Enquete kinderkleding
donderdag 8 september 2011 om 12:41
Wij zijn studenten van het Amsterdam Fashion Institute en zijn een duurzame spijkerbroek aan het ontwikkelen voor kinderen. Om meer te weten over onze doelgroep hebben we een aantal vragen voor ouders. Alvast bedankt voor uw medewerking!
1. Geslacht:
O Man
O Vrouw
2. Leeftijd: ………jaar
3. Wat is uw woonplaats? .................................................
4. Wat is uw hoogst afgeronde opleiding.
O LBO, Mavo of VMBO
O Havo
O VWO
O MBO
O HBO
O Universiteit/WO
5. In welke beroepsgroep/branche bent u werkzaam?
O Huishouden
O Industrie
O Zakelijke dienstverlening
O Overheid
O Onderwijs
O Zorg
O Pensioen
O Anders, namelijk .................................................
6. Hoeveel inkomens heeft uw gezin?
o 1
o 2
o Anders, nl. ………………………
7. Werkt u full-time of part-time
O Geen betaald werk of kleine aanstelling (maximaal 16 uur)
O Part-time ( tussen de 16 en 32 uur)
O Full-time (meer dan 32 uur)
O Pensioen
8. Hoe hoog is het totale maandelijks bruto inkomen in uw gezin?
O <1000,-¤
O 1000,- tot 2000,- ¤
O 2000,- tot 3000,-¤
O 3000,- tot 4000,-¤
O 4000,- tot 5000,-¤
O >5000,- ,-¤
9. Hoeveel kinderen heeft u?
…………..
10. In welke leeftijdscategorie vallen uw kinderen?
o 0 – 6 jaar
o 6 – 10 jaar
o 10 – 16 jaar
11. Wat is het geslacht van uw kind(eren)?
o Meisje
o Jongen
12. Hoeveel spijkerbroeken koopt u gemiddeld per jaar voor uw kind(eren) per kind?
O <2
O 2-5
O 6-10
O 11-15
O >15
13. Hoelang doet uw kind(eren) met een spijkerbroek?
o 1 - 2 weken
o 1 maand
o 2 – 4 maanden
o 5 – 12 maanden
o > 1 jaar
14. Wat geeft u gemiddeld uit aan een spijkerbroek voor uw kind(eren)?
O < 10 ¤
O 10 – 20 ¤
O 20 - 40 ¤
O 40 - 60 ¤
O 60 - 80 ¤
O 80 - 100 ¤
O > 100 ¤
15. Denk aan uw laatste aankoop voor uw kind(eren); Wat was het doorslaggevende onderdeel bij uw keuze?
O Prijs/kwaliteitverhouding
O Prijs paste in budget
O De bereikte korting (SALE / uitverkoop periode)
O Het uiterlijk
O Uniek design
O Anders n.l. ………………………………………………
16. Waar koopt u spijkerbroeken voor uw kind(eren) ?
o Winkel
o Warenhuis
o Internet
o Anders, nl. ……………
17. Heeft u meer over voor een broek als deze fair/duurzaam geproduceerd is ?
o Ja
o Nee
18. Wat doet u tegen gaten in spijkerbroeken ?
o Opstrijklapjes
o Dichtstikken
o Verschil in buitenspeelbroeken en nette broeken
o Anders, nl. ………………….
19. Wat zou u vinden van een duurzame spijkerbroek, waarbij er verschillende kniepads worden geleverd die u makkelijk erop en eraf kunt halen? Hierdoor kunnen uw kinderen met een goede broek toch op een snelle manier buiten spelen.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
En waarom dan? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
20. Hoeveel zou u hier voor over hebben (denk aan duurzaamheid, minder slijtage, dus minder spijkerbroeken per jaar)
o < 10 ¤
o 10 – 20 ¤
o 20 - 40 ¤
o 40 - 60 ¤
o 60 - 80 ¤
o 80 - 100 ¤
o > 100 ¤
Bedankt voor het uw medewerking aan deze enquete!
Lisan
Simone
Danna
Fieke
Steffie
1. Geslacht:
O Man
O Vrouw
2. Leeftijd: ………jaar
3. Wat is uw woonplaats? .................................................
4. Wat is uw hoogst afgeronde opleiding.
O LBO, Mavo of VMBO
O Havo
O VWO
O MBO
O HBO
O Universiteit/WO
5. In welke beroepsgroep/branche bent u werkzaam?
O Huishouden
O Industrie
O Zakelijke dienstverlening
O Overheid
O Onderwijs
O Zorg
O Pensioen
O Anders, namelijk .................................................
6. Hoeveel inkomens heeft uw gezin?
o 1
o 2
o Anders, nl. ………………………
7. Werkt u full-time of part-time
O Geen betaald werk of kleine aanstelling (maximaal 16 uur)
O Part-time ( tussen de 16 en 32 uur)
O Full-time (meer dan 32 uur)
O Pensioen
8. Hoe hoog is het totale maandelijks bruto inkomen in uw gezin?
O <1000,-¤
O 1000,- tot 2000,- ¤
O 2000,- tot 3000,-¤
O 3000,- tot 4000,-¤
O 4000,- tot 5000,-¤
O >5000,- ,-¤
9. Hoeveel kinderen heeft u?
…………..
10. In welke leeftijdscategorie vallen uw kinderen?
o 0 – 6 jaar
o 6 – 10 jaar
o 10 – 16 jaar
11. Wat is het geslacht van uw kind(eren)?
o Meisje
o Jongen
12. Hoeveel spijkerbroeken koopt u gemiddeld per jaar voor uw kind(eren) per kind?
O <2
O 2-5
O 6-10
O 11-15
O >15
13. Hoelang doet uw kind(eren) met een spijkerbroek?
o 1 - 2 weken
o 1 maand
o 2 – 4 maanden
o 5 – 12 maanden
o > 1 jaar
14. Wat geeft u gemiddeld uit aan een spijkerbroek voor uw kind(eren)?
O < 10 ¤
O 10 – 20 ¤
O 20 - 40 ¤
O 40 - 60 ¤
O 60 - 80 ¤
O 80 - 100 ¤
O > 100 ¤
15. Denk aan uw laatste aankoop voor uw kind(eren); Wat was het doorslaggevende onderdeel bij uw keuze?
O Prijs/kwaliteitverhouding
O Prijs paste in budget
O De bereikte korting (SALE / uitverkoop periode)
O Het uiterlijk
O Uniek design
O Anders n.l. ………………………………………………
16. Waar koopt u spijkerbroeken voor uw kind(eren) ?
o Winkel
o Warenhuis
o Internet
o Anders, nl. ……………
17. Heeft u meer over voor een broek als deze fair/duurzaam geproduceerd is ?
o Ja
o Nee
18. Wat doet u tegen gaten in spijkerbroeken ?
o Opstrijklapjes
o Dichtstikken
o Verschil in buitenspeelbroeken en nette broeken
o Anders, nl. ………………….
19. Wat zou u vinden van een duurzame spijkerbroek, waarbij er verschillende kniepads worden geleverd die u makkelijk erop en eraf kunt halen? Hierdoor kunnen uw kinderen met een goede broek toch op een snelle manier buiten spelen.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
En waarom dan? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
20. Hoeveel zou u hier voor over hebben (denk aan duurzaamheid, minder slijtage, dus minder spijkerbroeken per jaar)
o < 10 ¤
o 10 – 20 ¤
o 20 - 40 ¤
o 40 - 60 ¤
o 60 - 80 ¤
o 80 - 100 ¤
o > 100 ¤
Bedankt voor het uw medewerking aan deze enquete!
Lisan
Simone
Danna
Fieke
Steffie
donderdag 8 september 2011 om 12:42
Wat een kutenquete. Ten eerste mag dit niet op het forum, ten tweede wat een amateuristisch zooitje en ten derde, ik heb vier kinderen.. in de leeftijd 6 tot en met 20... maar die kan ik dus nergens invullen. Even snel wat in elkaar geflanst jongens?
Daarbij kan ik kiezen wat ik heb. Een meisje of een jongen. Maar ik heb, net als zoveel ouders van alles wat.
Daarbij kan ik kiezen wat ik heb. Een meisje of een jongen. Maar ik heb, net als zoveel ouders van alles wat.
donderdag 8 september 2011 om 12:53
donderdag 8 september 2011 om 12:58
Even voor de duidelijkheid:
Die vierkante kniepads zitten op de broek, dus je kunt ze erop doen als ze gaan spelen en vervolgens eraf doen zodat ze een gewone broek hebben. Een buitenspeelbroek en gewone in één dus!
Ze worden bevestigd met behulp van drukknoopjes in de hoeken, waar de kinderen dus niet op vallen.
Antwoorden kunnen ook anoniem gemaild worden naar amfigroepdrie@gmail.com
Die vierkante kniepads zitten op de broek, dus je kunt ze erop doen als ze gaan spelen en vervolgens eraf doen zodat ze een gewone broek hebben. Een buitenspeelbroek en gewone in één dus!
Ze worden bevestigd met behulp van drukknoopjes in de hoeken, waar de kinderen dus niet op vallen.
donderdag 8 september 2011 om 12:58
donderdag 8 september 2011 om 13:03
Stel nou dat ik een hele gekke gezinssamenstelling had van 1 papa, 1 mama, 1 jongen van 10 en een meisje van 8; hoe zou ik dat moeten invullen in jullie prachtige enquete?
Als ik zowel jongen als meisje invul dan kun je je resultaten al niet meer in SPSS invoeren, hoor.
En zo zitten er nog wel meer 'schoonheidsfoutjes' in
En ten slofte: hoepel op met je domme enquete
Als ik zowel jongen als meisje invul dan kun je je resultaten al niet meer in SPSS invoeren, hoor.
En zo zitten er nog wel meer 'schoonheidsfoutjes' in
En ten slofte: hoepel op met je domme enquete
donderdag 8 september 2011 om 13:06
donderdag 8 september 2011 om 13:06
Groep 3 dat is toch de 1e klas van de lagere school? Geen wonder dat ze nog niet goed kunnen lezen. Lisan, Simone, Danna, Fieke en Steffie.
Enquetes mogen niet op het forum geplaatst worden.
Enquetes mogen niet op het forum geplaatst worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 8 september 2011 om 13:08
Je weet trouwens dat je enkel vragen moet stellen waarbij je iets kunt met de uitslag??
als ik ¤2000 verdien, wat moet ik dan invullen? 1000-2000 of 2000-3000?
waarom heb je 'kleine aanstelling' en geen werk onder 1 noemer?
hoeveel inkomens heeft uw gezin? waarom vraag je dat? maakt het uit of ¤2000 uit 1,2 of nog meer inkomens komt?
als ik 32 uur werk, wat moet ik dan invullen? 16-32 of 32-40?
als je vraagt, werk je ft of pt? dan krijg ik opeens heel veel antwoordmogelijkheden...dan is je vraag niet goed
als ik 3 weken met een spijkerbroek doe, wat moet ik invullen? 1-2 weken of 1 maand?
als ik ¤2000 verdien, wat moet ik dan invullen? 1000-2000 of 2000-3000?
waarom heb je 'kleine aanstelling' en geen werk onder 1 noemer?
hoeveel inkomens heeft uw gezin? waarom vraag je dat? maakt het uit of ¤2000 uit 1,2 of nog meer inkomens komt?
als ik 32 uur werk, wat moet ik dan invullen? 16-32 of 32-40?
als je vraagt, werk je ft of pt? dan krijg ik opeens heel veel antwoordmogelijkheden...dan is je vraag niet goed
als ik 3 weken met een spijkerbroek doe, wat moet ik invullen? 1-2 weken of 1 maand?
donderdag 8 september 2011 om 13:12
quote:amfi-enquete schreef op 08 september 2011 @ 12:58:
En wat doe je aan vlekken van het klimmen in bomen, van die gaten in de pijpen als ze met hun broek aan de ketting van hun fiets blijven haken, die nooit meer uit te wassen ik-heb-gescoord-buikschuiver-grasvlekken?
En wat doe je aan vlekken van het klimmen in bomen, van die gaten in de pijpen als ze met hun broek aan de ketting van hun fiets blijven haken, die nooit meer uit te wassen ik-heb-gescoord-buikschuiver-grasvlekken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2011 om 13:13
Ik dacht dat je het over 'duurzaam' in de zin van materiaalgebruik en milieubelasting had...
Maar goed... Ik snap ergens nog wel dat je een link wil leggen tussen inkomen en de behoefte aan spijkerbroeken, maar waarom zou iemand dan zijn/haar opleiding en beroepsgroep in moeten vullen?
En vooral eigenlijk: een (buitenspeel)broek is toch veel meer dan alleen die kniestukken? Kind valt in de modder, over een hekje (winkelhaak), laat snoepjes verweken in broekzakken, etc. Je moet wel precies op je knieën vallen wil die broek van jullie zin hebben, maar als íe stuk is kunnen daar toch weer permanent lapjes op? Ik ben wel fan! (Maar ben opgegroeid in de jaren '80, dus dat hoort zo)
Maar goed... Ik snap ergens nog wel dat je een link wil leggen tussen inkomen en de behoefte aan spijkerbroeken, maar waarom zou iemand dan zijn/haar opleiding en beroepsgroep in moeten vullen?
En vooral eigenlijk: een (buitenspeel)broek is toch veel meer dan alleen die kniestukken? Kind valt in de modder, over een hekje (winkelhaak), laat snoepjes verweken in broekzakken, etc. Je moet wel precies op je knieën vallen wil die broek van jullie zin hebben, maar als íe stuk is kunnen daar toch weer permanent lapjes op? Ik ben wel fan! (Maar ben opgegroeid in de jaren '80, dus dat hoort zo)
donderdag 8 september 2011 om 13:16
Wanneer is een jeans duurzaam dan en hoe kan ik eentje herkennen?
Een duurzame jeans is een jeans welke gemaakt is op basis van:
- Textiel en kleurstoffen welke op een veilige en milieuvriendelijke wijze zijn geproduceerd en ook op dergelijke wijze worden toegepast bij de fabricage;
- Eerlijke arbeidsomstandigheden oftewel op basis van fair trade.
http://www.duurzamelifestyle.com/tag/eco-jeans/
Een duurzame jeans is een jeans welke gemaakt is op basis van:
- Textiel en kleurstoffen welke op een veilige en milieuvriendelijke wijze zijn geproduceerd en ook op dergelijke wijze worden toegepast bij de fabricage;
- Eerlijke arbeidsomstandigheden oftewel op basis van fair trade.
http://www.duurzamelifestyle.com/tag/eco-jeans/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.