The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
M'n tweedehands rood leren bankstel, een oogappeltje in mijn woonkamer!

Vandaag begint officieel mijn dieetgebeuren. Denk jij dat ik de -30kg haal?
ja,ik geloof heilig in je :-) Succes!!

Heb jij al griep gehad dit jaar ?
nee, alles behalve griep

wat voor soort sokken heb je?
Op dit moment grasgroene badstofsokken die ik ooit in een pakketje in het vliegtuig heb gekregen, lekker warm.

Heb je veel kleuren nagellak en wat is je lievelingskleur?
zo'n 6 kleuren en doorzichtig is favoriet

wat is je favotiete fruit?
Mineola! En kiwi! En kersen/druiven/aardbeien.

Wat vind jij de leukste serie, ooit gemaakt?

Dank voor je vertrouwen Ik heb zulke geweldige adviezen gekregen van de diëtist. Het is geen dieet, maar gewoon anders leven. Ik mag maximaal 0,5 tot 1 kg per week afvallen. Anders gaat 't te hard. Nu kan ik de tijd nemen om aan mijn nieuwe eetpatroon te wennen. Dus ik mag er zo'n beetje een jaar over doen. En intussen genieten. Vooral flink genieten! Net de Viva gekocht en ga zo 't verhaal van't meisje hiernaast >>>> Lezen. Zij ging van 93kg naar 63kg. Ook 30 dus..
@ Goed zo julia, heel erg veel succes

Leukste serie, SATC?

wat is je favoriete ijs?
Softijs (met discodip! )

Heb je wel eens jeuk down under?
I am surrounded by morons
*Elynn, de meet is 2 oktober*
Hey twisted, jij vroeg gister ook al naar Lactacyd! Alles ok?

Ja, dat heb ik wel eens ja. Maar dat is dan maar heel even. Teveel poezedoekjes is niet goed voor je!

Heb jij wel eens last van aambeien?
Hebben jullie de aardbeving ook gevoeld??
Ik heb wel eens aambeien gehad. Echt heel vervelend!

Wat vind je van Orlando Bloom?

*Haha, Julia, niks aan de hand bij mij down under!*
Leuke kop maar ik lig er niet wakker van..

Heb jij net ook hardop gelachen om het topic met het "geile" mailtje aan de hele familie?
Common sense is not so common.
Voltaire
Jaaaa!!! Oh hilarisch!!! Heb me echt bescheurd!! En dan die zwager die ze 'n fijne avond wenst... HAHAHAHAH!! Geweldige verhalen!! Maar euhm.. Sjors, na dat andere topic gelezen te hebben, kun jij er ook wat van! wahahah!! :D

Wat is jouw grootste blunder? Veel details aub!!
quote:Twisted schreef op 08 september 2011 @ 21:08:

*Elynn, de meet is 2 oktober*Gaat helaas niet lukken, Twis, te vol rond en op die datum. Maar een eventuele volgende keer ben ik graag van de partij. 'Ken' jullie dan waarschijnlijk ook iets beter.
*julia je kan het hoor! Ik ben nu ook aan het wennen aan mn nieuwe levensstijl en rustig aan gaan de kiloos eraf. voor ons, doorzetten hoor! *
quote:Elynn schreef op 09 september 2011 @ 09:19:

[...]

Gaat helaas niet lukken, Twis, te vol rond en op die datum. Maar een eventuele volgende keer ben ik graag van de partij. 'Ken' jullie dan waarschijnlijk ook iets beter.Jammer Elynn! Ben zo benieuwd naar jou. Wij kennen elkaar ook niet hoor. Echt een ontzettend spontane meet
mijn grootste blunder heb ik al beschreven;

Ik heb op een drukke zaterdagmiddag, toen werkte in bij de Hema, buiten bij de tompoucen, een hele kassa in een volle vitrine tompoucen laten vallen. Haalde ik de kassalade eruit, ging ie ook nog héél hard piepen.

En die van jou?
Ik heb eens, op het werk, een mailtje over iemand aan iemand gestuurd. Het was niet eens iets naars, maar grappig bedoeld, alleen dat kon je er niet zo goed uit opmaken, helaas.

Waar schaam jij je nog steeds voor, als eraan terugdenkt?
Jaa... we gaan er gewoon voor! Zet m op, Choco! Over een maandje pas wegen bij de diëtist! Ben benieuwd! Hoeveel wil jij kwijt? En doe je dat ook onder begeleiding?

Ik schaam me nog steeds voor die keiharde scheet in de klas... 100 jaar geleden. Of toen ik m'n neef (die net de baard in zijn keel had) via de telefoon feliciteerde met z'n dochter (was dus zijn zusje)... Of toen ik een beetje in mijn broek plaste omdat ik op pinkpop niet op tijd de wc vond, terwijl mijn date op me stond te wachten.. Enz..

Welk vloek/scheldwoord gebruik jij het meest?
*ik loop idd ook bij de diëtiste sinds kort. Ik eet te weinig en dat in combinatie met stoppen met roken, langdurig depressief zijn geweest en geen beweging, zijn de kilo's eraan gevlogen Maar ik ga er voor! Choco 2.0 is dit Zo'n 15/20 kilo is prima, meer is mooi meegenomen *

Kut of kutverdomme. En die gebruik ik veel in de afgelopen dagen van deze 'happy period'

Wat voor kleur dekbedovertrek ligt er nu op jouw bed?
Grijs met wit..

@ julia2, ik hoopte dat deze mailblunders jou waren ontgaan.. maar idd ik kan er wat van!

@Chocolover; Kutverdomme, prachtige combi!

Wat is jouw laatste aanschaf van Ikea geweest?
Voltaire
15 roze bakken voor in zo'n expedit kast. Staat heerlijk opgeruimd nu!

Wat zou jij eten als je een snelle hap moet doen? *zucht haha*
Tosti's worden hier met regelmaat gebakken, om de snelheid (en het vet ;))

Wat zou jij doen met een pluim (belevenisbon!) ?
Voltaire
*Goed idee! Dankje! Ben fris gedouched nu en een tosti gaat er wel in voor het optutten begint *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven