Hulp zoeken bij Moeder Maria.

30-08-2011 03:16 90 berichten
Tengevolge van mijn slechte karma ben ik in plaats van bij God meer steun gaan zoeken bij Moeder Maria.

Ook een vrouw net als ik en wellicht vind ik daar meer steun bij.Wie heeft nu of vroeger ook steun gezocht bij Moeder Maria?
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 31 augustus 2011 @ 02:02:

Ticke:

mooi liedje dat Let it Be van de Beatles.

Maar ik kan het niet eens zijn met de tekst want mijn ellende is te diep en te zwaar en te hevig.

Hulp vragen bij God, of een Moeder Maria, of een andere heilge heeft natuurlijk geen zin als je achterover blijft leunen en verwacht dat het vanzelf wel goed komt.

Zo werkt het niet, heeft het nooit gewerkt. Je moet zelf je schouders eronder zetten, de stap naar professionele hulp zetten, en dan kun je troost vinden in het aanbidden van één of andere heilige.

Het is niet de bedoeling dat je alleen maar hoeft te bidden, en dat alles dan allemaal wel weer goed komt. Het zijn geen Sinterklazen!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
"Wees gegroet Maria,

vol van genade,

gezegend zij u

uit wiens moederschoot

Jezus werd geboren....

Ik hoop inderdaad dat Moeder Maria me genadig zal zijn en dat ik de eerstkomende jaren niet nog meer problemen op mijn bord geschoteld zal krijgen.

Amen.
quote:cynthiao schreef op 02 september 2011 @ 16:20:

"Wees gegroet Maria,

vol van genade,

gezegend zij u

uit wiens moederschoot

Jezus werd geboren....

Ik hoop inderdaad dat Moeder Maria me genadig zal zijn en dat ik de eerstkomende jaren niet nog meer problemen op mijn bord geschoteld zal krijgen.

Amen.Nou vrouw, en nu maar hopen dat ze je horen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Amen
Ga in therapie!
en halelulja!

Ik hoop het ook voor jou Cynthiao.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cynthiao schreef op 30 augustus 2011 @ 03:16:

Tengevolge van mijn slechte karma ben ik in plaats van bij God meer steun gaan zoeken bij Moeder Maria.

Ook een vrouw net als ik en wellicht vind ik daar meer steun bij.Wie heeft nu of vroeger ook steun gezocht bij Moeder Maria?

Beste TO, als je in karma gelooft, dan kun je maar één ding doen: dit karma ongedaan maken! Doe nu goed, help je medemens, help dieren in nood, zorg goed voor jezelf, etc.

Dus dat je af en toe een soort van steun zoekt bij wie of wat dan ook waarin je gelooft, is prima natuurlijk. Maar daarmee is 'het leed niet geleden'.

Wat betreft je vraag 'wie daar ook steun bij heeft gezocht': daar kan ik je niet mee helpen, simpelweg omdat ik betwijfel of het zin heeft hierop te reageren.
mag ik ook naar Moeder Steph?
Cynthia0, bij het bekijken van dit filmpje moest ik aan jou denken (ook interessant voor iedereen die je wil helpen).

http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player
Ga in therapie!
Filmpje is een goed voorbeeld (voor velen trouwens) Dubiootje! :-)

@TO: je schrijft "Ik hoop inderdaad dat Moeder Maria me genadig zal zijn en dat ik de eerstkomende jaren niet nog meer problemen op mijn bord geschoteld zal krijgen."

Ik wil een verhaaltje met TO delen:

"Een oude tuinman was zijn lapje grond aan het omspitten toen de pastoor even langskwam.

‘Piet’, zei de pastoor kijkend naar het tuintje, ‘het is prachtig wat God en de mens voor elkaar kunnen krijgen als ze samenwerken.’

‘Ja, mijnheer pastoor, maar u had de tuin eens moeten zien toen God er verleden jaar helemaal alleen voor stond.’"

Ik ga geen uitleg geven aan dit verhaaltje, je begrijpt het... of niet.
Waar blijft Cynthiao? Zijn de scholen al weer begonnen of is ze bij Maria thee drinken?
Bid je ook voor mijn bedorven ziel ?
WTF???
quote:cynthiao schreef op 02 september 2011 @ 16:20:

"Wees gegroet Maria,

vol van genade,

gezegend zij u

uit wiens moederschoot

Jezus werd geboren....

Amen.Ik weet het niet maar als je je aan Maria wilt richten, doe het dan goed, want dit is gewoon een foute tekst
Niet dat het mij wat aangaat verder, maarre.... zou de tekst uitmaken? Het gaat toch om de bedoeling ervan, dus om de intentie? :-)

Jammer wel dat TO niet meer reageert. Ik vond dat ik zo'n mooie zinnige post had met dat verhaaltje van die tuinder. :-)
quote:Snyggin schreef op 09 september 2011 @ 18:10:

[...]

Ik weet het niet maar als je je aan Maria wilt richten, doe het dan goed, want dit is gewoon een foute tekst Denk je dat Maria ook lid van het forum is? En welke nick gebruikt ze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven