How the other half live
woensdag 31 augustus 2011 om 23:38
woensdag 31 augustus 2011 om 23:39
woensdag 31 augustus 2011 om 23:41
quote:wifra98 schreef op 31 augustus 2011 @ 23:40:
@Summerdance
Wel jammer dat dat via een tv-programma moet. Ik vind dat het leed wel maar van een kant geshowd word. Net of rijke mensen geen problemen hebben of de ideale ouders zijn.....
Dat is zeer zeker waar hoor.
En wederom wil ik niet ondankbaar zijn of klinken, maar nu gaat Levi 12 maanden een zorgtraject in....en dan...
@Summerdance
Wel jammer dat dat via een tv-programma moet. Ik vind dat het leed wel maar van een kant geshowd word. Net of rijke mensen geen problemen hebben of de ideale ouders zijn.....
Dat is zeer zeker waar hoor.
En wederom wil ik niet ondankbaar zijn of klinken, maar nu gaat Levi 12 maanden een zorgtraject in....en dan...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 31 augustus 2011 om 23:46
Ik dacht dat ze in Engeland met de NHS goede toegankelijke zorg hadden, valt toch tegen.
Niet alle rijkelui zijn zo empathisch en betrokken als dit gezin.
Ik zie het meer als een gezin dat alles mee dat een ander gezin helpt dat niet alles meeheeft. Ze zaten vooral in een vicieuze cirkel. Ik hoop dat ze Levi goed kunnen helpen zodat hij later meer dingen op eigen kracht kan doen en zijn familie minder zorgen over hem hoeft te maken. Als zijn broertje meer aandacht krijgt zou hij het vast beter doen op school en in het leven.
Niet alle rijkelui zijn zo empathisch en betrokken als dit gezin.
Ik zie het meer als een gezin dat alles mee dat een ander gezin helpt dat niet alles meeheeft. Ze zaten vooral in een vicieuze cirkel. Ik hoop dat ze Levi goed kunnen helpen zodat hij later meer dingen op eigen kracht kan doen en zijn familie minder zorgen over hem hoeft te maken. Als zijn broertje meer aandacht krijgt zou hij het vast beter doen op school en in het leven.
woensdag 31 augustus 2011 om 23:50
quote:_yellowlove_ schreef op 31 augustus 2011 @ 23:49:
morgen bonje Steph!
Welterusten dames, ik vond het ook een eer dat ik deze avond met jullie mocht doorbrengen. En nu ik toch al emotioneel incontinent ben, bedankt voor alle lachbuien en gezelligheid die ik mag ervaren met jullie
Ik weet het Sis. Maar ik ga toch naar ER. Kom tussendoor wel even naar jullie.
Weltrusten allemaal.
morgen bonje Steph!
Welterusten dames, ik vond het ook een eer dat ik deze avond met jullie mocht doorbrengen. En nu ik toch al emotioneel incontinent ben, bedankt voor alle lachbuien en gezelligheid die ik mag ervaren met jullie
Ik weet het Sis. Maar ik ga toch naar ER. Kom tussendoor wel even naar jullie.
Weltrusten allemaal.