Ik ben wel romantisch ja. Voor mij is romantiek net iets meer aandacht voor elkaar dan normaal, iets met z'n tweetjes doen en me daar dan heel gelukkig bij voelen. Een sfeertje creëren waarin het lijkt dat je ineens meer van elkaar houdt.
Vind jij het ook vreemd dat sommige mensen hun hele leven inclusief uitgebreide foto's op hun hyve/facebook zetten?
Anoniem_55368
donderdag 8 september 2011 om 09:54
Nee hoor, als je ziet wat er op tv wordt uitgezonden vind ik het niet gek dat mensen dat dan ook op hun Hyves/Fb doen. Ik denk alleen toch wel dat veel mensen zich niet realiseren wat dat voor gevolgen kan hebben.
Kijk jij wel eens bij mensen van vroeger op hun Hyves/Fb om een beetje te gluren?
Geen. Ik doe niet aan Hyves en Facebook. Zit als freelancer al op een aantal zakelijke netwerksites. En in combinatie met het Vivaforum ( ) neemt dat best veel tijd in beslag. Met Hyves en Facebook erbij zou ik er een dagtaak aan hebben, denk ik.
Best wel. Club vriendinnen van vroeger, van de middelbare school en mijn studententijd, oud-collega's en vriendinnen die ik bij het sporten en verschillende cursussen heb leren kennen. Ga trouwens niet met iedereen even intensief om.
Hoe drink jij je koffie?
Anoniem_55368
donderdag 8 september 2011 om 10:46
met melk en suiker! (god, wat krijg ik nu een Koffietijdgevoel).
Kijk je wel eens met plaatsvervangende schaamte naar tv-programma's?
Ja, een keer op een grotere meet, (vond ik niet zo leuk) en een keer van een topic waar ik schrijf, daarvan kende ik de meiden beter en dat was veel leuker,
Ik heb al meerdere meets gehad met mensen die ik van een bepaald topic ken. Heel leuk. Met één van hen spreek ik ook tussentijds wel af. Afgelopen weekend toevallig nog.