Ook voor weinig geld kun je er leuk uit zien, en kan je huis netjes zijn. Je moet er alleen wel wat voor doen (net als ieder ander).
woensdag 7 september 2011 om 23:01
quote:Summerdance schreef op 07 september 2011 @ 22:58:
[...]
En dat lukt
Ik ben er nog steeds zo eentje (hoewel mijn nieuwe huis ook ietsje beter is dan mijn oude), bij mij is het nooit netjes. Maar zó... Overal stapels wasgoed en rommel en lege bierflesjes in de keuken...
Ik zie dat wel vaker in Engelse programma's trouwens, misschien zijn die gewoon heel rommelig.
[...]
En dat lukt
Ik ben er nog steeds zo eentje (hoewel mijn nieuwe huis ook ietsje beter is dan mijn oude), bij mij is het nooit netjes. Maar zó... Overal stapels wasgoed en rommel en lege bierflesjes in de keuken...
Ik zie dat wel vaker in Engelse programma's trouwens, misschien zijn die gewoon heel rommelig.
woensdag 7 september 2011 om 23:22
quote:jolan_80 schreef op 07 september 2011 @ 23:18:
Ze heeft geen uitkering, ze is op zoek naar werk. Volgens mij is die moeder erg intelligent en haar dochter is zo aandoenlijk. Leuk te zien hoe die vriendschap met dat rijke meisje opbloeit.Volgens mij zei die andere vrouw van de schuldhulp dat ze een uitkering heeft.
Ze heeft geen uitkering, ze is op zoek naar werk. Volgens mij is die moeder erg intelligent en haar dochter is zo aandoenlijk. Leuk te zien hoe die vriendschap met dat rijke meisje opbloeit.Volgens mij zei die andere vrouw van de schuldhulp dat ze een uitkering heeft.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 7 september 2011 om 23:35
leukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleuk
“Don’t look back – you’re not going that way.”